Пошуковий запит: <.>K=професійний розвиток<.> |
Загальна кількість знайдених документів : 33
Показані документи с 1 за 10 |
|
>1. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
|
Вьюнова, Н. И. Развитие профессиональных ценностных ориентаций студентов как условие их личностного и профессионального развития [Текст] / Н. И. Вьюнова, Н. Ю. Зыкова> // Мир психологии : Научно-методический журнал. - 2007. - N3. - С. 217-225
Рубрики: професійна діяльність Вища освіта Кл.слова (ненормовані): ПРОФЕСІЙНИЙ РОЗВИТОК -- професійні цінності
Дод.точки доступу: Зыкова, Н. Ю. Є примірники у відділах:
всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1)
Знайти схожі
|
>2. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
| 67.9(4УКР) П 78
Про професійний розвиток працівників [Текст] : Закон України від 12 січня 2012 р. № 4318-VI> // Голос України. - 2012. - 4 лютого. - С. 16-17
ББК 67.9(4УКР) Рубрики: Право України--Закони--Укази Кл.слова (ненормовані): професійний розвиток
Знайти схожі
|
>3. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
|
Вільш, І. Аналіз теорій професійного розвитку з погляду концепції сталих індивідуальних рис особистості [Текст] / І. Вільш> // Освіта і управління : Науково-практичний журнал. - 2004. - Том7, N2. - С. 113-120
ББК 88.37 + 88.41 Рубрики: психологія особистості професійне самовизначення Кл.слова (ненормовані): ПРОФЕСІЙНИЙ РОЗВИТОК Анотація: "...Оптимальний для людини вибір професії вимагає порівняння комплексу сталих індивідуальних рис її особистості з рисами, потрібними для опанування знань та вмінь, необхідних для здійснення професійної діяльності".
Є примірники у відділах:
всього 3 : Ч.З.№2 (2), ректор (1) Вільні: Ч.З.№2 (2), ректор (1)
Знайти схожі
|
>4. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
|
Завалишина, Д. Н. Субъектно-динамический аспект профессиональной деятельности [Текст] / Д.Н. Завалишина> // Психологический журнал. - 2003. - Том24, N6. - С. 5-15
. - ISSN 0205-9592ББК 88.41 Рубрики: психологія праці Кл.слова (ненормовані): професійний розвиток -- спеціалізація -- человек и профессия
Є примірники у відділах:
всього 2 : Ч.З.№2 (2) Вільні: Ч.З.№2 (2)
Знайти схожі
|
>5. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
| 377.091.12/011.3-051:005.963:331.361.3 С 40
Сиско, Н. М. Стажування як одна зі складових системи професійного розвитку викладачів закладів професійної (професійно-технічної) освіти [Текст] / Н. М. Сиско> // Педагогіка і психологія. Вісн. НАПН України = Pedagogics and psychology. Newsletter of the NAPS of Ukraine : наук.-теорет. та інформ. вісн. - 2018. - N 3. - С. 60-67. - Бібліогр.: с. 66-67 (12 назв)
. - ISSN 2304-0629 Рубрики: Викладачі професійно-технічної освіти--стажування Кл.слова (ненормовані): система професійної (професійно-технічної) освіти -- заклад професійної (професійно-технічної) освіти -- стажування -- професійний розвиток -- інноваційні виробничі і педагогічні технології
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)
Знайти схожі
|
>6. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
| 37.091.313-044.247:[5:62:004] Г 36
Гептельманова, М. М. Управління процесом упровадження STEM-освіти в закладах загальної середньої освіти / М. М. Гептельманова> // Управління школою : наук.-метод. журн. - 2019. - № 10/12. - С. 26–28. - Бібліогр.: 4 назви.
Рубрики: Загальноосвітні навчальні заклади--STEM-освіта--упровадження Кл.слова (ненормовані): STEM-освіта -- STEM-технологія -- інноваційне мислення -- професійний розвиток -- інформаційна грамотність -- конкурентоспроможність Анотація: Висвітлено особливості упровадження елементів STEM-освіти в Новій українській школі задля ранньої професійної орієнтації учнів.
Є примірники у відділах:
всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1)
Знайти схожі
|
>7. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
| 373.2.091.12:005.572:061.2](477) Б 40
Безсонова, О. Професійно-педагогічний континуум для фахового розвитку педагогів-початківців [Текст] / Ольга Безсонова> // Вихователь-методист дошк. закл. : щоміс. спеціаліз. журн. - 2019. - № 9. - С. 4–16. - Зміст: Як організувати особистісний простір освіти ; Як провести діагностичне обстеження ; Як визначити тип педагогів-початківців ; Як об’єднати наставників і початківців ; Як розробити систему успішного професійного розвитку ; Додаток 1 : Тест-опитувальник Оцінювання професійно-педагогічних та особистісних рис педагога ; Додаток 2 : Алгоритм складання індивідуальної програми професійного розвитку педагога-початківця ; Додаток 3 : Континууми для Курсів підвищення кваліфікації, методичних об’єднань керівників ЗДО та вихователів-методистів.
Рубрики: Заклади дошкільної освіти--методична робота--робота з педагогами Кл.слова (ненормовані): заклади дошкільної освіти -- методична робота -- особистий простір освіти -- діагностичні обстеження -- педагоги-початківці -- наставники -- професійний розвиток -- тести-опитувальники -- професійно-педагогічні риси -- особистісні риси -- індивідуальні програми -- професійно-педагогічний континуум -- наставництво -- індивідуальний підхід -- взаємодія -- моделювання Анотація: У статті йдеться про організацію освітнього простору у закладі дошкільної освіти для підвищення професійної компетентності педагогів-початківців.
Є примірники у відділах:
всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1)
Знайти схожі
|
>8. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
| 373.2.091.12:005.336.5-044.337](477) К 11
Кіндрат, І. Інтелектуальні карти в самоосвітній діяльності / Інна Кіндрат> // Вихователь-методист дошк. закл. : щоміс. спеціаліз. журн. - 2018. - № 10. - С. 52–61. - Зміст6 Що передбачає поняття "самоосвіта" ; Як думати ефективно ; Як навчитися активно слухати ; Чи не обмежують правила творчість ; Як рефлексувати ; Чи варто планувати ; Додаток 1 : Інтелектуальна карта "Інтелектуальні карти в самоосвіті" ; Додаток 2 : Інтелектуальна карта : анкета-рефлексія.
Рубрики: Заклади дошкільної освіти--вихователі--самоосвіта Кл.слова (ненормовані): заклади дошкільної освіти -- вихователі ДНЗ -- самоосвіта -- професійний розвиток -- форми -- інтелектуальні карти -- рефлексія Анотація: У статті йдеться про інтелектуальні карти як засіб індивідуального професійного розвитку вихователів закладів дошкільної освіти.
Є примірники у відділах:
всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1)
Знайти схожі
|
>9. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
| 373.211.21(477) А 45
Алєксєєнко, К. Переглянь вебінар – отримай сертифікат! / Катерина Алєксєєнко> // Вихователь-методист дошк. закл. : щоміс. спеціаліз. журн. - 2018. - № 1. - С. 24–26. - Зміст: Як зареєструватися на вебінар ; Чому заповнювати дані під час реєстрації слід коректно ; Як отримати сертифікат учасника вебінару.
Рубрики: Заклади дошкільної освіти--методична робота--інформаційно-комунікаційні технології Кл.слова (ненормовані): дошкільні навчальні заклади -- методична робота -- професійний розвиток -- вебінари -- реєстрація -- сертифікати Анотація: У статті йдеться про професійний розвиток вихователів-методистів дошкільних навчальних заклалів шляхом участі у вебінарах, які проводить редакція журналу "Вихователь-методист дошкільного закладу".
Є примірники у відділах:
всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1)
Знайти схожі
|
>10. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
| 37.011.3-051:004 Д 13
Давиденко, А. А. Створення та використання віртуального середовища для розвитку професійної компетентності педагогів [Текст] / А. А. Давиденко, В. М. Ракута> // Комп’ютер у школі та сім’ї : Науково-методичний журнал. - 2018. - N 2. - С. 23-29. - Бібліогр.: 5 назв
Рубрики: Педагогічні кадри--професійний розвиток--Інтернет-ресурси Кл.слова (ненормовані): професійна компетентність -- професійний розвиток -- післядипломна педагогічна освіта -- ІКТ -- цифрова компетентність -- педагогічні працівники -- вчителі математики -- веб-ресурси -- веб-спільноти -- віртуальне середовище -- блог -- сайт Анотація: Стаття присвячена аналізу та вирішенню проблем, пов’язаних з використанням Інтернет-ресурсів для професійного розвитку педагогів. У роботі обгрунтованонеобхідність створеннявіртуального освітнього середовища у вигляді системи веб-ресурсів для розвитку фахової компетентності педагогічних працівників певної категорії.
Дод.точки доступу: Ракута, В. М. Є примірники у відділах:
всього 1 : інф. (1) Вільні: інф. (1)
Знайти схожі
|
|
|