Пошуковий запит: <.>K=НАВЧАЛЬНА ДІЯЛЬНІСТЬ<.> |
Загальна кількість знайдених документів : 50
Показані документи с 1 за 10 |
|
>1.
| 373.3.091.26(477) Я 51
Яланська, С. Як оцінювати шкільні успіхи дітей / Світлана Яланська> // Початкова шк. : наук.-метод. журн. - 2018. - № 4. - С. 36–38.
. - ISSN 0131-5358 Рубрики: Початкова школа--навчання--оцінювання знань учнів Кл.слова (ненормовані): оцінювання знань -- навчальні досягнення -- шкільні успіхи -- навчальна діяльність -- оцінювальна діяльність Анотація: У статті розповідається про оцінювання навчальних досягнень учнів у початковій школі.
Є примірники у відділах:
всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1)
Знайти схожі
|
>2.
| 88 М 42
Медведев, А. М. Экспериментально-генетический метод в диагностике развивающих эффектов учебной деятельности / А. М. Медведев> // Вопр. психологии : науч. журн. - 2011. - № 2. - С. 72-81. - Библиогр.: 19 назв.
. - ISSN 0042-8841ББК 88 Рубрики: Кафедра психології Навчальна діяльність Діагностика психологічна Психологи педагогічна психологія Кл.слова (ненормовані): експериментально-генетичний метод -- метод зрізів -- одиниця аналізу -- розвиток -- опосередкування -- мислення -- навчальна діяльність -- навчальна задача -- узагальнений спосіб дії -- ідеальні дії -- уява
Дод.точки доступу: Виготський, Лев Семенович (російський психолог ; 1896-1934) \о нем\; Давидов, Василь Васильович (російський психолог, мислитель, органзатор науки, подвижник освіти ; 1930-1998); Берцфаї, Люція Василівна (психолог) Є примірники у відділах: Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний)
Знайти схожі
|
>3.
| 24р10 Г 75
Грабовський, Андрій. Хімічний експеримент як чинник формування мотивації учнів до навчання хімії [Текст] / А. Грабовський> // Біологія і хімія в рідній школі. - 2016. - N 6. - С. 17-25.
ББК 24р10 Рубрики: Викладання хімії в школі--хімічні експерименти Кл.слова (ненормовані): хімічний експеримент -- формування мотивації учнів -- навчальна діяльність -- методичні аспекти
Є примірники у відділах:
всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1)
Знайти схожі
|
>4.
| 88 Л 11
Лісновська, Л. Б. Формування самооцінки шестирічних першокласників як засіб ефективного оволодіння ними навчальною діяльністю [Текст] / Л. Б. Лісновська> // Практична психологія та соціальна робота : Науково-практичний освітньо-методичний журнал. - 2011. - N 8. - С. 10-17.
ББК 88 Рубрики: самооцінка дитини Кл.слова (ненормовані): ставлення до навчання -- самооцінка першокласників -- міжособові контакти -- навчальна діяльність
Є примірники у відділах:
всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1)
Знайти схожі
|
>5.
| 22.1 С 24
Свєтлова, Т. В. Форми організації навчальної діяльності на уроці. Методи, прийоми навчання. Дидактична абетка. [Текст] / Т. В. Свєтлова> // Математика в школах України : науково-методичний журнал. - 2012. - N 28. - С. 6-11
ББК 22.1 РУБ 22.1 Рубрики: Викладання математики в школі Кафедра вищої математики Кл.слова (ненормовані): навчальна діяльність
Є примірники у відділах:
всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1)
Знайти схожі
|
>6.
| 88.840 З-17
Заика, Е. В. Учебная деятельность школьников: уровни сформированности ее компонентов [Текст] / Е. В. Заика, В. В. Репкин, Г. В. Репкина> // Практична психологія та соціальна робота : Науково-практичний освітньо-методичний журнал. - 2012. - N 1. - С. 66-80.
ББК 88.840 Рубрики: Психологія навчальної діяльності Навчальна діяльність учнів навчання--мотивація Кл.слова (ненормовані): навчальна діяльність -- рівні сформованості -- навчальні дії
Дод.точки доступу: Репкин, В. В.; Репкина, Г. В. Є примірники у відділах:
всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1)
Знайти схожі
|
>7.
| 88.8 В 18
Вартанова, И. И. Устойчивость системы ценностей старших школьников / И. И. Вартанова> // Мир психологии : науч.-метод. журн. - 2012. - № 1. - С. 221-229. - Библиогр.: 18 назв.
. - ISSN 2073-8528ББК 88.8 Рубрики: психологія школяра Кл.слова (ненормовані): цінність школярів -- внутрішні конфлікти -- навчальна діяльність -- підлітки
Є примірники у відділах: Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний)
Знайти схожі
|
>8.
| 74.580.2 Д 25
Девтерова, Тамара. Управління мотивацією студентів при вивченні педагогіки вищої школи [Текст] / Т. Девтерова> // Вища освіта України : теорет. та наук.-метод. часопис. - 2016. - № 3. - С. 50-57
ББК 74.580.2 Рубрики: Вища освіта--мотивація навчальної діяльності Кл.слова (ненормовані): викладання у вищій школі -- самостійна робота магістрантів -- педагогіка вищої школи -- навчальна діяльність -- ментальні карти -- магістранти Анотація: Розглядається досвід використання ментальних карт як форми самостійної роботи магістрів та альтернативи традиційним рефератам з гуманітарних дисциплін.
Є примірники у відділах:
всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1)
Знайти схожі
|
>9.
|
Сафарян, Світлана. Теорія та практика особистісно орієнтованого навчання [Текст] / С. Сафарян> // Інозем. мови в сучас. шк. : наук.-метод. журн. - 2013. - № 2. - С. 5-12. - Продовження. Початок: 2012. - № 2, 3, 4, 5; 2013. - № 1.
ББК 74.202.245 Рубрики: Особистісно орієнтоване навчання--технологія організації Навчання--особистісно орієнтоване навчання Кл.слова (ненормовані): особистісно орієнтоване навчання -- технологія організації -- педагогічна технологія -- особистісно орієнтована технологія -- оцінювання результатів -- навчальна діяльність -- моделювання навчальної інформації -- гуманістична педагогіка Анотація: У статті розповідається про впровадження в навчальний процес особистісно орієнтованого навчання. Розкривається технологія організації особистісно орієнтованого навчання.
Є примірники у відділах:
всього 1 : НМК іноз. мов (1) Вільні: НМК іноз. мов (1)
Знайти схожі
|
>10.
| 376-056.34:616.89-008.1(477) П 84
Прохоренко, Л. Суб’єктно-когнітивна концепція саморегуляції навчання школярів із затримкою психічного розвитку / Л. Прохоренко> // Особлива дитина: навчання і виховання = Exceptional child: teaching and upbringing : наук., навч., інформ. журн. - 2018. - № 4. - С. 32–39 : мал. - Бібліогр.: 6 назв.
. - ISSN 2312-2781 Рубрики: Діти з особливими потребами--навчання--саморегуляція Кл.слова (ненормовані): мотивація -- самоконтроль -- рефлексія -- корекційна допомога -- самоуправління -- дефектологія -- навчальна діяльність -- діти з особливими потребами Анотація: Представлено суб’єктно-діяльнісну теорію, яка призначена для виявлення структурно-функціональної специфіки саморегуляції та удосконалення інтерпретації саморегуляції. Проаналізовано поняття "саморегуляція навчальної діяльності", що розглядається як внутрішня діяльність учня.
Є примірники у відділах:
всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1)
Знайти схожі
|
|
|