Головна Спрощенний режим Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки НДУ ім. Миколи Гоголя- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
 Знайдено у інших БД:Електронний каталог бібліотеки Інституту психології імені Г.С.Костюка НАПН України (5)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=професійна самооцінка<.>
Загальна кількість знайдених документів : 2
Показані документи с 1 за 2
1.
159.923.2
Ж59


    Жердецька , Любов Леонідівна.
    Когнітивні стилі як чинник професійного становлення майбутніх психологів [Текст] : автореферат диссертации на соискание ученой степени канд. психол. наук : 19.00.07-педагогічна та вікова психологія / Л. Л. Жердецька ; Прикарпатський національний університет імені Василя Стефаника (Івано-Франківськ). - Івано-Франківськ : ПНУ ім.В.Стефаника, 2007. - 20 с. -
ДРНТІ
УДК
ББК 88.4
Рубрики: автореферати дисертацій--психологія
Кл.слова (ненормовані):
когнітивні стилі -- професійна самооцінка -- тривожність -- РЕФЛЕКСІЯ


Дод.точки доступу:
Прикарпатський національний університет імені Василя Стефаника (Івано-Франківськ)
Примірників всього: 1
ІБв (1)
Свободны: ІБв (1)
Знайти схожі

2.
74.202.242
К 60


    Колесник, Лариса.
    Формування професійної самооцінки майбутнього вчителя початкової школи як психолого-педагогічна проблема / Л. Колесник // Рідна шк. : щомісяч. наук.-пед. журн. - 2014. - № 1/2. - С. 50-53. - Бібліогр.: 4 назви. . - ISSN 0131-6788
ББК 74.202.242
Рубрики: Підготовка майбутніх вчителів початкової школи--професійна самооцінка
Кл.слова (ненормовані):
соціально-психологічна компетентність -- професійна самооцінка -- аксіологічний компонент -- когнітивний компонент -- емоційно-вольовий компонент -- рефлексивно-оцінний компонент -- рівні сформованості -- ситуативний рівень -- консервативний рівень -- динамічний рівень -- дифузний рівень -- підготовка вчителів початкових класів
Анотація: У статті обгрунтовано важливість формування професійної самооцінки як ключової складової соціально-психологічної компетенції в процесі навчально-професійної діяльності. Розкрито критерії та рівні сформованості професійної самооцінки майбутніх вчителів початкової школи, висвітлено результати дослідно-експериментальної роботи з діагностування сформованості професійної самооцінки студентів.


Є примірники у відділах:
Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний)

Знайти схожі

 
Статистика
за 06.06.2024
Кількість запитів 42475
Кількість відвідувачів 1723
Кількість замовлень 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя