Головна Спрощенний режим Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки НДУ ім. Миколи Гоголя- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
 Знайдено у інших БД:Електронна бібліотека НДУ ім. Миколи Гоголя (1)Електронний каталог бібліотеки Інституту психології імені Г.С.Костюка НАПН України (18)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=когнітивний компонент<.>
Загальна кількість знайдених документів : 6
Показані документи с 1 за 6
1.
88
К 21


    Карамушка, Л. М.
    Дослідження особливостей психологічної готовності менеджерів освіти до взаємодії з персоналом в умовах конфлікту [Текст] / Л. М. Карамушка, Т. М. Дзюба // Практична психологія та соціальна робота : Науково-практичний освітньо-методичний журнал. - 2011. - N 8. - 1-10. Далі буде.
ББК 88
Рубрики: Менеджер--освіта
   Конфлікт--психологія

   Методики діагностичні

Кл.слова (ненормовані):
метод контент-аналіз -- когнітивний компонент -- особистісний компонент -- метод аналізу конфліктних ситуацій -- чинники макрорівня -- чинники мезорівня -- поведінка в умовах конфлікта -- управління діяльності менеджерів освіти -- орієнтація менеджерів освіти -- взаємодія в умовах конфлікту -- опитувальники -- методика "Управління міжособистими конфліктами"


Дод.точки доступу:
Дзюба, Т. М.

Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)

Знайти схожі

2.


    Столяренко, О.
    Когнітивний та емоційний компоненти розвитку самосвідомості учнів у вихованні ціннісного ставлення до людини / Олена Столяренко // Рідна шк. : щомісяч. наук.-пед. журн. - 2012. - № 6. - С. 37-43 : табл. - Бібліогр.: 11 назв. . - ISSN 0131-6788
ББК 74.200.5
Рубрики: Самосвідомість--розвиток--учні
   Виховання--цінності

Кл.слова (ненормовані):
ціннісне ставлення до людини -- емоційний компонент -- когнітивний компонент -- самосвідомість -- трирівнева структура самосвідомості
Анотація: У статті висвітлено психологічні основи виховання в учнів ціннісного ставлення до людини. Обгрунтовано роль у цьому процесі когнітивного та емоційного компонентів розвитку самосвідомості вихованців.


Є примірники у відділах:
Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний)

Знайти схожі

3.
74.100
Р 83


    Руденко, Людмила.
    Діагностика творчих здібностей дітей старшого дошкільного віку / Л. Руденко, Т. Шинкар // Вихователь-методист дошкіл. закл. : щомісяч. спеціаліз. журн. - 2013. - № 8. - С. 12-18.
ББК 74.100
Рубрики: Творчі здібності--діагностика--старші дошкільники
   Дошкільники--творчий розвиток

Кл.слова (ненормовані):
розвиток творчих здібностей -- компоненти творчих здібностей -- когнітивний компонент -- емоційно-вольовий компонент -- комунікативний компонент -- діагностування
Анотація: У статті наголошено, що сензитивним для розвитку творчих здібностей є старший дошкільний вік. Проаналізовано структурні компоненти творчих здібностей старших дошкільників, розглянуто критеріальний підхід до діагностування обдарованості. Наведено діагностичні завдання для оцінювання рівня розвитку творчих здібностей старших дошкільнят, картку оцінювання рівня розвитку творчих здібностей дитини старшого дошкільного віку.


Дод.точки доступу:
Шинкар, Тетяна

Є примірники у відділах:
Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний)

Знайти схожі

4.
74.202.242
К 60


    Колесник, Лариса.
    Формування професійної самооцінки майбутнього вчителя початкової школи як психолого-педагогічна проблема / Л. Колесник // Рідна шк. : щомісяч. наук.-пед. журн. - 2014. - № 1/2. - С. 50-53. - Бібліогр.: 4 назви. . - ISSN 0131-6788
ББК 74.202.242
Рубрики: Підготовка майбутніх вчителів початкової школи--професійна самооцінка
Кл.слова (ненормовані):
соціально-психологічна компетентність -- професійна самооцінка -- аксіологічний компонент -- когнітивний компонент -- емоційно-вольовий компонент -- рефлексивно-оцінний компонент -- рівні сформованості -- ситуативний рівень -- консервативний рівень -- динамічний рівень -- дифузний рівень -- підготовка вчителів початкових класів
Анотація: У статті обгрунтовано важливість формування професійної самооцінки як ключової складової соціально-психологічної компетенції в процесі навчально-професійної діяльності. Розкрито критерії та рівні сформованості професійної самооцінки майбутніх вчителів початкової школи, висвітлено результати дослідно-експериментальної роботи з діагностування сформованості професійної самооцінки студентів.


Є примірники у відділах:
Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний)

Знайти схожі

5.
88.5
Б 11


    Білоус, Р. М.
    Психологічні умови розвитку асертивності як особистого ресурсу протидії викликам сучасності [Текст] / Р. М. Білоус, О. В. Літвінова, М. В. Загірняк // Педагогіка і психологія : Науково-теоретичний та інформаційний журнал Академії педагогічних наук України. - 2016. - N 2. - С. 22-29.
ББК 88.5
Рубрики: Соціальна психологія--емоції
Кл.слова (ненормовані):
агресивна поведінка -- упевненість -- самооцінка -- когнітивний компонент -- емоційний компонент -- нонконформізм -- соціально-психологічний тренінг


Дод.точки доступу:
Літвінова, О. В.; Загірняк, М. В.

Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)

Знайти схожі

6.
37.017.92(477)
Б 55


    Бех, І.
    Компонентна технологія сходження зростаючої особистості до духовних цінностей / Іван Бех // Початкова шк. : наук.-метод. журн. - 2018. - № 1. - С. 5–10. . - ISSN 0131-5358
УДК
Рубрики: Виховання--духовне виховання--компонентна технологія
Кл.слова (ненормовані):
духовне виховання -- духовні цінності -- компонентна технологія -- духовність особистості -- духовне спілкування -- когнітивний компонент -- духовно розвивальна самоцінність
Анотація: Запропонована виховна технологія сприяє усвідомленню зростаючою особистістю мети бажання, не пов’язаного з її нижчою природою, а наближає до високої духовності.


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)

Знайти схожі

 
Статистика
за 12.05.2024
Кількість запитів 56495
Кількість відвідувачів 1403
Кількість замовлень 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя