Дем’яненко, Наталія. Контекстність освітнього простору вищої школи: рівень магістратури / Наталія Дем’яненко> // Вища освіта України : теорет. та наук.-метод. часоп. - 2013. - № 1. - С. 50-56. - Бібліогр.: 16 назв. Рубрики: Педагогічна освіта--магістратура Вища освіта--технології навчання Кл.слова (ненормовані): вища освіта -- компетентнісний підхід -- педагогічний університет -- магістратура -- контекстне навчання -- контекст -- проблемна ситуація -- контекстний підхід -- крос-культурний контекст -- освітнє середовище контекстного типу -- контекстне освітнє середовище -- підручник контекстного типу -- квазіпрофесійна діяльність Анотація: Обґрунтовано співвідношення компетентнісного підходу і контекстного навчання у вищій школі як методології і практики, доведено переваги освітнього середовища контекстного типу на рівні педагогічної магістратури. Розкрито роль квазіпрофесійної діяльності у переході від навчальної до професійної реалізації майбутнього магістра педагогіки вищої школи. Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |