Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://lib.ndu.edu.ua/dspace/handle/123456789/958
Назва: | ПРОБЛЕМА ГОТОВНОСТІ ВЧИТЕЛІВ ПОЧАТКОВИХ КЛАСІВ ДО УПРОВАДЖЕННЯ ІДЕЙ РЕФОРМИ НОВОЇ УКРАЇНСЬКОЇ ШКОЛИ |
Автори: | Дубровська, Л. О. Дешко, О. О. |
Ключові слова: | учитель компетентність Нова українська школа |
Дата публікації: | 2018 |
Видавець: | Видавництво НДУ ім. Миколи Гоголя |
Короткий огляд (реферат): | Стаття присвячена дослідженню актуальної проблеми сьогодення – готовно- сті вчителів початкових класів до нової української школи. Зазначено, що підго- товка нового компетентного вчителя є одним з провідних завдань реформу- вання освіти в Україні. Автори визначають сутність компетентнісного підходу в навчально-виховному процесі та які компетентності повинен отримати учень під час навчання, а також якими компетентностями повинен володіти вчитель для реалізації своєї діяльності в школі. У статті висвітлено основні концепції Нової української школи щодо підготовки вчителя до роботи в нових умовах та акцентовано увагу на упровадження особистісно орієнтованої мо- делі освіти, заснованої на ідеології дитиноцентризму. Зазначено, що мета професійного розвитку – підготовка і підтримка педагогів для того, щоб допомогти учням досягти високих стандартів навчання і розвитку, ефектив- ність якого залежить від інноваційного управління у навчальному закладі. Обгрунтовується, як же саме повинна відбуватися підготовка для професій- ного розвитку вчителя та які права має педагог у своїй діяльності. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://lib.ndu.edu.ua/dspace/handle/123456789/958 |
Розташовується у зібраннях: | Наукові записки. Серія "Психолого-педагогічні науки". 2018 р., № 3 |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
6.pdf | 163,74 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.