Головна Спрощенний режим Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки НДУ ім. Миколи Гоголя- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>U=376-056.2/.3(477)<.>
Загальна кількість знайдених документів : 14
Показані документи с 1 за 10
 1-10    11-14 
1.
376-056.2/.3(477)
Р 60


    Родименко, І.
    Корекційні прийоми реалізації індивідуального підходу в умовах спеціального навчання учнів з комплексними порушеннями [Текст] / І. Родименко, О. Михайленко // Особлива дитина: навчання і виховання = Exceptional child: teaching and upbringing : наук., навч., інформ. журн. - 2019. - № 3. - С. 7–22 : фото. - Бібліогр.: 17 назв. . - ISSN 2312-2781
УДК
Рубрики: Діти з особливими потребами--навчання--індивідуальний підхід
Кл.слова (ненормовані):
індивідуальний підхід -- корекційна робота -- діти з порушеннями слуху -- комплексні порушення -- учні з порушеннями слуху -- порушення слуху -- корекційне навчання -- методи комунікації -- альтернативні методи -- спеціальне навчання
Анотація: Розглянуто проблему організації індивідуального навчання дітей із складними порушеннями психофізичного розвитку в умовах сучасної України. Наведено прийоми реалізації індивідуального підходу в навчанні учнів із комплексними порушеннями в умовах спеціального навчання.


Дод.точки доступу:
Михайленко, О.

Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)

Знайти схожі

2.
376-056.2/.3(477)
Т 23


    Татьянчикова, І.
    Проблема формування інформатичних компетентностей у старшокласників із психофізичними порушеннями [Текст] / І. Татьянчикова, Т. Сахно // Особлива дитина: навчання і виховання = Exceptional child: teaching and upbringing : наук., навч., інформ. журн. - 2019. - № 2. - С. 86–94. - Бібліогр.: 12 назв. . - ISSN 2312-2781
УДК
Рубрики: Діти з особливими потребами--формування інформаційної компетентності
   Заклади спеціальної освіти--учні із психофізичними порушеннями--навчання

Кл.слова (ненормовані):
інформатичні компетентності -- психофізичні порушення -- інформаційні технології -- старшокласники -- інформаційна компетентність -- комп’ютерні технології -- ІКТ -- інформаційно-комунікаційні технології -- інформаційні технології -- комп’ютерна грамотність -- учні з психофізичними порушеннями
Анотація: Розглянуто питання доцільності та ефективності формування інформатичних компетентностей у старшокласників із психофізичними порушеннями. Доведено, що використання інформаційних технологій дозволяє модернізувати та підвищити якість навчання, а також інтерес учнів до оволодіння базовими знаннями, що впливає на формування в них інформаційно-комунікаційних компетентностей.


Дод.точки доступу:
Сахно, Т.

Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)

Знайти схожі

3.
376-056.2/.3(477)
М 69


    Михайленко, О.
    Прийоми і методи реабілітації дітей з комплексними порушеннями психофізіологічного розвитку. Реабілітація індивідуального підходу [Текст] / О. Михайленко // Особлива дитина: навчання і виховання = Exceptional child: teaching and upbringing : наук., навч., інформ. журн. - 2019. - № 2. - С. 48–64 : табл. . - ISSN 2312-2781
УДК
Рубрики: Діти з особливими потребами--порушення психофізіологічного розвитку--навчання
Кл.слова (ненормовані):
реабілітація -- психофізіологічний розвиток -- індивідуальний підхід -- порушення розвитку -- психофізичний розвитк -- комплексні порушення -- порушення слуху -- корекційне навчання -- корекційна робота -- індивідуальний підхід -- методи комунікації -- корекційні прийоми -- психофізичні вади
Анотація: Розглянуто проблему організації індивідуального навчання дітей зі складними порушеннями психофізичного розвитку в умовах сучасної України. Охарактеризовано методи реалізації індивідуального підходу в навчанні учнів з комплексними порушеннями в умовах багатопрофільного навчально-реабілітаційного центру.


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)

Знайти схожі

4.
376-056.2/.3(477)
О-66


    Орлов, О.
    Транскраніальна нейромодуляція в реабілітації та психологічному супроводі дітей з особливим освітніми потребами [Текст] / О. Орлов // Особлива дитина: навчання і виховання = Exceptional child: teaching and upbringing : наук., навч., інформ. журн. - 2019. - № 3. - С. 44–52. - Бібліогр.: 15 назв. . - ISSN 2312-2781
УДК
Рубрики: Діти з особливими потребами--психологічний супровід
   Діти з особливими потребами--реабілітаційна робота

Кл.слова (ненормовані):
мікрополяризація -- нейромодуляція -- психологічний супровід -- реабілітація -- діти з особливими освітніми потребами -- інвазивний підхід -- неінвазивний підхід -- транскраніальна стимуляція -- електрична стимуляція -- магнітна стимуляція
Анотація: Охарактеризовано сучасні підходи до нейромодуляції, зокрема: інвазивний та неінвазивний. Описано їх теоретичні основи та визначено науково обгрунтовані сфери їх застосування в реабілітації та психологічному супроводі дітей з особливими освітніми потребами. Проаналізовано дві основні технології транскраніальної нейромодуляції – магнітну та електричну.


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)

Знайти схожі

5.
376-056.2/.3(477)
Х 86


    Хохліна, О.
    До проблеми психологічних засад педагогічного впливу на дітей з особливими освітніми потребами / Олена Хохліна // Особлива дитина: навчання і виховання = Exceptional child: teaching and upbringing : наук., навч., інформ. журн. - 2020. - № 2. - С. 57–63. - Бібліогр.: 11 назв. . - ISSN 2312-2781
УДК
Рубрики: Діти з особливими потребами--порушення психофізіологічного розвитку
Кл.слова (ненормовані):
діти з порушеннями психофізичного розвитку -- психологічні засади -- педагогічна робота -- закономірності розвитку -- структура дефекту -- педагогічна робота -- діти з особливими освітніми потребами
Анотація: Мета статті – висвітлення результатів проведеного дослдіження проблеми загальних психологічних засад педагогічного впливу на осіб з особливими освітніми потребами – закономірностей розвитку дитини та структури її дефекту.


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)

Знайти схожі

6.
376-056.2/.3(477)
Л 54


    Лещій, Н.
    Розроблення методики фізкультурно-оздоровчої роботи в умовах освітньо-реабілітаційного центру для дітей зі складними порушеннями розвитку / Наталія Лещій // Особлива дитина: навчання і виховання = Exceptional child: teaching and upbringing : наук., навч., інформ. журн. - 2020. - № 2. - С. 49–56. - Бібліогр.: 6 назв. . - ISSN 2312-2781
УДК
Рубрики: Діти з особливими потребами--фізичне виховання
Кл.слова (ненормовані):
порушення розвитку -- навчально-реабілітаційний центр -- фізкультурно-оздоровча робота -- діти зі складними порушеннями розвитку -- системний підхід -- реабілітаційна робота
Анотація: Мета роботи полягає в обгрунтуванні методики фізкультурно-оздоровчої роботи в умовах освітньо-реабілітаційного центру та експериментальному вивченні її ефективності на загальний рівень соматичного здоров’я зі складними порушеннями розвитку.


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)

Знайти схожі

7.
376.016:811.161.2](477)
Д 99


    Дяченко, Л.
    Як організувати роботу дітей в інклюзивному класі на уроках української мови і читання [Текст] / Людмила Дяченко // Початкова шк. : наук.-метод. журн. - 2020. - № 1. - С. 48–50. . - ISSN 0131-5358
УДК
Рубрики: Початкова школа--інклюзивні класи
Кл.слова (ненормовані):
інклюзивна освіта -- методика викладання -- українська мова -- літературне читання -- спільна робота учнів -- організація навчальної діяльності -- початкові класи
Анотація: У статті розглянуто приклад спільної роботи учнів з особливими освітніми потребами та різнорівневих груп учнів, об’єднаних в умовні групи за способом читання з визначенням найближчих перспектив навчання.


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)

Знайти схожі

8.
376-056.2/.3(477)
А 18


    Авдусенко, Л.
    Цінності інклюзивної освіти / Людмила Авдусенко // Початкова шк. : наук.-метод. журн. - 2018. - № 2. - С. 61. - Бібліогр.: 2 назви. . - ISSN 0131-5358
УДК
Рубрики: Інклюзивна освіта--інтеграція учнів--загальноосвітні навчальні заклади
Кл.слова (ненормовані):
інклюзивна освіта -- інтеграція учнів -- психологічний настрій -- інтеграційні класи -- загальноосвітні навчальні заклади
Анотація: Автор статті розповідає про власний досвід роботи в класах, де є учні з особливими освітніми проблемами. Автор наголошує на тому, що мета інклюзивного навчання– не тільки дітей з особливими потребами навчити жити в соціумі, а й здорових дітей розуміти, співчувати й допомогати тим, хто має вади. Суспільство мусить прийняти їх як рівних, зрозуміти, що інклюзивна освіта потрібна, а за інтеграційними класами майбутнє.


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)

Знайти схожі

9.
376-056.2/.3(477)
Л 86


    Луценко, І.
    Правові аспекти запровадження інклюзивної освіти в Україні / Інна Луценко // Початк. шк. : наук.-метод. журн. - 2017. - № 3. - С. 53–56. - Бібліогр.: 9 назв. . - ISSN 0131-5358
УДК
Рубрики: Освіта в Україні--інклюзивна освіта
Кл.слова (ненормовані):
інклюзивна освіта -- інклюзивне навчання -- діти з особливими освітніми потребами -- педагогічний супровід -- правові аспекти -- індивідуальна програма розвитку -- нормативно-правова база
Анотація: У статті розкривається законодавче та нормативно-правове підгрунтя запровадження інклюзивної освіти в Україні. На основі системного аналізу міжнародного досвіду, сучасного стану розвитку інклюзивної освіти в Україні з'ясовано ступінь відповідності національного законодавства щодо забезпечення права на освіту дітей з особливими освітніми потребами, визначено шляхи вдосконалення механізмів державного управління інклюзивною освітою в Україні.

Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

10.
376-056.2/.3(477)
Т 19


    Таранченко, О.
    Ефективні технології викладання в інклюзивній школі / О. Таранченко // Початк. шк. : наук.-метод. журн. - 2017. - № 5. - С. 50–53. - Бібліогр.: 5 назв. . - ISSN 0131-5358
УДК
Рубрики: Інклюзивна освіта--технології викладання--диференційоване викладання
Кл.слова (ненормовані):
інклюзивна освіта -- технології викладання -- диференційоване викладання -- навчальний процес -- інклюзивні підходи -- індивідуальні особливості -- навчальна діяльність -- індивідуальний стиль
Анотація: У статті розповідається про втілення диференційованого викладання в інклюзивній школі. Диференційоване викладання-це концептуальний підхід і практична технологія реалізації освітнього стандарту та організації навчального процесу, що грунтується на усвідомленні відмінностей між учнями.


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)

Знайти схожі

 1-10    11-14 
 
Статистика
за 13.06.2024
Кількість запитів 41244
Кількість відвідувачів 1461
Кількість замовлень 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя