Головна Спрощенний режим Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки Інституту психології імені Г.С.Костюка НАПН України- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Електронний каталог бібліотеки НДУ ім. Миколи Гоголя (4)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=самоідентичність<.>
Загальна кількість знайдених документів : 14
Показані документи с 1 за 10
 1-10    11-14 
1.
15(902.7)
А 43


Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України (Київ)

    Євдокимова, Н. О.
    Рефлепрактикум як засіб формування професійної самоідентичності студентів педагогічних спеціальностей [Текст] / Н. О. Євдокимова, О. С. Дроботун // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Київ-Ніжин : ПП Лисенко М. М., 2016. - Т. 9 : Загальна психологія. Історична психологія. Етнічна психологія., Вип. 8. - С. 172-185. - Бібліогр.: с. 183-184 (7 назв) . - ISBN 978-617-640-211-4
УДК
РУБ 15(902.7)
Рубрики: Загальна психологія--Історична психологія--Етнічна психологія
Кл.слова (ненормовані):
професійна самоідентичність -- психолого-педагогічна рефлексія -- Я-концепція -- рефлексивний підхід -- рефлексивні вміння -- рефлексивне середовище -- рефлепрактикум
Анотація: У статті розглянуто актуальну проблему формування та розвитку професійної самоідентичності студентів педагогічних спеціальностей. Визначено чинники, котрі обумовлюють труднощі у формуванні професійної ідентичності студентів педагогічних вишів. Наведено рівні ієрархії профідентичності. Запропоновано модель формування професійної самоідентичності майбутніх педагогів, засновану на усвідомленні структури педагогічної рефлексії, визначенні критеріїв та умов її формування та розвитку. В основу моделі покладено рефлексивний підхід, одним із засобів реалізації котрого, автори вважають рефлексивний практикум. Зазначено, що вихідною позицією процесу розвитку педагогічної рефлексії є діяльність викладача, спрямована на створення умов, що сприяють прояву психолого-педагогічної рефлексії та підвищенню рівня її розвитку (сформованості) у процесі професійної освіти.


Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\; Дроботун, О.С.; Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України(Київ)

Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗ (1)
Вільні: ЧЗ (1)

Знайти схожі

2.
15(08)
А 43


   
    Актуальні проблеми психології [Текст] : збірник наукових праць. Т. 6. Психологія обдарованості. Вип. 16 / За ред. С. Д. Максименка ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України. - Житомир : Вид-во ЖДУ імені І. Франка, 2019. - 406 с. : табл., рис. - ISSN 2072-4772. - 28.00 р.
    Зміст:
Бевз, Г. М. Соціально-психологічне забезпечення як напрямок психологічних досліджень: теоретичний аналіз / Г. М. Бевз. - С .6-15. - Бібліогр.: с. 13-15 (19 назв)
Грись, А. М. Теорія і практика роботи з Образом Я у контексті розвитку автономності / А. М. Грись, М. М. Павлюк. - С .16-24. - Бібліогр.: с. 24 (9 назв)
Москаленко, В. В. Культурно-діяльнісна концепція дослідження особистості (ретроспективний аналіз досягнень української культурологічної школи) / В. В. Москаленко. - С .25-35. - Бібліогр.: с. 33-34 (18 назв)
Сердюк, Л. З. Взаємозв'язок ставлення до себе та до партнера як фактор стабільності шлюбу / Л. З. Сердюк. - С .36-45. - Бібліогр.: с. 43-44 (13 назв)
Турбан, В. В. Етика та мораль особистості: конфлікт, конітивний дисонанс і толерантність / В. В. Турбан. - С .46-55. - Бібліогр.: с. 54 (7 назв)
Музика, О. Л. Здібності як особистісно-ціннісні ресурси реадаптації жінок із психічними розладами / О. Л. Музика, О. В. Гончарук. - С .56-71. - Бібліогр.: с. 68-71 (35 назв)
Візнюк, І. М. Соматотипи професіограм за іпохондричною ознакою відповідно до результатів дослідження / І. М. Візнюк. - С .72-82. - Бібліогр.: с. 80-81 (8 назв)
Гавриловська, К. П. Формування життєстійкості особистості (арт-коучінговий підхід) / К. П. Гавриловська, Ю. Ю. Дем'янчук. - С .83-90. - Бібліогр.: с. 89-90 (7 назв)
Грейліх, О. О. Психологічні особливості розвитку мовлення дітей дошкільного віку / О. О. Грейліх. - С .91-97. - Бібліогр.: с. 96-97 (7 назв)
Губенко, О. В. Парадокс як принцип побудови евристичного мислення / О. В. Губенко. - С .98-102. - Бібліогр.: с. 101-102 (10 назв)
Дембицька, Н. М. Ігрові практики у профілактиці депривації права дитини на особисту власність / Н. М. Дембицька. - С .103-109. - Бібліогр.: с. 107-109 (13 назв)
Зарембо, Н. О. Особливості психологічної адаптації студентів-моряків до майбутньої професійної діяльності / Н. О. Зарембо, М. П. Масліхова, С. В. Мікітіна. - С .110-117. - Бібліогр.: с. 115-117 (13 назв)
Іванова, В. В. Психологічні особливості розвитку творчих здібностей молодших школярів у познавальній діяльності / В. В. Іванова. - С .118-126. - Бібліогр.: с. 125-126 (13 назв)
Кириченко, В. В. Розвиток інформаційної культури у представників соціономічних та технономічних професій / В. В. Кириченко. - С .127-136. - Бібліогр.: с. 134-135 (18 назв)
Крицька, А. М. Методи активації професійної креативності / А. М. Крицька. - С .137-143. - Бібліогр.: с. 142-143 (10 назв)
Купрєєва, О. І. Особливості часової перспективи в просторі самореалізації студентів / О. І. Купрєєва. - С .144-153. - Бібліогр.: с. 151-153 (20 назв)
Кутішенко, В. П. Вплив релігійних цінностей на формування моральоно-ціннісної сфери особистості / В. П. Кутішенко, О. П. Патинок, В. В. Сидоркін. - С .154-164. - Бібліогр.: с. 162-164 (18 назв)
Мазяр, Наталія Олександрівна. Особистісний контрапункт на перехресті парадигм / О. В. Мазяр. - С .165-172. - Бібліогр.: с. 170-171 (17 назв)
Малєєва, Н. С. Онлайн-посередництво: особливості комунікативної технології врегулювання соціальних конфліктів у соціальних інтернет-мережах / Н. С. Малєєва. - С .173-181. - Бібліогр.: с. 180 (6 назв)
Мотрук, Т. О. Особливості перфекціонізму у юнацькому віці / Т. О. Мотрук, А. В. Вертель. - С .182-192. - Бібліогр.: с. 190-192 (20 назв)
Музика, О. О. Аксіогенез і розвиток самоефективності студентів із ознаками обдарованості / О. О. Музика. - С .193-204. - Бібліогр.: с. 202-204 (16 назв)
Никончук, Н. О. Психологічні перешкоди у розвитку здібностей молодших школярів із високим рівнем навчальних досягнень / Н. О. Никончук, О. О. Музика, І. С. Загурська. - С .205-214. - Бібліогр.: с. 213 (7 назв)
Портницька, Н. Ф. / Н. Ф. Портницька, А. А. Портницька, О. М. Савиченко. - С .215-221. - Бібліогр.: с. 220-221 (11 назв)
Портницька, Н. Ф. Психологічне благополуччя батьків дітей з інвалідністю: кризи і ресурси / Н. Ф. Портницька, О. М. Савиченко, І. М. Тичина. - С .222-229. - Бібліогр.: с. 227-229 (15 назв)
Портницька, Н. Ф. Психологічне благополуччя батьків дітей з інвалідністю: кризи і ресурси / Н. Ф. Портницька, М. В. Соложенцева, І. М. Тичина. - С .230-237. - Бібліогр.: с. 235-236 (10 назв)
Примачок, Л. Л. Структура професійної компетентності фахівця з фізичної реабілітації / Л. Л. Примачок. - С .238-250 : Бібліогр.: с. 248-249 (10 назв)
Сухенко, Я. В. Освітня траєкторія та реалізація особистісного потенціалу педагогічного працівника: особливості взаємозв'язку / Я. В. Сухенко. - С .251-261. - Бібліогр.: с. 259-261 (14 назв)
Харченко, Н. А. Роль психолога в організації діалогічної взаємодії учнів із різними видами обдарованості / Н. А. Харченко. - С .262-268. - Бібліогр.: с. 267-268 (7 назв)
Чайка, Г. В. Позитивні впливи комп'ютерних ігр / Г. В. Чайка. - С .269-278. - Бібліогр.: с. 275-278 (27 назв)
Чиханцова, О. А. Іншомовна комунікативна компетентність як фактор розвитку особистості / О. А. Чиханцова. - С .279-286. - Бібліогр.: с. 284-286 (16 назв)
Щербакова, О. О. Типологія академічних здібностей дітей молодшого підліткового віку / О. О. Щербакова. - С .287-293. - Бібліогр.: с. 292-293 (6 назв)
Гусєва, Н. Т. Поняття ірраціональності у наукових розвідках / Н. Т. Гусєва. - С .294-303. - Бібліогр.: с. 301-303 (18 назв)
Зеленська, З. П. Дослідження статевих відмінностей комунікативних умінь учнів основної школи / З. П. Зеленська. - С .304-310. - Бібліогр.: с. 310 (8 назв)
Максьом, К. В. Особливості булінг-структури в підлітковому віці / К. В. Максьом. - С .312-318. - Бібліогр.: с. 318 (6 назв)
Митрофанова, С. С. Професійна самоідентичність як сладова самосвідомості майбутніх психологів / С. С. Митрофанова. - С .319-327. - Бібліогр.: С. 326-327 (9 назв)
Місюра, О. М. Типи відношення до хвороби та якість життя підлітків із первинною артеріальною гіпертензією / О. М. Місюра. - С .328-334. - Бібліогр.: С. 333-334 (9 назв)
Настояща, У. В. Соціально-психологічні особливості професійної діяльності персоналу ДКВС України (державна кримінально-виконавча служба) / У. В. Настояща. - С .335-345. - Бібліогр.: С. 342-344 (22 назви)
Сніжна, М. А. Роль особистісних цінностей образотворчо обдарованих підлітків у адаптації до освітнього середовища / М. А. Сніжна. - С .346-350. - Бібліогр.: С. 350 (9 назв)
Тесленко, В. М. Запобігання професійного вигорання педагогів державних та приватних шкіл / В. М. Тесленко. - С .351-359. - Бібліогр.: С. 358-359 (9 назв)
Улько, Н. М. Вплив життєвих втрат на зміну ціннісних смислів психотравмованої особистості / Н. М. Улько. - С .360-368. - Бібліогр.: С. 367-368 (10 назв)
Федоренко, Л. П. Психологічних супровід підвищення ефективності професійного самовизначення випускників сільських шкіл / Л. П. Федоренко. - С .351-359. - Бібліогр.: С. 358-359 (9 назв)
Чорний, А. М. Психологічні особливості використання проблемного навчання в системі професійної підготовки / А. М. Чорний. - С .380-391. - Бібліогр.: С. 387-391 (38 назв)
Шевченко, О. Т. Особливості резільєнтності майбутніх медичних сестер у роботі з важкими соматичними хворобами: ціннісно мотиваційний аспект / О. Т. Шевченко. - С .492-401. - Бібліогр.: С. 400 (7 назв)
УДК
РУБ 15(08)

Кл.слова (ненормовані):
Психологія обдарованості

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

3.
155
А 43


   
    Актуальні проблеми психології особистості та міжособистісних взаємин [Текст] : матеріали ІІІ міжнародної науково-практичної конференції 18-19 травня 2011 року / НАПН України, Міністерство освіти і науки, молоді та спорту України, Інститут психології ім. Г. С. Костюка, Кам'янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка, Факультет психології. Лабораторія психології навчання. - Кам'янець-Подільський : [ПП "Медобори"], 2011. - 272 с. - ISBN 5-9268-0483-3 : 10.00 грн.
    Зміст:
Максименко, С. Д. Дослідження кризових явищ генези особистості: методологічні основи / С. Д. Максименко. - С .8-12
Дзюбко, Л. В. Урахування особливостей навчальної мотивації учнів 5-6 класів як умова підвищення їх навчальної результативності / Л. В. Дзюбко. - С .69-73. - Бібліогр. С. 73 (7 назв)
Капустюк, О. М. Теоретична модель розгортання процесу самодетермінації особистості / О. М. Капустюк. - С .97-99
Субота, М. В. До проблеми емоційного впливу музики на особистість / М. В. Субота. - С .218-220. - Бібліогр. С. 220 (4 назви)
УДК
РУБ 155

Кл.слова (ненормовані):
кризові явища генези особистості -- відповідальність -- аналіз низької фрустраційної толерантності у студентів -- симптоматика емоційного вигорання -- самоідентичність -- соціалізація молодшого школяра -- соціалізація молодшого підлітка -- соціальні потреби у старшокласників -- діти з розумовою відсталістю -- формування характеру у підлітковому віці -- навчальна мотивація учнів -- формування професіоналізму практичного психолога -- картина світу -- духовне становлення майбутнього фахівця -- амбівалентність клієнта -- самодетермінація особистості -- збереження здоров'я -- міжособистісна взаємодія на етапі професійної ідентифікації -- спілкування суб'єктів правоохоронної діяльності -- оволодіння педагогічними цінностями -- молодші школярі -- психологічне консультування -- категорії психічного здоров'я -- задоволеність шлюбом -- формування взаємин у навчанні -- навчальна взаємодія -- перша експериментальна психологічна лабораторія -- становлення професійної ідентичності особистості -- самосвідомість молодших школярів -- вегетосудинна дистонія

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
НАПН України; Міністерство освіти і науки, молоді та спорту України; Інститут психології ім. Г. С. Костюка; Кам'янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка. Факультет психології. Лабораторія психології навчання
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

4.
154
А 43


    Бриль, М. М.
    Селфі як соціально-психологічне явище [Текст] / М. М. Бриль // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Київ : Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України, 2016. - Т. 1 : Організаційна психологія. Економічна психологія. Соціальна психологія, Вип. 44. - С. 62-67. - Бібліогр.: с. 66 (9 назв)
УДК
РУБ 154

Кл.слова (ненормовані):
соціальна психологія -- автопортрет -- візуалізація -- зовнішній вигляд -- комунікація -- самопрезентація -- селфі -- самоідентичність -- суб'єкт
Анотація: У статті наведено результати теоретичного аналізу наукової літератури, присвяченої вивченню візуальних репрезентацій людини, а саме, такого сучасного феномену масової культури як селфі, з точки зору соціальної психології.


Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

5.
159.923.2
Г 82


Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України (Київ)

    Грись, Антоніна Михайлівна.
    Психологічні механізми функціонування образу Я у осіб з різними типами характеру [Текст] / А. М. Грись // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Київ : Гнозіс, 2015. - Т. 11 : Психологія ососбистості. Психологічна допомога особистості, Вип. 13. - С. 22-30. - Бібліогр.: с. 29 (3 назви)
УДК
Рубрики: Психологія особистості
Кл.слова (ненормовані):
образ Я -- характер особистості -- соціальна дезадаптація -- неповнолітні -- самоідентичність -- самоповага -- симбіотичний характер -- психопатичний характер
Анотація: Представлено змістові та процесуальні характеристики проявів дисгармоній на прикладі симбіотичного та психопатичного характерів, що властиві соціально дезадаптованим неповнолітнім. Розкрито можливості застосування теорій характерологічного розвитку особистості у практичній діяльності психолога. Описано структуру характеру, яка найбільш придатна для застосування її у якості психологічної техніки.


Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України(Київ)

Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗ (1)
Вільні: ЧЗ (1)

Знайти схожі

6.
153
А 43


Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України (Київ)

    Грись, Антоніна Михайлівна.
    Психологічні чинники соціальної дезадаптації підлітків [Текст] / А. М. Грись, В. О. Голубнюк // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Житомир : Вид-во ЖДУ ім. І. Франка, 2016. - Т. 11 : Психологія особистості. Психологічна допомога особистості, Вип. 14. - С. 14-26 : табл. - Бібліогр.: с. 25 (3 назви)
УДК
РУБ 153
Рубрики: Психологія особистості
Кл.слова (ненормовані):
образ Я -- характер -- психологічні механізми -- соціально дезадаптовані неповнолітні -- самоідентичність -- самоповага -- почуття self
Анотація: У статті висвітлено проблему соціальної дезадаптації школярів загальноосвітнього навчального закладу, яка характеризує сучасні тенденції порушення процесів взаємодії суб’єкта з оточуючим середовищем в умовах системних змін у суспільстві. Розкрито особливості самосвідомості сучасних підлітків як чинника їх соціальної дезадаптації. Здійснено аналіз характеристик Образу Я, які відображають вплив різних інститутів соціалізації на підростаюче покоління. Зокрема у змісті самоописів виявлено надмірну зануреність підлітків до віртуального середовища, яке сьогодні виступає провідним інститутом соціалізації підростаючої особистості: ідентифікації себе із персонажами мультфільмів та фільмів, віртуальним життям. Виявлено високий рівень тривожності школярів із неблагополучних сімей, що є показником порушення емоційного благополуччя дітей та чинником дезадаптації.


Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\; Голубнюк, В. О.; Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України(Київ)

Є примірники у відділах: всього 2 : ЧЗ (2)
Вільні: ЧЗ (2)

Знайти схожі

7.
153
П 86


    Компанович, М. С.
    Особливості проявів алекситимії у підлітків із психосоматичними серцево-судинними захворюваннями [Текст] / М. С. Компанович // Психологія і особистість : Науковий журнал / Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України, Полтавськ. нац. пед. ун-т ім. В.Г. Короленка. - Київ ; Полтава : ПНПУ, 2017. - № 1(11). - С. 109-119. - Бібліогр.: С.118 (11 назв)
УДК
РУБ 153
Рубрики: Психологія особистості
Кл.слова (ненормовані):
алекситимія -- психосоматичні серцево-судинні захворювання -- підлітковий вік -- тривожність -- самооцінка -- фіксація на самозахисті -- екстраверсія -- самоідентичність
Анотація: У статті розглянуто особливості емоційної сфери та психологічні властивості підлітків із психосоматичними серцево-судинними захворюваннями в контексті психофізіологічних змін характерних для підліткового віку. Проаналізовано феномен алекситимії як ключовий у патогенезі психосоматичних серцево-судинних захворювань. Досліджено, що у підлітків із психосоматичними серцево-судинними захворюваннями прояви алекситимії перебувають у континуумі з такими психологічними властивостями як тривожність, фіксація на самозахисті, низький рівнем самооцінки, екстраверсії та проблема з самоідентичністю.


Дод.точки доступу:
Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України(Київ); Полтавський національний педагогічний університет імені В.Г. Короленка(Полтава)

Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗ (1)
Вільні: ЧЗ (1)

Знайти схожі

8.
159.922.1:316.477
Л 64


    Літвінова, Ольга Володимирівна.
    Вплив гендерних експектацій на соціально-рольову позицію майбутнього фахівця [Рукопис] : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.05 / Літвінова Ольга Володимирівна ; наук. кер. Третьяченко В. В. ; Східноукр. нац. ун-т ім. В. Даля. - Луганськ, 2007. - 231 с. : табл., рис. - Бібліогр.: с. 181-201. -
УДК
Рубрики: Соціальна психологія--Гендерні експектації--Дисертації
Кл.слова (ненормовані):
гендерні експектації -- соціально-рольова позиція -- самоідентичність -- інконгруентність -- ДИСПОЗИЦІя -- ПЕРЕДБАЧЕННЯ -- образ бажаного майбутнього -- ПСИХОЛОГІЧНА допомога -- самоатрибуція
Анотація: Дисертація є теоретичним і експериментальним дослідженням проблеми впливу тендерних експектацій на соціально-рольову позицію майбутнього фахівця. В роботі висувається і обґрунтовується теза про існування тісного зв'язку між актом обрання випускником вищого навчального закладу рольової позиції і типом очікувань, зумовлених тендерною самоідентифікацією. Розроблено та апробовано спеціальний курс психологічної допомоги, спрямований на озброєння досліджуваних техніками, якими досягається узгодження суб'єктивної реальності із об'єктивним змістом передбачуваних особистістю рольових уподобань.

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Третьяченко, Вікторія Віталіївна \наук. кер.\; Східноукраїнський національний університет ім. В. Даля (Луганськ). Кафедра психології
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

9.
15(08)
А 43


    Митрофанова, С. С.
    Професійна самоідентичність як сладова самосвідомості майбутніх психологів [Текст] / С. С. Митрофанова // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Житомир : Вид-во ЖДУ імені І. Франка, 2019. - Т. 6 : Психологія обдарованості, Вип. 16. - С. 319-327. - Бібліогр.: С. 326-327 (9 назв)
УДК
РУБ 15(08)
Рубрики: Психологія обдарованості
Кл.слова (ненормовані):
базова вища освіта -- психологи -- самосвідомість -- самооцінка -- самоідентичність -- студенти
Анотація: У роботі представлено результати порівняльного аналізу показників самооцінки та самоідентичності студентів із психологічною та непсихологічною базовою освітою. Застосування методики "Хто я?" М. Куна і М. Макпартленда та методики самооцінки особистості (С. А. Будассі) дозволило зробити висновок про те, що переживання різного життєвого досвіду, який вплинув на вибір професії та форму продовження навчання (профільна чи непрофільна вища освіта) суттєво впливає на показники самооцінки студентів: вибір профільної психологічної освіти сприяє формуванню адекватної самооцінки, вибір непрофільної психологічної освіти пов'язаний з переважанням неадекватно завищеної самооцінки.


Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\

Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗ (1)
Вільні: ЧЗ (1)

Знайти схожі

10.
159.943
М 11


Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України (Київ)

    Музика, Олександр Леонідович.
    Екзистенційні потреби і розвиток обдарованої особистості [Текст] / О. Л. Музика // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Житомир : Вид-во ЖДУ імені І. Франка, 2015. - Т. 6 : Психологія обдарованості, Вип. 10. - С. 63-77. - Бібліогр.: с. 76-77 (19 назв)
УДК

Кл.слова (ненормовані):
обдарована особистість -- екзистенційні потреби -- потреба в суб'єктності -- самоідентичність -- сенс життя -- особистісні цінності
Анотація: У статті показано особливості взаємодії потреб, здібностей і особистісних цінностей у розвитку обдарованої особистості. Окреслено коло екзистенційних потреб, які є специфічними для обдарованої особистості. Розкрито співвідношення екзистенційних потреб з іншими потребами, що визначають розвиток обдарованої особистості.


Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України(Київ)

Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗ (1)
Вільні: ЧЗ (1)

Знайти схожі

 1-10    11-14 
 
Статистика
за 03.06.2024
Кількість запитів 4216
Кількість відвідувачів 783
Кількість замовлень 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя