Головна Спрощенний режим Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки Інституту психології імені Г.С.Костюка НАПН України- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Електронний каталог бібліотеки НДУ ім. Миколи Гоголя (429)Електронна бібліотека НДУ ім. Миколи Гоголя (43)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=ставлення<.>
Загальна кількість знайдених документів : 151
Показані документи с 1 за 10
 1-10    11-20   21-30   31-40   41-50   51-60      
1.
37.091.279.7
Г 15


    Галян , Ігор Михайлович.
    Саморегуляція оцінних ставлень учителя в педагогічній взаємодії [Рукопис] : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07 / Галян Ігор Михайлович ; наук. кер. Боришевський М. Й. ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка АПН України. - Київ, 1996. - 193 с. : табл., рис. - Бібліогр.: с. 160-179. -
УДК
Рубрики: Педагогічна психологія--Педагогічна взаємодія--Дисертації
Кл.слова (ненормовані):
оцінне ставлення -- педагогічна взаємодія -- самооцінка -- домагання -- соціально-психологічні очікування -- професійна рефлексія -- механізми саморегуляції -- адекватність оцінювання -- стиль саморегуляції -- акцентовано афективний -- акцентовано раціональний -- неакцентовано афективно-раціональний

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Боришевський , Мирослав Йосипович \наук. кер.\; Інститут психології ім. Г. С .Костюка АНП України (Київ)
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

2.
316.752/.754+316.47+005.32
Б 91


    Бугайова, Наталія Михайлівна.
    Емоційно-ціннісне ставлення до керівника в структурі управлінської взаємодії [Рукопис] : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.05 / Бугайова Наталія Михайлівна ; наук. кер. Максименко С. Д. ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка АПН України. - Київ, 2009. - 211 с. : табл. - Бібліогр.: с. 179-204. -
УДК
Рубрики: Соціальна психологія--Управлінська діяльність--Дисертації
Кл.слова (ненормовані):
емоційно-ціннісне ставлення -- соціально-перцептивні процеси -- управлянська взаємодія -- керівник
Анотація: Дисертаційне дослідження присвячене висвітленю емоційно-ціннісного ставлення як вагомого чинника результативності суб"єктів управлінської взаємодії. У роботі акцентується увага на тому, що емоційно-ціннісне ставлення опосередковується статусом керівника-як формальнім, так і неформальним, визначається досвідом спільної діяльності означених суб"єктів й організованістю, успішністю їх взаємодії. Окрім цього, окреслюється, що результати такої взаємодії визначають якості керівника, а саме: соціальна досвідченість та приникливість, комунікативна культура, специфіка локусу контролю й стильові особливості міжособистісної взаємодії, ціннісне ставлення до себе, підлеглих, професійної діяльності. У дослідженні наголошується на тому, що суттєвою передумовою сприймання керівника є його вік, оцінка якого змінюється у відповідності із статусом. Так, переважно високі оцінки позитивних якостей особистості завучи та керівників підрозділів одержують у віці 45-50 (хоча слід відмітити, що перціпієнти доволі часто акцентують увагу саме на цінностях професійних умінь керівників і старшої вікової категорії), а керівники шкіл найчастіше-40-45 років. Стосовно терміну спільної діяльності вища управлінська ланка сприятливо оцінюється підлеглими, переважно у рамках початкового періоду діяльності, втім позитивно сприяється професіоналізм в управлінській діяльності незалежно від стажу. В ході експерименту встановлено, що формальний статус керівника впливає на специфіку емоційно-ціннісного ставлення підлеглих до нього: з підвищенням посадового статусу інтегральні оцінки особистості керівника знижуються. За результатами емпірічного дослідження виявлено, що емоційно-ціннісне ставлення суб"єктів управлінської взаємодії один до одного впливає на соціально-перцептивні процеси в її структурі, успішність та результативність спільної діяльності.

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Максименко, Сергій Дмитрович \наук. кер.\; Інститут психології ім. Г.С.Костюка АНП України (Київ)
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

3.
316.614-053.6:336.74
З-92


    Зубіашвілі, Ірина Костянтинівна.
    Ставлення до грошей як фактор економічної соціалізації старшокласників [Текст] : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.05 / Зубіашвілі Ірина Костянтинівна ; наук. кер. Москаленко В. В. ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка АПН України. - Київ, 2009. - 268 с. : табл., рис. - Бібліогр.: с. 176-200. -
УДК
Рубрики: Соціальна психологія--Економічна соціалізація--Дисертації
   Вікова психологія--Старшокласники--Дисертації

Кл.слова (ненормовані):
економічна соціалізація -- ставлення до грошей -- економіко-психологічна адаптація -- монетарні уявлення
Анотація: У дослідженні на засадах культурно-діяльнісного та структурно-функціонального підходів розкриваються психологічні особливості економічної соціалізації старшокласників у зв"язку зі специфікою ії ставлення до грошей. Обгрунтовується структурно-функціональна модель детермінації економічної соціалізації особистості як інструмент пізнання психологічних особливостей ставлення старшокласників до грошей в якості чинника іх економічної соціалізації. Емпірично підтверджується положення про те, що зі зменшенням представленості афективних складових з негативною валентністю в структурі ставлення до грошей та збільшенням поінформованності про економічну реальність і зростанням значущості грошей в системі цінностей особистості, зі зростанням ролі раціональних монетарних установок в організації системи становлення до грошей прямо пов"язане зростання рівня економічної соціалізації особистості на етапі юнацтва. Обгрунтовуються заходи по цілеспрямованому формуванню раціонального ставлення особистості до грошей як засобу оптимізації процесу економічної соціалізації. Зокрема, розроблено програми спеціалізованого соціально-психологічного тренінгу, спрямованого на формування раціонального ставлення до грошей та тих економічно-психологічних якостей старшокласників (раціональне, нестереотипне мислення, продуктивність діяльності в ситуаціях невизначенності, ощадливість, здатність до рефлексії), які відповідають економічно активному рівню особистості.

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Москаленко, Валентина Володимирівна \наук. кер.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка АПН України (Київ)
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

4.
159.928.3
К 21


    Карпенко, Наталія Андріївна.
    Генезис розуміння батьками проявів дитячої обдарованості [Рукопис] : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07 / Карпенко Наталія Андріївна ; наук. кер. Моляко В. О. ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка АПН України. - Київ, 2009. - 257 с. : табл. - Бібліогр.: с. 191-214. -
УДК
Рубрики: Педагогічна психологія--Обдарованість--Дисертації
Кл.слова (ненормовані):
розуміння -- міжособистісне розуміння -- обдарована дитина -- дитяча обдарованість -- батьківське ставлення -- стратегії
Анотація: В даній роботі розглянуто основні напрямки дослідження розуміння в психології, здійснено аналіз розуміння як сприйняття і пізнання людини людиною, як розв"язування творчої задачі та в контексті батьківсько-дитячих стосунків. Подано загальну характеристику дитячої обдарованості та її проявів, проаналізовано результати емпіричного дослідження розуміння батьками проявів дитячої обдарованості і деякі його детермінанти. Виявлено певні зв"язки між показниками творчого мислення досліджуваних учнів, експертною оцінкою батьків, їхнім рівнем соціальної перцепції та стилем батьківського ставлення. В контексті стратегіальної теорії творчої діяльності (В.О. Моляко) виявлено розуміння як творчий процес, що здійснюється в силу активної взаємодії батьків з новою задачею (прояв обдарованої дитини-задача для батьків), в результаті чого вони збагачують свої знання, формують тактичні прийоми і стратегії. Виділено етапи, рівні та ознаки розуміння батьками проявів обдарованості у дітей, а також види нерозуміння. Представлено генезис розуміння проявів дитячої обдарованості як складноструктурний, багатоетапний динамічний процес розв"язування нових пізнавальних задач, основу якого становлять когнітивні стратегії. ПОдано зміст, структуру розробленої та апробованої нами новчально-тренінгової програми оптимізації розуміння батьками своїх обдарованих дітей і результати формуючого експерименту. Виявлено, що навчально-тренінгова робота, організована з "нерозуміючими" батьками творчо обдарованих дітей, посприяла позитивним зрушенням у розумінні ними феномену дитячої обдарованості і особистості своїх дітей.

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Моляко, Валентин Олексійович \наук. кер.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка АПН України (Київ)
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

5.
159.947.23:614.253.1(043.3)
К 58


    Кожанова, Марта Вікторівна.
    Психологічні особливості прояву когнітивного дисонансу в професійній діяльності лікарів [Текст] : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07 / Кожанова Марта Вікторівна ; наук. кер. Юрчинська Г. К. ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України. - Київ, 2010. - 239 с. : табл., рис. - Бібліогр.: с. 184-212. -
УДК
Рубрики: Загальна психологія--Когнітивний дисонанс--Дисертації
Кл.слова (ненормовані):
когнітивний дисонанс -- конфліктологічна культура -- копінг-стратегії -- психологічний захист -- паттерни поведінки -- ціннісне ставлення -- життя
Анотація: У дисертації досліджено та представлено специфіку проявів, впливу та наслідківкогнітивного дисонансу у професійній діяльності лікарів. Визначено, що у професійній діяльності лікарі когнітивний дисонанс має прояв як складне систематичне явище, амбівалентне за власною прородою: може переживатися як самодіагностика системи, котра виявляє нові параметри розвитку й готовність до нього, і як оцінка деструкції системи, що не може втримати власну цілісність завдяки впливу чинників, які блокують можливість саморозвитку й самореалізації. Тобто виступає своєрідним оцінковим механізмом узгодженості, збалансованості мотиваційно-ціннісної сфери спеціаліста. Виявлено: в залежності від задіяних копінг-стратегій, уможливлюється формування "успішних" та "неуспішних" паттернів поведінки фахівця. що відповідно має позитивні наслідки (позитивно впливає на структуру, динаміку, результативність особистісних процесів, є джерелом самовдосконалення й самостверджування) та негативні наслідки (неузгодженість між образом "Я-професіонал" та "Я-ідеальний професіонал"; незадоволеність професією, професійною діяльністю; професійна дезадаптація). Доведено: копінг-стратегії здійснююють значний вплив на вихід із когнітивного дисонансу; проте неадаптивні копінг-стратегії є проявами когнітивного дисонансу, а адаптивні сприяють стресостійкості зазначених груп. Визначено, що ціннісне ставлення до життя, професійної діяльності, цілеспрямовані профілактичні та корекційні заходи сприяють формуванню "успішних" копінг-стратегійлікарів, підвищенню стресостійкості та мотивації щодо професійної самореалізації. Після задіяння спеціалізованих корегувальних заходів лікрі переважно переключалися із зовнішніх копінг- ресурсів на внутрішні, що є показником сформованості "успішних" копінг-стратегій та важливих складових "конфліктологічної культури" лікарів.

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Юрчинська , Ганна Кирилівна \наук. кер.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України (Київ)
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

6.
159.923.32-057.67+37.018.1:27-184.2
К 84


    Крупська, Оксана Іванівна.
    Ставлення до батьків як чинник розвитку релігійних уявлень осіб юнацького віку [Рукопис] : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07 / Крупська Оксана Іванівна ; наук. кер. Партико Т. Б. ; Львів. нац. ун-т ім. І. Франка. - Львів, 2009. - 361 с. : рис., табл. - Бібліогр.: с. 182-197. -
УДК
Рубрики: Педагогічна психологія--Релігія--Дисертації
   Вікова психологія--Юнацтво--Дисертації

Кл.слова (ненормовані):
релігійні уявлення -- релігійна віра -- перенесення -- образ Бога -- образ Богородиці -- образ Ісуса Христа -- позарелігійні уявлення -- юнацький вік
Анотація: Дисертація містить результати теоретичного та емпіричного дослідження особливостей релігійних уявлень в контексті ставлення до батьків. Розкрито зміст основних понять та представлено їх співвідношення; розглянуто та систематизовано основні теоретичні підходи формування релігійності та релігійних уявлень. Здійснено переклад та адаптацію окремих методик проведено емпіричне дослідження та опрацювання даних математико-статистичними методиками. Доведено, що релігійні уявлення у представників однієї релігії (у нашому дослідженні-християнської) можуть суттєво відрізнятися і бути взаємопов"язаними із ставленням до батьків. Уявлення про батьків (про взаємини з ними) переносяться на релігійні уявлення і зумовлюють певне ставлення до Бога Отця, Богородиці та ісуса Христа, до релігії загалом та до позарелігійних містичних вчень. позитивне ставлення до батьків сприяє формуванню позитивного розуміння Абсолюту. З"ясовано, що ставлення до обох батьків зумовлюють певне уявлення про Бога Отця та Ісуса, на розуміння Богородиці відображаються лише до матері.

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Партико, Тетяна Борисівна \наук. кер.\; Львівський національний університет ім. І. Франка (Львів)
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

7.
159.923-055.52:616.899
Х 46


    Химко , Марта Богданівна.
    Психологічні особливості батьківського ставлення до дітей з аутизмом [Рукопис] : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07 / Химко Марта Богданівна ; наук. кер. Партико Т. Б. ; Львів. нац. ун-т ім. І. Франка. - Львів, 2010. - 250 с. : табл., рис. - Бібліогр.: с. 177-195. -
УДК
Рубрики: Педагогічна психологія--Аутизм--Дисертації
   Вікова психологія--Діти--Дисертації

Кл.слова (ненормовані):
аутизм -- батьківське ставлення -- емоційні стани -- внутрішній конфлікт -- психокорекційна робота
Анотація: Дисертаційна роботамістить результати теоретичного та емпіричного дослідження психологічних особливостей батьківського ставлення до дітей з аутизмом. Досліджено ставлення батьків до різних аспектів суспільного життя та сімейної ролі, визначено рівень суспільної фрустрованості, стресостійкості й соціальної адаптації, емоційних станів, а також особливості внутрішнього конфлікту. Виявлено, що батьки аутистичних дітей переживають значні емоційні та соціальні труднощі. Проаналізовано індивідуально-психологічні та соціально-психологічні чинники, які за цих умов негативно впливають на батьківське ставлення до аутистичної дитини. Розроблено та застосовано комплексний психокорекційний підхід для зміни батьківсько-дитячих стосунків, попередженням та зниженням внутрішніх конфліктів, негативних емоційних переживань. Психокорекційну роботу спрямовано на допомогу батькам аутистичної дитиниподолати внутрішньо-соціальні проблеми, оптимізуючи ставлення до власної аутистичної дитини; з"ясувати особливості ціннісної сфери батьків.

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Партико, Тетяна Борисівна \наук. кер.\; Львівський національний університет ім. І. Франка (Львів)
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

8.
378-057.875:37.011.3-051
Ч-82


    Чуба, Олександра Євгеніївна.
    Усвідомлення професійного вибору майбутніми вчителями як чинник самоздійснення особистості [Рукопис] : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07 / Чуба Олександра Євгеніївна ; наук. кер. Турбан В. В. ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України. - Київ, 2010. - 212 с. : табл. - Бібліогр.: с. 204-212. -
УДК
Рубрики: Вікова психологія--Майбутні вчителі--Дисертації
   Педагогічна психологія--Професійний вибір--Дисертації

Кл.слова (ненормовані):
мотивація вибору -- професійний вибір -- самоздійснення особистості -- усвідомлення вибору -- ціннісне ставлення -- професія
Анотація: Дисертаційне дослідження присвячується проблемі самоусвідомлення сутності професійного вибору саме як чинника, що сприяє становленню професійної самосвідомості та професійної культури студенства в цілому й слугує вагомою передумовою самоздійснення фахівця. На основі теоретичного аналізу проблеми визначено, що професійний вибір є центром всієї системи можливих самовизначень особистості як суб"єкта діяльності. Також відзначається, що професійний вибір фіксується у формі професії, якої набувають у професійному навчальному закладі; особливості професійного вибору у проблемних ситуаціях пов"язані із відповідними типами або психологічними механізмами самовизначення. За результатами дослідження визначено особливості ціннісно-смислової регуляції мотивації професійного вибору через одержані дані про мотиваційний зміст вибору професії та прийняття життєво важливих рішень в цілому, а також специфіку ціннісно-смислових чинників внутрішньої та зовнішньої мотивації професійного вибору майбутніми педагогами та встановлено критерії адекватності професійного вибору педагогічної діяльності. З"ясовано. що у майбутніх педагогів внутрішня мотивація характеризується активною життєвою позицією, упевненністю у правильності обраної професійної діяльності, наявністю сформованого образу "Я-професіонал"; превалюванням у когнітивній перспективі суб"єктивного уявлення про відповідність обраної професії власним здібностім та особистісним властивостям, а зовнішня мотивація має прояв у нерозумінні власних професійних інтересів, ігноруванні їх задля одержання вищої освіти; несформованість професійних намірів, пасивній життєвій позиції; ситуативності вибору, що перешкоджає власним професійним схильностям та самоздійсненню особистості в цілому. Емпірично доведено, що в процесі усвідомлення професійного вибору студентами провідну роль відіграють власне мотиваційно-ціннісні установки особистості, ціннісне ставлення до професії, себе, інших людей, котрі уможливлюють самоздійснення особистості. Переважно зовнішня усвідомлена мотивація залежить від досвіду соціалізації суб"єкта та його здатності до соціальної рефлексії; внутрішньо усвідомлена мотивація особистості опосередковується рефлективними здатностями та ціннісними ставленнями суб"єкта до себе, інших, професії.

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Турбан, Вікторія Вікторівна \наук. кер.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України (Київ)
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

9.
159.955.4+378-057.875:159.9-051
Ш 23


    Шапошникова , Юлія Геннадіївна.
    Психологічні особливості рефлексивних компронентів у професійному становленні практичного психолога [Рукопис] : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07 / Шапошникова Юлія Геннадіївна ; наук. кер. Заброцький М. М. ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка АПН України. - Київ, 2008. - 233 с. : табл., рис. - Бібліогр.: с. 172-201. -
УДК
Рубрики: Педагогічна психологія--Практичний психолог--Дисертації
Кл.слова (ненормовані):
практичний психолог -- професійне становлення -- особистісне ставлення -- рефлексія -- особистісна рефлексія -- професійна діяльність
Анотація: Дисертація присвячена вивченню психологічних особливостей рефлексивних компонентів у професійному становленні практичного психолога. В ній з"ясовано місце та характер значущих рефлексивних компонентів у професійному становленні майбутніх практичних психологів. Досліджено особливості та специфіку розгортання особистісної рефлексії та рефлексії фахової діяльності студентів-психологів за роки фахової підготовки. Виявлено, що ефективним шляхом розвитку рефлексивної сфери студентів-психологів є впровадження у навчальний процес тренінгової програми розвитку професійнеої рефлексії, побудованої за принципами інтегрованого соціально-психологічного тренінгу, за умови організації навчальної діяльності на засадах суб"єкт-суб"єктної взаємодії з викладачами, високого рівня проблемності, інтегративності та адекватного відображення суттєвих характеристик професійного середовища.

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Заброцький, Михайло Михайлович \наук. кер.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка АПН України (Київ)
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

10.
159.942+159.964]:613
Б 33


    Башмакова, Олена Владиславівна.
    Емоційні та психосоціальні чинники ставлення до здоров`я [Рукопис] : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.01 / Башмакова Олена Владиславівна ; наук. кер. Єршов-Бабенко І. В. ; Одес. держ. мед. ун-т. - Одеса, 2007. - 234 с. : табл., рис. - Бібліогр.: с. 174-195. -
УДК
Рубрики: Загальна психологія--Ставлення до здоров'я--Дисертації
Кл.слова (ненормовані):
ставлення до здоров`я -- тип ставлення до здоров`я -- локус контролю -- емоційний стан -- домінуючий психічний стан -- психоемоційна напруга -- тривога
Анотація: Дисертацію присвячено дослідженню впливу емоційних та психосоціальних чинників на ставлення дорослих осіб до здоров`я. В роботі розглянуті особливості ставлення людини та суспільства до здоров`я в їх часовій перспективі; пороблеми та перспективи дослідження специфічного психічного явища-ставлення до здоров`я; основні підходи до вивчення впливу психологічних, демографічних і соціальних факторів на здоров`я та на ставлення до нього. В роботі показано, що окремі характеристики індивідуального ставлення до здоров`я (модальність, інтенсивність та її компоненти) зазнають впливу широкого спектру тривалих та домінуючих емоційних станів (психоемоційної напруги, тривоги соматичної та нейротичної спрямованості, бодьорості-смутку,задоволеності-незадоволеності), значною мірою залежать від стійкості емоційного тону, пов`язані з психосоціальним статусом особи (статтю, віком, рівнем освіти та доходів) та її локусом контролю стосовно здоров"я. На основі модальності, інтенсивності та психологічного змісту виділені чотири типи індивідуального ставлення до здоров"я. На основі модальності, інтенсивності та психологічного змісту виділені чотири типи індивідуального ставлення до здоров"я. Вивчена специфіка емоційного стану, психосоціальні характеристики, співвідношення показників локусу контролю стосовно здоров"я та компонентів інтенсивності ставлення в осіб з різними типами ставлення до здоров"я.

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Єршова-Бабенко, Ірина Вікторівна \наук. кер.\; Одеський державний медичний університет (Одеса)
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

 1-10    11-20   21-30   31-40   41-50   51-60      
 
Статистика
за 22.07.2024
Кількість запитів 148846
Кількість відвідувачів 1231
Кількість замовлень 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя