Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://lib.ndu.edu.ua/dspace/handle/123456789/955
Назва: | ТЕОРЕТИКО-МЕТОДИЧНІ ЗАСАДИ РОБОТИ З ХОРЕОГРАФІЧНИМ КОЛЕКТИВОМ |
Автори: | Кирилюк, В.М. |
Ключові слова: | методика роботи з хореографічним колективом педагог-хореограф |
Дата публікації: | 2018 |
Видавець: | Видавництво НДУ ім. Миколи Гоголя |
Короткий огляд (реферат): | У даній статті розглядаються предмет, завдання та сучасні проблеми мето- дики роботи з хореографічним колективом. Автор звертає увагу на особливості розвитку танцівника в хореографічному колективі, необхідність використання нових освітніх технологій та основні якості, якими має володіти педагог- хореограф. Методика роботи з хореографічним колективом досліджує закономірності та особливості формування, навчання й виховання танцюристів, розробляє й встановлює раціональні методи, прийоми, засоби і форми навчальної діяльності, в ході яких танцюристи отримують систему хореографічних знань і вмінь. Предметом методики роботи з хореографічним колективом є система хореографічної освіти, а саме: зміст, структура, методи і форми організації освітнього процесу. Паралельно досліджується освітня цінність хореографії, її місце та роль у системі хореографічної освіти. Слід зазначити, що діяльність педагога-хореографа в хореографічному колективі передбачає, перш за все, хореографічне навчання і виховання юних танцюристів. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://lib.ndu.edu.ua/dspace/handle/123456789/955 |
Розташовується у зібраннях: | Наукові записки. Серія "Психолого-педагогічні науки". 2018 р., № 3 |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
9.pdf | 206,64 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.