Головна Спрощенний режим Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки Інституту психології імені Г.С.Костюка НАПН України- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
 Знайдено у інших БД:Електронний каталог бібліотеки НДУ ім. Миколи Гоголя (33)Електронна бібліотека НДУ ім. Миколи Гоголя (1)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=проблемне навчання<.>
Загальна кількість знайдених документів : 5
Показані документи с 1 за 5
1.
37.015.3:159.955+37.091.33:001.895
Ч-90


    Чумак, Віктор Вікторович.
    Розвиток технічного мислення підлітків засобами нових інформаційних технологій навчання [Рукопис] : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07 / Чумак Віктор Вікторович ; наук. кер. Смульсон М. Л. ; Бердян. держ. пед. ун-т. - Київ, 2009. - 191, [27] с. : рис., табл. - Бібліогр.: с. 168-191. -
УДК
Рубрики: Педагогічна психологія--Мислення--Дисертації
   Вікова психологія--Підлітки--Дисертації

Кл.слова (ненормовані):
технічне мислення -- підлітковий вік -- поетапне формування -- розумові дії -- проблемне навчання
Анотація: Дисертацію присвячено дослідженню процесу становлення сучасного технічного мислення підлітками засобами нових інформаційних технологій навчання. У результаті проведеного дослідження проблеми обгрунтовано та експериментально перевірено психологічні умови розвитку технічного мислення підлітків засобами нових інформаційних технологій навчання (на матеріалі креслення). На основі створених психологічних умов було розроблено методику технічного мислення підлітків засобами новихінформаційних технологій навчання, яку можуть використовувати педагоги, які працюють з учнями підлітковго віку. Розроблену методику успішно впроводжено в навчальний процес загальноосвітніх шкіл.

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Смульсон, Марина Лазарівна \наук. кер.\
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

2.
37.015.3:159.954+37.015.3:159.955
С 42


    Скалич, Любов Йосипівна.
    Діагностика та формування творчого математичного мислення молодших школярів [Рукопис] : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07 / Скалич Любов Йосипівна ; наук. кер. Коваленко А. Б. ; Київ. нац. ун-т ім. Тараса Шевченка. - Київ, 2006. - 184 с. : табл. - Бібліогр.: с. 161-175. -
УДК
Рубрики: Педагогічна психологія--Творче мислення--Дисертації
   Вікова психологія--Молодші школярі--Дисертації

Кл.слова (ненормовані):
мислення -- творче мислення -- вербальний інтелект -- невербальний інтелект -- проблемне навчання -- молодший шкільний вік
Анотація: У дисертаційній роботі визначені вікові особливості математичного творчого мислення дітей молодшого шкільного віку. Розроблена програма діагностики та формування творчого математичного мислення. Встановлено взаємозв'язок між окремими розумовими здібностями та рівнем розвитку математичного творчого мислення. З'ясовано характер впливу смислових та операційних настановлень молодших школярів на ефективність процесу творчого математичного мислення. Визначено основні вимоги до системи творчих завдань та критерії їх добору.

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Коваленко , Алла Борисівна \наук. кер.\; Київський національний університет імені Тараса Шевченка (Київ)
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

3.
15(08)
А 43


    Чорний, А. М.
    Психологічні особливості використання проблемного навчання в системі професійної підготовки [Текст] / А. М. Чорний // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Житомир : Вид-во ЖДУ імені І. Франка, 2019. - Т. 6 : Психологія обдарованості, Вип. 16. - С. 380-391. - Бібліогр.: С. 387-391 (38 назв)
УДК
РУБ 15(08)
Рубрики: Психологія обдарованості
Кл.слова (ненормовані):
професійна підготовка -- проблемне навчання -- проблемне завдання -- проблемна ситуація -- метод -- рівень проблемності -- заняття -- методика
Анотація: У статті розглядаються особливості використання проблемного навчання в системі професійної підготовки. Проведено детальний аналіз умов організації навчально-виховного процесу. Окреслено вимоги, дотримання яких дає можливість досягти позитивних результатів при виконанні проблемних завдань. Сформульовано характерні риси проблемного навчання, головні принципи та компоненти проблемних ситуацій. Акцентовано на вимогах, якими викладач під час проведення занять з використанням проблемного навчання повинен керуватися при розробці проблемних ситуацій. Сформовано класифікацію проблемних ситуацій, структуру методу проблемного навчання. Сформульовано рівні проблемності, за допомогою яких викладач, під час моделювання майбутнього заняття, прогнозує ступінь участі слухачів у вирішенні навчальної проблеми. В залежності від рівнів проблемності, типу пізнавальної діяльності виділено рівні розумового розвитку слухачів. Окреслено низку навчальних ситуацій, які ставлять слухача в активну позицію на занятті. Обгрунтовано низку методів, за допомогою яких проводиться заняття в системі професійної підготовки. Виділено пенві обмеження, які накладаються на проведення занять з використанням проблемного навчання.


Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\

Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗ (1)
Вільні: ЧЗ (1)

Знайти схожі

4.
159.9.072:356.13]:[378.6.015.3:355]:005.336.2](477)(043.5)
Ч 75


    Чорний, Артем Миколайович.
    Психологічні особливості проектування професійної компетентності майбутніх офіцерів-прикордонників [Рукопис] : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07 / А. М. Чорний ; наук. кер. О. Ф. Волобуєва ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України. - Київ, 2021. - 257 с. : табл. + 1 додатки 182 с. - Бібліогр.: с. 229-257 (266 назв). -
УДК

Кл.слова (ненормовані):
програма -- проектування -- професійна компетентність -- майбутній офіцер-прикордонник -- професійна підготовка -- психологічні механізми навчання -- проблемне навчання -- професійно спрямована проблемна ситуація
Анотація: У дослідженні розкрито особливості проектування професійної компетентності майбутніх офіцерів-прикордонників на засадах концепції проблемного навчання Ю.І. Машбиця з урахуванням психологічних механізмів проблемного навчання в умовах ВВНЗ. Проведено психологічний аналіз професійної діяльності офіцерів-прикордонників щодо охорони і захисту державного кордону України. Визначено та обгрунтовано типові психологічні труднощі молодого офіцера-прикордонника (термін несення служби на державному кордоні становить до 5 років) на етапі професійного становлення. За результатами теоретичного аналізу поглядів вітчизняних і зарубіжних учених щодо проблематики професійного становлення: професійна компетентність - це здатність фахівців певної галузі в межах визначених за посадою повноважень застосвувати здобуті знання, уміння та навички з метою якісного виконання завдань професійної діяльності, а професійна компетентність офіцерів-прикордонників - це здатність майбутніх офіцерів - прикордонників у межах визначених за посадою повноважень застосовувати здобуті (спеціальні) знання, уміння та навички з метою якісного виконання завдань та обов'язків, професійного та особистісного розвитку в умовах інтенсивних психологічних навантажень у режимі реального часу. Визначено, що складовими професійної компетентності офіцерів-прикордонників є фахова (спеціальна), психологічна та методична компетентності. Розроблено структурно-функціональну модель цілеспрямованого проектування професійної компетентності майбутніх офіцерів-прикордонників, що є складовою програми проектування професійної компетентності майбутніх офіцерів-прикордонників на засадах проблемного навчання в умовах ВВНЗ. Запропоновано практичні рекомендації керівникам структурних підрозділів, науково-педагогічним працівникам, психологам щодо використання програми проектування професійної компетентності майбутніх офіцерів-прикордонників на засадах проблемного навчання в умовах ВВНЗ.

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Волобуєва, Олена Федорівна \наук. кер.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України (Київ)
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

5.
159.9.072:356.13]:[378.6.015.3:355]:005.336.2](477)(043.5)
Ч 75


    Чорний, Артем Миколайович.
    Психологічні особливості проектування професійної компетентності майбутніх офіцерів-прикордонників [Рукопис] : автореф. дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07 / А. М. Чорний ; наук. кер. О. Ф. Волобуєва ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України. - Київ, 2021. - 24 с. : табл. -
УДК

Кл.слова (ненормовані):
програма -- проектування -- професійна компетентність -- майбутній офіцер-прикордонник -- професійна підготовка -- психологічні механізми навчання -- проблемне навчання -- професійно-спрямована проблемна ситуація
Анотація: У дослідженні розкрито особливості проектування професійної компетентності майбутніх офіцерів-прикордонників на засадах концепції проблемного навчання Ю.І. Машбиця з урахуванням психологічних механізмів проблемного навчання в умовах ВВНЗ. Проведено психологічний аналіз професійної діяльності офіцерів-прикордонників щодо охорони і захисту державного кордону України. Визначено та обгрунтовано типові психологічні труднощі молодого офіцера-прикордонника (термін несення служби на державному кордоні становить до 5 років) на етапі професійного становлення. За результатами теоретичного аналізу поглядів вітчизняних і зарубіжних учених щодо проблематики професійного становлення: професійна компетентність - це здатність фахівців певної галузі в межах визначених за посадою повноважень застосвувати здобуті знання, уміння та навички з метою якісного виконання завдань професійної діяльності, а професійна компетентність офіцерів-прикордонників - це здатність майбутніх офіцерів - прикордонників у межах визначених за посадою повноважень застосовувати здобуті (спеціальні) знання, уміння та навички з метою якісного виконання завдань та обов'язків, професійного та особистісного розвитку в умовах інтенсивних психологічних навантажень у режимі реального часу. Визначено, що складовими професійної компетентності офіцерів-прикордонників є фахова (спеціальна), психологічна та методична компетентності. Розроблено структурно-функціональну модель цілеспрямованого проектування професійної компетентності майбутніх офіцерів-прикордонників, що є складовою програми проектування професійної компетентності майбутніх офіцерів-прикордонників на засадах проблемного навчання в умовах ВВНЗ. Запропоновано практичні рекомендації керівникам структурних підрозділів, науково-педагогічним працівникам, психологам щодо використання програми проектування професійної компетентності майбутніх офіцерів-прикордонників на засадах проблемного навчання в умовах ВВНЗ.

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Волобуєва, Олена Федорівна \наук. кер.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України (Київ)
Примірників всього: 2
ЧЗ (2)
Свободны: ЧЗ (2)
Знайти схожі

 
Статистика
за 05.06.2024
Кількість запитів 1454
Кількість відвідувачів 677
Кількість замовлень 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя