Головна Спрощенний режим Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки НДУ ім. Миколи Гоголя- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=рівні сформованості<.>
Загальна кількість знайдених документів : 3
Показані документи с 1 за 3
1.
159.923.5:159.922.7
В19


    Василенко, Ірина Юріївна.
    Формування психологічної готовності педагогів до роботи з ліворукими дітьми і дітьми-лівшами у початковій школі [Текст] : автореферат диссертации на соискание ученой степени канд. психол. наук : 19.00.07 - педагогічна та вікова психологія / І. Ю. Василенко ; Інститут педагогіки і психології професійної освіти Академії педагогічних наук України (Київ). - К. : ІПіППО АПН України, 2005. - 22 с. -
ДРНТІ
УДК
ББК 88.840 + 88.8 + 74.204
Рубрики: ліворукість
   психологія молодшого школяра

   Початкова школа--ліворукі діти

   психологія вчителя

   автореферати дисертацій--психологія

Кл.слова (ненормовані):
рівні сформованості -- лівшество -- ліворукість


Дод.точки доступу:
Інститут педагогіки і психології професійної освіти Академії педагогічних наук України (Київ)
Примірників всього: 1
ІБв (1)
Свободны: ІБв (1)
Знайти схожі

2.
88.840
З-17


    Заика, Е. В.
    Учебная деятельность школьников: уровни сформированности ее компонентов [Текст] / Е. В. Заика, В. В. Репкин, Г. В. Репкина // Практична психологія та соціальна робота : Науково-практичний освітньо-методичний журнал. - 2012. - N 1. - С. 66-80.
ББК 88.840
Рубрики: Психологія навчальної діяльності
   Навчальна діяльність учнів

   навчання--мотивація

Кл.слова (ненормовані):
навчальна діяльність -- рівні сформованості -- навчальні дії


Дод.точки доступу:
Репкин, В. В.; Репкина, Г. В.

Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)

Знайти схожі

3.
74.202.242
К 60


    Колесник, Лариса.
    Формування професійної самооцінки майбутнього вчителя початкової школи як психолого-педагогічна проблема / Л. Колесник // Рідна шк. : щомісяч. наук.-пед. журн. - 2014. - № 1/2. - С. 50-53. - Бібліогр.: 4 назви. . - ISSN 0131-6788
ББК 74.202.242
Рубрики: Підготовка майбутніх вчителів початкової школи--професійна самооцінка
Кл.слова (ненормовані):
соціально-психологічна компетентність -- професійна самооцінка -- аксіологічний компонент -- когнітивний компонент -- емоційно-вольовий компонент -- рефлексивно-оцінний компонент -- рівні сформованості -- ситуативний рівень -- консервативний рівень -- динамічний рівень -- дифузний рівень -- підготовка вчителів початкових класів
Анотація: У статті обгрунтовано важливість формування професійної самооцінки як ключової складової соціально-психологічної компетенції в процесі навчально-професійної діяльності. Розкрито критерії та рівні сформованості професійної самооцінки майбутніх вчителів початкової школи, висвітлено результати дослідно-експериментальної роботи з діагностування сформованості професійної самооцінки студентів.


Є примірники у відділах:
Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний)

Знайти схожі

 
Статистика
за 13.05.2024
Кількість запитів 65322
Кількість відвідувачів 1432
Кількість замовлень 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя