Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://lib.ndu.edu.ua/dspace/handle/123456789/948
Назва: МОТИВАЦІЙНІ ОСНОВИ НАВЧАЛЬНО-ДОСЛІДНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ СТУДЕНТІВ У ПРОЦЕСІ НАВЧАННЯ МАТЕМАТИЧНОЇ ІНФОРМАТИКИ
Автори: Бугаєць, Н.О.
Ключові слова: мотив
мотивація
навчально-дослідна діяльність
дослідження
Дата публікації: 2018
Видавець: Видавництво НДУ ім. Миколи Гоголя
Короткий огляд (реферат): Стаття присвячена проблемі формування і розвитку мотивації навчально- дослідної діяльності студентів у процесі навчання математичної інформатики. Розвиток пізнавальних мотивів розглядається як важлива і невід’ємна складова процесу навчання і навчально-дослідної діяльності студентів. В статті охарак- теризовано основні природні закономірності і психологічні фактори, які лежать в основі дослідницької поведінки людини, наведено характеристики студентів, які мотивовані до навчально-дослідної діяльності. Розглядається вплив зовнішніх і внутрішніх мотивів на формування і розвиток навчально-пізнавальної діяльності студентів. Умови високої новизни і складності, суб’єктивна невизначеність розглядаються як основні причини дослідницької поведінки людини. Звертається увага на особливості формування мотивації досягнення успіху в процесі нав- чально-дослідної діяльності. На основі теоретичних мотиваційних основ дослід- ницької діяльності та досвіду практичної роботи описані способи мотивації навчально-дослідної діяльності в процесі навчання математичної інформатики.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://lib.ndu.edu.ua/dspace/handle/123456789/948
Розташовується у зібраннях:Наукові записки. Серія "Психолого-педагогічні науки". 2018 р., № 3

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
16.pdf181,07 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.