Головна Спрощенний режим Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки Інституту психології імені Г.С.Костюка НАПН України- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>A=Перепелюк, Тетяна Дмитрівна@<.>
Загальна кількість знайдених документів : 4
Показані документи с 1 за 4
1.
159.922.73-053.5:165.243
П 27


    Перепелюк, Тетяна Дмитрівна.
    Прояви егоцентризму молодших школярів у процесі розуміння навчального матеріалу [Рукопис] : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07 / Перепелюк Тетяна Дмитрівна ; наук. кер. Турбан В. В. ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка АПН України. - Київ, 2007. - 206 с. : табл. - Бібліогр.: с.173-197. -
УДК
Рубрики: Педагогічна психологія--Розуміння--Егоцентризм--Дисертації
   Вікова психологія--Молодші школярі--Дисертації

Кл.слова (ненормовані):
розуміння -- егоцентризм -- молодші школярі -- розуміння тексту
Анотація: В дослідженні виявлено й обґрунтовано специфіку проявів егоцентризму як особистісної якості в процесі розуміння молодшим школярем навчального матеріалу. Визначено та доведено вплив особистісних якостей на результативність розв'язання завдань і розуміння навчальних текстів. Виявлено значущий зв'язок між комплексним формуванням навичок активного розуміння, профілактикою й корекцією негативних проявів егоцентризму та повнотою розуміння навчальних текстів, швидкістю, гнучкістю та глибиною розуміння навчального матеріалу.

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Турбан, Вікторія Вікторівна \наук. кер.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка АПН України (Київ)
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

2.
316.628:005.95-051+005.931.1](043.5)
П 77


    Притула, Олеся Арсенівна.
    Соціально-психологічні характеристики ціннісно-мотиваційної сфери кризис-менеджерів [Рукопис] : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.05 / О. А. Притула ; наук. кер. Т. Д. Перепелюк ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України. - Київ, 2016. - 211 с. : табл. - Бібліогр.: с. 186-209. -
УДК
Рубрики: Соціальна психологія--Психологія соціальної роботи--Дисертації
Кл.слова (ненормовані):
адаптація -- дезадаптація -- кризис-менеджер -- професійні компетенції -- професійні деформації -- рефлексія
Анотація: Дисертацію присвячено дослідженню психологічної характеристики ціннісно-мотиваційної сфери кризис-менеджерів. Професія кризис-менеджерів передбачає наявність точних і алгоритмізованих уявлень про кінцевий результат праці. Тому, необхідною умовою досягнення мети професійної діяльності є наявність знань у різних галузях: технічній, психологічній, педагогічній, соціальній, тощо.

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Перепелюк, Тетяна Дмитрівна \наук. кер.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України (Київ)
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

3.
37.015.3:159.922](091)Костюк
Х 20


    Харченко, Надія Анатоліївна.
    Вікові особливості учнів як предмет педагогічної психології у науковій спадщині Г. С. Костюка [Рукопис] : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.01 / Н. А. Харченко ; наук. кер. Т. Д. Перепелюк ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України. - Київ, 2017. - 208 с. : портр. - Бібліогр.: с. 184-201. -
УДК
Рубрики: Загальна психологія--Історія психології--Дисертації
Кл.слова (ненормовані):
Г. С. Костюк -- вікові особливості учня -- розвиток -- навчання -- виховання -- системний підхід -- особистісно орієнтований і синергетичний підходи в освіті
Анотація: У дисертації досліджуються проблеми вікових особливостей учнів у працях Г. С. Костюка та його послідовників. З'ясовано, що вікові психічні особливості зумовлені історичним розвитком, спадковістю, вихованням, змістом і характером спілкування і діяльності людини. При цьому спілкування і діяльність, на його думку, безпосередньо впливають на терміни переходу від однієї вікової стадії до іншої. Встановлено, що ставлячи перед школярами пізнавальні практичні завдання, озброюючи їх способами розв'язання цих завдань, навчання йде попереду розвитку. Разом з тим, воно спирається не лише на те, що уже досягнуто дитиною впродовж її розвитку, а й на її потенційні можливості.

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Перепелюк, Тетяна Дмитрівна \наук. кер.\; Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України (Київ)
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

4.
159.954-053.6+159.98](043.3)
Ш 35


    Швець, Владислава Володимирівна.
    Психологічні особливості розвитку творчих здібностей підлітків засобами ткацтвотератії [Рукопис] : автореф. дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07 / В. В. Швець ; наук. кер. Т. Д. Перепелюк ; Нац. акад. Держ. прикордонної служби України ім. Б. Хмельницького. - Хмельницький, 2018. - 20 с. - Бібліогр.: с. 15-17 (23 назви). -
УДК
Рубрики: Педагогічна психологія
   Вікова психологія

Кл.слова (ненормовані):
арт-терапія -- ткацтвотерапія -- творчі здібності -- розвиток -- психологічна реабілітація -- психоогічний супровід -- метафоричні карти "Полотно життя"
Анотація: У робот і зд і йснено анал і з понять арт - терапія, ткацтвотерапія, творчі здібності, обдарованість, інтелект, мислення; по дається аналіз вітчизняної і зарубіжної літератури з проблеми дослідження; розглядаються вироблені різними психологічни ми школами підходи до трактування природи і детермінації креативності; розглянуті умови та на дана характеристика програм, що спрямовані на формування творчих здібностей підлітків ; розглянуті концептуальні моделі організації розвиваючих занять, методи і при йоми їх здійснення, вивчено питання діагностики психосоматичних захворювань учнів загальноосвітніх навчальних закладів. Визначено вплив використання методів ткацтвотер а пії при здійсненні первинних консультацій та діагностики дисфункцій підлітків, особливос тей мислення реципієнтів, впливу розвитку особистості підлітка на розвиток захисних реакцій та когнітивно - поведінкових порушень. Результати спостережень лягли в основу розроблення нового арт - терапевтичного методу − ткацтвотерапії. Емпірично досліджено псих ологічні особливості розвитку творчих здібностей підлітків засобами ткацтвотерапії. Обґрунтовано, розроблено та експериментально перевірено ефективність методу «Ткацтвотерапія» при психологічному консультуванні підлітків. Виокремлено методологію використа ння методу ткацтвотерапії у психологічному консультуванні практичного психолога. Теоретико - емпіричний аналіз матеріалу, отриманого у ході дослідження , засвідчує ефективність методу та його впливовість при поєднанні з іншими методами диагностики , терап ії, п сихокорекції.

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Перепелюк, Тетяна Дмитрівна \наук. кер.\; Національна академія Державної прикордонної служби України ім. Б. Хмельницького (Київ)
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

 
Статистика
за 01.06.2024
Кількість запитів 61879
Кількість відвідувачів 1470
Кількість замовлень 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя