Please use this identifier to cite or link to this item: http://lib.ndu.edu.ua/dspace/handle/123456789/902
Title: ТЕОРІЯ МНОЖИННОГО ІНТЕЛЕКТУ ГОВАРДА ГАРДНЕРА У ДИДАКТИЧНОМУ КОНТЕКСТІ
Authors: Кудлай, О.В.
Макарчук, А.А.
Макарчук, Н.В.
Keywords: інтелект
множинний інтелект
пізнавальні здібності
Issue Date: 2018
Publisher: Видавництво НДУ ім. Миколи Гоголя
Abstract: У статті на основі аналізу автентичних першоджерел розлянуто основні поло- ження теорії множинного інтелекту американського психолога Говарда Гарднера та шляхи їх застосування з дидактичною метою, а саме щодо навчання української мови та літератури. Визначено основні характеристики вербально-лінгвістичного, логіко-математичного, візуально-просторового, тілесно-кінестетичного, музичного, міжособистісного і внутрішньоособи- стісного видів інтелекту та наведено варіанти завдань з урахуванням численних підходів до організації вивчення та засвоєння навчального матеріалу. У статті визнається подібність у трактуванні Гарднером поняття "інтелект" до понять "здібність", "талант", наголошується на взаємозв’язку всіх типів інтелекту та підкреслюється, що розвиток множинного інтелекту не є освітньою метою, а лише ефективним засобом її досягнення. Окрему увагу приділено перспективам використання теоріїї множинного інтелекту для розбудови сучасної української школи.
URI: http://lib.ndu.edu.ua/dspace/handle/123456789/902
Appears in Collections:Наукові записки. Серія "Психолого-педагогічні науки". 2018 р., № 2

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
24.pdf175,43 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.