Головна Спрощенний режим Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки НДУ ім. Миколи Гоголя- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>S=Освіта -- філософія освіти<.>
Загальна кількість знайдених документів : 37
Показані документи с 1 за 10
 1-10    11-20   21-30   31-37 
1.
74.04в2
К 11


    Кірик, Тамара.
    Етос вищої медичної освіти в епохи стагнацій і суспільних змін [Текст] / Т. Кірик // Вища освіта України : теорет. та наук.-метод. часопис. - 2016. - № 2. - С. 12-17. - Бібліогр. в кінці ст. 6 назв.
ББК 74.04в2
Рубрики: Освіта--філософія освіти
   Вища освіта в Україні--медична освіта

Кл.слова (ненормовані):
криза цивілізації -- фах лікаря -- медична професійна освіта -- антична медицина -- європейська деонтологія -- американізація медицини -- неогуманізм -- загроза етосу
Анотація: Відзначено факт швидкої кадрової і кількісної розбудови медичної сфери у світі та виникнення багатьох несподіваних етичних та інших проблем. На основі нових даних досліджено витоки фаху лікаря, причини появи гуманізму і європейської медичної деонтології як цілісного етосу.


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)

Знайти схожі

2.
74
С 48


    Слотердайк, Петер.
    Ти мусиш змінити своє життя [Текст] : уривки з твору / П. Слотердайк // Філософська думка : Український науково-теоретичний часопис. - 2015. - N 2. - С. 95-106.
ББК 74 + 87.6
Рубрики: Освіта--філософія освіти
   Кафедра педагогіки

Кл.слова (ненормовані):
філософія освіти -- освітні практики -- людина в освітніх практиках -- буття вчителем
Анотація: Вичерпна передмова до соціальної та освітньої філософії П. Слотердайка пов’язана з його дослідженнями. Проаналізовано в контексті антропотехніческого повороту концепти вправ, звичок, інертності і пост-пасивності в якості основи освіти, яка може змінити людину. Простежено зв’язок філософії та освітніх практик від стародавніх греків до сучасності у версії Слотердайка. Поворот філософії до життя розглядається як актуалізація пайдейї, що активізує її освітній потенціал. Пояснюється конструювання нової ролі реальності в освіті. Тенденція педагогічного вторгнення в політику виступає домінуючим мотивом міркування Слотердайка на кордонах відкритої педагогічної галузі знання як місця інтенсивної педагогічної взаємодії. Показані суперечності між резоном школи й резоном держави та їх наслідки. Дослідження Слотердайка в освітній та політичній сферах можуть бути застосовані до аналізу українських реалій.


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)

Знайти схожі

3.
371
Ф 56


   
    Філософія освіти [Текст]. Ч. 2. Хрестоматія / [Л. А. Чекаль [та ін.]] ; за наук. ред. Л. А. Чекаля. - Київ ; Ніжин : ПП Лисенко М. М., 2015. - 452 с. ; 20 см. - (в м. обкл.) : 58.00 грн.
ББК 74в1я73-3
РУБ 371
Рубрики: Філософія освіти--підручники та посібники для ВНЗ
   Філософія освіти--Україна

   Освіта--філософія освіти

   Кафедра педагогіки

   Кафедра філософії та соціально-економічних наук

Кл.слова (ненормовані):
історія філософсько-педагогічної думки


Дод.точки доступу:
Чекаль, Л. А.; Гейко, С. М.; Горбатюк, Т. В.; Данилова, Т. В.; Кравченко, А. Г.; Культенко, В. П.; Лаута, О. Д.; Михайлович, В. А.; Сторожук, С. В.; Супрун, А. Г.; Сподін, Л. А.; Савицька, І. М.
Примірників всього: 1
Ч.З.№2 (1)
Свободны: Ч.З.№2 (1)
Знайти схожі

4.
371
Ф 56


   
    Філософія освіти [Текст] : [навчальний посібник] / [Л. А. Чекаль [та ін.]] ; за наук. ред. Л. А. Чекаля. - Київ ; Ніжин : ПП Лисенко М. М., 2014. - 264 с. ; 20 см. - (в м. обкл.) : 42.00 грн., 42.00 грн.
ББК 74в1я73
РУБ 371
Рубрики: Філософія освіти--підручники та посібники для ВНЗ
   Філософія освіти--Україна

   Освіта--філософія освіти

   Кафедра педагогіки

   Кафедра філософії та соціально-економічних наук

Кл.слова (ненормовані):
історія філософсько-педагогічної думки -- педагогічна футурологія -- синергетичні стратегії в освіті -- філософсько-педагогічна антропологія -- філософсько-педагогічна епістемологія
Анотація: У посібнику розкрито зміст, структуру і функції філософії освіти, висвітлено актуальні проблеми. Засобами філософської рефлексії розкрито соціокультурну й соціоантропологічну вимірність освіти та науки, проблеми та перспективи гуманізації сучасного розвитку.


Дод.точки доступу:
Чекаль, Л. А.; Гейко, С. М.; Горбатюк, Т. В.; Данилова, Т. В.; Кравченко, А. Г.; Культенко, В. П.; Лаута, О. Д.; Михайлович, В. А.; Сторожук, С. В.; Супрун, А. Г.; Сподін, Л. А.; Савицька, І. М.
Примірників всього: 2
Ч.З.№2 (2)
Свободны: Ч.З.№2 (2)
Знайти схожі

5.
74
М 30


    Марченко, О. В.
    Освітній ідеал у філософському вимірі модерну [Текст] / О. В. Марченко // Практична філософія : Науковий журнал. - 2010. - N 4. - С. 179-185.
ББК 74
Рубрики: Освіта--філософія освіти
   Педагогіка України--історія освіти, 19 ст. кінець ; 20 ст. 20-30-ті рр.

   Кафедра педагогіки

Кл.слова (ненормовані):
філософія освіти -- освітній ідеал -- освітній простір
Анотація: Метою статті є аналіз теоретичних та світоглядних орієнтирів філософсько-педагогічної думки кінця 19 - 1-ї третини 20 ст., виявлення закономірностей формування освітнього ідеалу у культурно-освітньому просторі епохи Модерну.


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)

Знайти схожі

6.
74
Ф 11


   
    Філософія сучасної освіти [Текст] : [добірка статей] // Практична філософія : Науковий журнал. - 2009. - N 3. - С. 54-88. - Зміст: Світглядні засади еколого-ноосферної освіти / І. С. Карпань. Філософський погляд на культурні традиції освіти в Україні та шляхи її модернізації / Є. А. Пінчук. Філософські аспекти гуманізації та гуманітаризації освіти / Л. В. Лаврова. Освітній контекст самореалізації особистості / М. Г. Ватковська. Філософсько-освітні проблеми самореалізації сучасної жінки: міфи і реальність / Н. М. Мікулак. Філософія постсучасної освіти: загальноцивілізаційний вимір / С. А. Довгаль. Філософсько-методологічні новації у превентивній освіті / Т. В. Воронцова.
ББК 74
Рубрики: Освіта--філософія освіти
   Освіта в Україні--культурні традиції освіти

   Освіта в Україні--реформування освіти

   Кафедра педагогіки

   Кафедра біології

   Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя--наукова частина

Кл.слова (ненормовані):
гуманізація освіти -- гуманітаризація освіти -- філософія освіти -- освітній контекст -- орієнтири розвитку освіти -- постсучасна освіта


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)

Знайти схожі

7.
74
О-23


   
    Образование как воспроизводство Субъекта исторического действия и развитие личностного потенциала [Текст] : [подборка статей] // Мир психологии : Научно-методический журнал. - 2013. - N 3. - С. 66-139. - Зміст: Кризис педагогики знания и становление новой образовательной формации / В. М. Розин. Роль методологических в разработке образовательных технологий / Г. А. Берулава. Образовательное знание как стратегия субъекта образовательной деятельности: размышления о новом понятии / Г. В. Мухаметзянова, Ф. Г. Мухаметзянова. Рефлексивно-психологические принципы и рефлетехнологии как средства развития инновационного образования / И. И. Семенов. Образование в контексте управления крупномасштабными системами / Д. В. Реут. Современные подходы к изучению мотивации непрерывного образования на протяжении жизненного пути / М. В. Ермолаева, Д. В. Лубовский.
ББК 74
Рубрики: Освіта--філософія освіти
   Освіта--інновації--рефлетехнології

   Кафедра педагогіки та педагогічної майстерності

Кл.слова (ненормовані):
філософія освіти -- кризис педагогіки знання -- освітня діяльність -- развитие личностного потенциала -- нова освітня формація -- феномен управління -- неперервна освіта -- освіта протягом життя -- стереотипы психической активности -- рефлексивна психологія -- рефлексивна акмеологія -- рефлексивна педагогіка


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)

Знайти схожі

8.
74
М 33


    Матвієнко, П. В.
    Філософські основи трансформації освітніх концепцій від Середньовіччя до модерну (у контексті сучасних проблем вітчизняної освіти) [Текст] / П. В. Матвієнко // Практична філософія : Науковий журнал. - 2010. - N 4. - С. 115-123.
ББК 74
Рубрики: Освіта--концепції
   Освіта--філософія освіти

   Освіта--історія освіти, Середньовіччя та Відродження

   Освіта--історія освіти, Новий Час

   Освіта--історія освіти, 20 ст.

   Кафедра педагогіки

Кл.слова (ненормовані):
філософія освіти -- філософська рефлексія -- концепції освіти -- вища освіта -- університетська освіта -- просвітництво


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)

Знайти схожі

9.
74.58
Д 13


    Давидов, П. Г.
    Феномен "освіта”: лексико-семантичний та онтологічний аналіз [Текст] / П. Г. Давидов // Практична філософія : Науковий журнал. - 2010. - N 4. - С. 109-115.
ББК 74.58
Рубрики: Освіта--філософія освіти
   Освіта--категорія “освіта”--соціально-філософський феномен

   Кафедра педагогіки

Кл.слова (ненормовані):
освітня парадигма -- реформування освіти -- модернізація освіти -- університетська освіта -- філософія освіти -- категорія “освіта”
Анотація: Головним завданням статті є різнобічний аналіз концепту “освіта” як соціально-філософського феномену. В першу чергу це лексико-семантичний аналіз, а також логіко-порівняльний аналіз “науково-галузевого” тлумачення цього концепту.


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)

Знайти схожі

10.


    Андрущенко, Віктор.
    Освіта в контексті духовної еволюції цивілізації [Текст] / В. Андрущенко // Вища освіта України : Теоретичний та науково-методичний часопис. - 2018. - N 2. - С. 5-12.
Рубрики: Освіта--філософія освіти
Кл.слова (ненормовані):
праця -- духовна еволюція цивілізації


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)

Знайти схожі

 1-10    11-20   21-30   31-37 
 
Статистика
за 11.06.2024
Кількість запитів 18689
Кількість відвідувачів 1366
Кількість замовлень 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя