Пошуковий запит: <.>K=творчий потенціал<.> |
Загальна кількість знайдених документів : 35
Показані документи с 1 за 10 |
|
>1.
|
Ваганова, Н. Розвиток творчого потенціалу в дошкільному віці [Текст] / Н. Ваганова> // Психолог. - 2006. - N20 (травень). - С. 16-17
ББК 88.840 Рубрики: психологія дошкільника Дошкільники--творчий розвиток Обдаровані діти--дошкільники--розвиток творчого потенціалу Кл.слова (ненормовані): творчий потенціал -- творчий розвиток -- дошкільники
Є примірники у відділах:
всього 2 : Ч.З.№2 (1), НМК ф-т ПСР (1) Вільні: Ч.З.№2 (1), НМК ф-т ПСР (1)
Знайти схожі
|
>2.
| 373.2.036.5(477) Б 11
Біла, І. Творчість як ціннісна потреба дошкільника / Ірина Біла> // Вихователь-методист дошк. закл. : щоміс. спеціаліз. журн. - 2017. - № 10. - С. 38–41. - Зміст: Стадії формування дитячої творчості ; Особливості творчої діяльності дошкільників ; Заохочення до творчості.
Рубрики: Дошкільна освіта--розвиток творчості Кл.слова (ненормовані): дошкільна педагогіка -- дитяча творчість -- стадії -- формування -- творча діяльність -- особливості -- творчий розвиток -- зовнішні прояви -- заохочення -- креативність -- творчий потенціал Анотація: На відміну від дорослого, дитина у продуктивній діяльності почувається вільною. Вона не скута досвідом, заборонами, шаблонами, тож може на власний розсуд оперувати предметами, матеріалами тощо. За правильного підходу до виховання креативність можна зберегти на все життя, а творчість – перетворити на життєву цінність дитини. Для цього необхідно знати й розуміти особливості творчої діяльності дошкільників.
Є примірники у відділах:
всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1)
Знайти схожі
|
>3.
| 15 Н 34
Шевчук, Марина Олександрівна. Деякі педагогічні умови розкриття творчого потенціалу молодших школярів у трудовому навчанні [Текст] / М. О. Шевчук> // Наукові записки Ніжинського державного університету імені Миколи Гоголя. Психолого-педагогічні науки : Науковий журнал / Міністерство освіти і науки України, Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя. - Ніжин : НДУ ім. М. Гоголя, 2017. - № 2. - С. 132-138
ББК 88я5 + 74я5 РУБ 15 Рубрики: Психологія молодшого школяра Молодші школярі--творчі здібності--діагностика Трудове навчання--початкова школа Кл.слова (ненормовані): творчий потенціал
Дод.точки доступу: Коваленко, Євгенія Іванівна \ред.\; Міністерство освіти і науки УкраїниНіжинський державний університет імені Миколи Гоголя Є примірники у відділах:
всього 5 : фб (2), ав (1), Ч.З.№2 (2) Вільні: фб (2), ав (1), Ч.З.№2 (2)
Знайти схожі
|
>4.
| 373.3.036.5(477) К 56
Ковальова, В. Розвиток творчої особистості молодшого школяра в умовах компетентнісно орієнтованої освіти / Вікторія Ковальова> // Початкова шк. : наук.-метод. журн. - 2018. - № 2. - С. 1–3. - Бібліогр.: 6 назв.
. - ISSN 0131-5358 Рубрики: Початкова школа--навчання--інноваційні технології Початкова школа--розвиток творчої особистості Кл.слова (ненормовані): творчі здібності -- творчий потенціал -- самостійна творча діяльність -- творчий розвиток -- інноваційні технології навчання -- групова робота -- проблемне навчання -- проектна технологія -- технологія творчого розвитку особистості -- ситуація успіху -- інтерактивні технології навчання -- початкова школа Анотація: У статті розповідається про застосування новітніх педагогічних технологій, які спрямовані на розвиток творчих здібностей у молодших школярів. Педагогічні технології, орієнтовані на творчий розвиток особистості, – невд’ємна складова особистісно зорієнтованої освіти.
Є примірники у відділах:
всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1)
Знайти схожі
|
>5.
| 373.211.24(477) П 52
Половіна, О. Педагог для дошкільника: хто він? / Олена Половіна> // Вихователь-методист дошк. закл. : щоміс. спеціаліз. журн. - 2018. - № 1. - С. 4–10. - Зміст: Лідерство в освіті ; Як оціники ефективність закладу освіти? ; Творча самореалізація – основа професіоналізму ; Портрет сучасного вихователя ; Додаток : 8 критеріїв моніторингу професійного портрета вихователя-методиста.
Рубрики: Заклади дошкільної освіти--вихователі Кл.слова (ненормовані): дошкільні навчальні заклади -- вихователі -- професіоналізм -- лідерство -- ефективність -- самореалізація -- творчий потенціал -- особистісні якості -- педагогічна імпровізація -- вихователь-методист -- професійний портрет
Є примірники у відділах:
всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1)
Знайти схожі
|
>6.
| 74 Ц 11
Ці Сянбо Формування художньо-творчого потенціалу бакалаврів музичного мистецтва [Текст] : автореферат дисертації на здобуття наукового ступеня канд.пед.наук. Спец.13.00.02-теорія та методика музичного навчання / Ці Сянбо ; Національний педагогічний університет імені М.П.Драгоманова (Київ). - Київ : НПУ ім. М.Драгоманова, 2016. - 20 с. - ББК 74 РУБ 74 Рубрики: Музичне мистецтво автореферати дисертацій--музичне мистецтво--музичне виховання Кафедра музичної педагогіки та хореографії Кл.слова (ненормовані): бакалавр музичного мистецтва -- творчий потенціал
Дод.точки доступу: Національний педагогічний університет імені М.П.Драгоманова (Київ)
Примірників всього: 1 ІБв (1) Свободны: ІБв (1) Знайти схожі
|
>7.
| 74.200.58 Б 48
Березнюк, Людмила. Роль шахів у розвитку творчих здібностей особистості / Л. Березнюк> // Рідна шк. : щомісяч. наук.-пед. журн. - 2014. - № 10. - С. 69-72. - Бібліогр.: 11 назв.
. - ISSN 0131-6788ББК 74.200.58 Рубрики: розвиток творчих здібностей Кл.слова (ненормовані): творча самореалізація -- логічне мислення -- творчий потенціал -- креативні здібності -- шкільні гуртки -- шахи Анотація: У статті обгрунтовується провідна роль інтелектуальної гри "шахи" в розвитку творчих здібностей дитини під час занять у шаховому шкільному гуртку.
Є примірники у відділах: Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний)
Знайти схожі
|
>8.
| 373.3.036.5(477) Ц 87
Цуркан, Н. Розвиток творчої особистості молодшого школяра в умовах модернізації початкової освіти / Наталія Цуркан> // Початк. шк. : наук.-метод. журн. - 2017. - № 3. - С. 57–58.
. - ISSN 0131-5358 Рубрики: Початкова школа--творча особистість Кл.слова (ненормовані): творча особистість -- розвиток творчої особистості -- модернізація освіти -- творчість -- творчий потенціал -- творчі здібності -- молодші школярі Анотація: Інтелектуальний і творчий потенціал України значною мірою залежить від того, наскільки психолого-педагогічна наука спільно зі шкільною практикою може розробляти науково обгрунтовану теорію й ефективну педагогічну технологію виявлення та подальшого розвитку творчих здібностей школярів різних вікових категорій, управління процесом виховання і самовиховання творчої особистості.
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)
Знайти схожі
|
>9.
| 74.58.2 К 61
Коломієць, С. С. Науково-дослідна робота як засіб розвитку творчого потенціалу особистості студента [Текст] / С. С. Коломієць, Я. Г. Тікан> // Педагогіка і психологія : Науково-теоретичний та інформаційний журнал Академії педагогічних наук України. - 2016. - N 2. - С. 30-36.
ББК 74.58.2 Рубрики: Студенти--наукова організація праці Кл.слова (ненормовані): творчий потенціал -- науково-дослідна діяльність студентів
Дод.точки доступу: Тікан, Я. Г. Є примірники у відділах:
всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1)
Знайти схожі
|
>10.
|
Шпачинський, Ігор. Безпека освітнього середовища в інноватиці вищої освіти [Текст] / І. Шпачинський> // Вища освіта України : Теоретичний та науково-методичний часопис. - 2020. - N 2. - С. 46-42.
Рубрики: Освіта в Україні--інноваційна діяльність Кл.слова (ненормовані): безпека освітнього середовища -- вища освіта -- інноватика вищої освіти -- інформаційна безпека -- творчий потенціал
Є примірники у відділах:
всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1)
Знайти схожі
|
|
|