Головна Спрощенний режим Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки НДУ ім. Миколи Гоголя- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=читацька діяльність<.>
Загальна кількість знайдених документів : 9
Показані документи с 1 за 9
1.
88
Г 11


    Гірняк, Галина.
    Модель психологічного проектування інноваційних навчально-книжкових комплексів для вищих навчальних закладів [Текст] / Г. Гірняк // Психологія і суспільство : Український теоретико-методологічний соціогуманітарний часопис. - 2011. - N 4. - С. 129-140 . - ISSN 1810-2131
ББК 88
Рубрики: Психодидактика інструментальна
   Вищі навчальні заклади--проектна діяльність

Кл.слова (ненормовані):
наукове проектування -- соціогуманітарне проектування -- психологічне проектування -- навчально-книжковий комплекс -- читацька діяльність


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)

Знайти схожі

2.
74.200
М 29


    Мартиненко, В.
    Сутнісні характеристики читацької компетентності молодших школярів [Текст] / В. Мартиненко // Початкова школа : Науково-методичний журнал. - 2013. - N 12. - С. 3-7. . - ISSN 0131-5358
ББК 74.200
Рубрики: молодші школярі--читання
   Початкова школа--читання

Кл.слова (ненормовані):
читацька компетентність -- читацька діяльність


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)

Знайти схожі

3.
Шифр: ВЛКНЗУ/2014/1
   Журнал

Всесвітня література та культура в навчальних закладах України [Текст] : Щомісячний всеукраїнський науково-методичний журнал / Івано-Франківський обласний інститут післядипломної педагогічної освіти та видавництво " Антросвіт". - Виходить щомісячно
2014р. N 1
Зміст:
Орлова, О. В. Великі "маленькі" герої дитячої літератури : урок за творами "Маленький лорд Фаунтлерой", "Маленька принцеса" Ф. Е. Бернетт. 5 класс / О. В. Орлова. - С.2-4 : іл.
Кл.слова: сценарій уроку, біографія письменниці, самостійне читання
Гузь, О. О. Історія народження Ісуса Христа очима дитини й дорослого в оповіданні Сельми Лагерлеф "Свята ніч". 5 клас / О. О. Гузь. - С.5-7
Кл.слова: біблійний текст, власне розуміння, смисл оповідання
Григоренко, О. П. Урок з вивчення збірки Дж. Родарі "Казки по телефону" / О. П. Григоренко. - С.7-8
Кл.слова: світ казкових сюжетів, європейська культура, казкові історії
Орлова, О. В. Політ над світом, політ над собою : урок за казкою Сельми Лагерлеф "Дивовижна подорож Нільса Хольгерсона з дикими гусаками Швецією" / О. В. Орлова. - С.9-11 : іл.
Кл.слова: ознаки літературної казки, мудра книга, талановита авторка
Гузь, О. О. Вивчаємо повість-казку Яна Улофа Екгольма "Людвігові хитрому - ура! ура! ура!" / О. О. Гузь. - С.12-16 : фот.
Кл.слова: мовно-стилістичне багатство, традиції фольклору, дитячі письменники
Лемещук, Р. В. Система уроків за твором О. Гріна "Пурпурові вітрила". 7 клас / Р. В. Лемещук. - С.17-23 : іл.
Кл.слова: аналіз твору, герої повісті, вчинки
Складан, І. Й. Конспект уроку з вивчення драми Шиллера "Підступність і кохання". 9 клас / І. Й. Складан. - С.24-25 : портр.
Кл.слова: почуття любові, моральний тріумф, сили зла
Янкович, О. В. Читацька конференція з елементами квесту. За творами Люка Бессона "Артур і мініпути", Клайва Льюіса "Хроніки Нарнії", Кристофера Паоліні "Ерагон" / О. В. Янкович. - С.26-29 : іл.
Кл.слова: освітні завдання, читацька діяльність, групи
Тихоненко, С. О. "Творцы, творящие пустяки..." К пониманию особенностей художественного мира и авторской эстетической концепции сказки Джона Рональда Руэла Толкиена "Лист и дерево" / С. О. Тихоненко. - С.30-34 : іл.
Кл.слова: читательское восприятие, философский смысл, жанровое своеобразие
Мульченко, Г. П. Всесвітня популярність творів про Шерлока Холмса / Г. П. Мульченко. - С.35-37 : табл.
Кл.слова: читацькі інтереси, загальнолюдські цінності, позакласне читання
Караменов, Николай. Почему не Борхес? / Н. Караменов. - С.38-40
Кл.слова: интеллектуальная значимость, постмодернисты, занимательность
Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№3 (1)
Вільні: Ч.З.№3 (1)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

4.
81.411.1-90
Ш 42


    Шелехова, Г.
    Формування читацької діяльності учнів 5-7 класів на уроках української мови [Текст] / Галина Шелехова // Українська мова і література в школі. - 2013. - № 8. - С. 11-14. - Бібліогр.: 5 назв.
ББК 81.411.1-90
Рубрики: Викладання української мови в школі
Кл.слова (ненормовані):
читацька діяльність -- функції читання -- стратегії читання
Анотація: У статті висвітлюються особливості формування читацької діяльності як складника мовленнєвої компетентності учнів 5-7 класів знз у процесі сприймання навчальних письмових текстів, звертається увага на необхідність вироблення в школярів умінь і навичок читати для успішного навчання. У ній визначено етапи формування читацької компетентності, фактори й прийоми, які впливають на сприймання й розуміння письмових текстів, подано систему вправ і завдань щодо формування вмінь читати.


Є примірники у відділах: всього 3 : Ч.З.№3 (3)
Вільні: Ч.З.№3 (3)

Знайти схожі

5.
74.202.242
В 11


    В’юнова, О. Ю.
    Словникова хатинка [Текст] : тренажер для читання (1-й клас) / О. Ю. В’юнова // Початкове навчання та виховання : Науково-методичний журнал. - 2016. - N 34/36. - С. 74-111.
ББК 74.202.242
Рубрики: Початкова школа--дидактичні матеріали
Кл.слова (ненормовані):
читацька діяльність -- читацька компетентність


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)

Знайти схожі

6.
373.3.016:821.161.2]:371.32
С 13


    Савченко, О.
    Розуміння молодшими школярами літературних творів: сутність процесу і засоби формування / Олександра Савченко // Початк. шк. : наук.-метод. журн. - 2017. - № 8. - С. 6–12. . - ISSN 0131-5358
УДК
Рубрики: Початкова школа--уроки української літератури--розуміння літературних творів
Кл.слова (ненормовані):
літературне читання -- навчальне пізнання -- літературний твір -- розуміння тексту -- читацька компетенція -- читацька діяльність -- комунікативний підхід -- когнітивний підхід -- навички читання -- початкова школа
Анотація: У статті охарактеризовано сутність поетапного управління розуміння учнями літературних текстів. Розглянуто основні прийоми, використання яких сприяє розумінню тексту молодшими школярами. Зазначено, що повнота і глибина розуміння молодшими школярами прочитаного залежить від рівня сформованості навички читання, володіння загальнопізнавальними вміннями, врахування особливостей твору.


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)

Знайти схожі

7.
373.3.016:821.161.2]:371.31
М 29


    Мартиненко, В.
    Читацька діяльність молодших школярів: сучасні тенденції розвитку / Валентина Мартиненко // Початк. шк. : наук.-метод. журн. - 2017. - № 8. - С. 16–20. - Бібліогр.: 7 назв. . - ISSN 0131-5358
УДК
Рубрики: Початкова школа--читання
Кл.слова (ненормовані):
читацька діяльність -- мотив читання -- читацький інтерес -- читацькі уподобання -- літературне читання -- дитяча книга -- молодші школярі
Анотація: У статті розповідається про читацьку діяльність та читацькі інтереси сучасних дітей молодшого шкільного віку.


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)

Знайти схожі

8.
376-056.313:376.016:821.161.2](477)
К 78


    Кравець, Н.
    Інноваційні технології навчання та формування читацької діяльності у підлітків з інтелектуальними порушеннями / Ніна Кравець // Особлива дитина: навчання і виховання = Exceptional child: teaching and upbringing : наук., навч., інформ. журн. - 2018. - № 2. - С. 25–35. - Бібліогр.: 9 назв. . - ISSN 2312-2781
УДК
Рубрики: Діти з особливими потребами--навчання--інноваційні технології
Кл.слова (ненормовані):
діти з інтелектуальними порушеннями -- читацька діяльність -- інноваційні технології -- підлітки -- уроки літератури -- корекційний процес -- читацький інтерес -- робота з твором
Анотація: Розглянуто використання на уроках літератури інноваційних технологій навчанняи з метою формування читацької діяльності у підлітків з інтелектуальними порушеннями. Визначено критерії інноваційності. Завдяки принципам виділено функції читацької діяльності та чинники, що впливають на оволодіння читацькою діяльністю підлітками з порушеннями інтелектуального розвитку. Проаналізовано складові компоненти читацької діяльності: когнітивний, мотиваційний, рефлексивний, діяльнісний, комунікативний. Висвітлено методику використання на уроках літератури інноваційних технологій навчання протягом усіх етапів роботи учнів з твором.


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)

Знайти схожі

9.
373.3.016:821.161.2](073)(477)
С 13


    Савченко, О.
    Методичні рекомендації до впровадження програми з літературного читання у 3 класі / Олександра Савченко // Початкова шк. : наук.-метод. журн. - 2020. - № 9(615). - С. 7-13. . - ISSN 0131-5358
УДК
Рубрики: Початкова школа--уроки літературного читання у 3-му класі
Кл.слова (ненормовані):
літературне читання -- методика викладання -- методичні рекомендації -- читацька діяльність -- навчальні програми -- змістові лінії -- Нова українська школа -- початкова школа -- 3 клас
Анотація: У статті розглянуто методичну реалізацію змістових ліній ТОП у підручнику "Українська мова та читання. Частина 2".


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)

Знайти схожі

 
Статистика
за 29.05.2024
Кількість запитів 15764
Кількість відвідувачів 1004
Кількість замовлень 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя