Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://lib.ndu.edu.ua/dspace/handle/123456789/978
Назва: ФОРМУВАННЯ НАВИЧКИ ШВИДКОЧИТАННЯ НА УРОКАХ УКРАЇНСЬКОЇ ЛІТЕРАТУРИ
Автори: Могильна, Р. Я.
Білоусова, Н. В.
Ключові слова: швидкочитання
інформація
текст
Дата публікації: 2018
Видавець: Видавництво НДУ ім. Миколи Гоголя
Короткий огляд (реферат): У статті розглянуто основні положення формування навички швидкого читання, охарактеризовано основні методи, що дозволяють збільшити від- соток інформації, яка залишається у пам’яті людини після прочитання тексту. Наголошено на тому, що швидкість, яка є максимальною і при якій можна повноцінно засвоювати прочитане, не може перевищувати 1000 слів. Також підтверджується думка про те, що швидкість читання слід оцінювати в знаках, які людина може прочитати за одну хвилину, при цьому розуміючи зміст тексту. Виділено вимоги до педагога, який прагне навчити дитину читати швидко. Окрему увагу приділено факторам, що можуть свідчити про низький рівень швидкочитання: низький словниковий запас, артикуляція, повернення до попередніх речень чи рядків. Окреслено низку вправ, які дозволяють сформувати навички швидкого читання: скоромовки, складання слів з половинок, ігри "Знайди слово", "Магазин", "Комп’ютер", "Співаймо пісеньку", "Варварі до пари", "Поле чудес", перегляд сторінки, читання лише приголосних літер, чистомовки, складання анаграм.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://lib.ndu.edu.ua/dspace/handle/123456789/978
Розташовується у зібраннях:Наукові записки. Серія "Психолого-педагогічні науки". 2018 р., № 4

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
17.pdf282,01 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.