Головна Спрощенний режим Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки НДУ ім. Миколи Гоголя- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Електронний каталог бібліотеки Інституту психології імені Г.С.Костюка НАПН України (27)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=соціальний інтелект<.>
Загальна кількість знайдених документів : 12
Показані документи с 1 за 10
 1-10    11-12 
1.
159.922.1:316.473
Д18


    Данильченко, Тетяна Вікторівна.
    Гендерно-перцептивні відмінності у формуванні першого враження у соціальній взаємодії [Текст] : автореферат диссертации на соискание ученой степени канд. психол. наук : 19.00.05 - соціальна психологія / Т. В. Данильченко ; Інститут соціальної та політичної психології АПН України (Київ). - К. : ІС та ПП АПН України, 2004. - 20 с. -
ДРНТІ
УДК
ББК 88.5
Рубрики: соціальна психологія
   гендер

   автореферати дисертацій--психологія

Кл.слова (ненормовані):
соціальний інтелект


Дод.точки доступу:
Інститут соціальної та політичної психології АПН України (Київ)
Примірників всього: 1
ІБв (1)
Свободны: ІБв (1)
Знайти схожі

2.
88
Т 46


    Тихомирова, Т. Н.
    Измерение социального интеллекта у школьников [Текст] / Т. Н. Тихомирова, Д. В. Ушаков // Практична психологія та соціальна робота : Науково-практичний освітньо-методичний журнал. - 2010. - N 9. - С. 42-49
ББК 88
Рубрики: психологія школяра
   Кафедра загальної та практичної психології

Кл.слова (ненормовані):
СОЦІАЛЬНИЙ ІНТЕЛЕКТ


Дод.точки доступу:
Ушаков, Д.В.

Є примірники у відділах: всього 2 : Ч.З.№2 (2)
Вільні: Ч.З.№2 (2)

Знайти схожі

3.


    Бороздина, Л. В.
    Характеристики интеллекта в связи с "триадой риска" / Л. В. Бороздина, О. В. Пукинска // Вопр. психологии : науч. журн. - 2011. - № 4. - С. 3-12. - Библиогр.: 17 назв. . - ISSN 0042-8841
ББК 88
Рубрики: Інтелект--психологія
   Психологія--інтелект

Кл.слова (ненормовані):
самооцінка -- рівень домагань -- тріада ризику -- психометричний інтелект -- соціальний інтелект


Дод.точки доступу:
Пукинска, О. В.

Є примірники у відділах:
Ч.З.№2 Інв./ОК 1 (1 прим.) - вільні 1

Знайти схожі

4.


    Ковас, Ю. В.
    Проблема стабильности и изменчивости общих способностей в психогенетике / Ю. В. Ковас, Т. Н. Тихомирова, С. Б. Малых // Вопр. психологии : науч. журн. - 2011. - № 6. - С. 67-77. - Библиогр.: 40 назв. . - ISSN 0042-8841
ББК 88.3
Рубрики: Психогенетика
   психологія здібностей

Кл.слова (ненормовані):
загальні здібності -- інтелект -- психогенетика -- креативність -- загальне середовище -- здатність до навчання -- соціальний інтелект -- індивідуальне середовище


Дод.точки доступу:
Тихомирова, Т. Н.; Малых, С. Б.

Є примірники у відділах:
нмк іноз. мов Прим. 1 (вільний)

Знайти схожі

5.
74.1
Л 15


    Ладивір, Світлана.
    Сьогодення дошкілля / Світлана Ладивір // Вихователь-методист дошкіл. закл. : щомісяч. спеціаліз. журн. - 2012. - № 4. - С. 4-12.
ББК 74.1
Рубрики: Дошкільне виховання
   педагогічна психологія--дошкільний вік

Кл.слова (ненормовані):
індивідуалізація виховання -- розвиток дитини -- індувідуальні варіанти розвитку -- педагогіка психологічна -- соціальна ситуація розвитку -- співпраця з дорослими -- умови вільного розвитку -- соціальний інтелект -- дошкільна зрілість -- напрями розвитку дошкілля
Анотація: У статті надається матеріал з розкриття проблеми обгрунтування цілісних програмно-методичних моделей життєзабезпечення дитинства з метою реалізації особистісного потенциалу кожного вихованця.


Є примірники у відділах:
Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний)

Знайти схожі

6.
88.5
Г 85


    Гришунина, Елена Владимировна.
    Особенности личности волонтеров / Е. В. Гришунина, Е. Н. Пятакова // Вопр. психологии : науч. журн. - 2014. - № 5. - С. 71-78. - Библиогр.: 15 назв. . - ISSN 0042-8841
ББК 88.5
Рубрики: Соціальна психологія--просоціальна поведінка
   Волонтери--особистісні якості

Кл.слова (ненормовані):
просоціальна поведінка -- альтруїстична поведінка -- альтруїзм -- соціальний інтелект -- емоційна спрямованість -- міжособистісна взаємодія -- міжособистісні відносини -- емпатія -- соціальна відповідальність -- волонтери -- громадянська активність
Анотація: Розкрито сутність понять «просоціальна поведінка», «соціально спрямована поведінка». Розглянуто концепції, які присвячені вивченню особистісних характеристик осіб з соціально спрямованою поведінкою. Представлено результати дослідження особистісних рис, особливостей соціального інтелекту та Я-концепції волонтерів.


Дод.точки доступу:
Пятакова, Евгения Николаевна

Є примірники у відділах:
Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний)

Знайти схожі

7.
88
С 14


    Садовникова, Т. Ю.
    17-я Европейская конференция по психологии личности / Т. Ю. Садовникова // Вопр. психологии : науч. журн. - 2014. - № 5. - С. 162-164. . - ISSN 0042-8841
ББК 88
Рубрики: Психологія--з’їзди, конференції
Кл.слова (ненормовані):
конференції по психології особистості -- психологія особистості -- особистість -- доповіді -- лідерство -- психопатологія -- соціальний інтелект -- медіація -- предиктори -- нестійкість особистості
Анотація: Міститься коротка інформація про роботу 17-ї Європейської конференції з психології особистості, яка проходила з 15 по 19 липня 2014 р. в Лозанні (Швейцарія).


Є примірники у відділах:
Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний)

Знайти схожі

8.
376-056.34:616.896]-053.4(477)
Н 42


    Недозим, І.
    Науково доказові методики формування соціального інтелекту у дітей старшого дошкільного віку з розладами аутистичного спектра / Інна Недозим // Особлива дитина: навчання і виховання = Exceptional child: teaching and upbringing : наук., навч., інформ. журн. - 2018. - № 2. - С. 45–54. - Бібліогр.: 9 назв. . - ISSN 2312-2781
УДК
Рубрики: Діти з особливими потребами--дошкільний вік--розлади аутичного спектра
Кл.слова (ненормовані):
діти з розладами аутистичного спектра -- соціальний інтелект -- комплексний підхід -- старші дошкільники -- соціалізація -- соціальне пізнання -- соціальні навички -- комунікація
Анотація: Розглянуто провідні тенденції сучасного етапу розвитку національної системи освіти та проаналізовано місце в цьому процесі дітей із розладами аутистичного спектра (надалі РАС). Також розглянуті поняття соціального інтелекту та представлені його структурні компоненти. Відповідно до цих компонентів проаналізовано наявні науково доказові методики роботи з дітьми з РАС та визначено найбільш ефективні методики щодо формування соціального інтелекту в дітей старшого дошкільного віку з РАС, серед них: "Втручання та інструкції за участю однолітків", "Навчання управлінню своєю поведінкою", "Соціальні історії", "Тренінг соціальних навичок", "Структурована група для ігор", "Інструкції і втручання за допомогою технологій", "Відеомоделювання", "Візуальна підтримка" та доведено необхідність застосування комплексного підходу, який сприяє підвищенню показників рівня розвитку окремих здатностей, що входять до структури соціального інтелекту.


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)

Знайти схожі

9.
376-056.34:616.896]-053.4(477)
Н 42


    Недозим, І.
    Особливості розвитку та формування соціального інтелекту у дітей із розладами аутистичного спектра / Інна Недозим // Особлива дитина: навчання і виховання = Exceptional child: teaching and upbringing : наук., навч., інформ. журн. - H№ 3. - С. 54–63. - Бібліогр.: 8 назв. . - ISSN 2312-2781
УДК
Рубрики: Діти з особливими потребами--аутизм
Кл.слова (ненормовані):
діти з розладами аутистичного спектра -- соціальний інтелект -- комплексний підхід -- старші дошкільники -- програма розвитку -- корекційно-розвивальна програма -- науково-доказові методики
Анотація: Висвітлено провідні тенденції сучасного етапу розвитку національної системи освіти та проаналізовано місце в цьому процесі дітей з розладами аутистичного спектра. Розглянуто питання соціального інтелекту та представлено його структурні компоненти, відповідно до розробленої моделі соціального інтелекту старших дошкільників. На основі результатів дослідження розроблено корекційно-розвивальну програму щодо підвищення рівня розвитку складових соціального інтелекту в дітей старшого дошкільного віку як з нормотиповим розвитком, так і з розладами аутистичного спектра.


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)

Знайти схожі

10.
373.3.015.3:37.011.3-052](477)
М 66


    Митник, О.
    Психолого-педагогічний супровід формування соціально успішної особистості учня початкової школи / Олександр Митник // Початкова шк. : наук.-метод. журн. - 2018. - № 11. - С. 1–4. - Бібліогр.: 3 назви. . - ISSN 0131-5358
УДК
Рубрики: педагогічна психологія--молодший шкільний вік
Кл.слова (ненормовані):
педагогічна психологія -- соціалізація -- соціально успішна особистість -- психолого-педагогічний супровід -- соціальний інтелект -- емоційний інтелект -- інтелектуально-творчі вміння -- інтелект -- мотиваційний компонент
Анотація: У статті розповідається про те, що розвиток у тандемі емоційного та соціального інтелекту як у процесі навчання, так і в родинному середовищі є механізмом формування соціально успішної особистості молодшого школяра.


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)

Знайти схожі

 1-10    11-12 
 
Статистика
за 14.05.2024
Кількість запитів 7873
Кількість відвідувачів 863
Кількість замовлень 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя