Головна Спрощенний режим Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки Інституту психології імені Г.С.Костюка НАПН України- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Електронний каталог бібліотеки НДУ ім. Миколи Гоголя (850)Електронна бібліотека НДУ ім. Миколи Гоголя (50)Ніжинська вища школа на сторінках ЗМІ (1)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=простір<.>
Загальна кількість знайдених документів : 123
Показані документи с 1 за 10
 1-10    11-20   21-30   31-40   41-50   51-60      
1.
159.923:616+159.97
М 15


    Максименко, Ксенія Сергіївна.
    Переживання і подолання особистістю негативних психічних станів при хронічних соматичних захворюваннях [Рукопис] : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.04 / Максименко Ксенія Сергіївна ; наук. кер. Бурлачук Л. Ф. ; Київ. нац. ун-т ім. Т. Шевченка. - Київ, 2010. - 211 с. : табл. - Бібліогр.: с.183-211. -
УДК
Рубрики: Медична психологія--Негативні психічні стани--Дисертації
Кл.слова (ненормовані):
психічні стани -- переживання -- внутрішня картина хвороби -- хронічне соматичне захворювання -- креативний потенціал особистості -- семантичний простір -- психометрія
Анотація: Дисертаційна робота присвячена теоретико-експерементальному дослідженню психічних станів у контексті хронічного соматичного захворювання. Кількість досліджуваних-162 (чоловіків-56, жінок-106), вік від 19 до 59 років. На матеріалі аналізу типів особистісного реагування пацієнтів на хронічне соматичне захворювання та дослідження соціокультурних зразків переживання негативних психічних станів вперше побудовано модель психотерапевтичної допомоги соматичним пацієнтам шляхом віднайдення соціокультурного прототипу естетизованих переживань (на матеріалі ураїнської та російської поезії) та приєднання останнього до семантичного простору особистості пацієнта. При цьому розроблено своєрідний алгоритм креативності як особистісної основи подолання негативних психічних станів. В дослідженні встановлено специфіку феноменології афективного забарвлення та смислового наповнення життєвого світу особистості під час перебігу хронічної соматичної хвороби. Крім того, в процесі дослідження були уточнені деякі поняттєві та термінологічні невідповідності сучасної медичної психології. Також опрацьовані конкретні рекомендації щодо впровадження запропонованої програми психотерапевтичної допомоги в практику роботи стаціонарних та амбулаторних медичних установ, в яких є посада медичного психолога. Розроблена процедура поглибленого дослідження самовідчуття пацієнтів з хронічними соматичними захворюваннями та діагностики внутрішньої картини хвороби можуть бути використані в клінічній, психотерапевтичній та психологічній практиці медичними психологами, психіатарами та психологами-психотерапевтами для визначення ключових орієнтувальних компонентів внутрішньої картини хвороби у пацієнтів з хронічними соматичними захворюваннями і диференціювання власне психічних, соматичних і особистісно-смислових компонетів їхнії психічних станів та специфіки особистісного переживання останніх.

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Бурлачук, Леонід Фокович \наук. кер.\; Київський національний університет ім. Тараса Шевченка (Київ)
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

2.
159.9(091)
М 48


    Мельник, Оксана Андріївна.
    Історико-психологічна реконструкція картини світу людини княжої доби (на матеріалі текстів "Правда Руська") [Рукопис] : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.01 / Мельник Оксана Андріївна ; наук. кер. Куєвда В. Т. ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України. - Київ, 2010. - 189 с. - Бібліогр.: с. 170-189. -
УДК
Рубрики: Загальна психологія--Історія психології--Дисертації
Кл.слова (ненормовані):
образ людини -- картина світу -- ціннісна ієрархія -- ментальний простір -- провина -- відповідальність -- совість -- сенс життя -- дух -- душа
Анотація: Дисертація присвячена історико-психологіній реконструкції картини світу людини Княжої доби на матеріалі текстів "Правда Руська", визначенню ключових психологічних настанов данного періоду, дослідженню уявлень щодо образу людини в книжній писемності цієї епохи. Вперше здійснена історико-психологічна реконструкція картина світу людини, образу людини в ментальному просторі Княжої доби, зокрема в текстах "Правди Руської". Проаналізовано основне коло праць досліджуваного періоду та їх тематичну спрямованість, розкрито психологічний зміст уявлень про сутність й покликання людини часів княжої доби. Простежено процес трансформації поняття провини та відповідальності в формі канонізованих правових приписів. Проаналізовані уявлення про образ людини у аксіологічному вимірі соціокультурного буття давньоруської формації через призму правничих відносин. Визначена основна лінія антропологічної проблематики у писемній спадщині давньоруської доби в контексті культури Київської Русі. У дослідженні розкрито тогочасні уявлення про природу і покликання людини та прагнення її до гармонії як інваріантної матриці пізнавально-практичних пошуків давньоруських авторів. На основі отриманих результатів аналізу психологічних поглядів давньоруських книжників осмислюється місце останніх в системі сучасних течій психологічної думки.

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Куєвда, Володимир Терентійович \наук. кер.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка АПН України (Київ)
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

3.
159.937.52+159.943
П 49


    Поляничко, Олена Миколаївна.
    Особливості сприймання відкритого та замкненого простору в регуляції рухової дії [Рукопис] : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.01 / Поляничко Олена Миколаївна ; наук. кер. Клименко В. В. ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка АПН України. - Київ, 2008. - 200 с. : фот., табл. - Бібліогр.: с. 183-193. -
УДК
Рубрики: Загальна психологія--Сприймання простору--Дисертації
Кл.слова (ненормовані):
сприймання простору -- відкритий простір -- замкнений простір -- рухові дії -- ілюзії -- фобії
Анотація: Здійснено теоретичний аналіз й узагальнення наявного у психологічній літературі матеріалу з досліджуваної та дотичної до неї проблематики. Встановлено, що сприймання відкритого і замкненого простору відрізняється своїм змістом, а його вплив на регуляцію рухів може покращуватися за таких умов, як наявність орієнтирів (зорова інформація), відсутність фобій відкритого й замкненого простору та висоти, фобії травм, іллюзій (зорових, слухових, сенсорно-моторних). Сприйняття відкритого простору здійснюється залежно від атмосферного тиску, невизначеності орієнтирів, фобій відкритого простору та висоти. Сприймання замкненого простору змінюється залежно від глибини, вимушеного обмеження рухів, розрізнення орієнтирів, змінювання поз тіла в пересування, навність фобії травм.

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Клименко, Віктор Васильович \наук. кер.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка АПН України (Київ)
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

4.
159.922:502/504
Х 20


    Харитонов , Роман Юрійович.
    Усвідомлення кліматичних змін як чинник становлення екологічної свідомості молоді [Рукопис] : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.05 / Харитонов Роман Юрійович ; наук. кер. Максименко С. Д. ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України. - Київ, 2010. - 220 с. : табл., рис. - Бібліогр.: с. 179-207. -
УДК
Рубрики: Педагогічна психологія--Екологіна свідомість--Дисертації
Кл.слова (ненормовані):
кліматичні зміни -- екологічна свідомість -- екологоосвітний простір -- усвідомлення
Анотація: Дисертаційне дослідження присвячеється проблемі самоусвідомлення сутності кліматичних змін саме як чиннику, що сприяє становленню екологічної свідомості та екологічної культури студента в цілому. На підгрунті теоретичного аналізу проблеми визначено, ставлення до кліматичних змін-цілісний психологічний механізм, змістовним аспектом якого виступає власне ставлення, а динамічним-фіксована установка, проте психологічна природа й та роль упрозорюється у смисловій регуляції. Тобто, ставлення до кліматичних змін є суб"єктивно забарвленним відображенням особистістю взаємозв"язків власних потреб з об"єктами та явищами світу, виступає чинником, що зумовлює поведінку. Впродовж теоретичного та емпіричного аналізу визначено, що "екологічна свідомість" -єдність знання й ставлення, створюється й має прояв у діяльності та спілкуванні; сукупність екологічних й кліматичних уявлень, сформованості ціннісного ставлення до природи в цілому, стратегій та технологій взаємодії з нею. Суттєвими функціями екологічної свідомості є аксіологічна, споживча, адаптаційна. Системоутворюючимелементом у системі соціально-психологічних чинників розвитку екологічної свідомості виступає ціннісно-значеннєвий (екологоорієнтовані цінності). За результатами емпіричного дослідження виявлено типи екологічної свідомості студентів вищих навчальних закладів: екологічно активна, відповідальна особистість, котра має ціннісне, відповідальне ставлення до природи, приймає відповідні рішення та дії (авторитарно-авторитарна); об"єктивна (активно-об"єктивна); еколого-пасивна, індиферентна особистість, погано поінформована, не має власних етичних, ціннісних ставлень до природи, кліматичних змін; безініціативна (стереотипна, пасивно-стереотипна); безвідповідальна (пасивно-індиферентна). В цілому, за результатами дисертаційного дослідження відзначається, що психологічний супровід розвитку екологічної свідомості молоді-це система заходів, спрямованих на підвищення ефективності зазначеного процесу через використання науково-обгрунтованого комплексу психологічних чинників. Процес психологічного супроводу розвитку екологічної свідомості студентської молоді складається з конструювання засобів оволодіння операційною стороною екологоорієнтованої діяльності, а також комплексу заходів, спрямованих на усвідомлення молоддю особистісної й соціальної значущості екологічної культури особистості.

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Максименко, Сергій Дмитрович \наук. кер.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України (Київ)
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

5.
316.472
К 49


    Клименко, Ірина Вадимівна.
    Соціально-психологічні засоби технологізації PUBLIC RELATIONS у сфері маркетингу [Рукопис] : канд. ... психол. наук: 19.00.05 / Клименко Ірина Вадимівна ; наук. кер. Маноха І. П. ; Ін-т соц. та політ. психології АПН України. - Київ, 2004. - 211 с. : табл., рис. + 1 (додатки) с. - Бібліогр.: с. 200-211. -
УДК
Рубрики: Соціальна психологія--Психологія маркетингу--Дисертації
Кл.слова (ненормовані):
Public Relations (зв'язки з громадськістю) -- соціальна комунікація -- комунікативний простір -- PR-взаємодія -- PR-вплив -- соціально-психологічна технологія -- засоби технологізації -- інформування -- психологія маркетингу
Анотація: Дисертацію присвячено питанням соціально-психологічних засобів технологізації Public Relations у сфері маркетингу. Проаналізовано соціально-психологічний інструментарій діяльності Public Relations. Показано доцільність та потенційні можливості технологізації соціально-психологічних засобів PR. Запропоновано варіативну модель принципів побудови ефективних PR-технологій у сфері маркетингу. Виявлено домінантне значення способу організації комунікативного простору для побудови ефективних PR-технологій. Розкрито потенційні можливості та визначено фактори ефективності впровадження різноманітних способів організації комунікативного простору PR-технологій у сфері маркетингу.

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Клименко, Ірина Вадимівна \наук. кер.\; Інститут соціальної та політичної психології АПН України (Київ)
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

6.
159.922.7-053.6+159.937.53
О-66


    Орлова, Світлана Іванівна.
    Психологічні особливості розвитку сприймання підлітками поетичної форми [Рукопис] : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07 / Орлова Світлана Іванівна ; наук. кер. Михальчук Н. О. ; Рівненський держ. пед. ун-т. - Рівне, 2005. - 225,[9] с. : табл., рис. - Бібліогр.: с. 183-225. -
УДК
Рубрики: Педагогічна психологія--Сприймання поезії--Дисертації
   Вікова психологія--Підлітки--Дисертації

Кл.слова (ненормовані):
сприймання поетичної форми -- семантичний простір -- конотативна семантика -- поетичний стиль -- програма "Поетика"
Анотація: В дисертації з'ясовано рівні і детермінанти розвитку сприймання підлітками поетичної форми. Розкрито співвідношення естетичних і загальнопсихологічних складників у структурі цього процесу. Сформульовано психолого-педагогічні умови активізації розвитку сприймання підлітками поетичної форми. Встановлені критерії успішності сприймання поетичної форми, рівні розвитку такого сприймання в підлітковому віці, а також чинники, від яких залежить досягнення цих рівнів. Розроблено й апробовано методи діагностики рівня розвитку сприймання поетичної форми підлітками, а також педагогічні засоби підвищення цього рівня.

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Михальчук, Наталія Олександрівна \наук. кер.\; Рівненський державний педагогічний університет (Рівне)
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

7.
159.943+373.29-052"465*5/8"
Р 59


    Роговик, Людмила Степанівна.
    Психомоторна дія як фактор розумової активності в навчанні дітей 5-8 років [Рукопис] : дис. ... канд. пед. наук: 19.00.07 / Роговик Людмила Степанівна ; наук. кер. Клименко В. В. ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка АПН України. - Київ, 2003. - 256 с. : табл., рис. - Бібліогр.: с.163-179. -
УДК
Рубрики: Педагогічна психологія--Розумова активність--Дисертації
   Педагогічна психологія--Психомоторна дія--Дисертації

   Вікова психологія--Діти 5-8 років--Дисертації

Кл.слова (ненормовані):
розумовий розвиток -- психомоторна дія -- психомоторна активність -- тілесний простір -- макрорухи -- мікрорухи
Анотація: Дисертацію присвячено дослідженню властивостей психомоторної дії в навчальній діяльності дітей старшого дошкільного та молодшого шкільного віку. Визначено типи психомоторної активності дітей, в яких знаходить відображення індивідуальна структура психомоторної дії, пов'язана з переважанням мовленнєвого, емоційно-чуттєвого чи образного стимулів розумової активності. експериментально доведено можливість підвищення ефективності навчання завдяки використанню психомоторних компонентів, які сприяють пізнавальній самостійності учнів і формуванню в них пошукових умінь.

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Клименко, Віктор Васильович \наук. кер.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка АПН України (Київ)
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

8.
159.923.31:316.477
Р 62


    Рожденственський , Андрій Юрійович.
    Рефлексія тілесного потенціалу в життєвому самовизначенні старшокласників [Рукопис] : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07 / Рожденственський Андрій Юрійович ; наук. кер. Максименко С. Д. ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка АПН України. - Київ, 2002. - 227 с. : табл., рис. - Бібліогр.: с. 191-208. -
УДК
Рубрики: Педагогічна психологія--Рефлексія--Дисертації
   Вікова психологія--Старшокласники--Дисертації

Кл.слова (ненормовані):
рефлексія -- тілесний потенціал -- життєве самовизначення -- психологічний простір -- самоставлення
Анотація: Дисертація присвячена дослідженню особливостей проектування старшокласниками життєвого шляху залежно від типу усвідомлення ними власних тілесних можливостей. Розкривається роль і місце тілесної складової у Я-структурі учнів старшого шкільного віку. Створено й апробовано оригінальний діагностичний прийом оцінки рівня здатності старшокласника до саморефлексії тілесного потенціалу. Показано, що характер вибору старшокласниками форми самовизначення у просторі майбутніх життєвих відносин зумовлюється типом самоусвідомлення (рефлексії) ними власних тілесних можливостей.

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Максименко, Сергій Дмитрович \наук. кер.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка АПН України (Київ)
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

9.
159.923.5+378-057.875:34-051
Е 15


    Євдокимова, Наталя Олексіївна.
    Психологічні засади формування майбутнього фахівця як суб'єкта правничої діяльності [Рукопис] : дис. ... д-ра. психол. наук: 19.00.07 / Євдокимова Наталя Олексіївна ; наук. кер. Максименко С. Д. ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України. - Київ, 2013. - 577 с. : табл., рис. - Бібліогр.: с. 448-504. -
УДК
Рубрики: Педагогічна психологія--Майбутні фахівці--Дисертації
Кл.слова (ненормовані):
освітній простір -- психологічна служба -- суб'єктогенеза -- юнацький вік -- майбутні фахівці -- професійне становлення -- правнича діяльність -- учбово-професійна діяльність
Анотація: В роботі розроблено концепцію суб'єктоґенези майбутнього правника. Створено модель формування суб'єктності майбутнього правника в умовах внз. Розроблено та апробовано технологію формування суб'єктності майбутніх правників у процесі набуття базових психологічних знань, формування професійно-психологічних компетентностей та засвоєння базових психологічних технологій правничої діяльності.

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \наук. кер.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України (Київ)
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

10.
37.015.3:159.922
Т 48


    Ткач, Тамара Володимирівна.
    Психологічні засади проектування освітнього простору особистості [Рукопис] : дис. ... д-ра. психол. наук: 19.00.07 / Ткач Тамара Володимирівна ; наук. конс. Швалб Ю. М. ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України. - Київ, 2010. - 452 с. : табл., рис. + 1( додатки). - Бібліогр.: с. 410-452. -
УДК
Рубрики: Педагогічна психологія--Освіта--Дисертації
Кл.слова (ненормовані):
освітній простір -- освітнє середовище -- психологічний простір -- неперервність освіти -- життєвий простір -- СУБ'ЄКТ освітньої ДІЯЛЬНОСТІ
Анотація: В роботі проаналізовано сучасні підходи й теоретичні моделі розвитку системи освіти. Досліджено структуру й функціональні можливості психолого-педагогічного проектування освітнього простору як умови самовиявлення, самовизначення та самореалізації особистості. Визначено зміст і структуру неперервної освіти як поєднання різних інституційних форм задоволення потреби людини в набутті й застосуванні знань упродовж усього життя. Розроблено інституційну та функціональну моделі освітнього простору особистості.

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Швалб, Юрій Михайлович \наук. консультант.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України (Київ)
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

 1-10    11-20   21-30   31-40   41-50   51-60      
 
Статистика
за 03.06.2024
Кількість запитів 29071
Кількість відвідувачів 1403
Кількість замовлень 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя