Головна Спрощенний режим Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки НДУ ім. Миколи Гоголя- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
 Знайдено у інших БД:Електронний каталог бібліотеки Інституту психології імені Г.С.Костюка НАПН України (2)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=соціальне пізнання<.>
Загальна кількість знайдених документів : 8
Показані документи с 1 за 8
1.
158.9
А 65


    Андреева, Галина Михайловна.
    Психология социального познания [Текст] : Учеб. пособие для студ. психологических и пед. спец. вузов / Г. М. Андреева. - 2-е изд., перераб. и доп. - М. : Аспект Пресс, 2000. - 288 с. - ISBN 5-7567-0248-2 : 22.00 грн.
ДРНТІ
ББК 88.5
РУБ 158.9
Рубрики: Психологія--підручники та посібники для ВНЗ
   Когнітивна психологія

   Соціальні інститути--сім’я--школа--засоби масової інформації

Кл.слова (ненормовані):
соціальні цінності -- соціальна ідентичність -- соціальне пізнання -- соціальна атрибуція

Примірників всього: 5
Ч.З.№2 (3), ав (1), фб (1)
Свободны: Ч.З.№2 (3), ав (1), фб (1)
Знайти схожі

2.
88.3
А 23


    Агадуллина, Е. Р.
    Взаимосвязь воспринимаемой целостности группы и групповой активности [Текст] / Е. Р. Агадуллина, М. В. Котова // Вестник Московского университета. Серия 14. Психология : Научный журнал. - 2012. - N 1. - С. 97-106. . - ISSN 0201-7385. - ISSN 0137-0936
ББК 88.3
Рубрики: Групи--психологія
   Психологія--психологія груп--згуртованість груп

Кл.слова (ненормовані):
соціальна група -- гомогенність -- соціальне пізнання


Дод.точки доступу:
Котова, М. В.

Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)

Знайти схожі

3.
88
Р 95


    Рычкова, О. В.
    О мозговых основах социального познания, поведения и психической патологии: концепция "социальный мозг" - "за" и "против" / О. В. Рычкова, А. Б. Холмогорова // Вопр. психологии : науч. журн. - 2012. - № 5. - С. 110-125. - Бібліогр.: 78 назв. . - ISSN 0042-8841
ББК 88
Рубрики: Соціальне пізнання--поведінка--психічні патології
Кл.слова (ненормовані):
соціальний мозок -- соціальна перцепція -- соціальне пізнання -- соціальна поведінка -- психічні патології -- сприйняття соціальних об’єктів -- мигдалина -- префронтальна кора -- вискові долі -- дзеркальні нейрони -- індивідуальна теорія психіки -- шизофренія -- культурно-історична теорія -- вищі психічні процеси
Анотація: Розглядається й аналізується поняття "соціальний мозок". Воно визначається як частина мозку, яка спеціалізується на сприйнятті соціальних об'єктів, опосередковує соціальні взаємодії і забезпечує їх здійснення. У даній статті наведені аргументи прихильників правомірності виділення цього поняття, засновані на даних мозкового сканування та вивчення патологічних станів. В якості одного з таких мозкових механізмів, що забезпечують уявлення про переживання і стан іншої людини, описана "система дзеркальних нейронів мозку".


Дод.точки доступу:
Холмогорова, А. Б.

Є примірники у відділах:
Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний)

Знайти схожі

4.
88
Г 54


    Глозман, Ж. М.
    Социальный мозг: новая трактовка понятия [Текст] / Ж. М. Глозман, П. Круков // Вестник Московского университета. Серия 14. Психология : Научный журнал. - 2013. - N 2. - С. 121-134. . - ISSN 0201-7385. - ISSN 0137-0936
ББК 88
Рубрики: Нейропсихологія
   Соціальна поведінка

Кл.слова (ненормовані):
функції мозку -- соціальне пізнання


Дод.точки доступу:
Круков, П.

Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)

Знайти схожі

5.
87.6
Б 77


    Бойченко, М. І.
    Теорія дії та теорія комунікації як граничне обгрунтування системного підходу в соціальному пізнанні [Текст] / М. І. Бойченко // Практична філософія : Науковий журнал. - 2010. - N 1. - С. 11-16.
ББК 87.6
Рубрики: Соціальна філософія
   Практична філософія

Кл.слова (ненормовані):
соціальне пізнання -- комунікативна філософія


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)

Знайти схожі

6.
81
З-11


    Зінченко, В. В.
    Дискурс мови в психосоціальних моделях як аналітична гносеологія людини і онтологія суспільної практики [Текст] / В. В. Зінченко // Практична філософія : Науковий журнал. - 2013. - N 2. - С. 52-63.
ББК 81
Рубрики: Мовознавство--філософія мови
   Мовознавство--психолінгвістика

   Філософія--філософія мови

   Кафедра англійської мови та методики викладання

   Кафедра германської філології

   Кафедра прикладної лінгвістики

   Кафедра слов’янської філології, компаративістики та перекладу

   Кафедра української мови

Кл.слова (ненормовані):
комунікація -- аналітика -- свідомість -- мовлення -- мовне осягення буття -- соціальне пізнання -- інтенція -- психолінгвістика -- філософія мови -- аналітична філософія
Анотація: У пропонованій статті розглядаються форми дослідження і аналізу суспільної діяльності і людського буття, пов’язані зі сферою взаємодії мови, свідомості та існування людини.


Дод.точки доступу:
Вітгенштайн, Людвіг Йозеф Йоганн (австро-англійський філософ, один із засновників аналітичної філософії і один з найяскравіших мислителів XX століття ; 1889-1951) \о нем\

Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)

Знайти схожі

7.
87
З-11


    Зінченко, В. В.
    Дискурс мови в психосоціальних парадоксах виміру людського буття і суспільної практики [Текст] / В. В. Зінченко // Практична філософія : Науковий журнал. - 2013. - N 3. - С. 45-59.
ББК 87
Рубрики: Філософія--людина і Світ
Кл.слова (ненормовані):
комунікація -- дискурс мови -- аналітична філософія -- свідомість -- соціальне пізнання -- Модерн -- літературний авангард


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)

Знайти схожі

8.
376-056.34:616.896]-053.4(477)
Н 42


    Недозим, І.
    Науково доказові методики формування соціального інтелекту у дітей старшого дошкільного віку з розладами аутистичного спектра / Інна Недозим // Особлива дитина: навчання і виховання = Exceptional child: teaching and upbringing : наук., навч., інформ. журн. - 2018. - № 2. - С. 45–54. - Бібліогр.: 9 назв. . - ISSN 2312-2781
УДК
Рубрики: Діти з особливими потребами--дошкільний вік--розлади аутичного спектра
Кл.слова (ненормовані):
діти з розладами аутистичного спектра -- соціальний інтелект -- комплексний підхід -- старші дошкільники -- соціалізація -- соціальне пізнання -- соціальні навички -- комунікація
Анотація: Розглянуто провідні тенденції сучасного етапу розвитку національної системи освіти та проаналізовано місце в цьому процесі дітей із розладами аутистичного спектра (надалі РАС). Також розглянуті поняття соціального інтелекту та представлені його структурні компоненти. Відповідно до цих компонентів проаналізовано наявні науково доказові методики роботи з дітьми з РАС та визначено найбільш ефективні методики щодо формування соціального інтелекту в дітей старшого дошкільного віку з РАС, серед них: "Втручання та інструкції за участю однолітків", "Навчання управлінню своєю поведінкою", "Соціальні історії", "Тренінг соціальних навичок", "Структурована група для ігор", "Інструкції і втручання за допомогою технологій", "Відеомоделювання", "Візуальна підтримка" та доведено необхідність застосування комплексного підходу, який сприяє підвищенню показників рівня розвитку окремих здатностей, що входять до структури соціального інтелекту.


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)

Знайти схожі

 
Статистика
за 11.05.2024
Кількість запитів 39035
Кількість відвідувачів 1398
Кількість замовлень 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя