Головна Спрощенний режим Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки НДУ ім. Миколи Гоголя- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
 Знайдено у інших БД:Електронна бібліотека НДУ ім. Миколи Гоголя (2)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=комплексний підхід<.>
Загальна кількість знайдених документів : 5
Показані документи с 1 за 5
1.
37(091)
К67


    Корнейко, Юлія Миколаївна.
    Висвітлення зарубіжного педагогічного досвіду в творчій спадщині К.Д.Ушинського [Текст] : Автореферат диссертации на соискание ученой степени канд. пед. наук : 13.00.01 - загальна педагогіка та історія педагогіки / Ю. М. Корнейко ; Харківський національний педагогічний університет імені Г.С.Сковороди (Харків). - Х. : ХНПУ імені Г.С.Сковороди, 2007. - 22 с. -
ДРНТІ
УДК
ББК 74.03
Рубрики: історія педагогіки Росії до 1917 р.
   Автореферати дисертацій--педагогічні науки--історія педагогіки

Кл.слова (ненормовані):
порівняльно-педагогічне узагальнення -- комплексний підхід -- генетичний метод -- порівняльна педагогіка


Дод.точки доступу:
Ушинський, Костянтин Дмитрович \о нем\; Харківський національний педагогічний університет імені Г.С.Сковороди (Харків)
Примірників всього: 1
ІБв (1)
Свободны: ІБв (1)
Знайти схожі

2.
74.200.22
М 14


    Майборода, С. Б.
    Комплексный подход к воспитанию социально и педагогически запущенных школьников в свете ФГОС второго поколения / С. Б. Майборода // Воспитание школьников : теорет. и науч.-метод. журн. - 2013. - № 2. - С. 15-18. - Библиогр.: 8 назв. . - ISSN 0130-0776
ББК 74.200.22 + 74.200.44
Рубрики: Виховання школярів
   Педагогічно занедбані діти--індивідуалізація виховання учнів--особистісно-орієнтований підхід

   Росія
Кл.слова (ненормовані):
виховання школярів -- цілісність процесу виховання -- комплексний підхід -- педагогічно занедбані діти -- соціально занедбані діти -- індивідуалізація виховання учнів -- особистісно-орієнтований підхід
Анотація: Комплексний підхід до виховання соціально і педагогічно занедбаних школярів у світі нових державних освітніх стандартів (Російська Федерація).


Є примірники у відділах:
Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний)

Знайти схожі

3.
376-056.34:616.896]-053.4(477)
Н 42


    Недозим, І.
    Науково доказові методики формування соціального інтелекту у дітей старшого дошкільного віку з розладами аутистичного спектра / Інна Недозим // Особлива дитина: навчання і виховання = Exceptional child: teaching and upbringing : наук., навч., інформ. журн. - 2018. - № 2. - С. 45–54. - Бібліогр.: 9 назв. . - ISSN 2312-2781
УДК
Рубрики: Діти з особливими потребами--дошкільний вік--розлади аутичного спектра
Кл.слова (ненормовані):
діти з розладами аутистичного спектра -- соціальний інтелект -- комплексний підхід -- старші дошкільники -- соціалізація -- соціальне пізнання -- соціальні навички -- комунікація
Анотація: Розглянуто провідні тенденції сучасного етапу розвитку національної системи освіти та проаналізовано місце в цьому процесі дітей із розладами аутистичного спектра (надалі РАС). Також розглянуті поняття соціального інтелекту та представлені його структурні компоненти. Відповідно до цих компонентів проаналізовано наявні науково доказові методики роботи з дітьми з РАС та визначено найбільш ефективні методики щодо формування соціального інтелекту в дітей старшого дошкільного віку з РАС, серед них: "Втручання та інструкції за участю однолітків", "Навчання управлінню своєю поведінкою", "Соціальні історії", "Тренінг соціальних навичок", "Структурована група для ігор", "Інструкції і втручання за допомогою технологій", "Відеомоделювання", "Візуальна підтримка" та доведено необхідність застосування комплексного підходу, який сприяє підвищенню показників рівня розвитку окремих здатностей, що входять до структури соціального інтелекту.


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)

Знайти схожі

4.


    Гречаник, О. Є.
    Теоретичні засади та концептуальні підходи до організації виховання в закладі загальної середньої освіти [Текст] / О. Є. Гречаник // Завуч. Усе для роботи : науково-методичний журнал. - 2018. - N 17/18. - вкладка “Методист”. - № 74. - С. 28/7-28/11.
Рубрики: Загальноосвітні навчальні заклади--виховання в ЗНЗ--методологічні підходи
Кл.слова (ненормовані):
організація виховного процесу -- виховна діяльність -- методологічні підходи -- системний підхід -- комплексний підхід -- особистісно зорієнтований підхід -- діяльнісний підхід -- аксіологічний підхід -- культурологічний підхід -- акмеологічний підхід -- рефлексивний підхід -- синергетичний підхід


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)

Знайти схожі

5.
376-056.34:616.896]-053.4(477)
Н 42


    Недозим, І.
    Особливості розвитку та формування соціального інтелекту у дітей із розладами аутистичного спектра / Інна Недозим // Особлива дитина: навчання і виховання = Exceptional child: teaching and upbringing : наук., навч., інформ. журн. - H№ 3. - С. 54–63. - Бібліогр.: 8 назв. . - ISSN 2312-2781
УДК
Рубрики: Діти з особливими потребами--аутизм
Кл.слова (ненормовані):
діти з розладами аутистичного спектра -- соціальний інтелект -- комплексний підхід -- старші дошкільники -- програма розвитку -- корекційно-розвивальна програма -- науково-доказові методики
Анотація: Висвітлено провідні тенденції сучасного етапу розвитку національної системи освіти та проаналізовано місце в цьому процесі дітей з розладами аутистичного спектра. Розглянуто питання соціального інтелекту та представлено його структурні компоненти, відповідно до розробленої моделі соціального інтелекту старших дошкільників. На основі результатів дослідження розроблено корекційно-розвивальну програму щодо підвищення рівня розвитку складових соціального інтелекту в дітей старшого дошкільного віку як з нормотиповим розвитком, так і з розладами аутистичного спектра.


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)

Знайти схожі

 
Статистика
за 05.06.2024
Кількість запитів 204
Кількість відвідувачів 167
Кількість замовлень 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя