Главная Упрощенный режим Описание
Авторизация
Фамилия
Пароль
 

Базы данных


Електронний каталог бібліотеки Інституту психології імені Г.С.Костюка НАПН України- результаты поиска

Вид поиска

Область поиска
в найденном
 Найдено в других БД:Електронний каталог бібліотеки НДУ ім. Миколи Гоголя (9)
Формат представления найденных документов:
полныйинформационныйкраткий
Отсортировать найденные документы по:
авторузаглавиюгоду изданиятипу документа
Поисковый запрос: <.>U=159.98<.>
Общее количество найденных документов : 58
Показаны документы с 1 по 20
 1-20    21-40   41-58 
1.
15(08)
А 43


    Zlyvkov, V.
    Communication-centered view on teacher's authentic and critical leaderships [Текст] / V. Zlyvkov, S. Lukomska, O. Kotukh // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Київ-Ніжин : ПП Лисенко М. М., 2019. - Т. 14 : Методологія і теорія психології, Вип. 2. - С. 452-460. - Бібліогр.: с. 458-459 (11 назв)
УДК
РУБ 15(08)
Рубрики: Методологія і теорія психології
фывфывфыв:
authencity -- authentic leadership -- communication-centered leadership -- leadership communication -- critical leadership studies
Аннотация: The past decade has seen an increase in sholarly interest in the topic of authentic leadership. This study examined teacher's perceptions of authentic leadership and relationship of authentic and critical leaderships to theacher's international relations in Ukraine. We reviev this literature with the goal of clarifying tha state of knowledge in the lield. The components of authentic leadership are self-awareness, relational transparency, balanced progressing, internalized moral perspective. The purpose of this research was to adapt to the Ukrainian language Authentic Leadership Inventory (ALI, Neider, and Schriesheim) and exsmine the correlation of authentic leadership with work role perfomance and international relations. A total of 230 secondary school teachers were surveyed. The results showed that teacher's authentic leadership as moderate, teachers are characterized by such component of authentic leadership as relational transparency, and least of all - internalized moral perpective. Finally, results revealed a positive lelationship between authentic leadership, interpersonal relations and work role perfomance. Implicarions for research and practice are discussed. The possibilities of further research of teacher's authentic and critical leaderships, in particular its connection with psychological capital and psychological well-being are outlined.


Доп.точки доступа:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\; Lukomska, S.; Kotukh, O.

Заказаны экз-ры для отделов: ЧЗ

Найти похожие

2.
153/154
Е 15


    Євдокимова, Н. О.
    Дорога змін: ефективне спілкування у кризових умовах життя [Текст] : путівник з психології для "чайників" / Н.О. Євдокимова; В.Л. Зливков; С.О. Лукомська. - Миколаїв : Іліон, 2016. - 180 с. : табл., рис. - ISBN 978-617-534-359-3 : 25.00 грн
УДК
РУБ 153/154
Рубрики: Загальна психологія
фывфывфыв:
СПІЛКУВАННЯ -- КРИЗОВІ умови -- АДАПТАЦІЯ -- самодіагностика -- учасники бойових дій

Держатели документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Доп.точки доступа:
Зливков, Валерій Лаврентійович; Лукомська , Світлана Олексіївна
Экземпляры всего: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Найти похожие

3.
153
А 43


    Єщенко, Г. Р.
    Особливості дослідження розвитку дитини старшого дошкільного віку [Текст] / Г. Р. Єщенко // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Київ : Вид-во ЖДУ ім. І. Франка, 2018. - Т. 11 : Психологія особистості. Психологічна допомога особистості, Вип. 17. - С. 79-90
УДК
РУБ 153
Рубрики: Психологія особистості
фывфывфыв:
розвиток дитини -- емоційний розвиток -- дослідження розвитку -- дошкільний вік -- проективні методики
Аннотация: У статті наведено частину результатів емпіричного дослвдження розвитку дітей старшого дошкільного віку, що входить до дисертаційного дослідження емоційної близкості партнерів у подружній діаді як фактора розвитку дитини. Коротко описано останні дослідження розвитку дитини, та основні підході до здійснення власне дослідження. Систематизовано результати еспіричного дослідження розвитку дітей старшого дошкільного віку за допомогою проективних малюнкових методик. Отримані у ході дослідження результати систематизовано та представлено у вигляді таблиць із їх подальшим інтерпретуванням автором.


Доп.точки доступа:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\

Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)

Найти похожие

4.
159.98
А 16


    Абрамова, Г. С.
    Алгоритмы работы психолога со взрослыми [Текст] / Г. С. Абрамова. - Москва : Академический проект: Гаудеамус, 2003. - 224 с. - (Руководство практического психолога). - 13.00 грн.
УДК
РУБ 159.98
Рубрики: Прикладна психологія (психотехнологія)
фывфывфыв:
алгоритмы работы психолога -- практическая психология

Экземпляры всего: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Найти похожие

5.
159.922.73-053.5+159.964.3+159.98
А 39


    Акименко, Юрій Федорович.
    Психологічна корекція ставлення батьків до дітей молодшого шкільного віку [Рукопис] : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07 / Акименко Юрій Федорович ; наук. кер. Панок В. Г. ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка АПН України. - Київ, 2003. - 240 с. : табл. - Бібліогр.: с. 180-199. -
УДК
Рубрики: Педагогічна психологія--Ставлення батьків--Дисертації
   Вікова психологія--Молодші школярі--Дисертації

фывфывфыв:
психічний розвиток -- тип батьківського ставлення -- детермінанти батьківського ставлення -- діагностичні критерії -- психологічна корекція -- індивідуальний тренінг -- груповий тренінг -- психологічна ефективність
Аннотация: Зроблений теоретичний аналіз специфіки ставлення батьків до дитини від типу батьківського ставлення. Зроблений теоретичний аналіз специфіки ставлення батьків до дитини молодшого шкільного віку. Визначені соціально-психологічні детермінанти батьківського ставлення, діагностичні критерії та методи вивчення батьківського ставлення, розроблена нова типологія ставлення батьків до дітей. Розроблена трикомпонентна модель психологічної корекції батьківського ставлення, яка включає індивідуальний і груповий тренінги та комбіновану форму роботи з батьками. Визначена психолого-педагогічна ефективність корекційної моделі та проаналізовані зміни у ставленні батьків до дітей. Основні результати праці знайшли практичне впровадження у роботі з психологічного консультування батьків та психокорекції неадекватного батьківського ставлення.

Держатели документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Доп.точки доступа:
Панок, Віталій Григорович \наук. кер.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка АПН України (Київ)
Экземпляры всего: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Найти похожие

6.
15(08)
А 43


    Бастун, Н. А.
    Особливості уявлень реабілітологів про вплив батьківської позиції на ефективність реабілітації дітей з органічним ураженням нервової системи [Текст] / Н. А. Бастун, І. М. Клещерова // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Київ-Ніжин : ПП Лисенко М. М., 2019. - Т. 14 : Методологія і теорія психології, Вип. 2. - С. 62-70. - Бібліогр.: с. 69-70 (7 назв)
УДК
РУБ 15(08)
Рубрики: Методологія і теорія психології
фывфывфыв:
діти з органічними ураженнями нервової системи -- реабілітація -- ефективність -- реабілітолог -- батьківська позиція -- соціальна адаптація
Аннотация: Розглянуто уявлення фахівців-реабілітологів про чинники ефективності комплексної реабілітації дітей з органічними ураженнями нервової системи. Показано, що високе значення чинника досягнення високого рівню реабілітації та соціальної адаптації дитини фахівцями надається батьківській (материнській) позиції по відношенню до хворої дитини, її лікуванню та реабілітації. Виявлено відмінності між сукупностями чинників, які на думку фахівців, визначають ефективність реабілітаційного процесу протягом окремого курсу та в довгостроковій перспективі.


Доп.точки доступа:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\; Клещерова, І. М.

Заказаны экз-ры для отделов: ЧЗ

Найти похожие

7.
159.98
Б 90


    Бубличенко, М. М.
    Практическое НЛП: руководство для самостоятельных знаний [Текст] / М. М. Бубличенко. - Ростов-на-Дону : [б. и.], 2008. - 254 с. - (Психологический практикум). - 35.00 грн.
УДК
РУБ 159.98

фывфывфыв:
підсвідомість -- нейролінгвістичне програмування -- тренінг

Экземпляры всего: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Найти похожие

8.
159.98
В 18


Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України (Київ)

    Варава, Людмила Анатоліївна.
    Метафора щастя як спосіб презентації психологічних проблем та їх розв'язання [Текст] / Л. А. Варава // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Житомир : Вид-во ЖДУ імені І. Франка, 2015. - Т. 7 : Екологічна психологія., Вип. 40. - С. 10-20. - Бібліогр.: с. 18 (8 назв)
УДК
Рубрики: Екологічна психологія
фывфывфыв:
консультативна практика -- терапевтична практика -- психологічна метафора -- поняття щастя -- емоційний стан -- переживання -- корекційні інструменти
Аннотация: Проаналізовано досвід практичної діяльності з метафорою в консультативній та терапевтичній практиках. Доведено ефективність використання метафор як діагностичного, терапевтичного та корекційного засобу. Визначено особливості терапевтичного впливу метафори на пошук особистісних ресурсів клієнта як можливості усвідомлено, спрямовано змінити цільові та поведінкові патерни для розгорнутої моделі світу.


Доп.точки доступа:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України(Київ)

Имеются экземпляры в отделах: всего 2 : ЧЗ (2)
Свободны: ЧЗ (2)

Найти похожие

9.
15(08)
А 43


    Воропаєв, Є. П.
    Ненасилие в художественной деятельности [Текст] / Є. П. Воропаєв // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Київ-Ніжин : ПП Лисенко М. М., 2018. - Т. 14 : Методологія і теорія психології, Вип. 1. - С. 66-75. - Бібліогр.: с. 72-74 (12 назв)
УДК
РУБ 15(08)
Рубрики: Методологія і теорія психології
фывфывфыв:
психология художественного творчества -- педагогика исскуства -- волевые процессы -- ненасилие
Аннотация: Художественная деятельность, в том числе педагогика искусства, предполагает поиск профессионалом в своей работе умеренных, комфортных волевых усилий, что и характеризует его "искусность". Эти усилия результативны, поскольку направлены на воспитание высокой степени мастерства и применение навыков, позволяющих "играючи" решать значительные творческие задачи. В статье рассматриваются механизмы, позволяющие артисту сократить масштабы или даже избежать укоренившегося в нашей жизни насилия, которое трактуеться здесь как субъективное, порой незаметное даже самому ему ощущение неблагополучия от превышения индивидуальной комфортной нормы усилия (над собой, зрителем, коллегой, учеником).


Доп.точки доступа:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\

Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)

Найти похожие

10.
15(08)
А 43


    Гавриловська, К. П.
    Формування життєстійкості особистості (арт-коучінговий підхід) [Текст] / К. П. Гавриловська, Ю. Ю. Дем'янчук // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Житомир : Вид-во ЖДУ імені І. Франка, 2019. - Т. 6 : Психологія обдарованості, Вип. 16. - С. 83-90. - Бібліогр.: с. 89-90 (7 назв)
УДК
РУБ 15(08)
Рубрики: Психологія обдарованості
фывфывфыв:
життєстійкість -- компоненти життєстійкості -- залученість -- контроль -- здатність до прийняття виклику -- арт-коучинг
Аннотация: У статті розглянуто феномен життєстійкості особистості. Життєстійкість - це така якість особистості, яка дозволяє їй ефективно функціонувати та досягати своїх цілей, зберігати внутрішню рівновагу в складних ситуаціях життєвого вибору. Життєстійкість тісно пов'язана із суб'єктністю особистості, її суб'єктивним благополуччям, здатністю до успішної адаптації в нових умовах діяльності та життєтворчістю. Для формування та розвитку життєстійкості можна створювати нові або модифікувати вже існуючі арт-коучінгові техніки. Зокрема, у статті презентовано три арт-коучингові техніки, які дозволяють працювати з трьома компонентами життєстійкості: залученістю, контролем та здатністю до прийняття виклику.


Доп.точки доступа:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\; Дем'янчук, Ю. Ю.

Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)

Найти похожие

11.
15(08)
А 43


    Горова, О. О.
    Тренінгова методика у структурі соціально-психологічного супроводу освітніх та суспільних реформ [Текст] / О. О. Горова // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Київ : ДП "Інформаційно-аналітичне агенство", 2018. - Т. 10 : Психологія навчання. Генетична психологія. Медична психологія., Вип. 31. - с. 37-46. - Бібліогр.: с. 43-45 (12 назв)
УДК
РУБ 15(08)
Рубрики: Психологія навчання
   Генетична психологія

   Медична психологія

фывфывфыв:
впровадження освітніх реформ -- соціально-психологічний супровід -- тренінгова методика -- мотиваційний тренінг
Аннотация: Впровадження освітніх та суспільних реформ є однією з головних проблем у сучасному українському суспільстві. Соціально-психологічний супровід реформування покликаний подолати труднощі, що виникають на шляху реформ. Ідеться про необізнаність, опір, пасивність суб'єктів освітнього процесу, низький рівень комунікації між творцями освітніх реформ, учителями, батьками, учнями. У роботі представлено загальну структуру соціально-психологічного супроводу. Описано особливості ефективної реалізації тренінгової методики в структурі соціально-психологічного супроводу освітніх та суспільних реформ. Детально аналізуються авторські психологічні техніки підтримки процесу реформування освіти й суспільства.


Доп.точки доступа:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України(Київ)

Заказаны экз-ры для отделов: ЧЗ

Найти похожие

12.
159.98
Д 46


    Диллман, Брюс.
    Результаты на мишени [Текст] : получение результатов с помощью современных психотехнологий / Б. Диллман ; ред., пер. С. И. Сергеева. - Санкт-Петербург : Белый кролик, 1995. - 232 с. - ISBN 5-088958-001-9 : 550000.00 крб.
УДК
РУБ 159.98
Рубрики: Прикладна психологія (психотехнологія)
фывфывфыв:
саморегуляция -- самовнушение


Доп.точки доступа:
Сергеева, С. И. \ред., пер.\
Экземпляры всего: 2
ЧЗ (2)
Свободны: ЧЗ (2)
Найти похожие

13.
159.98
З 34


    Зарайский, Д. А.
    Технология личного влияния [Текст] : управление чужим поведением / Д. А. Зарайский. - Киев : Таир, 2000. - 232 с. - (Популярная психология). - 20.00 грн.
УДК
РУБ 159.98
Рубрики: Практична психологія
   Психотехніка

фывфывфыв:
психология влияния -- структура общения -- барьеры в общении -- конфликт -- психическая защита -- манипулятивное поведение -- диагностика стереотипов -- выведение из стереотипов -- трансфер -- кинесика -- положение тел -- мимика -- жесты -- сексуальные жесты -- ложь -- диагностика -- техника -- трансактный анализ -- НЛП -- потребности -- мотивация -- внушение -- рефлекторный подход -- эмоции -- подражание -- риторика

Экземпляры всего: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Найти похожие

14.
15(08)
А 43


    Зливков, В. Л.
    Наративна ідентичність особистості [Текст] / В. Л. Зливков // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Київ-Ніжин : ПП Лисенко М. М., 2019. - Т. 14 : Методологія і теорія психології, Вип. 2. - С. 128-137. - Бібліогр.: с. 135-136 (9 назв)
УДК
РУБ 15(08)
Рубрики: Методологія і теорія психології
фывфывфыв:
ідентичність -- автентичність -- наратив -- дискурс -- життєва історія -- автобіографічна пам'ять -- особистість
Аннотация: Дану статтю присвячено феномену наративності ідентичності особистості. Актуальність даного концепту зумовлена недостатнім врахуванням впливу усвідомлення життєвої історії на теперішне та майбутнє людини, що особливо важливо при подоланні нею кризових ситуацій. Проаналізовано поняття "наратив" як важливий конструкт, який дозволяє особистості структурувати розуміння себе і свій життєвий досвід, зокрема у контексті побудови взаємин із іншими. Визначено можливості використання Опитувальника наративної ідентичності для діагностики зміни ставлення особистості до травматичних, кризових подій, які вона пережила у близькому чи віддаленому минулому. Встановлено, що трансформація спогадів, румінативна сепарація та ізоляція і саморозуміння та самоприйняття є складовими сформованості наративної ідентичностиі. За результатами емпіричного дослідження визначено, що всі компоненти наративної ідентичності за методикою NIQ у студентів виражені на достатньому рівні, тобто досліджувані можуть включати набутий досвід у посткризове функціонування та завдяки кризовій ситуації краще розуміють цінність свого життя, свої потенційні можливості і ресурси.


Доп.точки доступа:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\

Заказаны экз-ры для отделов: ЧЗ

Найти похожие

15.
15(08)
А 43


    Зливков, В. Л.
    Особливості резилентності лікарів-стоматологів [Текст] / В. Л. Зливков, С. О. Лукомська // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Київ-Ніжин : ПП Лисенко М. М., 2019. - Т. 14 : Методологія і теорія психології, Вип. 2. - С. 137-145. - Бібліогр.: с. 143-144 (9 назв)
УДК
РУБ 15(08)
Рубрики: Методологія і теорія психології
фывфывфыв:
резилентність -- соціальні та особистісні ресурси -- професійне вигорання -- кризові ситуації -- особистість
Аннотация: Дану статтю присвячено емпіричному дослідженню особливостей резилентності лікарів-стоматологів. Актуальність проблеми зумовлена тим, що професійний стрес у лікарів виявляється дедалі частіше, натомість більшість вітчизняних досліджень аналізують його в контексті емоційного вигорання та інших профдеформацій, при цьому ресурси, зокрема й резилентність не стають предметом науково-практичних досліджень. У статті проаналізовано поняття резилентності як результату осмислення психотравматичного досвіду трансформації невдач в особистісне зростання та зростання у міжособистісній взаємодії за рахунок зміцнення соціальних зв'язків, формування нових відносин, застосування креативності та нешаблонності у розв'язанні проблем і пошуку виходу із кризової ситуації, визначено соціальні ресурси резилентності - сім'ю та друзів. Окреслено можливості використання Опитувальника Коннора-Девідсона та Шкали резилентності C.Harms, J.A. Pooley, L.Cohen у комплексній діагностиці особистісної та соціальної резилентності лікарів-стоматологів. Встановлено, що досліджувані стоматологи мають достаньо високий рівень резилентності, який може бути чинником профілакстики їх професійного вигорання.


Доп.точки доступа:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\; Лукомська, С. О.

Заказаны экз-ры для отделов: ЧЗ

Найти похожие

16.
15(08)
А 43


    Зливков, В. Л.
    Психологічні аспекти феномену після правди [Текст] / В. Л. Зливков // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Київ-Ніжин : ПП Лисенко М. М., 2018. - Т. 14 : Методологія і теорія психології, Вип. 1. - С. 122-131. - Бібліогр.: с. 129-130 (14 назв)
УДК
РУБ 15(08)
Рубрики: Методологія і теорія психології
фывфывфыв:
постмодернізм -- післяправда -- ідентичність -- дискурс -- освітні практики -- міждисциплінарні дослідження
Аннотация: Дану статтю присвячено феномену післяправди, що означає формування суспільних настроїв у вигляді поширення інформації, що оперує не фактами, а емоціями людини, яка знайомиться з нею. Актуальність даного концепту зумовлена тим, що джерела інформації - об'єктивні факти менш важливі, ніж звернення до емоцій і особистісних переконань її одержувачів. Проаналізовано поняття "політика післяправди" як тип політичної культури, в якій дискурс в основному формується через звернення до емоцій і особистих переконань аудиторії. Встановлено, що на пострадянських теренах дане поняття має виключно негативний, здебільшого політичний контекст, тоді як у зарубіжній практиці більше стосується епохи постмодернізму або так званої "ери післяправди" в межах якої формується нові освітні та психологічні практики. Визначено, що в епоху післяправди практично усі наукові галузі стають міждисциплінарними, дискусія між ними заохочується, а освітній процес та психологічна допомога спрямовується на ставлення вільного, незалежного, критично налаштованого, мислячого і відповідального, соціально активного громадянина.


Доп.точки доступа:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\

Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)

Найти похожие

17.
15(08)
А 43


    Зливков, В. Л.
    Тренінг розвитку кар'єри: теоретичні основи та практичні рекомендації [Текст] / В. Л. Зливков // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Київ-Ніжин : ПП Лисенко М. М., 2020. - Т. 14 : Методологія і теорія психології, Вип. 3. - С. 68-78. - Бібліогр.: с. 76-78 (11 назв)
УДК
РУБ 15(08)
Рубрики: Методологія і теорія психології
фывфывфыв:
ідентичність -- тренінг -- кар'єра -- самореалізація -- самоефективність -- особистість
Аннотация: Дану статтю присвячено висвітленню особливостей використання тренінгів розвитку кар'єри у сучасній психологічній практиці. Доведено, що популярні нині у практичній психології тренінги є варіантами соціально-психологічних тренінгів, метою яких є покращення комунікативних навичок учасників, натомість навчальні тренінгові групи, поширені в організаційній і соціальній психології, базуються на Т-групах К.Левіна та спрямовані на систематичне набуття знань, умінь, навичок і атитюдів, що покращують виконання діяльності у певній галузі. Проаналізований у даній статій тренінг розвитку кар'єри є варіантом класичного тренінгу, оскільки орієнтований на удосконалення самоменеджменту у галузі професійної самореалізації.


Доп.точки доступа:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\

Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)

Найти похожие

18.
153
А 43


Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України (Київ)

    Зливков, Валерій Лаврентійович.
    Психологічна допомога учасникам бойових дій: історичний контекст і сучасність [Текстььь] / В. Л. Зливков // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Київ : ТОВ "Талком", 2017. - Т. 11 : Психологія особистості. Психологічна допомога особистості, Вип. 15. - С. 146-154. - Бібліогр.: с. 153-154 (8 назв)
УДК
РУБ 153
Рубрики: Психологія особистості--Психологічна допомога особистості
фывфывфыв:
учасники бойових дій -- психічні розлади -- бойовий стрес -- військова травма -- адаптація -- психологічна допомога -- психологічний супровід
Аннотация: Статтю присвячено аналізу особливостей надання психологічної допомоги учасникам бойових дій в історичному контексті та у сучасних реаліях. Психічне здоров'я учасників бойових дій і надання їм якісної психологічної допомоги завжди були у фокусі уваги як науковців, так і громадськості в цілому. На прикладах літературних джерел наведено ймовірні наслідки недосконалості системи психологічної підтримки та соціальної адаптації військових із психотравмою. Визначено поняття тактичної та оперативної військової психології, проаналізовано особливості діяльності Товариства військових психологів США та їх періодичні видання.


Доп.точки доступа:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України(Київ)

Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)

Найти похожие

19.
154
А 43


    Карамушка, Л. М.
    Тренінг "Психологічна підготовка персоналу освітніх організацій до розвитку підриємницької активності": структура, зміст, особливості використання [Текст] / Л. М. Карамушка, О. В. Креденцер // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Київ : Логос, 2019. - Т. 1 : Організаційна психологія. Економічна психологія. Соціальна психологія, Вип. 54. - С. 76-84. - Бібліогр.: с. 81-83 (25 назв)
УДК
РУБ 154
Рубрики: Економічна психологія
фывфывфыв:
психологічна підготовка -- психологічний тренінг -- освітні організації -- персонал освітніх організацій -- інтрапренерство -- підприємницька активність
Аннотация: В статті представлено зміст та структуру тренінгу "Психологічна підготовка персоналу освітніх організацій до розвитку підприємницької активності". Розкрито його мету, завдання, основні структурні компоненти. Наведено цільову аудиторії, організацію та форму проведення тренінгу. Представлено основні інтерактивні техніки. Зміст тренінгу розкрито шляхом поєднання основних структурних елементів (тренінгових сесій), основних компонентів кожної із тем тренінгу (змістовно-смисловий, діагностичний та корекційно-розвивальний компоненти) та інтерактивних технік, які використовуються для представлення кожного із компонентів. У статті наведено детальний зміст тренінгу.


Доп.точки доступа:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\; Креденцер, О. В.

Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)

Найти похожие

20.
15(08)
А 43


    Карпушина, Н. Б.
    Інформаційне забезпечення слідчої діяльності [Текст] / Н. Б. Карпушина // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Київ : ДП "Інформаційно-аналітичне агенство", 2017. - Т. 10 : Психологія навчання. Генетична психологія. Медична психологія., Вип. 30. - С. 96-105. - Бібліогр.: с. 104-105 (7 назв)
УДК
РУБ 15(08)
Рубрики: Психологія навчання
   Генетична психологія

   Медична психологія

фывфывфыв:
інформаційна діяльність -- інформаційне забезпечення -- суб'єкт розслідування -- інформаційна компетентність -- психологічні детермінанти розслідування
Аннотация: Статтю присв'ячено висвітленню проблемі інформаційної діяльності слідчого в процесі розслідування правопорушень, окреслено низки психологічних чинників, які зумовлюють ефективність інформаційного пошуку. Предметом пізнання в слідчій діяльності є інформація про подію правопорушення. Інформаційне забезпечення розслідування злочинів є діяльністю суб'єктів розслідування спрямованою на пошук та одержання інформації, яка міститься і інформаційних джерелах незалежно від їх відомчої належності, з метою використання її в процесі розслідування злочинів. Суттєвими детермінантами інформаційної компетентності слідчих є характеристики мислення, які дозволяють виокремлювати сутність досліджуваних явищ і відтворювати її у формі процесуального документа. Креативність особистості забезпечує ефективність осмислення як знакової, так і образної інформації. До парцеальних корелятів когнітивної складової інформаційної компетентності відносять особистісні фактори "практичність" та "прониклевість". Креативність мислення досвідчених слідчих детермінована особистісними факторами "інтелект" та "радикалізм".


Доп.точки доступа:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України(Київ)

Заказаны экз-ры для отделов: ЧЗ

Найти похожие

 1-20    21-40   41-58 
 
Статистика
за 02.06.2024
Число запросов 55060
Число посетителей 2004
Число заказов 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя