Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://lib.ndu.edu.ua/dspace/handle/123456789/951
Назва: МЕТОДОЛОГІЧНІ ПІДХОДИ ДО ФОРМУВАННЯ ПРОФЕСІЙНОЇ МАЙСТЕРНОСТІ ХОРОВИХ ДИРИГЕНТІВ У ПРОЦЕСІ МАГІСТЕРСЬКОЇ ПІДГОТОВКИ
Автори: Шумська, Л. Ю.
Ключові слова: методологічні підходи
професійна майстерність
викладач хорових дисциплін
Дата публікації: 2018
Видавець: Видавництво НДУ ім. Миколи Гоголя
Короткий огляд (реферат): У статті розглядається проблема фахової диригентсько-хорової підготовки магістрантів та чинники формування професійної майстерності майбутніх ви- кладачів хорових дисциплін. Висвітлюється сутність поняття "професійна майстерність" у музичній педагогіці, а також пропонується сучасне тлумачен- ня поняття "професійна майстерність випускника диригентсько-хорової магістратури", що передбачає безперервно удосконалюваний вид фахової реалі- зації особистості, для якої характерний творчо-інноваційний рівень аналітич- них, інтерпретаційних, вербальних, мануальних та організаційних дій у процесі диригентсько-педагогічної, хормейстерсько-репетиційної та концертно-про- світницької діяльності. Обґрунтовується доцільність впровадження методо- логічних підходів у навчально-виховний процес з фахової магістерської підго- товки хорових диригентів, визначена цілісна система певних методологічних підходів – особистісно-діяльнісного, полісуб’єктного, етнопедагогічного, синер- гетичного та механізми їх практичної реалізації з урахуванням специфіки хормейстерсько-викладацької діяльності. У статті аргументуються переваги запропонованої системи, яка базується на засадах загальнопедагогічних прин- ципів: професійної доцільності, природовідповідності, цілісності, гуманізації, демократизації та культуродоцільності. Зазначається, що запропонована система фахової диригентсько-хорової підготовки магістрантів може розгля- датися як інноваційна концепція диригентсько-хорової педагогіки.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://lib.ndu.edu.ua/dspace/handle/123456789/951
Розташовується у зібраннях:Наукові записки. Серія "Психолого-педагогічні науки". 2018 р., № 3

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
13.pdf214,3 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.