Пошуковий запит: <.>K=педагогічна психологія<.> |
Загальна кількість знайдених документів : 47
Показані документи с 1 за 10 |
|
>1.
| 74 З-99
Зязюн, Іван. Історичні витоки психологічної педагогіки / І. Зязюн> // Рідна шк. : щомісяч. наук.-пед. журн. - 2013. - № 11. - С. 3-12. - Бібліогр.: 39 назв.
. - ISSN 0131-6788ББК 74 Рубрики: Психологічна педагогіка--історія Кл.слова (ненормовані): вікова психологія -- педагогічна психологія -- психологічна педагогіка -- суб’єкти педагогічної дії
Є примірники у відділах: Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний)
Знайти схожі
|
>2.
| 74 Ш 14
Шавырина, Г. В. Актуальные проблемы современного образования: развитие, здоровье, эффективность / Г. В. Шавырина, Н. Н. Трушина, Е. Л. Боякова> // Вопр. психологии : науч. журн. - 2011. - № 4. - С. 163-166
. - ISSN 0042-8841ББК 74 + 88 Рубрики: Педагогічна психологія--наукові заходи освіта--наукові заходи--конференції--симпозіуми Кл.слова (ненормовані): педагогічна психологія -- конференції
Дод.точки доступу: Трушина, Н. Н.; Боякова, Е. Л. Є примірники у відділах: Ч.З.№2 Інв./ОК 1 (1 прим.) - вільні 1
Знайти схожі
|
>3.
| 74.202 К 56
Ковалёва, Т. М. Антропологический взгляд на современную дидактику: принцип индивидуализации и проблемы субъективности / Т. М. Ковалёва> // Педагогика : науч.-теорет. журн. Рос. акад. образования. - 2013. - № 5. - С. 51-56. - Библиогр.: 5 назв.
. - ISSN 0869-561XББК 74.202 + 88.40 + 74в1 Рубрики: Освіта--філософія освіти Педагогіка--дидактика Психологія--педагогічна психологія Кл.слова (ненормовані): філософія освіти -- антропологічний підхід в освіті -- педагогічна психологія -- особистисно-ресурсні картки -- особистисні освітні програми -- принципи індивідуалізації Анотація: У статті обгрунтовується зв'язок антропологічного підходу з дидактичним принципом індивідуалізації і показується що стосовно до освіти людини.
Є примірники у відділах: Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний)
Знайти схожі
|
>4.
| 373.2.015.3:316.454-057.87](477) Б 90
Булінг у дитячому садку – міф чи реальність : [пам’ятка для батьків]> // Вихователь-методист дошк. закл. : щоміс. спеціаліз. журн. - 2019. - № 3. - С. [60–61].
Рубрики: Педагогічна психологія--булінг Кл.слова (ненормовані): дошкільна освіта -- педагогічна психологія -- провокатори -- поведінка дитини -- робота з батьками -- пам’ятки батькам
Є примірники у відділах:
всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1)
Знайти схожі
|
>5.
| 37.015.3 Ф 39
Фельдштейн, Д. И. Взаимосвязь теории и практики в формировании психолого-педагогических оснований организации современного образования / Д. И. Фельдштейн> // Мир психологии : науч.-метод. журн. - 2010. - № 4. - С. 190-203
. - ISSN 2073-8528ББК 88 Рубрики: Педагогічна психологія Освіта Кафедра психології Кл.слова (ненормовані): педагогічна психологія -- дитинство -- психолого-педагогічні основи
Є примірники у відділах: Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний)
Знайти схожі
|
>6.
| 74.03(4Укр)6 Д 11
Дічек, Наталія. Внесок українських психологів у розвиток індивідуалізації навчання школярів [Текст] : друга половина 50-х років XX ст. / Н. Дічек> // Рідна шк. : щомісяч. наук.-пед. журн. - 2014. - № 11. - С. 57-63. - Бібліогр.: 25 назв.
. - ISSN 0131-6788ББК 74.03(4Укр)6 Рубрики: Навчання--індивідуальне навчання--історія Педагогіка України--історія, 20 ст. 50-60-ті рр. Педагогічна психологія--навчання--індивідуалізація Кл.слова (ненормовані): педагогічна психологія -- ідеологізація -- функціоналізм -- психологія навчання -- навчально-виховний процес Анотація: У статті в аспекті здійснення індивідуалізації навчально-виховного процесу в школі висвітлено малодосліджену історію розгортання в Україні у другій половині 1950-х років досліджень із педагогічної психології.
Є примірники у відділах:
всього 1 Вільні: 1
Знайти схожі
|
>7.
| 88.840 З-17
Зайцев, Сергей Викторович. Выбор как предмет педагогической психологии / С. В. Зайцев> // Вопр. психологии : науч. журн. - 2014. - № 3. - С. 14-24. - Библиогр.: 31 назв.
. - ISSN 0042-8841ББК 88.840 Рубрики: Психологія--вольові процеси--вибір Навчання--навчальний вибір Кл.слова (ненормовані): ситуація вибору -- вибір -- індивідуалізація -- навчальний вибір -- навчальна вибірковість -- педагогічна психологія -- навчальна самостійність -- навчальний процес Анотація: Представлено огляд аспектів вивчення вибору в філософії та психології. Обґрунтовується необхідність активного використання ситуації вибору в навчальному процесі. Досліджено вибір в двох основних напрямках: як навчальну вибірковість учнів і як умова здійснення варіативності в навчальному процесі.
Є примірники у відділах: (15.10.2014р. Прим. 1 - Б.ц.) (вільний)
Знайти схожі
|
>8.
| 66.3(2Рос)3 Р 41
Репринцева, Г. И. Гармонизация детско-родительских отношений в кризисной ситуации / Г. И. Репринцева> // Педагогика : науч.-теорет. журн. Рос. акад. образования. - 2013. - № 9. - С. 63-69.
. - ISSN 0869-561XББК 66.3(2Рос)3 + 88 + 74.6 + 67.408 Рубрики: Політика--внутрішня політика--соціально-політичні проблеми Психологія--педагогічна психологія Психологія--медична психологія Психологія--соціальна психологія--сімейна психологія Психологія--дитяча психологія Педагогіка--етнопедагогіка Педагогіка--соціальна педагогіка Педагогіка--сімейна педагогіка Право--крімінальне право Кл.слова (ненормовані): внутрішня політика -- соціально-політичні проблеми -- соціокультурні сітуації -- деструкція -- педагогічна психологія -- медична психологія -- соціальна психологія -- сімейна психологія -- дитяча психологія -- етнопедагогіка -- соціальна педагогіка -- сімейна педагогіка -- моделі дитячо-батьківських відносин -- гармонізація дитячо-батьківських відносин -- соціально-педагогічна реабілітація -- соціально-педагогічна підтримка -- народні традиції -- крімінальне право Анотація: У статті охарактеризовано теоретичні та методичні основи побудови та реалізації етнокультурного компоненту авторської моделі гармонізації дитячо-батьківських відносин "Крок до радості" в процесі соціально-педагогічної реабілітації в 2007-08 рр. дітей та їх сімей, які пережили теракт в Беслані РСО - Аланія в 2004 р.
Є примірники у відділах: Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний)
Знайти схожі
|
>9.
|
Сенько, Ю. В. Герменевтика педагогического опыта / Ю. В. Сенько, В. Г. Шкунов> // Педагогика : науч.-теорет. журн. Рос. акад. образования. - 2012. - № 2. - С. 21-29. - Библиогр.: 4 назв.
. - ISSN 0869-561XББК 87 + 88.4 + 74в55 + 74р30 Рубрики: Філософія--герменевтика Філософія--філософія освіти--герменевтика педагогічного досвіду Герменевтика Психологія--педагогічна психологія Вища освіта--підготовка педагогічних кадрів Вчителі--підвищення кваліфікації Кафедра педагогіки та педагогічної майстерності Росія Кл.слова (ненормовані): філософія -- герменевтика -- філософія освіти -- психологія -- педагогічна психологія -- підготовка педагогічних кадрів -- вчителі -- підвищення кваліфікації -- компетентність -- педагогічний досвід -- розуміння -- розуміння педагогічного досвіду Анотація: У статті розглядається філософський аспект педагогічного досвіду як основи професійної компетентності вчителя. В статье рассматривается философский аспект педагогического опыта как основы профессиональной компетентности учителя.
Дод.точки доступу: Шкунов, В. Г. Є примірники у відділах: Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний)
Знайти схожі
|
>10.
| > Шифр: ДШ2/2003/9(березень) Газета Директор школи. Шкільний світ [Текст] : для керівників навчальних закладів/ Міністерство освіти і науки України Державна служба якості освіти України. Національна академія педагогічних наук України. - К. : Шкільний світ, 1997 - . - Виходить щомісячно 2003р. N 9(березень)
Зміст: Карамушка, Л. Психологічна готовність керівників до управління / Л. Карамушка. - С.4-5. Перехейда, О. Демократизація внутрігімназійного контролю / О. Перехейда. - С.7-10 Кл.слова: психологія управління Васильєв, О. Покарання як психолого-педагогічна проблема / О. Васильєв. - С.14. Кл.слова: психологія виховання, педагогічна психологія Покарання та заохочення: чи стане навчання радістю?. - С.15-16 Кл.слова: педагогічна психологія, психологія виховання, психологія навчання Є примірники у відділах:
всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1)
Знайти схожі Перейти до описів статей
|
|
|