373.2.036.5(477)
Б 11


    Біла, І.
    Творчість як ціннісна потреба дошкільника / Ірина Біла // Вихователь-методист дошк. закл. : щоміс. спеціаліз. журн. - 2017. - № 10. - С. 38–41. - Зміст: Стадії формування дитячої творчості ; Особливості творчої діяльності дошкільників ; Заохочення до творчості.
УДК
Рубрики: Дошкільна освіта--розвиток творчості
Кл.слова (ненормовані):
дошкільна педагогіка -- дитяча творчість -- стадії -- формування -- творча діяльність -- особливості -- творчий розвиток -- зовнішні прояви -- заохочення -- креативність -- творчий потенціал
Анотація: На відміну від дорослого, дитина у продуктивній діяльності почувається вільною. Вона не скута досвідом, заборонами, шаблонами, тож може на власний розсуд оперувати предметами, матеріалами тощо. За правильного підходу до виховання креативність можна зберегти на все життя, а творчість – перетворити на життєву цінність дитини. Для цього необхідно знати й розуміти особливості творчої діяльності дошкільників.


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)