Головна Спрощенний режим Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки НДУ ім. Миколи Гоголя- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Електронна бібліотека НДУ ім. Миколи Гоголя (8)Рідкісна книга (1)Ніжинська вища школа на сторінках ЗМІ (3)Електронний каталог бібліотеки Інституту психології імені Г.С.Костюка НАПН України (20)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=вчителі<.>
Загальна кількість знайдених документів : 740
Показані документи с 1 за 10
 1-10    11-20   21-30   31-40   41-50   51-60      
1.
156
Р 99


   
    Психологические аспекты социальных отношений личности [Текст] : Межвузовский сборник. Вып. I / Министерство просвещения РСФСР, Рязанский государственный педагогический институт ; Под ред. В. П. Грибанова. - Рязань : [б. в.], 1980. - 78 с. - 0.55 грн.
    Зміст:
Мишанова, К. В. Особенности отношений студентов педвуза к личности и труду учителя / К. В. Мишанова. - С .55-60
ДРНТІ
ББК 88.5
РУБ 156
Рубрики: Особистість--соціальні відносини
   Вчителі--соціальні відносини

   Студенти--соціальні відносини



Дод.точки доступу:
Грибанов, В. П. \ред.\; Министерство просвещения РСФСРРязанский государственный педагогический институт
Примірників всього: 6
фб (1), ав (2), Ч.З.№2 (2), аб (1)
Свободны: фб (1), ав (2), Ч.З.№2 (2), аб (1)
Знайти схожі

2.
74
К 89


    Кузьменко, Роман Онуфриевич.
    Формирование системообразующих элементов педагогического мастерства будущего учителя музыки образовательной школы (на материале музыкально-педагогических факультетов) [Текст] : автореферат диссертации на соискание ученой степени канд.пед.наук. Спец.13.00.01 - теория и история педагогики / Р. О. Кузьменко ; Киевский государственный университет имени Т. Г. Шевченко. - К. : КГУ им. Т. Г. Шевченко, 1991. - 24 с. -
ББК 74
РУБ 74
Рубрики: Майбутні вчителі музики
   Кафедра музичної педагогіки та хореографії

   автореферати дисертацій--педагогіка



Дод.точки доступу:
Киевский государственный университет имени Т. Г. Шевченко
Примірників всього: 1
ІБв (1)
Свободны: ІБв (1)
Знайти схожі

3.
74
Г 75


    Грабовська, Тамара Олександрівна.
    Моральне виховання майбутніх учителів (на матеріалі вищої педагогічної школи України) [Текст] : автореферат дисертації на здобуття вченого ступеня канд.пед.наук. спец.13.00.01 - теорія і історія педагогіки / Т. О. Грабовська ; Київський університет ім. Т. Г. Шевченка. - : КУ імені Т.Шевченка, 1992. - 21 с. -
ББК 74
РУБ 74
Рубрики: Моральне виховання
   Майбутні вчителі

   автореферати дисертацій--педагогіка



Дод.точки доступу:
Київський університет ім. Т. Г. Шевченка
Примірників всього: 1
ІБв (1)
Свободны: ІБв (1)
Знайти схожі

4.
74
Л 38


    Легенький , Микола Іванович.
    Психолого-педагогічна пропедевтика як засіб відбору майбутніх вчителів [Текст] : автореферат дисертації на здобуття наук. ступеня канд. пд. наук. Спец. 13.00.01 - теорія та історія педагогіки / М. І. Легенький ; Український державний педагогічний університет ім. М. П. Драгоманова. - : УДПУ імені Драгоманова, 1993. - 24 с. -
ББК 74
РУБ 74
Рубрики: Майбутні вчителі
   Кафедра педагогіки та педагогічної майстерності

   автореферати дисертацій--педагогіка



Дод.точки доступу:
Український державний педагогічний університет ім. М. П. Драгоманова
Примірників всього: 1
ІБв (1)
Свободны: ІБв (1)
Знайти схожі

5.
74
Ш 37


    Шевнюк, Олена Леонідівна.
    Формування художньо-естетичного досвіду майбутнього вчителя [Текст] : автореферат дисертації на здобуття наук. ступеня канд. пед.наук. Спец. 13.00.01-теорія та історія педагогіки / О. Л. Шевнюк ; Національний педагогічний університет імені М.П.Драгоманова (Київ). - Київ : НПУ ім. М.Драгоманова, 1995. - 22 с. -
ББК 74
РУБ 74
Рубрики: Майбутні вчителі
   Кафедра педагогіки та педагогічної майстерності

   автореферати дисертацій--педагогіка



Дод.точки доступу:
Національний педагогічний університет імені М.П.Драгоманова (Київ)
Примірників всього: 1
ІБв (1)
Свободны: ІБв (1)
Знайти схожі

6.
371(075.3)
К 26
б-ка Арват Н. Н. / К 26-КСХ


    Карпенчук, Світлана Григорівна.
    Теорія і методика виховання [Текст] : навч. посібник для студентів вищих пед. навч. закладів / С. Г. Карпенчук. - К. : Вища школа, 1997. - 302 с. : іл. - (в пер.) : 14.98 грн.
ДРНТІ
ББК 74я73
РУБ 371(075.3)
Рубрики: Виховання школярів
   Національне виховання

   Свідомість особистості

   Колектив

   Бесіда

   Лекція

   Дискусія

   Переконання

   Навіювання

   Приклад особистий (пед.)

   Діяльність школярів

   Школярі--організація діяльності

   Привчання (пед.)

   Тренування (пед.)

   Педагогічна вимога

   Громадська думка (пед.)

   Прогнозування (пед.)

   Проектування (пед.)

   Стимулювання (пед.)

   Гра

   Змагання (пед.)

   Романтика (пед.)

   Заохочення (пед.)

   Покарання (пед.)

   Виховна діяльність--вчителі

   Робота з батьками

   Учні--якість знань

   Якість знань--підвищення

   Класний керівник--робота з батьками

   Самовиховання школярів

   Темперамент--методика самовивчення


Примірників всього: 64
Ч.З.№2 (25), аб (35), ав (2), фб (1), КСХ (1)
Свободны: Ч.З.№2 (25), аб (35), ав (2), фб (1), КСХ (1)
Знайти схожі

7.
37(09)
Ф94


    Фуллан, Майкл.
    Сили змін: Вимірювання глибини освітніх реформ [Текст] : научное издание / М. Фуллан; Пер. з англ. Г. Шиян, Р. Шиян. - Львів : Літопис, 2000. - 270 с. - Літ.: с. 247-261: Алф. покаж.: с. 262-269. - Пер. вид. : Change Forces: Probing the Depths of educational Reforms / M. Fullan. - ISBN 966-7007-38-8 : 7.00 грн., 5.00 грн.
ДРНТІ
ББК 74.03
РУБ 37(09)
Рубрики: Вчителі--освіта вчителя
   Освіта--освітні реформи

Кл.слова (ненормовані):
освіта вчителя -- школа


Дод.точки доступу:
Шиян, Галина \пер. з англ.\; Шиян, Роман \пер. з англ.\; Fullan, M.
Примірників всього: 3
Ч.З.№2 (1), фб (1), аб (1)
Свободны: Ч.З.№2 (1), фб (1), аб (1)
Знайти схожі

8.
15
Н 34


   
    Наукові записки Ніжинського державного педагогічного університету імені Миколи Гоголя. Психолого-педагогічні науки [Текст] : Науковий журнал. № 1 / Гол. ред. В. П. Яковець, Відп. ред. Є. І. Коваленко ; Міністерство освіти і науки України, Ніжинський державний педагогічний університет імені Миколи Гоголя. - Ніжин : НДПУ ім. М. Гоголя, 2001. - 202 с. - Літ. в кінці статей. - 9.20 грн.
    Зміст:
Яковець, Н. І. Формування професійних умінь і навичок студентів фізико-математичного факультету під час проходження педагогічної (IV курс) практик / Н. І. Яковець, Н. А. Барило, Н. М. Стрельнікова. - С .5-11
Кедров, Б. Ю. З досвіду роботи з міжнародною комп’ютерною мережею Internet. 1. Груупи новин або телеконференції / Б. Ю. Кедров. - С .11-18
Крига, Т. І. Асоціативно-вербальне поле слова хліб як джерело формування лінгвістичного мислення, практичних умінь і навичок / Т. І. Крига. - С .18-25
Кушнір, В. А. особливості педагогічного процесу як "зустрічі" різних світів / В. А. Кушнір. - С .25-32
Світич, С. І. Загальнометодичний принцип комунікативності в навчанні іноземних мов (на матеріалі англійської мови) / С. І. Світич. - С .32-35
Драчук, Л. І. Теоретичні основи морально-етичного виховання учнів у процесі вивчення української літератури / Л. І. Драчук. - С .35-44
Лащенко, В. Ф. Завдання екологічної освіти в контексті нової філософії життя / В. Ф. Лащенко. - С .44-49
Чеботарьова, Л. І. Зміст і форми економічної підготовки школярів / Л. І. Чеботарьова. - С .49-56
Шмалєй, С. В. Зміст педагогічного процесу формування екологічної свідомості особистості / С. В. Шмалєй. - С .56-66
Желіба, О. В. Графіки на уроках історії: проблема класифікації / О. В. Желіба. - С .66-74
Дарійчук, Л. П. Використання засобів наочності як метод стимулювання навчально-пізнавальної діяльності студентів на заняттях з англійської мови / Л. П. Дарійчук. - С .74-78
Останіна, Н. С. Шкільні клуби - ефективна форма виховання підлітків / Н. С. Останіна. - С .78-84
Адамів, Г. С. Технології розвитку у студентів педучилища пізнавальної самостійності / Г. С. Адамів. - С .84-92
Кузьменко, В. Ю. Сутність здорового способу життя: історично-педагогічний аналіз проблеми / В. Ю. Кузьменко. - С .92-100
Гусейнова, Л. В. Виконавська культура вчителя музики як проблема дослідження / Л. В. Гусейнова. - С .100-104
Харабет, В. В. Полісистемність як об’єктивна якість педагогічних систем професійної освіти / В. В. Харабет. - С .104-108
Хоменко, З. В. Підготовка майбутніх вчителів музики до роботи з хором / З. В. Хоменко. - С .108-111
Семикліт, Н. І. Роль краєзнавства у формуванні духовно-естетичних потреб майбутніх вчителів / Н. І. Семикліт. - С .111-114
Костенко, Л. В. Самостійна пізнавальна діяльність студентів і її структурні компоненти / Л. В. Костенко. - С .114-118
Щербініна, О. М. Розвиток музично-стильових уявлень як проблема фахової підготовки музиканта-педагога / О. М. Щербініна. - С .118-122
Єльнікова, Г. В. Атестація керівників: проблеми, шляхи вирішення / Г. В. Єльнікова, А. А. Петренко. - С .122-132
Заверико, Н. В. Моделі профілактики адиктивної поведінки підлітків та молоді: зарубіжний досвід / Н. В. Заверико. - С .132-140
Чувакова, Т. Г. Вступ учителя до педагогічної діяльності у США / Т. Г. Чувакова. - С .140-146
Парфанович, І. І. Зарубіжний досвід виховної роботи з умовно засудженими неповнолітніми / І. І. Парфанович. - С .146-151
Коваленко, Є. І. Сухомлинський В. О. про сутність і умови формування творчої особистості / Є. І. Коваленко. - С .151-158
Ростовський, О. Я. Взаємозв’язок мистецтв як тенденція розвитку музичної освіти в Україні на початку XXI століття / О. Я. Ростовський. - С .158-163
Олійник, Н. А. Участь Чернігівського земства у справі опіки над знедоленими дітьми в кінці XIX - на початку XX століття / Н. А. Олійник. - С .163-169
Таран, О. М. Краєзнавчий принцип у дидактиці С. Русової / О. М. Таран. - С .169-173
Єремеєва, В. М. Проблема індивідуалізації в історичному контексті / В. М. Єремеєва. - С .173-177
Володченко, Ж. М. Протиріччя особистості С. Петлюри / Ж. М. Володченко, О. А. Лисиця. - С .177-182
Аніщенко, О. В. Фахова освіта жінок у Київській губернії: погляд з елементами ретроспективи та перспективи / О. В. Аніщенко. - С .182-189
Новгородська, Ю. Г. Мистецтво як засіб життєтворчості особистості у педагогічній спадщині В. О. Сухомлинського / Ю. Г. Новгородська. - С .189-192
Яковець, Н. І. Про сучасне європейське бачення середньої освіти / Н. І. Яковець, М. О. Шевчук. - С .192-198
Бєлкіна, Н. І. Нові підходи до підготовки вчителя в умовах заочної форми навчання (на прикладі курсу "Історія педагогіки") / Н. І. Бєлкіна. - С .198-200
ДРНТІ
ББК 88я5 + 74я5
РУБ 15
Рубрики: Педагогічна практика
   Морально-етичне виховання

   Екологічна освіта--школярі

   Шкільні клуби

   Здоровий спосіб життя--виховання

   Вчитель музики--підготовка

   Вчитель майбутній --музика і хореографія

   Атестація керівників

   Адиктивна поведінка--діти--підлітки

   Вчителі--заочна підготовка



Дод.точки доступу:
Яковець, Василь Павлович (д. ф.-м. наук, проф.); Коваленко, Євгенія Іванівна (к. пед. н., доц.); Сухомлинський, В. О. \о нем\; Русова, Софія Федорівна (педагог, громадський діяч ; 1856-1940) \о ней\; Петлюра, С. \о нем\; Міністерство освіти і науки України; Ніжинський державний педагогічний університет імені Миколи Гоголя
Примірників всього: 21
Ч.З.№2 (10), аб (9), фб (1), ав (1)
Свободны: Ч.З.№2 (10), аб (9), фб (1), ав (1)
Знайти схожі

9.
37(09)(4УКР)
Н 53


   
    Неперервна професійна освіта: Теорія і практика [Текст] : зб. наук. праць. Ч. 1 / Міністерство освіти і науки України, Академія педагогічних наук України, Інститут педагогіки і психології професійної освіти ; за ред.: І. А. Зязюна, Н. Г. Ничкало. - К. : [б. в.], 2001. - 392 с. - ISBN 966-593-235-7 : 28.50 грн.
    Зміст:
Кремень, В. Г. Освіта в Україні: Стан і перспективи розвитку / В. Г. Кремень. - С .5-14
Зязюн, І. А. Неперервна освіта як основа соціального поступу / І. А. Зязюн. - С .15-22
Зіньковський, Ю. Ф. Перспективи та можливості неперервної технічної освіти / Ю. Ф. Зіньковський. - С .23-26
Ничкало, Н. Г. Теоретико-методологічні проблеми і перспективи розвитку досліджень з неперервної професійної освіти / Н. Г. Ничкало. - С .35-42
КОНЦЕПТУАЛЬНІ ЗАСАДИ РОЗВИТКУ НЕПЕРЕРВНОЇ ПРОФЕСІЙНОЇ ОСВІТИ . - С .43-240
Сисоєва, С. О. Творчий розвиток особистості в процесі неперервної професійної освіти / С. О. Сисоєва. - С .45-52
Лутай, В. С. Синенергетична парадигма як меторлогічна основа неперервної освіти / В. С. Лутай. - С .53-57
Голобородько, Є. П. Неперервна освіта і особистість учителя / Є. П. Голобородько. - С .58-60
Корсак, К. В. Стандарти і освіта ХХІ століття / К. В. Корсак. - С .61-65
Лещенко, М. П. Теоретико-методологічні засади діагностики педагогічної майстерності вчителя в умовах особистісно орієнтованої системи навчання / М. П. Лещенко. - С .71-74
Пєхота, О. М. Особистісно орієнтовані технології в підготовці вчителя / О. М. Пєхота. - С .81-88
Астахова, В. І. Неперервна освіта: Підсумки першого десятиріччя / В. І. Астахова. - С .94-98
Олійник, М. М. Мотивація навчання і розвиток особистості в системі професійної освіти / М. М. Олійник, Ю. А. Романенко, І. В. Катанова. - С .99-103
Козаков, В. А. Педагогізація суспільства як передумова неперервної освіти: шляхи, досвід / В. А. Козаков, Д. І. Дзвінчук. - С .104-110
Предборська, І. М. Теоретико-методологічні проблеми трансформації української освіти / І. М. Предборська. - С .116-119
Гуревич, Р. С. Принцип наступності у навчанні в контексті неперервної професійної освіти / Р. С. Гуревич, С. Д. Цвілик. - С .124-129
Дубасенюк, О. А. Методологічні основи теорії професійної виховної діяльності педагога / О. А. Дубасенюк. - С .130-133
Побірченко, Н. А. Профорієнтаційний супровід підготовки сучасного фахівця до навчання впродовж життя / Н. А. Побірченко. - С .134-136
Пономарьов, О. С. Управлінська культура як важлива складова системи професійної освіти / О. С. Пономарьов. - С .137-141
Радул, В. В. Явище соціально-педагогічної зрілості / В. В. Радул. - С .142-146
Астахова, К. В. Кадровий потенціал вищої школи в умовах переходу до неперервної освіти / К. В. Астахова. - С .147-153
Шевченко, В. І. Проблема глобального зла і статус педагога / В. І. Шевченко. - С .154-157
Кузнецов, Г. В. Середня школа - вищий навчальний заклад: Проблеми неперервної професійної підготовки / Г. В. Кузнецов, О. М. Долгов, А. С. Головченко. - С .158-160
Цехмістер, Я. В. Допрофесійна підготовка учнівської молоді: Теоретичний аспект / Я. В. Цехмістер. - С .161-165
Отич, О. М. Зміст і структура підготовки вчителя початкових класів до виховної роботи в школі на матеріалі пісенного фольклору / О. М. Отич. - С .173-177
Солдатенко, М. М. Самостійна навчально-пізнавальна діяльність як засіб забезпечення неперервності совіти / М. М. Солдатенко. - С .186-189
Крюкова, Д. Ф. Методологічні особливості побудови розвивального навчання / Д. Ф. Крюкова. - С .190-193
Антонова, О. Є. Загальнопедагогічна підготовка майбутнього вчителя як умова неперервної освіти / О. Є. Антонова. - С .199-201
Довбня, В. М. Засади неперервної освіти в українській філософсько-педагогічній думці першої половини ХХ століття / В. М. Довбня. - С .202-206
Смікал, В. О. Використання взаємодії мистецтв у процесі формування світоглядної культури особистості / В. О. Смікал. - С .211-214
Грищенко, Ю. В. Розвиток вокальної освіти в музичних закладах освіти України (друга половина ХІХ-початок ХХ століття) / Ю. В. Грищенко. - С .220-223
Яковлев, А. А. Вплив типу культури на характер освіти / А. А. Яковлев. - С .224-227
Рабош, І. Т. До проблеми гуманітаризації освіти / І. Т. Рабош. - С .228-233
Єгорова, Є. В. Деякі напрями та перспективи психологічного забезпечення підготовки молоді до професійного самовизначення / Є. В. Єгорова. - С .234-237
РОЗВИТОК ОСОБИСТОСТІ В СИСТЕМІ НЕПЕРЕРВНОЇ ПРОФЕСІЙНОЇ ОСВІТИ . - С .241-385
Кульчицька, О. І. Проблеми обдарованості в сучасній психології / О. І. Кульчицька. - С .263-267
Гуревич, Р. С. Формування інформаційної кльтури педагога в контесті неперервної освіти / Р. С. Гуревич, А. М. Коломієць, Д. І. Коломієць. - С .276-280
Пилипчук, В. В. Розвиток творчості вчителя професійної школи в умовах адаптованого колективного навчання / В. В. Пилипчук. - С .305-309
Гаріна, М. Г. До проблем морального виховання студентської молоді / М. Г. Гаріна, І. В. Мухмутова, Л. В. Твердоступ. - С .320-322
Слоневська, І. Б. До проблеми формування ціннісних орієнтацій засобами зарубіжної літератури / І. Б. Слоневська. - С .323-326
Горбунь, Е. Л. Вузівський етап формування відповідальності майбутнього вчителя в системі неперервної професійної освіти / Е. Л. Горбунь. - С .327-332
Лихвар, В. Д. Розвиток художньо-творчих здібностей людини / В. Д. Лихвар. - С .333-337
Антрощенко, Т. О. Формування культури міжнаціонального спілкування майбутніх учителів у вивченні психолого-педагогічних дисциплін / Т. О. Антрощенко. - С .338-340
Фалько, М. І. Формування дослідницьких умінь вчителя музики в системі неперервної освіти / М. І. Фалько. - С .349-352
Онацький, В. М. Взаємодія практичного психолога і вчителя у роботі з обдарованими дітьми / В. М. Онацький. - С .358-366
Гончарук, Т. О. Особливості формування установок толерантної свідомості в учнівської молоді / Т. О. Гончарук. - С .367-370
Грищенко, О. А. Вплив інноваційних технологій на розвиток творчої особистості вчителя / О. А. Грищенко. - С .382-385
ДРНТІ
ББК 74.04(4УКР)
РУБ 37(09)(4УКР)
Рубрики: освіта--неперервна професійна
   Особистість--розвиток особистості--культура

   Освіта в Україні

   Синенергетика

   Вчитель

   Педагогічна майстерність

   Навчання

   Освіта--наступність в освіті

   Середня школа

   Педагог--статус--культура

   Допрофесійна підготовка

   Учитель початкових класів--підготовка

   Самостійна робота

   Розвивальне навчання

   Філософсько-педагогічна думка, І пол. ХХ ст.

   Вчителі--підготовка

   Майбутні вчителі

   Освіта--вокальна

   Культура--вплив на освіту

   Молодь--допрофесійна підготовка

   Обдарованість

   Здібності--розвиток

   Інформаційна культура

   Викладачі вищих навчальних закладів--підвищення кваліфікації

   Вчитель--творчість

   Моральне виховання студентів

   Викладання зарубіжної літератури

   Вчитель музики

   Практичні психологи--взаємодія з вчителем

   Технології--інноваційні

   Толерантність

Кл.слова (ненормовані):
наступність в освіті


Дод.точки доступу:
Зязюн, І. А. (д-р філос. наук, проф., дійсний член АПН України) \ред.\; Ничкало, Н. Г. (Док. пед. наук, проф., дійсний член АПН України) \ред.\; Міністерство освіти і науки України; Академія педагогічних наук УкраїниІнститут педагогіки і психології професійної освіти
Примірників всього: 1
фб (1)
Свободны: фб (1)
Знайти схожі

10.


    Крутова, Н.
    Внеречевое общение - средство педагогического воздействия [Текст] / Н. Крутова; Дж.Т.Э. Ричардсон, Э. Вудли // Психология обучения : Дайджест российской и зарубежной прессы. - 2002. - N10. - С. 24-26 . - ISSN 1561-2457
ДРНТІ
ББК 88.840
Рубрики: Спілкування--види--різновиди
Кл.слова (ненормовані):
навчання -- вчителі


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)

Знайти схожі

 1-10    11-20   21-30   31-40   41-50   51-60      
 
Статистика
за 24.05.2024
Кількість запитів 4091
Кількість відвідувачів 1104
Кількість замовлень 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя