Головна Спрощенний режим Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки НДУ ім. Миколи Гоголя- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=підготовка вчителів початкових класів<.>
Загальна кількість знайдених документів : 3
Показані документи с 1 за 3
1.


    Короткова, Ю.
    Особливості професійно-педагогічної підготовки вчителів початкових класів у Греції [Текст] / Ю. Короткова // Рідна школа : Науково-педагогічний журнал. - 2006. - N10. - С. 74-77 . - ISSN 0131-6788
Рубрики: Початкова освіта в зарубіжних країнах--підготовка вчителів
   Греція--підготовка вчителів
Кл.слова (ненормовані):
підготовка вчителів початкових класів


Є примірники у відділах: всього 4 : Ч.З.№2 (2), ректор (1), прор. наук.-пед. роб. (1)
Вільні: Ч.З.№2 (2), ректор (1), прор. наук.-пед. роб. (1)

Знайти схожі

2.


    Арябкина, И. В.
    Эстетико-педагогическая подготовка будущих учителей начальных классов [Текст] / И.В. Арябкина // Искусство и образование : Журнал методики, теории и практики художественного образования и эстетического воспитания. - 2007. - N3. - С. 81-85
Рубрики: Підготовка майбутніх вчителів початкової школи
   Кафедра педагогіки

Кл.слова (ненормовані):
підготовка вчителів початкових класів


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№3 (1)
Вільні: Ч.З.№3 (1)

Знайти схожі

3.
74.202.242
К 60


    Колесник, Лариса.
    Формування професійної самооцінки майбутнього вчителя початкової школи як психолого-педагогічна проблема / Л. Колесник // Рідна шк. : щомісяч. наук.-пед. журн. - 2014. - № 1/2. - С. 50-53. - Бібліогр.: 4 назви. . - ISSN 0131-6788
ББК 74.202.242
Рубрики: Підготовка майбутніх вчителів початкової школи--професійна самооцінка
Кл.слова (ненормовані):
соціально-психологічна компетентність -- професійна самооцінка -- аксіологічний компонент -- когнітивний компонент -- емоційно-вольовий компонент -- рефлексивно-оцінний компонент -- рівні сформованості -- ситуативний рівень -- консервативний рівень -- динамічний рівень -- дифузний рівень -- підготовка вчителів початкових класів
Анотація: У статті обгрунтовано важливість формування професійної самооцінки як ключової складової соціально-психологічної компетенції в процесі навчально-професійної діяльності. Розкрито критерії та рівні сформованості професійної самооцінки майбутніх вчителів початкової школи, висвітлено результати дослідно-експериментальної роботи з діагностування сформованості професійної самооцінки студентів.


Є примірники у відділах:
Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний)

Знайти схожі

 
Статистика
за 23.05.2024
Кількість запитів 57447
Кількість відвідувачів 1539
Кількість замовлень 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя