Головна Спрощенний режим Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки НДУ ім. Миколи Гоголя- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
 Знайдено у інших БД:Електронний каталог бібліотеки Інституту психології імені Г.С.Костюка НАПН України (1)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=дослідницькі вміння<.>
Загальна кількість знайдених документів : 8
Показані документи с 1 за 8
1.
378:001.89:78
Ф19


    Фалько, Марина Іванівна.
    Формування дослідницьких умінь майбутніх учителів музики у вищих педагогічних закладах освіти [Текст] : автореферат диссертации на соискание ученой степени канд. пед. наук : 13.00.02 - теорія і методика навчання музики та музичного виховання / М. І. Фалько ; Київський національний університет культури і мистецтв. - Київ : КНУКМ, 2005. - 19 с. -
ДРНТІ
УДК
ББК 74.58
Рубрики: Підготовка майбутніх вчителів
   Дослідницька діяльність

   автореферати дисертацій--музичне мистецтво--музичне виховання

Кл.слова (ненормовані):
вчитель музики -- дослідницькі вміння -- науково-дослідна робота


Дод.точки доступу:
Київський національний університет культури і мистецтв (Київ)
Примірників всього: 1
ІБв (1)
Свободны: ІБв (1)
Знайти схожі

2.
74.204.2
Р 54


    Рись, Алла.
    Експеримент як чинник професійного розвитку педагогів [Текст] / А. Рись // Директор школи : Газета для керівників шкіл. - 2012. - N 11. - С. 37-40.
ББК 74.204.2
Рубрики: Експеримент--метод експерименту--зміст педагогічного експерименту
   Вчитель--майстерність--підвищення

Кл.слова (ненормовані):
виховання -- самоосвіта -- дослідницькі вміння


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)

Знайти схожі

3.


    Вернидуб, Р.
    Формування дослідницької компетентності студентів-бакалаврів педагогічних университетів / Роман Вернидуб // Рідна шк. : щомісяч. наук.-пед. журн. - 2012. - № 6. - С. 58-62. - Бібліогр.: 16 назв. . - ISSN 0131-6788
ББК 74.58.2
Рубрики: Підготовка майбутніх вчителів--формування дослідницької компетентності
   Навчання студентів--формування дослідницьких умінь

   Вища освіта--освітньо-кваліфікаційні рівні--молодший спеціаліст, бакалавр, спеціаліст, магістр

Кл.слова (ненормовані):
науково-дослідна діяльність -- бакалаврська підготовка -- дослідницькі вміння -- дослідницька діяльність -- педагогічний університет
Анотація: У статті аналізуються специфіка підготовки педагога-дослідника, принципи організації цього процесу та етапи творчого становлення майбутнього фахівця. Наголошується на важливості створення у навчальних закладах відповідних дослідницьких програм, визначення особливостей їх впровадження, а також реалізації науково-дослідної компоненти у процесі бакалаврської підготовки.


Є примірники у відділах:
Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний)

Знайти схожі

4.
74
М 82


    Москалюк, Наталія Володимирівна.
    Формування дослідницьких умінь майбутніх учителів природничого профілю в процесі вивчення біологічних дисциплін [Текст] : автореферат дисертації на здобуття наукового ступеня канд. пед.наук. Спец. 13.00.04 - теорія і методика професійної освіти / Н. В. Москалюк ; Міністерство освіти і науки, молоді та спорту України, Тернопільський національний педагогічний університет імені Володимира Гнатюка (Тернопіль). - Тернопіль : ТНПУ ім. В. Гнатюка, 2013. - 19 с. -
УДК
ББК 74
РУБ 74
Рубрики: Викладання біології у ВНЗ
   Майбутні вчителі біології

Кл.слова (ненормовані):
дослідницькі вміння


Дод.точки доступу:
Міністерство освіти і науки, молоді та спорту України; Тернопільський національний педагогічний університет імені Володимира Гнатюка (Тернопіль)
Примірників всього: 1
ІБв (1)
Свободны: ІБв (1)
Знайти схожі

5.


    Попович, Ірина Євгенівна.
    Історичні аспекти розвитку професійної підготовки вчителя-дослідника у вищих навчальних закладах Великої Британії [Текст] / І. Є. Попович // Наукові записки Ніжинського державного університету імені Миколи Гоголя. Психолого-педагогічні науки : Науковий журнал / Міністерство освіти і науки України, Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя. - Ніжин : НДУ ім. М. Гоголя, 2016. - № 1. - С. 274-279
ББК 88я5 + 74я5
Рубрики: Професійна підготовка вчителів--зарубіжні країни
   Великобританія--вища освіта--підготовка вчителів
Кл.слова (ненормовані):
вчитель-дослідник -- дослідницькі вміння -- система педагогічної освіти -- професійна підготовка вчителя -- вищі навчальні заклади
Анотація: У статті розкрито основні тенденції розвитку системи педагогічної освіти Великої Британії, серед яких чільне місце посідає тенденція підготовки вчителя-дослідника. Проаналізовано британську модель професійної підготовки вчителя-дослідника, а також умови ефективної підготовки вчителя в системі вищої педагогічної освіти Великої Британії.


Дод.точки доступу:
Коваленко, Євгенія Іванівна \ред.\; Міністерство освіти і науки УкраїниНіжинський державний університет імені Миколи Гоголя

Є примірники у відділах: всього 5 : ав (1), фб (2), Ч.З.№2 (2)
Вільні: ав (1), фб (2), Ч.З.№2 (2)

Знайти схожі

6.
378:159.98-051](477)
М 66


    Митник, О.
    Становлення конкурентноздатного психолога у позааудиторній діяльності закладу вищої освіти / Олександр Митник, Оксана Затворнюк // Рідна шк. : щоміс. наук.-пед. журн. - 2018. - № 1/2. - С. 58–61. - Бібліогр.: 7 назв. . - ISSN 0131-6788
УДК
Рубрики: Підготовка психологів--позааудиторна діяльність--заклади вищої освіти
Кл.слова (ненормовані):
конкурентоздатний фахівець -- підготовка психологів -- позааудиторна діяльність -- діагностичні вміння -- аналітичні вміння -- дослідницькі вміння -- позанавчальна діяльність -- практичний психолог -- заклади вищої освіти
Анотація: У статті проаналізовано погляди вчених на зміст та співвідношення понять "конкуренція" і "конкурентоздатний фахівець"; розкрито сутність та структуру особистості психолога як конкурентоздатного фахівця. Особливу увагу приділено специфіці внутрішньої та зовнішньої мотивації конкурентоздатного психолога, опису когнітивної, рефлексивної та операціональної складових пізнавальної сфери особистості конкурентоздатного практичного психолога. Висвітлено сутність позааудиторної діяльності, охарактеризовано форми такої діялльності на факультеті педагогіки і психології НПУ імені М. П. Драгоманова.


Дод.точки доступу:
Затворнюк, О.

Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)

Знайти схожі

7.
373.3.016:811.161.2](477)
В 23


    Вашуленко, М.
    Формування в учнів початкових класів дослідницьких умінь на матеріалі програмового курсу української мови [Текст] / Микола Вашуленко, Світлана Дубовик // Початкова шк. : наук.-метод. журн. - 2020. - № 3(609). - С. 11–17. . - ISSN 0131-5358
УДК
Рубрики: Початкова школа--навчання рідної мови
Кл.слова (ненормовані):
українська мова -- дослідницька діяльність -- вправи -- дослідницькі вміння -- асоціативне мислення -- мовні явища -- початкова школа
Анотація: У статті розповідається про організацію дослідницької діяльності учнів початкової школи на уроках української мови. Подано приклади вправ, що спрямовані на дослідження мовних явищ та асоціативне мислення, які можна застосовувати на уроках української мови у 2–4-х класах під час вивчення основних розділів курсу: "Мова і мовлення", "Текст", "Речення", "Слово", "Звуки і букви".


Дод.точки доступу:
Дубовик, С.

Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)

Знайти схожі

8.
373.3.016:811.161.2](477)
В 23


    Вашуленко, М.
    Формування в учнів початкових класів дослідницьких умінь на матеріалі програмового курсу української мови / Микола Вашуленко, Світлана Дубовик // Початкова шк. : наук.-метод. журн. - 2020. - № 4(610). - С. 18–23. - Бібліогр.: 13 назв. . - ISSN 0131-5358
УДК
Рубрики: Початкова школа--дослідницька діяльність
Кл.слова (ненормовані):
українська мова -- дослідницька діяльність -- вправи -- дослідницькі вміння -- частини мови -- мовні явища -- логічне мислення -- початкова школа
Анотація: У статті розповідається про організацію дослідницької діяльності учнів початкової школи на уроках української мови. Подано приклади вправ, що спрямовані на дослідження мовних явищ та логічного мислення, які можна застосовувати на уроках української мови у 2–4-х класах під час вивчення основних розділів курсу: "Мова і мовлення", "Текст", "Речення", "Слово", "Звуки і букви", "Частини мови".


Дод.точки доступу:
Дубовик, С.

Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)

Знайти схожі

 
Статистика
за 19.05.2024
Кількість запитів 27096
Кількість відвідувачів 633
Кількість замовлень 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя