Головна Спрощенний режим Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки НДУ ім. Миколи Гоголя- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
 Знайдено у інших БД:Електронний каталог бібліотеки Інституту психології імені Г.С.Костюка НАПН України (4)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=соціально-психологічна компетентність<.>
Загальна кількість знайдених документів : 5
Показані документи с 1 за 5
1.


    Лєпіхова, Л. А.
    Соціально-психологічна компетентність у цілеспрямованій поведінці особистості [Текст] / Л. А. Лєпіхова // Практична психологія та соціальна робота : Науково-практичний та освітньо-методичний журнал. - 2006. - N2. - С. 65-69
ДРНТІ
ББК 88.5
Рубрики: соціальна психологія
   Мотивація життя

   Поведінка особистості

   анкети

Кл.слова (ненормовані):
анкета самооцінки -- соціально-психологічна компетентність


Є примірники у відділах: всього 4 : Ч.З.№2 (3), НМК ф-т ПСР (1)
Вільні: Ч.З.№2 (3), НМК ф-т ПСР (1)

Знайти схожі

2.
74.104
К 43


    Кириллова, Ю. В.
    Семинар-практикум для педагогов "Педагог и ребенок: барьеры в общении" [Текст] / Ю. В. Кириллова // Дошкольная педагогика : Петербургский научно-практический журнал. - 2013. - N 7. - С. 55-64. . - ISSN 1726-0973
ББК 74.104
Рубрики: Заклади дошкільної освіти--вихователі--професійна компетентність
   Росія--дошкільна освіта
Кл.слова (ненормовані):
спілкування вихователів ДНЗ з дітьми -- семінар-практикум для педагогів ДНЗ -- педагоги дошкільних закладів -- соціально-психологічна компетентність
Анотація: Тема статті: підвищення соціально-психологічної компетентності педагогів ДНЗ, розвиток їх здібностей з ефективного взаємоспілкування з дітьми.


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)

Знайти схожі

3.
88.573.4
Н 61


    Низовець, О. М.
    Програма соціально-психологічного тренінгу підготовки наповнолітніх засуджених до звільнення [Текст] / О. М. Низовець // Практична психологія та соціальна робота : Науково-практичний освітньо-методичний журнал. - 2013. - N 10. - С. 32-57
ДРНТІ
ББК 88.573.4
Рубрики: Пенітенціарна психологія--неповнолітні засуджені
   Неповнолітні засуджені--психологічний супровід

Кл.слова (ненормовані):
неповнолітній засуджений -- соціально-психологічна компетентність -- підготовка до звільнення -- соціально-психологічний тренінг
Анотація: У статті представлено матеріал апробованої автором програми соціально-психологічного тренінгу підготовки неповнолітніх засуджених до звільнення. Мета програми - соціально-психологічна підготовка неповнолітніх засуджених до життя на волі після звільнення з виховної колонії, шляхом розвитку соціально-психологічної компетентості вихованців.


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)

Знайти схожі

4.
74.58.2
З-37


    Затворнюк, Оксана.
    Формування професійної компетентності майбутніх психологів у позааудиторній діяльності / О. Затворнюк // Рідна шк. : щомісяч. наук.-пед. журн. - 2013. - № 11. - С. 62-65. - Бібліогр.: 8 назв. . - ISSN 0131-6788
ББК 74.58.2
Рубрики: Підготовка майбутніх психологів--професійна компетентність
Кл.слова (ненормовані):
соціально-психологічна компетентність -- комунікативна компетентність -- професійно-педагогічна компетентність -- фізичне здоров’я -- психічне здоров’я -- інтелект -- майбутні психологи -- підготовка психологів -- професійна компетентність


Є примірники у відділах:
Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний)

Знайти схожі

5.
74.202.242
К 60


    Колесник, Лариса.
    Формування професійної самооцінки майбутнього вчителя початкової школи як психолого-педагогічна проблема / Л. Колесник // Рідна шк. : щомісяч. наук.-пед. журн. - 2014. - № 1/2. - С. 50-53. - Бібліогр.: 4 назви. . - ISSN 0131-6788
ББК 74.202.242
Рубрики: Підготовка майбутніх вчителів початкової школи--професійна самооцінка
Кл.слова (ненормовані):
соціально-психологічна компетентність -- професійна самооцінка -- аксіологічний компонент -- когнітивний компонент -- емоційно-вольовий компонент -- рефлексивно-оцінний компонент -- рівні сформованості -- ситуативний рівень -- консервативний рівень -- динамічний рівень -- дифузний рівень -- підготовка вчителів початкових класів
Анотація: У статті обгрунтовано важливість формування професійної самооцінки як ключової складової соціально-психологічної компетенції в процесі навчально-професійної діяльності. Розкрито критерії та рівні сформованості професійної самооцінки майбутніх вчителів початкової школи, висвітлено результати дослідно-експериментальної роботи з діагностування сформованості професійної самооцінки студентів.


Є примірники у відділах:
Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний)

Знайти схожі

 
Статистика
за 23.05.2024
Кількість запитів 1678
Кількість відвідувачів 420
Кількість замовлень 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя