Головна Спрощенний режим Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки НДУ ім. Миколи Гоголя- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=реклама видавничої продукції<.>
Загальна кількість знайдених документів : 3
Показані документи с 1 за 3
1.
002.4
Т 35


    Теремко, Василь Іванович.
    Видавничий маркетинг [Текст] : навчальний посібник для студентів вищих навчальних закладів / В. І. Теремко. - К. : Академвидав, 2009. - 272 с. ; 20 см. - (Альма-матер). - ISBN 978-966-8226-84-7 (в тв. опр.) : 37.00 грн., 35.00 грн., 37.00 грн.
ДРНТІ
ББК 76.17я73
РУБ 002.4
Рубрики: Видавнича справа--підручники для ВНЗ--видавничий маркетинг
   Видавнича справа--видавництво--управління видавництвом

   Видавнича справа--видавничий маркетинг

   Видавнича справа--книговидання

   Видавнича справа--видавничий бізнес

Кл.слова (ненормовані):
видавничий маркетинг -- маркетивгові дослідження -- управління видавництвом -- видавнича продукція -- книговидання -- реклама видавничої продукції

Примірників всього: 4
фб (1), Ч.З.№2 (3)
Свободны: фб (1), Ч.З.№2 (3)
Знайти схожі

2.


    Булах, Тетяна.
    Роль соціальної реклами в підвищенні збуту видавничої продукції / Т. Булах // Вісн. Кн. палати : наук.-практ. журн. - 2012. - № 11. - С. 6-8. - Бібліогр.: 8 назв. . - ISSN 2076-9326
ББК 76.17(4Укр)
Рубрики: Видавнича справа в Україні--реклама
Кл.слова (ненормовані):
соціальна реклама -- видавнича продукція -- читання -- реклама видавничої продукції
Анотація: Розглядаються сутнісні характеристики соціальної реклами видавничої продукції та її роль у розвитку книготорговельного бізнесу.


Є примірники у відділах:
ІБв Прим. 1 (вільний)

Знайти схожі

3.
002.4
Т 35
б-ка Бойка О. Д. / Т 35-фб


    Теремко, Василь Іванович.
    Видавництво - XXI. Виклики і стратегії [Текст] : монографія / В. І. Теремко. - К. : Академвидав, 2012. - 328 с. - (Монограф). - ISBN 978-617-572-045-5 (в тв. опр.). - ISBN 978-966-8226-92-2 (серія) : 65.00 грн.
ДРНТІ
ББК 76.17
РУБ 002.4
Рубрики: Видавнича справа--підручники для ВНЗ--видавничий маркетинг
   Видавнича справа--видавництво--управління видавництвом

   Видавнича справа--видавничий маркетинг

   Видавнича справа--книговидання

   Видавнича справа--видавничий бізнес

Кл.слова (ненормовані):
видавничий маркетинг -- маркетивгові дослідження -- управління видавництвом -- видавнича продукція -- книговидання -- реклама видавничої продукції

Примірників всього: 1
фб (1)
Свободны: фб (1)
Знайти схожі

 
Статистика
за 06.06.2024
Кількість запитів 54895
Кількість відвідувачів 1958
Кількість замовлень 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя