Головна Спрощенний режим Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки НДУ ім. Миколи Гоголя- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Електронний каталог бібліотеки Інституту психології імені Г.С.Костюка НАПН України (4)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=логічне мислення<.>
Загальна кількість знайдених документів : 42
Показані документи с 1 за 10
 1-10    11-20   21-30   31-40   41-42 
1.
74.102.18
Б 11


    Бєлєнька, Ганна
    П’ятирічні: на фінішній прямій до школи [Текст] / Ганна Бєлєнька // Дошкільне виховання. - 2013. - № 11. - С. 4-6 . - ISSN 0321-1401
ББК 74.102.18
Рубрики: Дошкільний вік--діти 5-го року
   Дошкільна освіта--підготовка дитини до школи

Кл.слова (ненормовані):
п’ятирічні діти -- логічне мислення -- готовність дитини до школи
Анотація: В статті йдеться про особливості підготовки п'ятирічних дітей до шкільного життя. Наголошується на перевазі використання гри перед будь-яким іншим видом діяльності для найсприятливішого розвитку всіх пізнавальних процесів: мислення, мови, уяви, пам'яті. Подано показники готовності п'ятирічної дитини до шкільного навчання.


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)

Знайти схожі

2.
74.200.58
Б 48


    Березнюк, Людмила.
    Роль шахів у розвитку творчих здібностей особистості / Л. Березнюк // Рідна шк. : щомісяч. наук.-пед. журн. - 2014. - № 10. - С. 69-72. - Бібліогр.: 11 назв. . - ISSN 0131-6788
ББК 74.200.58
Рубрики: розвиток творчих здібностей
Кл.слова (ненормовані):
творча самореалізація -- логічне мислення -- творчий потенціал -- креативні здібності -- шкільні гуртки -- шахи
Анотація: У статті обгрунтовується провідна роль інтелектуальної гри "шахи" в розвитку творчих здібностей дитини під час занять у шаховому шкільному гуртку.


Є примірники у відділах:
Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний)

Знайти схожі

3.
156
Б 87


    Брайт, Л.
    Развиваем интеллект [Текст] / Л. Брайт. - СПб. ; М. ; Х., Минск : Питер, Б. р.. - 1997 с. - (Азбука психологии). - ISBN 5-88782-118-3 : 2.70 грн.
ДРНТІ
ББК 88.37
РУБ 156
Рубрики: Интеллект
   мислення--логічне

   Способности--умственные

   Ум--развитие

Кл.слова (ненормовані):
логічне мислення


Дод.точки доступу:
Кириленко, Н. \пер.\
Примірників всього: 1
фб (1)
Свободны: фб (1)
Знайти схожі

4.


    Бровченко, Анатолій.
    Розгортання просторового мислення у майбутніх педагогів-дизайнерів у процесі проектно-художньої діяльності [Текст] / А. Бровченко // Вища школа : Науково-практичне видання. - 2019. - N 7. - С. 52-59. . - ISSN 1682-2366
Рубрики: Вища освіта в Україні--майбутні педагоги
Кл.слова (ненормовані):
просторове мислення -- образне мислення -- логічне мислення -- проектно-художня діяльність


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)

Знайти схожі

5.
81.2-9
Б 91


    Буренко, Валентина.
    Навчання аудіювання / В. Буренко // Інозем. мови в шк. України : наук.-метод. журн. - 2014. - № 1. - С. 2-6
ББК 81.2-9
Рубрики: Іноземні мови--викладання в школі--аудіювання
Кл.слова (ненормовані):
іноземні мови -- аудіювання -- граматичні вправи -- лексичні вправи -- логічне мислення -- мовленнєві справи
Анотація: У статті подано матеріали про базовий рівень аудіювання як компонент усномовленнєвого спілкування. Метою аудіювання є осмислення почутого мовленнєвого повідомлення. Основними вимогами до змісту аудіотекстів вважаються їх інформативність і цікава фабула.


Є примірники у відділах:
НМК іноз. мов Прим. 1 (вільний)

Знайти схожі

6.
373.3.016:811.161.2](477)
В 23


    Вашуленко, М.
    Формування в учнів початкових класів дослідницьких умінь на матеріалі програмового курсу української мови / Микола Вашуленко, Світлана Дубовик // Початкова шк. : наук.-метод. журн. - 2020. - № 4(610). - С. 18–23. - Бібліогр.: 13 назв. . - ISSN 0131-5358
УДК
Рубрики: Початкова школа--дослідницька діяльність
Кл.слова (ненормовані):
українська мова -- дослідницька діяльність -- вправи -- дослідницькі вміння -- частини мови -- мовні явища -- логічне мислення -- початкова школа
Анотація: У статті розповідається про організацію дослідницької діяльності учнів початкової школи на уроках української мови. Подано приклади вправ, що спрямовані на дослідження мовних явищ та логічного мислення, які можна застосовувати на уроках української мови у 2–4-х класах під час вивчення основних розділів курсу: "Мова і мовлення", "Текст", "Речення", "Слово", "Звуки і букви", "Частини мови".


Дод.точки доступу:
Дубовик, С.

Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)

Знайти схожі

7.
74.202
Г 11


    Гінкевич, Оксана.
    Психолого-педагогічні передумови формування в учнів 5-6 класів аналітико-синтетичних умінь [Текст] / О. Гінкевич // Українська література в загальноосвітній школі : Науково-методичний журнал. - 2012. - N 4. - С. 9-12
ББК 74.202 + 83.3(4Укр)р
Рубрики: Уміння
   Викладання української літератури в школі

Кл.слова (ненормовані):
психологічні умови умінь -- педагогічні умови умінь -- інтелект -- логічне мислення -- творча фантазія -- розумове виховання


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№3 (1)
Вільні: Ч.З.№3 (1)

Знайти схожі

8.


    Горішний, З.
    Розвиток логічного мислення школярів [Текст] / З. Горішний; Ю. Косоротова // Психолог. - 2004. - N21/22 (червень). - С. 61-76
ДРНТІ
ББК 88.8
Рубрики: мислення
Кл.слова (ненормовані):
логічне мислення


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)

Знайти схожі

9.
Шифр: ДзОП-1/2020/2
   Журнал

Дитина з особливими потребами: Інклюзивна освіта. Дефектологія. Корекційна педагогіка [Текст] : науково-методичний журнал/ методична література. - Х. : Видавнича група "Основа", 2014 - . - Виходить щомісячно
2020р. N 2 (62)
Зміст:
Сизоненко, О. Л. Визначення в реченні кількості слів, їхньої послідовності : урок української мови для учнів 2-го класу з легкою розумовою відсталістю: [розробка уроку для учнів початкової школи з легкою розумовою відсталістю] / О. Л. Сизоненко. - С.2–4.
Кл.слова: діти з легкою розумовою відсталістю, українська мова, початкова школа
Жданова, О. А. Я вірю в силу доброти : виховальний захід для учнів 3-го класу з порушенням зору: [сценарій виховного заходу морального спрямування для учнів початкових класів з порушенням зору] / О. А. Жданова. - С.5–7.
Кл.слова: діти з порушенням зору, сценарій виховного заходу, моральне виховання
Коломойцева, М. М. Зошит взаємозв’язку логопеда та вихователів спеціалізованих груп для дітей з вадами зору та мовлення : приклад оформлення: [робочий зошит розроблено згідно з програмно-методичним комплексом "Сходинки Подолання" (програми розвитку дітей сліпих та зі зниженим зором від народження до 6 років)] / М. М. Коломойцева. - С.8–14.
Кл.слова: діти з вадами зору, корекційна, логопедична робота
Клубенко, Д. Є. Здорове харчування : корекційно-виховне заняття для учнів 4-го класу, із затриманням психічного розвитку: [розробка уроку для учнів початкової школи з затримкою психічного розвитку] / Д. Є. Клубенко, Н. В. Тарасенко. - С.15–16.
Кл.слова: діти з затримкою психічного розвитку, уроки, початкова школа
"Лора Бріджмен – 100% унікальності” : [розповідь про Лору Бріджмен – американську поетесу / І. С. Репка. - С.17.
Кл.слова: сліпоглуха американська поетеса, творчість поетеси, Лора Бріджмен
Заруба, Д. В. Андреа Бочеллі : [розповідь про Андреа Бочеллі – італійського оперного співака та тенора, позбавленого зору] / Д. В. Заруба. - С.18.
Кл.слова: італійський оперний співак, Андреа Бочеллі, виконавця класичної музики
Шевченко, А. А. Розвиток логічного мислення : корекційно-розвивальні вправи для учнів початкових класів із затриманням психічного розвитку: [приклади вправ] / А. А. Шевченко. - С.19–23.
Кл.слова: діти з затримкою психічного розвитку, вправи, логічне мислення
Озимківська, Р. Ф. Методичні рекомендації з реалізації корекційної роботи з дітьми-ринолаліками : [висвітлено логопедичну роботу з дітьми-ринолаліками, наведно приклади занять] / Р. Ф. Озимківська. - С.24–31.
Кл.слова: ринолалія, логопедична робота, заняття з дітьми-ринолаліками
Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

10.
81.411.1-90
Д 53


    Дмитрук, Ірина.
    Правила вживання знака м'якшення. Тренувальні вправи : українська мова, 5 клас / І. Дмитрук // Укр. мова і л-ра в шк. України : щомісяч. наук.-метод. та літ.-мистец. журн. . - 2014. - № 11. - С. 41-43. - Бібліогр.: 4 назв.
ББК 81.411.1-90
Рубрики: уроки української мови в 5 класі
Кл.слова (ненормовані):
знак м'якшення -- тренувальні вправи -- українська мова -- урок-тренінг -- логічне мислення
Анотація: Автор статті пропонує методичну розробку уроку з української мови для 5 класу по темі: "Правила вживання знака м'якшення. Тренувальні вправи".


Є примірники у відділах:
Ч.З.№3 Прим. 1 (вільний)

Знайти схожі

 1-10    11-20   21-30   31-40   41-42 
 
Статистика
за 04.06.2024
Кількість запитів 52539
Кількість відвідувачів 1636
Кількість замовлень 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя