Пошуковий запит: <.>K=творчий потенціал<.> |
Загальна кількість знайдених документів : 35
Показані документи с 1 за 10 |
|
>1.
| 373.2.036.5(477) Б 11
Біла, І. Творчість як ціннісна потреба дошкільника / Ірина Біла> // Вихователь-методист дошк. закл. : щоміс. спеціаліз. журн. - 2017. - № 10. - С. 38–41. - Зміст: Стадії формування дитячої творчості ; Особливості творчої діяльності дошкільників ; Заохочення до творчості.
Рубрики: Дошкільна освіта--розвиток творчості Кл.слова (ненормовані): дошкільна педагогіка -- дитяча творчість -- стадії -- формування -- творча діяльність -- особливості -- творчий розвиток -- зовнішні прояви -- заохочення -- креативність -- творчий потенціал Анотація: На відміну від дорослого, дитина у продуктивній діяльності почувається вільною. Вона не скута досвідом, заборонами, шаблонами, тож може на власний розсуд оперувати предметами, матеріалами тощо. За правильного підходу до виховання креативність можна зберегти на все життя, а творчість – перетворити на життєву цінність дитини. Для цього необхідно знати й розуміти особливості творчої діяльності дошкільників.
Є примірники у відділах:
всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1)
Знайти схожі
|
>2.
| 74.100.5 Б 20
Балашук, Інна. Мюзикл у дитячому садку: плекаємо юних акторів / І. Балашук, Л. Корікова> // Вихователь-методист дошкіл. закл. : щомісяч. спеціаліз. журн. - 2013. - № 8. - С. 72-77 : фотогр.
ББК 74.100.5 Рубрики: творчі здібності дітей Дошкільне виховання--виховання засобами мистецтва Кл.слова (ненормовані): мюзикл -- театральна кімната -- театральна діяльність -- танцювальні заняття -- творчий потенціал Анотація: У статті розглянуто питання розкриття акторських здібностей та розвитку художньо-творчих вмінь дітей дошкільного віку через театральну діяльність. Подано сценарій мюзиклу "Троє поросят" для дошкільників різновікової групи.
Дод.точки доступу: Корікова, Людмила Є примірники у відділах: Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний)
Знайти схожі
|
>3.
| 74.100.5 Б 40
Безпала, Світлана. Розвиток конструкційних здібностей дітей за допомогою конструкторів LEGO Education / С. Безпала, М. Губко, М. Безпала> // Вихователь-методист дошкіл. закл. : щомісяч. спеціаліз. журн. - 2013. - № 8. - С. 51-56 : фотогр.
ББК 74.100.5 Рубрики: Творчі здібності--розвиток--конструювання Обдаровані діти--дошкільники Кл.слова (ненормовані): конструкційні здібності -- конструктори LEGO Education -- діагностика обдарованості -- групове спостереження -- індивідуальна діагностика -- співпраця з батьками -- творчий потенціал Анотація: Стаття присвячена проблемі виявлення творчих і креативний здібностей та розвитку обдарований дітей дошкільного віку. Висвітлено методи діагностування обдарованих дошкільників. Розглянуто процес розвитку конструкційних здібностей дітей за допомогою конструкторів LEGO Education.
Дод.точки доступу: Губко, Марія; Безпала, Марина Є примірники у відділах: Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний)
Знайти схожі
|
>4.
| 74.200.58 Б 48
Березнюк, Людмила. Роль шахів у розвитку творчих здібностей особистості / Л. Березнюк> // Рідна шк. : щомісяч. наук.-пед. журн. - 2014. - № 10. - С. 69-72. - Бібліогр.: 11 назв.
. - ISSN 0131-6788ББК 74.200.58 Рубрики: розвиток творчих здібностей Кл.слова (ненормовані): творча самореалізація -- логічне мислення -- творчий потенціал -- креативні здібності -- шкільні гуртки -- шахи Анотація: У статті обгрунтовується провідна роль інтелектуальної гри "шахи" в розвитку творчих здібностей дитини під час занять у шаховому шкільному гуртку.
Є примірники у відділах: Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний)
Знайти схожі
|
>5.
|
Богдановська, Людмила. Використання інформаційно-комунікаційних технологій на уроках історії / Л. Богдановська> // Рідна шк. : щомісяч. наук.-пед. журн. - 2013. - № 3. - С. 62-65 : фотогр. - Бібліогр.: 10 назв.
. - ISSN 0131-6788ББК 63.3(0)р10 Рубрики: Уроки історії--використання інформаційних технологій Кафедра права та методики викладання історико-правознавчих дисциплін Кл.слова (ненормовані): інформаційно-комунікаційні технології -- пізнавальна самостійність -- педагогічний процес -- критичне мислення -- творчий потенціал -- уроки історії Анотація: У статті розкрито особливості використання інформаційно-комунікаційних технологій у навчально-виховному процесі, зокрема на уроках історії; проаналізовано проблему формування пізнавальної самостійності учнів у зв'язку з впровадженням ІКТ; розглянуто специфіку розвитку критичного мислення школярів за допомогою інтерактивних засобів навчання.
Є примірники у відділах: Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний)
Знайти схожі
|
>6.
|
Ваганова, Н. Розвиток творчого потенціалу в дошкільному віці [Текст] / Н. Ваганова> // Психолог. - 2006. - N20 (травень). - С. 16-17
ББК 88.840 Рубрики: психологія дошкільника Дошкільники--творчий розвиток Обдаровані діти--дошкільники--розвиток творчого потенціалу Кл.слова (ненормовані): творчий потенціал -- творчий розвиток -- дошкільники
Є примірники у відділах:
всього 2 : Ч.З.№2 (1), НМК ф-т ПСР (1) Вільні: Ч.З.№2 (1), НМК ф-т ПСР (1)
Знайти схожі
|
>7.
|
Волобуєва, Л. М. Особливості викладання математики в 5 класі з високим творчим потенціалом [Текст] / Л. М. Волобуєва> // Математика в школах України : науково-методичний журнал. Заснований у серпні 2002 р. - 2020. - N 1/2/3. - С. 8-16
Рубрики: Викладання математики в школі--особливості викладання Кл.слова (ненормовані): викладання математики -- творчий потенціал -- особливості викладання математики -- навчально-пізнавальна діяльність -- значення виразу -- спростити вираз
Є примірники у відділах:
всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1)
Знайти схожі
|
>8.
| 37.091.12:005.336.5](477) Г 30
Гекало, Л. Розвиток творчого потенціалу педагога / Любов Гекало> // Початкова шк. : наук.-метод. журн. - 2018. - № 12. - С. 1–3. - Бібліогр.: 5 назв.
. - ISSN 0131-5358 Рубрики: Вчителі--творчий потенціал Кл.слова (ненормовані): творчість вчителя -- творчий потенціал -- професійна діяльність -- педагог-професіонал -- творча особистість -- педагогічна креативність -- професійне зростання Анотація: У статті розровідається про формування висококваліфікованого творчого вчителя школи. Творчий вчитель – це особистість, яка характеризується високим рівнем педагогічної креативності, неабияким рівнем знань предмета, який він викладає, набутими психолого-педагогічними знаннями, вміннями та навичками.
Є примірники у відділах:
всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1)
Знайти схожі
|
>9.
| 74.1 Г 93
Гузиніна, Вікторія. Мистецтво бісерографії / В. Гузиніна> // Вихователь-методист дошкіл. закл. : щомісяч. спеціаліз. журн. - 2013. - № 8. - С. 37-42 : фотогр.
ББК 74.1 Рубрики: Образотворче мистецтво--бісерографія Творчі здібності--розвиток--дошкільники Дошкільне виховання--естетичне виховання Кл.слова (ненормовані): образотворча діяльність -- творчий потенціал -- самостійна художня діяльність -- нетрадиційні техніки образотворчості -- інтегроване заняття -- робота з бісером Анотація: Стаття присвячена проблемі розвитку творчих здібностей дошкільнят в результаті освоєння нетрадиційних технік образотворчої діяльності, зокрема бісерографії. Розглянуто методику навчання дітей бісерографії, проаналізовано розвиток їхніх творчих здібностей під час роботи з бісером та застосування бісерографії у корекційній педагогіці. Висвітлено техніки роботи з бісером.
Є примірники у відділах: Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний)
Знайти схожі
|
>10.
| 373.2.015.3:159.928](477) Д 33
Денисенко, Т. Розкриваємо творчий потенціал старших дошкільників: авторський підхід / Тетяна Денисенко> // Вихователь-методист дошк. закл. : щоміс. спеціаліз. журн. - 2019. - № 1. - С. 23–34. - Зміст: Які умови для розвитку дитячої творчості ; Як організувати та що застосувати ; Які особливості педагогічного впливу ; Додаток 1 : Перспективний план занять з образотворчої діяльності ; Додаток 3 : Ігри та вправи до занять з образотворчої діяльності.
Рубрики: Дошкільне виховання--естетичне виховання Кл.слова (ненормовані): творчий потенціал -- старший дошкільний вік -- дитяча творчість -- технологія розвитку творчої особистості -- образотворча діяльність -- ігри -- художньо-естетичний розвиток -- перспективне планування Анотація: У статті презентовано досвід дошкільного навчального закладу (ясел-садка) комбінованого типу № 18 міста Умань Черкаської області щодо художньо-естетичного розвитку дітей старшого дошкільного віку.
Є примірники у відділах:
всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1)
Знайти схожі
|
|
|