Головна Спрощенний режим Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки НДУ ім. Миколи Гоголя- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Електронна бібліотека НДУ ім. Миколи Гоголя (23)Електронний каталог бібліотеки Інституту психології імені Г.С.Костюка НАПН України (30)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=ПРИНЦИП<.>
Загальна кількість знайдених документів : 347
Показані документи с 1 за 10
 1-10    11-20   21-30   31-40   41-50   51-60      
1.
37(09)(4УКР)
Н 53


   
    Неперервна професійна освіта: Теорія і практика [Текст] : зб. наук. праць. Ч. 1 / Міністерство освіти і науки України, Академія педагогічних наук України, Інститут педагогіки і психології професійної освіти ; за ред.: І. А. Зязюна, Н. Г. Ничкало. - К. : [б. в.], 2001. - 392 с. - ISBN 966-593-235-7 : 28.50 грн.
    Зміст:
Кремень, В. Г. Освіта в Україні: Стан і перспективи розвитку / В. Г. Кремень. - С .5-14
Зязюн, І. А. Неперервна освіта як основа соціального поступу / І. А. Зязюн. - С .15-22
Зіньковський, Ю. Ф. Перспективи та можливості неперервної технічної освіти / Ю. Ф. Зіньковський. - С .23-26
Ничкало, Н. Г. Теоретико-методологічні проблеми і перспективи розвитку досліджень з неперервної професійної освіти / Н. Г. Ничкало. - С .35-42
КОНЦЕПТУАЛЬНІ ЗАСАДИ РОЗВИТКУ НЕПЕРЕРВНОЇ ПРОФЕСІЙНОЇ ОСВІТИ . - С .43-240
Сисоєва, С. О. Творчий розвиток особистості в процесі неперервної професійної освіти / С. О. Сисоєва. - С .45-52
Лутай, В. С. Синенергетична парадигма як меторлогічна основа неперервної освіти / В. С. Лутай. - С .53-57
Голобородько, Є. П. Неперервна освіта і особистість учителя / Є. П. Голобородько. - С .58-60
Корсак, К. В. Стандарти і освіта ХХІ століття / К. В. Корсак. - С .61-65
Лещенко, М. П. Теоретико-методологічні засади діагностики педагогічної майстерності вчителя в умовах особистісно орієнтованої системи навчання / М. П. Лещенко. - С .71-74
Пєхота, О. М. Особистісно орієнтовані технології в підготовці вчителя / О. М. Пєхота. - С .81-88
Астахова, В. І. Неперервна освіта: Підсумки першого десятиріччя / В. І. Астахова. - С .94-98
Олійник, М. М. Мотивація навчання і розвиток особистості в системі професійної освіти / М. М. Олійник, Ю. А. Романенко, І. В. Катанова. - С .99-103
Козаков, В. А. Педагогізація суспільства як передумова неперервної освіти: шляхи, досвід / В. А. Козаков, Д. І. Дзвінчук. - С .104-110
Предборська, І. М. Теоретико-методологічні проблеми трансформації української освіти / І. М. Предборська. - С .116-119
Гуревич, Р. С. Принцип наступності у навчанні в контексті неперервної професійної освіти / Р. С. Гуревич, С. Д. Цвілик. - С .124-129
Дубасенюк, О. А. Методологічні основи теорії професійної виховної діяльності педагога / О. А. Дубасенюк. - С .130-133
Побірченко, Н. А. Профорієнтаційний супровід підготовки сучасного фахівця до навчання впродовж життя / Н. А. Побірченко. - С .134-136
Пономарьов, О. С. Управлінська культура як важлива складова системи професійної освіти / О. С. Пономарьов. - С .137-141
Радул, В. В. Явище соціально-педагогічної зрілості / В. В. Радул. - С .142-146
Астахова, К. В. Кадровий потенціал вищої школи в умовах переходу до неперервної освіти / К. В. Астахова. - С .147-153
Шевченко, В. І. Проблема глобального зла і статус педагога / В. І. Шевченко. - С .154-157
Кузнецов, Г. В. Середня школа - вищий навчальний заклад: Проблеми неперервної професійної підготовки / Г. В. Кузнецов, О. М. Долгов, А. С. Головченко. - С .158-160
Цехмістер, Я. В. Допрофесійна підготовка учнівської молоді: Теоретичний аспект / Я. В. Цехмістер. - С .161-165
Отич, О. М. Зміст і структура підготовки вчителя початкових класів до виховної роботи в школі на матеріалі пісенного фольклору / О. М. Отич. - С .173-177
Солдатенко, М. М. Самостійна навчально-пізнавальна діяльність як засіб забезпечення неперервності совіти / М. М. Солдатенко. - С .186-189
Крюкова, Д. Ф. Методологічні особливості побудови розвивального навчання / Д. Ф. Крюкова. - С .190-193
Антонова, О. Є. Загальнопедагогічна підготовка майбутнього вчителя як умова неперервної освіти / О. Є. Антонова. - С .199-201
Довбня, В. М. Засади неперервної освіти в українській філософсько-педагогічній думці першої половини ХХ століття / В. М. Довбня. - С .202-206
Смікал, В. О. Використання взаємодії мистецтв у процесі формування світоглядної культури особистості / В. О. Смікал. - С .211-214
Грищенко, Ю. В. Розвиток вокальної освіти в музичних закладах освіти України (друга половина ХІХ-початок ХХ століття) / Ю. В. Грищенко. - С .220-223
Яковлев, А. А. Вплив типу культури на характер освіти / А. А. Яковлев. - С .224-227
Рабош, І. Т. До проблеми гуманітаризації освіти / І. Т. Рабош. - С .228-233
Єгорова, Є. В. Деякі напрями та перспективи психологічного забезпечення підготовки молоді до професійного самовизначення / Є. В. Єгорова. - С .234-237
РОЗВИТОК ОСОБИСТОСТІ В СИСТЕМІ НЕПЕРЕРВНОЇ ПРОФЕСІЙНОЇ ОСВІТИ . - С .241-385
Кульчицька, О. І. Проблеми обдарованості в сучасній психології / О. І. Кульчицька. - С .263-267
Гуревич, Р. С. Формування інформаційної кльтури педагога в контесті неперервної освіти / Р. С. Гуревич, А. М. Коломієць, Д. І. Коломієць. - С .276-280
Пилипчук, В. В. Розвиток творчості вчителя професійної школи в умовах адаптованого колективного навчання / В. В. Пилипчук. - С .305-309
Гаріна, М. Г. До проблем морального виховання студентської молоді / М. Г. Гаріна, І. В. Мухмутова, Л. В. Твердоступ. - С .320-322
Слоневська, І. Б. До проблеми формування ціннісних орієнтацій засобами зарубіжної літератури / І. Б. Слоневська. - С .323-326
Горбунь, Е. Л. Вузівський етап формування відповідальності майбутнього вчителя в системі неперервної професійної освіти / Е. Л. Горбунь. - С .327-332
Лихвар, В. Д. Розвиток художньо-творчих здібностей людини / В. Д. Лихвар. - С .333-337
Антрощенко, Т. О. Формування культури міжнаціонального спілкування майбутніх учителів у вивченні психолого-педагогічних дисциплін / Т. О. Антрощенко. - С .338-340
Фалько, М. І. Формування дослідницьких умінь вчителя музики в системі неперервної освіти / М. І. Фалько. - С .349-352
Онацький, В. М. Взаємодія практичного психолога і вчителя у роботі з обдарованими дітьми / В. М. Онацький. - С .358-366
Гончарук, Т. О. Особливості формування установок толерантної свідомості в учнівської молоді / Т. О. Гончарук. - С .367-370
Грищенко, О. А. Вплив інноваційних технологій на розвиток творчої особистості вчителя / О. А. Грищенко. - С .382-385
ДРНТІ
ББК 74.04(4УКР)
РУБ 37(09)(4УКР)
Рубрики: освіта--неперервна професійна
   Особистість--розвиток особистості--культура

   Освіта в Україні

   Синенергетика

   Вчитель

   Педагогічна майстерність

   Навчання

   Освіта--наступність в освіті

   Середня школа

   Педагог--статус--культура

   Допрофесійна підготовка

   Учитель початкових класів--підготовка

   Самостійна робота

   Розвивальне навчання

   Філософсько-педагогічна думка, І пол. ХХ ст.

   Вчителі--підготовка

   Майбутні вчителі

   Освіта--вокальна

   Культура--вплив на освіту

   Молодь--допрофесійна підготовка

   Обдарованість

   Здібності--розвиток

   Інформаційна культура

   Викладачі вищих навчальних закладів--підвищення кваліфікації

   Вчитель--творчість

   Моральне виховання студентів

   Викладання зарубіжної літератури

   Вчитель музики

   Практичні психологи--взаємодія з вчителем

   Технології--інноваційні

   Толерантність

Кл.слова (ненормовані):
наступність в освіті


Дод.точки доступу:
Зязюн, І. А. (д-р філос. наук, проф., дійсний член АПН України) \ред.\; Ничкало, Н. Г. (Док. пед. наук, проф., дійсний член АПН України) \ред.\; Міністерство освіти і науки України; Академія педагогічних наук УкраїниІнститут педагогіки і психології професійної освіти
Примірників всього: 1
фб (1)
Свободны: фб (1)
Знайти схожі

2.
517.21(075.3)
М 74


    Моклячук, М. П.
    Варіаційне числення: Екстремальні задачі [Текст] : сборник задач / М. П. Моклячук . - К. : ВПЦ "Експрес", 2003. - 380 с. - Библиогр.: с. 374-375; Предм. указ.: с. 376-379. - ISBN 966-7652-15-7 : 23.60 грн.
ДРНТІ
ББК 22.161.8я7
РУБ 517.21(075.3)
Рубрики: Математика--підручники та посібники для ВНЗ--збірники задач
Кл.слова (ненормовані):
задачі ізопериметричні -- метод динамічного програмування -- економічна модель Леонт’єва -- принцип максимуму Понтрягіна

Примірників всього: 2
Ч.З.№2 (1), фб (1)
Свободны: Ч.З.№2 (1), фб (1)
Знайти схожі

3.
34(05)
Н34


    Науковий вісник Чернівецького університету [Текст] : збірник наукових праць. - Чернівці : Рута, 2002 - .
   Вип. 161 : Правознавство. - 2002. - 124 с. - ISBN 966-568-573-2 : 3.50 грн.
    Зміст:
Козловський, А. А. Принцип єдності права: Гносеологічні засади концепції Б. О. Кістяківського (1868-1920) / А. А. Козловський. - С .5
Сливка, С. С. Традиційні парадигми природного права у Стародавньому Сході / С. С. Сливка. - С .12
Скрипнюк, В. М. "Політична участь" та її роль у процесі реалізації державної влади / В. М. Скрипнюк. - С .16
Шаломєєв, Є. В. Джерела права України другої половини ХУІІ-ХУІІІ століть / Є. В. Шаломєєв. - С .22
Орлюк, О. П. Становлення банківської системи України у ХУІІІ-ХХ сторіччі (продоження) / О. П. Орлюк. - С .25
Калаур, І. Р. Договір як вольовий акт суб’єктів цивільного права (за проктом нового Цивільного кодексу України) / І. Р. Калаур. - С .30
Пацурківський, Ю. П. Співвідношення приватного інтересу та суб’єктивного цивільного права / Ю. П. Пацурківський. - С .34-39
Гостюк, В. До питання про безкументарні цінні папери / В. Гостюк. - С .39-43
Гетманцев, О. В. Теоретичні аспекти поняття цивільної процесуальної форми / О. В. Гетманцев. - С .43-47
Гетьманцева, Н. Д. Договір про державну службу за законодавством України / Н. Д. Гетьманцева. - С .51-54
Боднарук, М. І. Місце та роль в ринковій економіці соціального страхування / М. І. Боднарук. - С .54-57
Грищенко, О. В. Страховий інтерес як необхідна умова існування страхового правовідношення / О. В. Грищенко. - С .57-62
Дмитрик, О. О. Правове регулювання фінансової системи України / О. О. Дмитрик. - С .67-71
Босий, О. Д. Критерії класифікації фінансово-правових норм / О. Д. Босий. - С .71-75
Грищук, В. Юридичний аналіз основного складу умисного вбивства за Кримінальним кодексом України 2001 року / В. Грищук. - С .89-97
Якимчук, М. К. Питання вдосконалення правового забезпечення управління в органах прокуратури України / М. К. Якимчук. - С .97-102
Малюга, В. І. Принципи єдності й централізації в організації та діяльності прокуратури / В. І. Малюга. - С .107-111
Жаровська, Г. П. Пробоема лідерства в злочинних групах / Г. П. Жаровська. - С .115-119
Ніндипова, Т. А. Корупція як фонове явище злочинності / Т. А. Ніндипова. - С .119-122
ДРНТІ
УДК
ББК 67я5
РУБ 34(05)


Примірників всього: 1
фб (1)
Свободны: фб (1)
Знайти схожі

4.
32И(7США)
К 30


    Кац, Еллен М..
    Принцип прозорості урядових структур: Як громадяни Сполучених Штатів впливають на державну політику [Текст] / Е. М. Кац. - 20 с. -
ДРНТІ
ББК 66.3(7США)
РУБ 32И(7США)


Примірників всього: 1
фб (1)
Свободны: фб (1)
Знайти схожі

5.
001
Т63


    Тоталлогія - ХХІ [Текст] / Національна Академія Наук України, Центр гуманітарної освіти, Лабораторія постнекласичних методологій. - К. : ЦГО НАН України, 2000 - 2003. - ISBN 5-7702-1133-4.
   Вип. 2-3 : TOTALLOGY - XXI, Постнекласичні дослідження. - 1999. - 530 с. - ISBN 5-7702-1132-6 : 10.00 грн.
    Зміст:
До нової метафізики . - С .15-180
Лук’янець, В. С. Філософський модерн - животворна перспектива чи летаргія? / С. В. Жеребкін; А. В. Беличенко. - С .117-133
Жеребкін, С. В. Миф о метафизике / А. В. Беличенко. - С .158-181
Самозбереження культурогенезу . - С .181-307
Постнекласика науки . - С .307-407
Беличенко, А. В. Грамматологический подход в философии науки / А. В. Беличенко. - С .316-338
Диверсизація тоталлогічних ідей . - С .407-521
Околита, С. В. Единство справедливости и законности как принцип социального управления / С. В. Околита. - С .450-459
Клименко, О. В. Інтелігенція в соціальній тотальності / О. В. Клименко. - С .473-497
ДРНТІ
ББК 72я43
РУБ 001


Дод.точки доступу:
Національна Академія Наук України; Центр гуманітарної освіти; Лабораторія постнекласичних методологій
Примірників всього: 1
фб (1)
Свободны: фб (1)
Знайти схожі

6.
378
П 78


   
    Проблеми освіти [Текст] : Наук.-метод. зб. Вип. 24 / Ред кол.: В. Г. Кремень (гол. ред.); М. Ф. Степко, Л. М. Левківський, А. Ф. Федяєва та ін. ; Міністерство освіти і науки України, Науково-методичний центр вищої освіти. - К. : НМЦ ВО, 2001. - 224 с. - ISBN 966-597-072-0 : 6.86 грн.
    Зміст:
Бєляков, О. О. Нові тенденції у вищій освіті (на прикладі навчального процесу журналістів) / О. О. Бєляков. - С .3-14
Цехмістрова, Г. С. Методологічне обгрунтування проведення семінарських занять у вищи х навчальних закладах / Г. С. Цехмістрова. - С .14-25
Величко, О. Б. Гуманітаризація освіти та її вплив на становлення особистості студента / О. Б. Величко. - С .25-29
Антонюк, Р. І. Полікультурне виховання, полікультурна свідомість та відповідальність / Р. І. Антонюк. - С .29-38
Удалов, Т. Г. Конкурентне право як наука, юриична норма та навчальна дисципліна / Т. Г. Удалов. - С .38-44
Мітрясова, О. П. Розвиток тенденції інтеграції змісту природничої освіти на прикладі викладення деяких питань хімії / О. П. Мітрясова. - С .44-48
Головко, М. Принцип історизму у викладанні предметів природничого циклу / М. Головко. - С .48-53
Матвієнко, О. В. Педагогічні основи розробки наскрізної програми виробничої практики менеджерів інформаційних систем / О. В. Матвієнко. - С .53-59
Пунько, Б. М. "Менеджмент природокористування" як спеціалізація нової спеціальності - "Економіка довкілля" (концепція науки) / Б. М. Пунько. - С .59-68
Свистун, В. І. Тестування в системі економічної підготовки / В. І. Свистун. - С .74-80
Негруца, Н. А. Можливості предметів економічного циклу в процесі формування екологічного світогляду / Н. А. Негруца. - С .80-96
Шоно, С. А. Активізація пізнавальної діяльності студентів / С. А. Шоно, Г. І. Чижиков. - С .96-100
Храбан, А. А. Модульно-рейтингова система як метод функціонально-професійної орієнтації молодих фахівців / А. А. Храбан. - С .100-108
Авдєєнко, А. П. Інтенсифікація навчального процесу та організація самостійної роботи студентів / А. П. Авдєєнко, Л. В. Дементій, О. Є. Поляков. - С .108-111
Іванова, Т. В. Методи діагностування педагогічної культури учителя / Т. В. Іванова. - С .119-136
Гуржій, А. М. Навчальне обладнання для середніх загальноосвітніх закладів освіти / А. М. Гуржій, В. П. Волинський, В. В. Самсонов. - С .136-145
Кулага, С. М. Аспекти науково-дослідної роботи викладачів у контексті новітньої парадигми сучасної освіти / С. М. Кулага, Н. О. Проніна. - С .145-154
Гальченко, Т. В. Педагогічна співпраця в процесі науково-дослідної роботи / Т. В. Гальченко. - С .154-156
Атаманчук, П. С. Призначення та особливості оперативного контролю готовності студентів до засвоєння навчального матеріалу / П. С. Атаманчук, О. М. Ніколаєв. - С .159-166
Проніна, Н. О. Гносеологія вектора форумування духовного простору / Н. О. Проніна. - С .166-174
Герасимчук, М. О. Про наукові основи безпеки життя і діяльності людини / М. О. Герасимчук, О. А. Коновалов. - С .179-187
Ягупов, В. В. Військове навчання і виховання як навчальний предмет / В. В. Ягупов. - С .187-193
Кожедуб, О. В. Організація процесу навчання військовослужбовців царської Росії ХУІІІ століття / О. В. Кожедуб. - С .198-204
Супрун, М. О. дослідження А. І. Селецьким окремих аспектів історії дефектологічної науки / М. О. Супрун. - С .204-210
ДРНТІ
ББК 74.58
РУБ 378
Рубрики: Вищі навчальні заклади


Дод.точки доступу:
Кремень, В. Г. (д-р філос. наук, проф.); Степко, М. Ф.; Левківський, Казимир Михайлович; Федяєва, А. М.; Білявський, Георгій Олексійович; Бондар, В. І.; Волович, В. І.; Жалдак, М. І.; Зязюн, І. А.; Казміренко, В. П.; Козаков, В. А.; Ляшенко, Олександр Іванович; Мадзігон, В. М.; Носков, В. І.; Міністерство освіти і науки України; Науково-методичний центр вищої освіти
Примірників всього: 2
Ч.З.№2 (1), фб (1)
Свободны: Ч.З.№2 (1), фб (1)
Знайти схожі

7.
32
Л 55


   
    Лібералізм: Антологія [Текст] : научное издание / Наукове товариство ім. Вячеслава Липинського ; Упоряд. О. Проценко, В. Лісовий. - К. : Смолоскип, 2002. - (Політичні ідеології). - ISBN 966-7332-74-8 : 70.00 грн.
    Зміст:
Мізес, Людвіг. Лібералізм у класичній традиції / Людвіг Мізес. - С .3-18
Гаєк, Фрідріх А. Принципи ліберального соціального порядку / Фрідріх А. Гаєк. - С .19-32
Боаз, Девід. Ключові поняття лібертаризму / Девід Боаз. - С .33-39
Зелцнік, Філіп. Основи комунітаристського лібералізму / Філіп Зелцнік. - С .40-48
Меннінг, Девід. Символічна форма лібералізму / Девід Меннінг. - С .49-63
Волдрон, Джеремі. Теоретичні засади лібералізму / Джеремі Волдрон. - С .64-83
Фріден, Майкл. Родина лібералізмів: морфологічний аналіз / Майкл Фріден. - С .84-106
Кекес, Джон. Засадничі цінності лібералізму / Джон Кекес. - С .107-128
Баркер, Родні. Майбутнє для лібералізму чи ліберальне майбутнє / Родні Баркер. - С .129-148
Бентам, Джеремі. Про принцип корисності / Джеремі Бентам. - С .149-150
Мілль, Джон С. Про індивідуальність як один з елементів добробуту / Джон С. Мілль. - С .151-164
Майноуг, Кеннет. Анатомія лібералізму / Кеннет Майноуг. - С .165-198
Гауз, Д. Індивідуальність: ліберальні теорії людини / Д. Гауз. - С .199-228
Рорті, Р. Постмодерністський буржуазний лібералізм / Р. Рорті. - С .229-234
Тейлор, Ч. Атомізм / Ч. Тейлор. - С .235-254
Сендел, М. Моральний суб’єкт: лібералізм і межі справедливості / М. Сендел. - С .255-339
Гутман, Е. Комунітаристська критика лібералізму / Е. Гутман. - С .340-351
Шпрагенс, Т. А. Реконструючи ліберальну теорію: розум і ліберальна культура / Т. А. Шпрагенс. - С .352-367
Тамір, Я. Ідея людини / Я. Тамір. - С .368-384
Кимліка, В. Цінність культурного членства / В. Кимліка. - С .385-398
Констан, Б. Про свободу древніх у її порівнянні зі свободою сучасних людей / Б. Констан. - С .411-423
Мілль, Д. С. Індивідуальна свобода і межі суверенності індивіда / Д. С. Мілль. - С .424-440
Грін, Т. Г. Про різні значення слова "свобода" у зв’язку з волею та моральним поступом людства / Т. Г. Грін. - С .441-457
Гобгауз, Л. Т. Апологія свободи / Л. Т. Гобгауз. - С .458-475
Мізес, Л. Капіталізм, ринок і свобода / Л. Мізес. - С .476-482
Фрідман, М. Взаємозв’язок між економічною і політичною свободою / М. Фрідман. - С .483-490
Гаєк, Ф. А. Цінність свободи / Ф. А. Гаєк. - С .491-530
Берлін, І. Два концепти свободи / І. Берлін. - С .531-567
Маккелем, Д. К. Негативна і позитивна свобода / Д. К. Маккелем. - С .568-582
Грей, Д. Про негативну і позитивну свободу / Д. Грей. - С .583-602
Тейлор, Ч. Що негаразд із негативною свободою / Ч. Тейлор. - С .603-620
Локк, Д. Цілі політичного суспільства та врядування / Д. Локк. - С .621-625
Сміт, А. Система природної свободи / А. Сміт. - С .626-630
Гумбольдт, В. Позитивна і негативна держава / В. Гумбольдт. - С .631-634
Мілль, Д. С. Про підстави та межі laisser-faire, або принципу невтручання / Д. С. Мілль. - С .634-652
Спенсер, Г. Прийдешнє рабство / Г. Спенсер. - С .653-655
Річі, Д. Дж. Принципи державного втручання / Д. Дж. Річі. - С .656-658
Грін, Т. Г. Ліберальне законодавство і свобода контракту / Т. Г. Грін. - С .659-674
Гобгауз, Л. Т. Держава та індивід / Л. Т. Гобгауз. - С .675-684
Гобсон, Д. А. Перспективи лібералізму / Д. А. Гобсон. - С .685-687
Фріден, М. Соціалізм у лібералізмі: дореалізації соціальної етики / М. Фріден. - С .688-723
Кейнс, Д. Кінець laissez-faire / Д. Кейнс. - С .724-738
Мізес, Л. Сутність laissez-faire / Л. Мізес. - С .739-741
Гаєк, Ф. А. Економічна політика і верховенство права / Ф. А. Гаєк. - С .742-752
Фрідман, М. Роль уряду у вільному суспільстві / М. Фрідман. - С .753-762
Гелстоун, В. Захист лібералізму / В. Гелстоун. - С .763-778
Роулз, Д. Справедливість як чесність: політична, а не метафізична / Д. Роулз. - С .779-801
Дворкін, Р. Ліберальна концепція рівності / Р. Дворкін. - С .802-823
Макінтайр, А. Справедливість як чеснота: зміна концепцій / А. Макінтайр. - С .859-868
Нозік, Р. Розподільна справедливість / Р. Нозік. - С .869-893
Кимліка, В. Ліберальний культуралізм: народження консенсусу? / В. Кимліка. - С .399-410
Кимліка, В. Ліберальна рівність / В. Кимліка. - С .824-858
Волцер, М. Складна рівність / М. Волцер. - С .894-918
Доннелі, Д. Права людини і західний лібералізм / Д. Доннелі. - С .919-935
Вінсент, Р. Д. Права людини і культурний релятивізм / Р. Д. Вінсент. - С .936-956
Белламі, Р. Ліберальні права, соціалістичні цілі та обов’язки громадянина / Р. Белламі. - С .957-973
Белламі, Р. Три моделі прав і громадянства / Р. Белламі. - С .974-996
Барендт, Е. Три теорії свободи слова / Е. Барендт. - С .997-1009
Скенлон, Т. Теорія свободи слова / Т. Скенлон. - С .1010-1025
Руджеро, Г. Лібералізм і демократія / Г. Руджеро. - С .1026-1032
Фукуяма, Ф. Всесвітня ліберальна революція / Ф. Фукуяма. - С .1033-1043
Доннелі, Д. Права людини, демократія і розвиток / Д. Доннелі. - С .1069-1086
ДРНТІ
ББК 66.050.12
РУБ 32
Рубрики: Політика--лібералізм
Кл.слова (ненормовані):
ліберальна антропологія


Дод.точки доступу:
Проценко, Олег (Інститут східноєвропейських досліджень НАН України) \упоряд.\; Лісовий, Василь (Інститут філософії НАН України) \упоряд.\; Наукове товариство ім. Вячеслава Липинського
Примірників всього: 1
фб (1)
Свободны: фб (1)
Знайти схожі

8.
40
Н 34


   
    Наукові записки Ніжинського державного університету імені Миколи Гоголя. Філологічні науки [Текст] : Науковий журнал / Відп. ред. Г. В. Самойленко ; Міністерство освіти і науки України, Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя. - Ніжин : НДУ ім. М. Гоголя, 2004. - 138 с. - 7.50 грн.
    Зміст:
МОВОЗНАВСТВО
Пугач, В. М. Необ’єктні конструкції з предикативами, утвореними від позиційно неперехідних та неперехідних дієслів, у пам’ятках XVI-XVIII ст. і фольклорі / В. М. Пугач. - С .5-8
Примушко, Н. О. Дієслівні флексії теперішнього часу в універсалах Івана Мазепи (1687-1709 рр.) / Н. О. Примушко. - С .9-14
Бережняк, В. М. Декодування лівобережнополіських діалектних мікросистем сіл Варвинського району / В. М. Бережняк. - С .15-18
Пасік, Н. М. Індетерміновані власні назви у структурі фразеологічних одиниць / Н. М. Пасік. - С .19-22
Волощук, І. І. Комунікативно-прагматичний аспект оцінки у стилістичному прийомі іронії / І. І. Волощук. - С .23-27
Василенко, А. М. Семантико-номінативна організація українських міфоромантичних концептів / А. М. Василенко. - С .28-32
Бондаренко, А. І. Лінгвостилістична інтерпретація поезії Ліни Костенко "Ван Гог" / А. І. Бондаренко. - С .33-36
Арват, Н. Н. Соединительный бином "А" и "Б" в современном русском языке / Н. Н. Арват. - С .37-42
Белая, А. С. Роль языковой подготовки в процессе воспитания личности / А. С. Белая. - С .43-45
Гальчук, В. Ю. Наголос і культура нашого мовлення / В. Ю. Гальчук. - С .46-50
Сборик, С. П. Роль метафори та базових образ-схем у розкритті специфіки когнітивного стилю М. Дребл / С. П. Сборик. - С .51-55
Потапенко, С. І. Принцип послідовності у лінгвокогнітивних дослідженнях (на матеріалі англійської мови) / С. І. Потапенко. - С .56-61
Федорець, О. Ф. Композиційні схеми розгортання концепту "протидія" у заголовних комплексах (на матеріалі англомовних журнальних статей) / О. Ф. Федорець. - С .62-65
Бондаренко, Я. О. Ціннісні домінанти акцентуйованих мовних особистостей (на матеріалі сучасної американської художньої прози) / Я. О. Бондаренко. - С .66-70
Блажко, М. И. Метонимический аспект семантики акустических прилагательных современного немецкого языка / М. И. Блажко. - С .71-73
Якуба, В. В. Стратегії і тактики мовленнєвого втілення весілля в британській художній прозі ХХ сторіччя / В. В. Якуба. - С .74-77
Ролик, А. В. Фразеологизмы в поэме Н. В. Гоголя "Мертвые души" и способы их передачи в немецком переводе произведения / А. В. Ролик. - С .78-80
Гриценко, Т. М. Мовна ситуація в Туреччині в контексті глобалізації / Т. М. Гриценко. - С .81-85
ЛІТЕРАТУРОЗНАВСТВО . - С .4
Жаркевич, Н. М. Образ Печорина: проблемы современной интерпретации (на материале русской и украинской периодики конца ХХ-началаХХІ века) / Н. М. Жаркевич, Л. М. Коваленко. - С .86-93
Якубина, Ю. В. "Я всегда чувствовал в себе маленькую страсть к живописи" (Заметки об увлечении Гоголя живописью) / Ю. В. Якубина. - С .94-98
Михед, Т. В. Концепт відьми у романтичну добу (на матеріалі творчості Миколи Гоголя і Натаніеля Готорна) / Т. В. Михед. - С .99-102
Бондаренко, Ю. І. Між Богом та Вітчизною: еволюція громадянського вибору в поемі І. Франка "Іван Вишенський" (до проблеми громадянського виховання школярів засобами літератури) / Ю. І. Бондаренко. - С .103-107
Чоботько, А. В. Смех и сатира у В. Розанова и Н. Гоголя / А. В. Чоботько. - С .108-111
Самойленко, Г. В. Фадеев А. и дискуссия 20-х гг. о классическом наследии / Г. В. Самойленко. - С .112-124
Капленко, О. М. Екстремальність як ознака авнгардного наративу / О. М. Капленко. - С .125-130
Хоменко, Ю. М. Лукаш М. у становленні української школи художнього перекладу / Ю. М. Хоменко. - С .131-134
Забарний, О. В. Вивчення у школі творів Юрія Збанацького / О. В. Забарний. - С .135-137
ДРНТІ
ББК 81.00
РУБ 40


Дод.точки доступу:
Самойленко, Григорій Васильович; Мазепа, Іван \о нем\; Костенко, Ліна Василівна (укр. письменниця-«шістдесятниця», поетеса ; 1930 р. н.) \о ней\; Дребл, М. \о нем\; Гоголь, Николай Васильевич (рос. та укр. прозаїк, драматург ; 1809-1852) \о нем\; Готорн, Натаніель \о нем\; Франко, Іван Якович \о нем\; Розанов, В. \о нем\; Фадеев, А. \о нем\; Лукаш, М. \о нем\; Збанацький, Юрій Оліферович \о нем\; Міністерство освіти і науки України; Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя
Примірників всього: 5
аб (1), Гогол. центр (1), Ч.З.№3 (1), фб (1), ав (1)
Свободны: аб (1), Гогол. центр (1), Ч.З.№3 (1), фб (1), ав (1)
Знайти схожі

9.
15
Н 34


   
    Наукові записки Ніжинського державного педагогічного університету імені Миколи Гоголя. Психолого-педагогічні науки [Текст] : Науковий журнал. № 1 / Гол. ред. В. П. Яковець, Відп. ред. Є. І. Коваленко ; Міністерство освіти і науки України, Ніжинський державний педагогічний університет імені Миколи Гоголя. - Ніжин : НДПУ ім. М. Гоголя, 2001. - 202 с. - Літ. в кінці статей. - 9.20 грн.
    Зміст:
Яковець, Н. І. Формування професійних умінь і навичок студентів фізико-математичного факультету під час проходження педагогічної (IV курс) практик / Н. І. Яковець, Н. А. Барило, Н. М. Стрельнікова. - С .5-11
Кедров, Б. Ю. З досвіду роботи з міжнародною комп’ютерною мережею Internet. 1. Груупи новин або телеконференції / Б. Ю. Кедров. - С .11-18
Крига, Т. І. Асоціативно-вербальне поле слова хліб як джерело формування лінгвістичного мислення, практичних умінь і навичок / Т. І. Крига. - С .18-25
Кушнір, В. А. особливості педагогічного процесу як "зустрічі" різних світів / В. А. Кушнір. - С .25-32
Світич, С. І. Загальнометодичний принцип комунікативності в навчанні іноземних мов (на матеріалі англійської мови) / С. І. Світич. - С .32-35
Драчук, Л. І. Теоретичні основи морально-етичного виховання учнів у процесі вивчення української літератури / Л. І. Драчук. - С .35-44
Лащенко, В. Ф. Завдання екологічної освіти в контексті нової філософії життя / В. Ф. Лащенко. - С .44-49
Чеботарьова, Л. І. Зміст і форми економічної підготовки школярів / Л. І. Чеботарьова. - С .49-56
Шмалєй, С. В. Зміст педагогічного процесу формування екологічної свідомості особистості / С. В. Шмалєй. - С .56-66
Желіба, О. В. Графіки на уроках історії: проблема класифікації / О. В. Желіба. - С .66-74
Дарійчук, Л. П. Використання засобів наочності як метод стимулювання навчально-пізнавальної діяльності студентів на заняттях з англійської мови / Л. П. Дарійчук. - С .74-78
Останіна, Н. С. Шкільні клуби - ефективна форма виховання підлітків / Н. С. Останіна. - С .78-84
Адамів, Г. С. Технології розвитку у студентів педучилища пізнавальної самостійності / Г. С. Адамів. - С .84-92
Кузьменко, В. Ю. Сутність здорового способу життя: історично-педагогічний аналіз проблеми / В. Ю. Кузьменко. - С .92-100
Гусейнова, Л. В. Виконавська культура вчителя музики як проблема дослідження / Л. В. Гусейнова. - С .100-104
Харабет, В. В. Полісистемність як об’єктивна якість педагогічних систем професійної освіти / В. В. Харабет. - С .104-108
Хоменко, З. В. Підготовка майбутніх вчителів музики до роботи з хором / З. В. Хоменко. - С .108-111
Семикліт, Н. І. Роль краєзнавства у формуванні духовно-естетичних потреб майбутніх вчителів / Н. І. Семикліт. - С .111-114
Костенко, Л. В. Самостійна пізнавальна діяльність студентів і її структурні компоненти / Л. В. Костенко. - С .114-118
Щербініна, О. М. Розвиток музично-стильових уявлень як проблема фахової підготовки музиканта-педагога / О. М. Щербініна. - С .118-122
Єльнікова, Г. В. Атестація керівників: проблеми, шляхи вирішення / Г. В. Єльнікова, А. А. Петренко. - С .122-132
Заверико, Н. В. Моделі профілактики адиктивної поведінки підлітків та молоді: зарубіжний досвід / Н. В. Заверико. - С .132-140
Чувакова, Т. Г. Вступ учителя до педагогічної діяльності у США / Т. Г. Чувакова. - С .140-146
Парфанович, І. І. Зарубіжний досвід виховної роботи з умовно засудженими неповнолітніми / І. І. Парфанович. - С .146-151
Коваленко, Є. І. Сухомлинський В. О. про сутність і умови формування творчої особистості / Є. І. Коваленко. - С .151-158
Ростовський, О. Я. Взаємозв’язок мистецтв як тенденція розвитку музичної освіти в Україні на початку XXI століття / О. Я. Ростовський. - С .158-163
Олійник, Н. А. Участь Чернігівського земства у справі опіки над знедоленими дітьми в кінці XIX - на початку XX століття / Н. А. Олійник. - С .163-169
Таран, О. М. Краєзнавчий принцип у дидактиці С. Русової / О. М. Таран. - С .169-173
Єремеєва, В. М. Проблема індивідуалізації в історичному контексті / В. М. Єремеєва. - С .173-177
Володченко, Ж. М. Протиріччя особистості С. Петлюри / Ж. М. Володченко, О. А. Лисиця. - С .177-182
Аніщенко, О. В. Фахова освіта жінок у Київській губернії: погляд з елементами ретроспективи та перспективи / О. В. Аніщенко. - С .182-189
Новгородська, Ю. Г. Мистецтво як засіб життєтворчості особистості у педагогічній спадщині В. О. Сухомлинського / Ю. Г. Новгородська. - С .189-192
Яковець, Н. І. Про сучасне європейське бачення середньої освіти / Н. І. Яковець, М. О. Шевчук. - С .192-198
Бєлкіна, Н. І. Нові підходи до підготовки вчителя в умовах заочної форми навчання (на прикладі курсу "Історія педагогіки") / Н. І. Бєлкіна. - С .198-200
ДРНТІ
ББК 88я5 + 74я5
РУБ 15
Рубрики: Педагогічна практика
   Морально-етичне виховання

   Екологічна освіта--школярі

   Шкільні клуби

   Здоровий спосіб життя--виховання

   Вчитель музики--підготовка

   Вчитель майбутній --музика і хореографія

   Атестація керівників

   Адиктивна поведінка--діти--підлітки

   Вчителі--заочна підготовка



Дод.точки доступу:
Яковець, Василь Павлович (д. ф.-м. наук, проф.); Коваленко, Євгенія Іванівна (к. пед. н., доц.); Сухомлинський, В. О. \о нем\; Русова, Софія Федорівна (педагог, громадський діяч ; 1856-1940) \о ней\; Петлюра, С. \о нем\; Міністерство освіти і науки України; Ніжинський державний педагогічний університет імені Миколи Гоголя
Примірників всього: 21
Ч.З.№2 (10), аб (9), фб (1), ав (1)
Свободны: Ч.З.№2 (10), аб (9), фб (1), ав (1)
Знайти схожі

10.
15
Н 34


   
    Наукові записки Ніжинського державного педагогічного університету імені Миколи Гоголя. Психолого-педагогічні науки [Текст] : Науковий журнал / Гол. ред. В. П. Яковець, Відп. ред. Є. І. Коваленко ; Міністерство освіти і науки України, Ніжинський державний педагогічний університет імені Миколи Гоголя. - Ніжин : НДПУ ім. М. Гоголя, 1998. - 182 с. - Літ. в кінці статей. - 6.74 грн.
    Зміст:
Крицький, В. М. Формування уміння художньої інтерпретації у студентів музичних факультетів педагогічних вузів / В. М. Крицький. - С .5-9
Походенко, С. В. Становлення мотивації лідерства у підлітків шляхом ідентифікації зі "значущим іншим" / С. В. Походенко. - С .10-16
Савельєва, В. С. Психологічні особливості формування навичок писемного мовленння у дошкільному віці / В. С. Савельєва. - С .17-22
Бєлкіна, Н. Проблеми морального виховання у педагогічній спадщині М. Демкова / Н. Бєлкіна. - С .23-26
Пихтіна, Ніна Порфиріївна. Профілактика адиктивної поведінки молоді в практиці вітчизняної педагогіки / Н. П. Пихтіна. - С .27-32
Дарійчук, Л. П. Психолого-педагогічні умови організації іншомовного спілкування студентів / Л. П. Дарійчук. - С .33-35
Кричковська, Т. Д. "Я" як центральна складова суб’єктивної рольовох позиції індивіда / Т. Д. Кричковська. - С .36-39
Олійник, С. В. Теоретичні засади формування творчого потенціалу майбутнього вчителя / С. В. Олійник. - С .40-42
Плохіх, В. В. Формування уявлення про визначальні умови діяльності у процесах перцептивної антиципації / В. В. Плохіх. - С .43-47
Хиц, Казімеж. П’ятий колос (filar-опора)" - туризм та процес європейської інтеграції / Казімеж Хиц. - С .48-55
Василюк, А. В. Роль академічної лекції у контексті інтегрованого навчання (польський досвід) / А. В. Василюк. - С .56-58
Кивлюк, О. Просвітницька діяльність архієпіскопа Іоана Максимовича в перші роки існування Чернігівського колегіуму / О. Кивлюк. - С .59-62
Гавриленко, Т. До питання про педагогічну діяльність Лазаря Барановича (? - 1693) / Т. Гавриленко. - С .63-66
Олійник, Н. А. Ознайомлення старших дошкільників із світловими і тепловими явищами / Н. А. Олійник. - С .67-69
Репецький, Ю. А. Смисложиттєві орієнтації як показник самовизначеності особистості / Ю. А. Репецький. - С .70-74
Луценко, Ю. Л. Принцип професійної спрямованості курсу вищої математики в сільськогосподарських вузах / Ю. Л. Луценко. - С .75-78
Коваленко, В. О. Особливості розвитку системи освіти в Україні в 20-і роки ХХ ст. / В. О. Коваленко. - С .79-86
Заверико, Н. В. Практика як основа підготовки соціального педагога / Н. В. Заверико. - С .87-92
Лукашова, Н. І. Посилення практичної спрямованості методичної підготовки майбутніх вчителів хімії / Н. І. Лукашова. - С .93-97
Аніщенко, О. В. Деякі питання розвитку жіночої сільськогосподраської освіти на Чернігівщині (1890 - 1914 рр.) / О. В. Аніщенко. - С .98-100
Падун, Н. О. Педагогічні умови організації диференційованого навчання при вивчення біологічних дисциплін / Н. О. Падун. - С .101-104
Коваленко, Є. І. До питання про сутність творчості / Є. І. Коваленко. - С .105-111
Хлєбік, С. Р. Педагогічні умови формування морально-естетичного досвіду молодших школярів засобами мистецтва / С. Р. Хлєбік. - С .112-114
Хоменко, З. В. Проблема інтерпретації музичних творів на заняттях хорового класу / З. В. Хоменко. - С .115-117
Грисюк, О. М. Діагностика ступеня сформованості музичної культури школярів / О. М. Грисюк. - С .118-122
Мішедченко, В. В. Критерії і стан сформованості музичної культури першокурсників на початковому етапі навчання / В. В. Мішедченко. - С .123-126
Коваль, О. В. До питання методології розвитку музичних здібностей школярів у навчальній діяльності / О. В. Коваль. - С .127-130
Селюнін, С. М. Дослідження ефективності футбольної техніки в залежності від способу виконання її елементів / С. М. Селюнін, В. М. Дудка, П. І. Щербак. - С .131-134
Папуча, М. В. Навчання і становлення індивідуальності старшокласників / М. В. Папуча. - С .135-143
Борисюк, С. О. Виховання у майбутнього вчителя любові до дітей: вивчення стану проблеми / С. О. Борисюк. - С .144-149
Таран, О. М. Обгрунтування С. Русовою принципу національної єдиної дільної (трудової) школи / О. М. Таран. - С .150-153
Гуменюк, О. М. Проблема конфлікту в сучасних психологічних дослідженнях / О. М. Гуменюк. - С .154-157
Щотка, О. П. Потенційний керівник і вузівський психолог: на шляху до робочого альянсу / О. П. Щотка. - С .158-161
Новгородська, Ю. Г. Український коледж - школа самореалізації / Ю. Г. Новгородська. - С .162-166
Ковальчук, О. М. Український національний виховний потенціал педагогічної системи Г. Ващенка як заперечення виховних ідеалів тоталітарних систем / О. М. Ковальчук. - С .167-171
Яковець, Н. І. Про діагностичний підхід до здійснення виховного процесу / Н. І. Яковець, М. О. Шевчук. - С .172-173
Жалдак, Л. М. Роль наставника на першому етапі гуртування студентської групи / Л. М. Жалдак. - С .174-177
ДРНТІ
ББК 88я5 + 74я5
РУБ 15
Рубрики: Лідерство--підлітки
   Мовлення--дошкільнята

   Моральне виховання

   Адиктивна поведінка--молодь--профілактика

   Спілкування--іншомовне--студенти

   Я - теорія

   Вчитель майбутній--формування

   Дошкільники--навчання

   Освіта в Україні--історія, 20 ст. 20-ті рр.

   Соціальні педагоги--професійна підготовка

   Підготовка майбутніх вчителів хімії

   Освіта в Україні--історія--жіноча освіта, 1890 - 1914 рр.

   Диференційоване навчання--біологія

   Творчість--суть

   Молодші школярі--моральне формування

   Музичні твори--інтерпретація

   Музична культура--школярі

   Музичні здібності

   Футбольна техніка

   Старшокласники--індивідуальність

   Вчитель майбутній--формування

   Конфлікт--психологія

   Психолог вузу

   Коледж

   Студентська група--адаптація

   Адаптація студентів до ВНЗ

   Чернігівщина--освіта--історія
Кл.слова (ненормовані):
жіноча сільськогосподарська освіта


Дод.точки доступу:
Яковець, Василь Павлович (д. ф.-м. наук, проф.); Коваленко, Євгенія Іванівна (к. пед. н., доц.); Демков, Михайло Іванович \о нем\; Максимович, Іоан \о нем\; Русова, Софія Федорівна (педагог, громадський діяч ; 1856-1940) \о ней\; Баранович, Лазар \о нем\; Ващенко, Григорій Григорович (український педагог ; 23.04.1878-02.05.1967) \о нем\; Міністерство освіти і науки України; Ніжинський державний педагогічний університет імені Миколи Гоголя
Примірників всього: 18
ав (2), Ч.З.№2 (7), аб (8), фб (1)
Свободны: ав (2), Ч.З.№2 (7), аб (8), фб (1)
Знайти схожі

 1-10    11-20   21-30   31-40   41-50   51-60      
 
Статистика
за 03.06.2024
Кількість запитів 28680
Кількість відвідувачів 1400
Кількість замовлень 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя