Головна Спрощенний режим Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки НДУ ім. Миколи Гоголя- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=індивідуалізація навчання<.>
Загальна кількість знайдених документів : 20
Показані документи с 1 за 10
 1-10    11-20  
1.


    Кузьменко, В.
    Як підготовлений наш випускник? : моніторинг індивідуальних навчальних досягнень старших дошкільнят [Текст] / Віра Кузьменко // Дошкільне виховання. - 2015. - № 5. - С. 2-7 . - ISSN 0321-1401
РУБ CUKK-VDPU
Рубрики: Дошкільна освіта--навчальні досягнення дітей--методика визначення
Кл.слова (ненормовані):
наступність -- дошкілля-початкова школа -- моніторинг навчальних досягнень -- показники навчальних досягнень -- індивідуалізація навчання
Анотація: В статті описано методику визначення навчальних досягнень дошкільників. Моніторинг індивідуальних навчальних досягнень дітей дасть педагогу можливість об'єктивно оцінити свою роботу, знайти допущені помилки та вчасно виправити їх заради поступального розвитку всіх вихованців групи.

Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

2.
74.102.18
К 89


    Кузьменко, В.
    Як підготовлений наш випускник? : моніторинг індивідуальних навчальних досягнень старших дошкільнят [Текст] / В. Кузьменко // Дошкільне виховання : Науково-методичний журнал для педагогів і батьків. - 2015. - N 5. - С. 2-7 . - ISSN 0321-1401
ББК 74.102.18
Рубрики: Дошкільна освіта--підготовка дитини до школи
Кл.слова (ненормовані):
індивідуальний підхід у навчанні -- індивідуалізація навчання -- навчальні досягнення старшого дошкільника


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)

Знайти схожі

3.
74
Л 99


    Ляшенко, О. І.
    Профільне навчання: концептуальні підходи до реалізації в українській школі [Текст] / О. І. Ляшенко, Ю. І. Мальований // Педагогіка і психологія. Вісн. НАПН України = Pedagogics and psychology. Newsletter of the NAPS of Ukraine : наук.-теорет. та інформ. вісн. Нац. акад. пед. наук України. - 2014. - N 4. - С. 30-35. - Бібліогр.: с. 35 (3 назви) . - ISSN 2304-0629
ББК 74
Рубрики: навчання профільне
Кл.слова (ненормовані):
профільне навчання -- профільна освіта -- індивідуалізація навчання -- факультативні курси
Анотація: Розкрито сутність і основні принципи організації профільного навчання старшокласників, запропоновано структуру , схарактеризовано основні складники його змісту. Визначено умови самостійного формування профілю навчання загальноосвітнім навчальним закладом.


Дод.точки доступу:
Мальований, Ю. І.

Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)

Знайти схожі

4.
74.58.2
М 66


    Митник, Олександр.
    Розвиток суб’єктності практичного психолога у процесі професійної підготовки / О. Митник // Рідна шк. : щомісяч. наук.-пед. журн. - 2014. - № 4/5. - С. 37-40. - Бібліогр.: 9 назв. . - ISSN 0131-6788
ББК 74.58.2
Рубрики: Практичні психологи--професійна підготовка--вища освіта
   Підготовка майбутніх психологів

   Кафедра загальної та практичної психології

Кл.слова (ненормовані):
суб’єктність -- лекції -- мікровикладання -- супервізія -- рольові тренінги -- кооперативне навчання -- індивідуалізація навчання -- практичні психологи -- професійна підготовка психологів
Анотація: Розглянуто зміст понять «професійна підготовка» та «суб’єктність практичного психолога». Обґрунтовано психолого-педагогічні умови навчання та зміст лекцій проблемного характеру. Презентовано методи мікровикладання, аналізу конкретної ситуації, супервізії. Охарактеризовано рольові тренінги, спрямовані на розвиток суб’єктності майбутніх практичних психологів.


Є примірники у відділах:
Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний)

Знайти схожі

5.
24р10
П 44


    Подобєд, М. Б.
    Неуспішність учнів і шляхи її подолання [Текст] / М. Б. Подобєд // Хімія : науково-методичний журнал. - 2014. - N 13/14. - С. 2-4
ББК 24р10
Рубрики: Неуспішність в навчанні
Кл.слова (ненормовані):
подолання неуспішності учнів -- відставання -- індивідуалізація навчання -- педагогічна підтримка


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)

Знайти схожі

6.
378.147:5](477)"19/20"
П 11


    Пісоцька, Марина Емілівна.
    Теорія і практика індивідуалізації навчання студентів природничо-математичних спеціальностей у вищих педагогічних навчальних закладах України (друга половина ХХ століття-початок ХХІ століття0 [Текст] : автореферат дисертації на здобуття наукового ступеня доктора пед.наук. Спец.13.00.09-теорія навчання / М. Е. Пісоцька ; Міністерство освіти і науки України, Харківський національний педагогічний університет імені Г.С.Сковороди (Харків). - Х. : ХНПУ імені Г.С.Сковороди, 2019. - 40 с. -
УДК
Рубрики: Вища освіта в Україні--освітні технології
   Кафедра педагогіки

   автореферати дисертацій--педагогіка

Кл.слова (ненормовані):
індивідуалізація навчання -- природничі дисципліни -- математичні дисципліни


Дод.точки доступу:
Міністерство освіти і науки України; Харківський національний педагогічний університет імені Г.С.Сковороди (Харків)
Примірників всього: 1
ІБв (1)
Свободны: ІБв (1)
Знайти схожі

7.


    Тарасюк, М. С.
    Сучасні технології та інклюзивна освіта [Текст] / М. С. Тарасюк // Освітній фактор : всеукраїнський науково-педагогічний журнал. - 2024. - N 1. - С. 56-61.
Рубрики: Освіта в Україні--інклюзивна освіта--сучасні технології
Кл.слова (ненормовані):
інклюзивна освіта -- діти з особливими потребами -- індивідуалізація навчання -- доступність освіти


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)

Знайти схожі

8.
373.3.016:811.161.2]:371.31
С 11


    Сібільова, А.
    Диференційовані завдання з української мови для 2 класу / Алла Сібільова, Наталія Зданевич // Початкова шк. : наук.-метод. журн. - 2018. - № 1. - С. 14–17. - Бібліогр.: 8 назв. . - ISSN 0131-5358
УДК
Рубрики: Початкова школа--уроки української мови в 2 класі
   Початкова школа--навчання--диференційоване навчання

Кл.слова (ненормовані):
уроки української мови в 2 класі -- методика викладання -- диференційоване навчання -- диференційовані завдання -- диференційований підхід -- диференціація навчання -- індивідуальні відмінності -- індивідуалізація навчання -- початкова школа -- пізнавальна діяльність -- 2 клас
Анотація: У статті розповідається про диференційовані завдання, основне призначення, яких полягає в тому, щоб, знаючи і враховуючи індивідуальні відмінності у навчальних можливостях школярів, забезпечити для кожного з них оптимальний характер пізнавальної діяльності у процесі навчальної роботи.


Дод.точки доступу:
Зданевич, Н.

Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)

Знайти схожі

9.
67.0р10
М 14


    Майорський, В’ячеслав.
    Індивідуалізація навчання правознавства учнів класів правого профілю: методичний аспект [Текст] / В. Майорський // Історія в рідній школі. - 2016. - N 9. - С. 31-34.
ББК 67.0р10
Рубрики: Викладання правознавства в школі--профільне навчання
   Викладання суспільствознавства в школі--профільне навчання

Кл.слова (ненормовані):
індивідуалізація навчання -- правовий профіль


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)

Знайти схожі

10.
373.018.058:001.895](477)
В 31


    Верба, І.
    Модель розвитку інноваційного навчального закладу "Школа рівних можливостей" / Ірина Верба // Рідна шк. : щоміс. наук.-пед. журн. - 2017. - № 7/8. - С. 56–58. - Бібліогр.: 6 назв. . - ISSN 0131-6788
УДК
Рубрики: Освіта в Україні--інноваційна діяльність
   Черкаська область--освіта
Кл.слова (ненормовані):
інклюзивна освіта -- Школа рівних можливостей -- інноваційні школи -- Концепція Нової української школи -- інноваційний розвиток навчального закладу -- заклад інклюзивного навчання -- індивідуалізація навчання -- індивідуальний розвиток -- інноваційні технології -- навчально-виховний процес
Анотація: У статті розглянуто модель інноваційного розвитку Канівської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів № 4 Канівської міської ради Черкаської області. Визначено місію, мету, завдання, принципи та розкрито особливості освітньої діяльності школи у рамках інноваційного розвитку навчального закладу "Школа рівних можливостей".


Дод.точки доступу:
\о ней\

Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)

Знайти схожі

 1-10    11-20  
 
Статистика
за 16.06.2024
Кількість запитів 31406
Кількість відвідувачів 1173
Кількість замовлень 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя