Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://lib.ndu.edu.ua/dspace/handle/123456789/981
Назва: ОСОБЛИВОСТІ ЛІТЕРАТУРНОГО СПОСТЕРЕЖЕННЯ В ПРОЦЕСІ ФОРМУВАННЯ В УЧНІВ УМІНЬ АНАЛІЗУВАТИ ОБРАЗИ-СИМВОЛИ
Автори: Іващенко, А.С.
Ключові слова: спостереження
образ-символ
художній текст
формування вмінь
Дата публікації: 2018
Видавець: Видавництво НДУ ім. Миколи Гоголя
Короткий огляд (реферат): У статті окреслено роль літературного спостереження в процесі формування в учнів умінь аналізувати образи-символи на уроках української літератури. Автор розкриває особливості спостереження над образами-символами та розглядає його як один із методів лінгвістичного аналізу, подає орієнтовний поетапний алгоритм вироблення в учнів відповідних умінь і навичок. У статті визначено основні етапи формування в старшокласників спеціальних знань та вмінь, необхідних для аналізу образів-символів. Подано теоретичне обґрунту- вання ефективної інтерпретації художніх творів у процесі спостереження над образно-символічними утвореннями.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://lib.ndu.edu.ua/dspace/handle/123456789/981
Розташовується у зібраннях:Наукові записки. Серія "Психолого-педагогічні науки". 2018 р., № 4

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
14.pdf161,45 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.