Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://lib.ndu.edu.ua/dspace/handle/123456789/902
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorКудлай, О.В.-
dc.contributor.authorМакарчук, А.А.-
dc.contributor.authorМакарчук, Н.В.-
dc.date.accessioned2019-04-04T06:43:52Z-
dc.date.available2019-04-04T06:43:52Z-
dc.date.issued2018-
dc.identifier.udc159.925(092)(73)-
dc.identifier.urihttp://lib.ndu.edu.ua/dspace/handle/123456789/902-
dc.description.abstractУ статті на основі аналізу автентичних першоджерел розлянуто основні поло- ження теорії множинного інтелекту американського психолога Говарда Гарднера та шляхи їх застосування з дидактичною метою, а саме щодо навчання української мови та літератури. Визначено основні характеристики вербально-лінгвістичного, логіко-математичного, візуально-просторового, тілесно-кінестетичного, музичного, міжособистісного і внутрішньоособи- стісного видів інтелекту та наведено варіанти завдань з урахуванням численних підходів до організації вивчення та засвоєння навчального матеріалу. У статті визнається подібність у трактуванні Гарднером поняття "інтелект" до понять "здібність", "талант", наголошується на взаємозв’язку всіх типів інтелекту та підкреслюється, що розвиток множинного інтелекту не є освітньою метою, а лише ефективним засобом її досягнення. Окрему увагу приділено перспективам використання теоріїї множинного інтелекту для розбудови сучасної української школи.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherВидавництво НДУ ім. Миколи Гоголяuk_UA
dc.subjectінтелектuk_UA
dc.subjectмножинний інтелектuk_UA
dc.subjectпізнавальні здібностіuk_UA
dc.titleТЕОРІЯ МНОЖИННОГО ІНТЕЛЕКТУ ГОВАРДА ГАРДНЕРА У ДИДАКТИЧНОМУ КОНТЕКСТІuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Наукові записки. Серія "Психолого-педагогічні науки". 2018 р., № 2

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
24.pdf175,43 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.