Пошуковий запит: <.>K=ЖИТТЄДІЯЛЬНІСТЬ<.> |
Загальна кількість знайдених документів : 24
Показані документи с 1 за 10 |
|
>1.
|
Татенко, В. О. Суб’єктна парадигма у психології освіти [Текст] / В.О. Татенко> // Педагогіка і психологія : Науково-теоретичний та інформаційний журнал Академії педагогічних наук. - 2004. - N2. - С. 11-23
ББК 88.840 Рубрики: Психологія освіти Кл.слова (ненормовані): життєдіяльність
Знайти схожі
|
>2.
|
Розин, В. М. Культурно-историческая обусловленность жизнедеятельности человека и его идентичность [Текст] / В.М. Розин> // Мир психологии : Научно-методический журнал. - 2004. - N2. - С. 12-28
ББК 88.5 Рубрики: Ідентичність особистості соціум особистість і суспільство Самовизначення особистості Кл.слова (ненормовані): ЖИТТЄДІЯЛЬНІСТЬ -- антична особистість -- середньовічна особистість -- особистість Відродження -- новоевропейська особистість -- особистість ХХ ст.
Є примірники у відділах:
всього 5 : Ч.З.№2 (5) Вільні: Ч.З.№2 (5)
Знайти схожі
|
>3.
|
Волкова, Н. В. Coping strategies как условие формирования идентичности [Текст] / Н.В. Волкова> // Мир психологии : Научно-методический журнал. - 2004. - N2. - С. 119-123
ББК 88.37 Рубрики: Ідентичність психологія особистості Кл.слова (ненормовані): ЖИТТЄДІЯЛЬНІСТЬ -- ОСОБИСТА ІДЕНТИЧНІСТЬ -- стратегія життя -- событие жизненного пути -- психология жизненных ситуаций
Є примірники у відділах:
всього 5 : Ч.З.№2 (5) Вільні: Ч.З.№2 (5)
Знайти схожі
|
>4.
| 74.200.5 Р 15
Радул, Валерій. Соціально-професійне середовище у формуванні якісних характеристик особистості / В. Радул> // Рідна шк. : щомісяч. наук.-пед. журн. - 2014. - № 4/5. - С. 27-31. - Бібліогр.: 13 назв.
. - ISSN 0131-6788ББК 74.200.5 Рубрики: Особистість--формування Кл.слова (ненормовані): освітнє середовище -- педагогічне середовище -- соціальне середовище -- соціально-професійне середовище -- навчально-виховне середовище -- простір -- соціальна активність -- мобільність -- саморегуляція -- життєдіяльність Анотація: У статті дано характеристику соціально-професійного середовища як різновиду середовища в цілому. Середовище розглядається як простір. Особистісний розвиток пояснюється саморегуляцією, яка можлива на основі суб’єктивного досвіду.
Є примірники у відділах: Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний)
Знайти схожі
|
>5.
| 87.3(4Пол) Л 90
Льовкіна, О. Г. Праксеологічна проблематика як складова філософії Т. Котарбіньського [Текст] / О. Г. Льовкіна> // Практична філософія : Науковий журнал. - 2009. - N 3. - С. 224-229.
ББК 87.3(4Пол) Рубрики: Філософія--персоналії філософів Польща--філософія--персоналії філософів Кл.слова (ненормовані): теорія діяльності -- людська життєдіяльність -- філософи
Дод.точки доступу: Котарбіньський, Тадеуш Мар’ян (польський філософ і логік ; 1886-1981) \о нем\ Є примірники у відділах:
всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1)
Знайти схожі
|
>6.
| 74.100 Ш 14
Шавровська, Наталя. Розуміти мову свого організму / Н. Шавровська> // Дошкіл. виховання : щомісяч. наук.-метод. журн. М-ва освіти і науки України для педагогів і батьків. - 2014. - № 2. - С. 13-17 : фотогр.
. - ISSN 0321-1401ББК 74.100 Рубрики: Дошкільна освіта--здоров’я дітей Кл.слова (ненормовані): здоров’язбереження дітей -- фізичний стан -- психічний стан -- самосвідомість -- самозбереження -- самопочуття -- замозахист -- безпечна життєдіяльність -- навички самопізнання -- стани здоров’я -- дошкільники Анотація: У статті розглянуто проблему формування в дошкільників здатності до захисту власного здоров’я, вміння розуміти своє фізичне самопочуття та допомагати собі.
Є примірники у відділах: Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний)
Знайти схожі
|
>7.
| 88.6 В 75
Воронюк, І. В. Психологічні і методичні аспекти підготовки учнів до творчої життєдіяльності та активної взаємодії з вчителем [Текст] / І. В. Воронюк> // Практична психологія та соціальна робота : Науково-практичний освітньо-методичний журнал. - 2013. - N 4. - С. 12-20. - Библиогр. в конце ст.
ББК 88.6 Рубрики: Педагогічна психологія--вчителі--взаємодія--учні Психологія навчання--учні--творча життєдіяльність Кл.слова (ненормовані): творча взаємодія учнів з вчителем -- методики підготовки учнів до творчої життєдіяльності -- система летантних конструкторів учнів -- активізація суб’єктності учнів Анотація: На основі теоретичного аналізу й емпіричного дослідження проблеми креативності взаємодії вчителя та учнів у статті представлено психологічні та окремі методичні аспекти підготовки учнів до творчої взаємодії з вчителем шляхом ініціювання педагогом поступового нарощування активності учнів та прискорення їх особистісного розвитку у ріхних інструментальних аспектах майбутньої індивідуальної і соціальної самореалізації.
Є примірники у відділах:
всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1)
Знайти схожі
|
>8.
| 88 Б 17
Базиков, М. В. Психология отношений: расширяющиеся исследовательские горизонты / М. В. Базиков, Е. И. Задорожнюк> // Вопр. психологии : науч. журн. - 2013. - № 5. - С. 165-168.
. - ISSN 0042-8841ББК 88 Рубрики: Психологія--наукові заходи Особистість--психологія відносин Кл.слова (ненормовані): психологія відносин -- особистість -- життєдіяльність Анотація: Про роботу науково-практичної конференції, присвяченої 120-річчю з дня народження В. М. М'ясищева, що відбулася 10-13 липня 2013 року у Володимирському держуніверситеті.
Дод.точки доступу: Задорожнюк, Е. И.; М'ясищев, Володимир Миколайович (психолог ; 1893-1973) \о нем\ Є примірники у відділах: Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний)
Знайти схожі
|
>9.
|
Буян, Іван. Взаємозв’язок, взаємозумовлення та взаємодія природи і людини як чинники задоволення нужд [Текст] / І. Буян> // Психологія і суспільство : Український теоретико-методологічний соціогуманітарний часопис. - 2015. - N 2. - С. 84-102.
. - ISSN 1810-2131 Рубрики: Економічна теорія--соціологія Соціологія--економічна теорія Кл.слова (ненормовані): життєдіяльність людини -- природа і людина -- нужди людини -- людський організм -- економічна теорія
Є примірники у відділах:
всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1)
Знайти схожі
|
>10.
| 373.212.14(477) В 80
Впевнений старт – із нового навчального року / Наталя Гавриш, Тамара Піроженко, Олена Хартман [та ін.]> // Вихователь-методист дошк. закл. : щоміс. спеціаліз. журн. - 2017. - № 9. - С. 4–12. - Зміст: Що містить навчально-методичний комплект ; На що звернути увагу у структурі Програми ; Як організувати життєдіяльність дітей.
Рубрики: Дошкільна освіта--навчально-методичні посібники Кл.слова (ненормовані): навчальні програми -- навчально-методичні комплекти -- структурні елементи -- старший дошкільний вік -- життєдіяльність Анотація: У статті розглянуто оновлену редакцію програми для дітей старшого дошкільного віку "Впевнений старт".
Дод.точки доступу: Гавриш, Н.; Піроженко, Т.; Хартман, О.; Корнєєва, О. Є примірники у відділах:
всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1)
Знайти схожі
|
|
|