Головна Спрощенний режим Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки Інституту психології імені Г.С.Костюка НАПН України- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Електронний каталог бібліотеки НДУ ім. Миколи Гоголя (14)Електронна бібліотека НДУ ім. Миколи Гоголя (1)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>U=37.015.3<.>
Загальна кількість знайдених документів : 17
Показані документи с 1 за 10
 1-10    11-17 
1.
37.015.3
М 41


Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України (Київ)

    Мешко, Олександр Іванович.
    Розвиток суб'єктності студентів-майбутніх педагогів як аспект становлення їх професійної позиції [Текст] / О. І. Мешко // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Житомир : Вид-во ЖДУ імені І. Франка, 2015. - Т. 6 : Психологія обдарованості, Вип. 11. - С. 182-189. - Бібліогр.: с. 188 (11 назв)
УДК
Рубрики: Психологія обдарованості
Кл.слова (ненормовані):
професійна позиція -- майбутні педагоги -- суб'єктність -- професійне становлення -- професіоналізація -- майбутні фахівці -- професійно-педагогічна діяльність
Анотація: Обґрунтовано сутнісно-змістові характеристики суб'єктності як складової професійної позиції майбутнього педагога. Проаналізовано зміст суб'єктності майбутніх педагогів у контексті вікових особливостей та процесу професіоналізації майбутнього фахівця. Розкрито особливості розвитку та реалізації суб'єктної активності студента в умовах навчально-професійної діяльності у вищому навчальному закладі.


Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України(Київ)

Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗ (1)
Вільні: ЧЗ (1)

Знайти схожі

2.
37.015.3
М 17


Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України (Київ)

    Максим, О. В.
    Психологічні механізми адаптації дітей з порушеннями розвитку саморегуляції до соціокультурного середовища [Текст] / О. В. Максим // Проблеми загальної та педагогічної психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Київ : Гнозіс, 2013. - Т. 16, ч. 1, 2. - С. 346-354. - Бібліогр.: с. 353 (3 назви)
УДК

Кл.слова (ненормовані):
саморегуляція -- самоконтроль -- самокорекція -- самооцінка -- адаптація -- рефлексія -- емпатія
Анотація: Стаття розкриває соціально-психологічні аспекти адаптації дітей з порушеннями розвитку саморегуляції. розглянуто та описано деякі психологічні механізми адаптації дітей до соціокультурного середовища.


Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України(Київ)

Замовлені прим-ки для відділів: ЧЗ

Знайти схожі

3.
154
А 43


    Клибанівська, Тетяна Миколаївна.
    Вплив стилю педагогічної взаємодії на психічний стан студентів [Текст] / Т. М. Клибанівська // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Київ : Логос, 2017. - Т. 1 : Організаційна психологія. Економічна психологія. Соціальна психологія, Вип. 47. - С. 90-95. - Бібліогр.: с. 94 (13 назв)
УДК
РУБ 154
Рубрики: Соціальна психологія
Кл.слова (ненормовані):
викладач -- студент -- стиль -- педагогічна взаємодія -- спілкування -- психічні стани
Анотація: У статті проаналізовано педагогічну взаємодію в системі «викладач-студент» та її вплив на особистість студента. Зазначено, що психічні стани суттєво впливають на педагогічну діяльність, оскільки детермінують емоційне самопочуття і викладачів, і студентів та створюють фон, від якого залежить продуктивність перебігу пізнавальних психічних процесів. З’ясовано поняття стилю взаємодії викладача зі студентами та охарактеризовано їхні групи. Визначено, що викладачі з різними стилями педагогічної діяльності створюють різну емоційну атмосферу на іспиті та інших контрольних заходах.


Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\

Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗ (1)
Вільні: ЧЗ (1)

Знайти схожі

4.
153.6
А 43


    Поліщук, Валерій Миколайович.
    Криза 23 років як перехідний період від юнацького віку до вступу у дорослість (дівчата) [Текст] / В. М. Поліщук // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Житомир : Вид-во ЖДУ імені І. Франка, 2011. - Т. 6 : Психологія обдарованості, Вип. 6. - С. 160-168. - Бібліогр.: с. 167 (4 назви)
УДК
РУБ 153.6
Рубрики: Загальна психологія
Кл.слова (ненормовані):
нормативна криза -- юнацький вік -- дорослість -- переживання кризи
Анотація: Встановлено симптоматику переживань перехідного періоду між юнацьким віком та вступом у дорослість, умовно названий "криза 23 років". На прикладі переживань дівчат аналізується її структура та зміст, що наголошує на статевій диференціації нормативних криз.


Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\

Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗ (1)
Вільні: ЧЗ (1)

Знайти схожі

5.
372
А 43


    Телесенко, О. В.
    Відвертий діалог: нові форми взаємодії з батьками [Текст] / О. В. Телесенко // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Харків : КЦ ФОП Іванової М. А., 2015. - Т. 4 : Психологія розвитку дошкільника, Вип. 14. - С. 276-289
УДК
РУБ 372
Рубрики: Психологія розвитку дошкільника
Кл.слова (ненормовані):
ціннісні орієнтації -- співпраця з батьками -- зміщення акцентів -- емоційний стан -- інноваційні форми й методи роботи -- адресна допомога
Анотація: У статті розглянуто взаємодію педагогів дошкільного закладу та сім'ї, формування ціннісних орієнтацій у дітей та дорослих, міститься практичний виховний досвід правильно організованого прийому дитини в групу ранкові та вечірні години "Із рук в руки".


Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\

Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗ (1)
Вільні: ЧЗ (1)

Знайти схожі

6.
153(06)
А 43


    Максим, О. В.
    Ресоціалізація осіб з викривленням розвитку ціннісних орієнтацій [Текст] / О. В. Максим // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України. - Житомир : Вид-во ЖДУ ім. І. Франка, 2018. - Т. 11 : Психологія особистості. Психологічна допомога особистості, Вип. 18. - С. 103-123. - Бібліогр.: С. 120-122 (11 назв)
УДК
РУБ 153(06)
Рубрики: Психологія особистості
Кл.слова (ненормовані):
девіанти -- соціалізація -- десоціалізація -- ресоціалізація -- стадії ресоціалізації -- ціннісні орієнтації
Анотація: В статті показано, що ресоціалізацію можна розглядати як один із найскладніших соціальних процесів, спрямований на подолання десоціалізації особистості, тобто відновлення особою якостей, необхідних для нормальної життєдіяльності в суспільстві, засвоєння нових цінностей, соціальних ролей і навичок замість втрачених, деформованих або несформованих, переорієнтація соціального спрямування розвитку особистості шляхом включення її у нові, позитивно орієнтовані міжособистісні стосунки й види діяльності. Формування ціннісних орієнтацій мають різні за змістом особливості: інтеріоризація цінностей, будування ієрархії цінностей, визначення спрямованості, корекція поведінки та формування необхідних ціннісних орієнтацій, забезпечення психологічних, комунікативних та методичних умов. Визначено, що формування ціннісних орієнтацій відбувається в єдності трьох психологічних механізмів: інтеріоризації, ідентифікації, інтерналізації. З їх допомогою особистість сприймає цінність, привласнює її, перетворюючи у власну, та будучи засвоєною, транслює через дії, поведінку у вигляді ціннісних орієнтацій.


Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України(Київ)

Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗ (1)
Вільні: ЧЗ (1)

Знайти схожі

7.
371.015
С 76


   
    Становлення сучасної парадигми психологічної діагностики когнітивного розвитку учнів [Текст] : монографія / Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України ; ред.: С. А. Гончаренко, Л. О. Кондратенко. - Київ, Кіровоград : Імекс-ЛТД, 2012. - 208 с. - ISBN 978-966-189-142-4 : 74.53 грн.
УДК
РУБ 371.015
Рубрики: Педагогічна психологія
Кл.слова (ненормовані):
дитина -- старші дошкільники -- цінності -- соціально значущі цінності -- роль сім'ї

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Гончаренко, С. А. \ред.\; Кондратенко, Л. О. \ред.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України (Київ)
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

8.
153
А 43


    Максим, О. В.
    Особливості розвитку ціннісних орієнтацій девіантів [Текст] / О. В. Максим // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Київ : Вид-во ЖДУ ім. І. Франка, 2018. - Т. 11 : Психологія особистості. Психологічна допомога особистості, Вип. 17. - С. 90-114
УДК
РУБ 153
Рубрики: Психологія особистості
Кл.слова (ненормовані):
девіанти -- соціалізація -- десоціалізація -- ресоціалізація -- стадії ресоалізації -- ціннісні орієнтації
Анотація: В статті показано, що формування ціннісних орієнтацій мають різні за змістом особливості: інтеріоризація цінностей, будування ієрархії цінностей, визначення спрямованості, корекція поведінки та формування необхідних ціннісних орієнтацій, забежпечення психологічних, комунікативних та методичничих умов. Психолого-педагогічна програма передбачає роботу з підлітками девіантами, педагогами та психологами, містить комплекс психолого-педагогічних засобів, спрямованих на розвиток структурних компонентів ціннісних орієнтацій, розвиток усвідомлення власної системи цінностей, формування оцінного ставлення підлітків до значущих об'єктів, активізацією процесів самопізнання, реалізацію та відтворення цінностей у поведінці підлітків, розширення уявлень про поняття "цінності". Програму сприяння формуванню ціннісних орієнтацій реалізовано у формі соціально-психологічного тренінгу, який включає міні лекції, техніку "мозкового штурму", групові дискусії, рольові ігри, психодраматичні справи; самостійну роботу у формі творчих домашніх завдань.


Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\

Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗ (1)
Вільні: ЧЗ (1)

Знайти схожі

9.
159.953.5:37.016:513+37.015.3
Г 82


    Гришин, Владимир Вениаминович.
    Психологические закономерности формирования геометрических понятий у школьников [Рукопись] : дис. ... канд. психол. наук : 19.00.07 / Гришин Владимир Вениаминович ; науч. рук. Максименко С. Д. ; Науч.-исслед. ин-т психологии УССР. - Киев, 1982. - 171 с. : табл., рис. - Библиогр.: с. 131-146. -
УДК
Рубрики: Педагогическая психология--Формирование понятий--Диссертации
   Возрастная психология--Школьники--Диссертации

Кл.слова (ненормовані):
МЫШЛЕНИЕ -- школьники -- МЫСЛИТЕЛЬНЫЕ действия -- формирование понятий -- анализ проблемной ситуации

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Максименко, Сергей Дмитриевич \науч. рук.\; Научно-исследовательский институт психологии УССР (Киев)
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

10.
37.015.3
А 65


    Андрєєва, Ярослава Федорівна.
    Формування в учнів старших класів прийомів діалогічного читання художнього тексту [Рукопис] : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07 / Андрєєва Ярослава Федорівна ; наук. кер. Чепелєва Н. В. ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка АПН України. - Київ, 2002. - 189 с. : табл., рис. - Біібліогр.: с. 175-186. -
УДК
Рубрики: Педагогічна психологія--Читання тексту--Дисертації
   Вікова психологія--Старшокласники--Дисертації

Кл.слова (ненормовані):
читання -- текст -- комунікативна компетентність -- діалогічна взаємодія
Анотація: Дисекртація присвячена формуванню в учнів старших класів прийомів діалогічного читання тексту, які є провідними чинниками, що визначають результативність читацької діяльності. Визначено структуру і психологічні механізми діалогічного читання. Виявлено психологічні характеристики тексту, що зумовлюють активну взаємодію читача з ним. Обгрунтовано критерії сформованості комунікативної читацької компетентності, яка є однією із складових загальної читацької компетентності. Виявлено комплекс психолого-педагогічних умов, що забезпечують формування прийомів діалогічного читання в процесі вивчення творів художньої літератури. Розроблено та апробовано програму їх формування.

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Чепєлева , Наталія Василівна \наук. кер.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка АПН України (Київ)
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

 1-10    11-17 
 
Статистика
за 13.06.2024
Кількість запитів 2830
Кількість відвідувачів 511
Кількість замовлень 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя