Пошуковий запит: <.>S=Заклади дошкільної освіти -- вихователь-методист<.> |
Загальна кількість знайдених документів : 15
Показані документи с 1 за 10 |
|
>1.
|
Орієнтовно-циклограма діяльності вихователя-методиста на серпень> // Вихователь-методист дошкіл. закл. : щомісяч. спеціаліз. журн. - 2012. - № 7. - С. 68-69.
ББК 74.1 Рубрики: Заклади дошкільної освіти--вихователь-методист Кл.слова (ненормовані): вихователь-методист
Є примірники у відділах: Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний)
Знайти схожі
|
>2.
| 74.1 О-63
Орієнтовна циклограма діяльності вихователя-методиста на вересень> // Вихователь-методист дошкіл. закл. : щомісяч. спеціаліз. журн. - 2012. - № 8. - С. 47-49.
ББК 74.1 Рубрики: Заклади дошкільної освіти--вихователь-методист Дошкільне виховання Дошкільна освіта--виховна діяльність Кл.слова (ненормовані): методичні матеріали -- планування роботи -- методичні заходи -- дошкільні заклади
Є примірники у відділах: Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний)
Знайти схожі
|
>3.
| 74.1 В 11
Вєлєнтєєнко, Наталія. Вчимося творчо взаємодіяти : майстер-клас з інтерактивними формами роботи для вихователів [Текст] / Н. Вєлєнтєєнко> // Дошкільне виховання : Науково-методичний журнал для педагогів і батьків. - 2012. - N 12. - С. 17-19.
. - ISSN 0321-1401ББК 74.1 Рубрики: Заклади дошкільної освіти--вихователь-методист Заклади дошкільної освіти--вихователі Кл.слова (ненормовані): інтерактивні форми роботи -- тренінги -- вправи -- творчий педагог -- рефлексія
Є примірники у відділах:
всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1)
Знайти схожі
|
>4.
|
Панасюк, Тамара. Оформлення документації вихователя-методиста / Т. Панасюк> // Вихователь-методист дошкіл. закл. : щомісяч. спеціаліз. журн. - 2013. - № 3. - С. 44-49.
ББК 74.104 Рубрики: Заклади дошкільної освіти--вихователь-методист Кл.слова (ненормовані): обов’язковий перелік документів -- план роботи -- перспективний план -- підвищення кваліфікації -- робота з педагогічними кадрами -- засідання педагогічної ради ДНЗ -- вихователь-методист -- картотека матеріалів -- оформлення документації
Є примірники у відділах: Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний)
Знайти схожі
|
>5.
| 373.211.1(477) С 25
Святенко, О. Секрети оперативного управління для вихователя-методиста / Олена Святенко> // Вихователь-методист дошк. закл. : щоміс. спеціаліз. журн. - 2018. - № 1. - С. 11–17. - Зміст: Аби не пролітало повз вуха, або Як організовувати комунікацію ; Аби не насмішити бога, або Як планувати ; Не розділяти й не володарювати, або Як ставити завдання й делегувати повноваження ; Без охоти нема роботи, або Як мотивувати ; Додаток 1 : Моделі комунікації ; Додаток 2 : Анкета "Оцініть керівника" ; Додаток 3 : Алгоритм планування.
Рубрики: Заклади дошкільної освіти--вихователь-методист Кл.слова (ненормовані): дошкільні навчальні заклади -- вихователі-методисти -- управління -- мотивація -- моделі -- комунікація -- планування -- мотивація -- демотивація -- делегування повноважень -- постановка завдань Анотація: У статті йдеться про напрямки ефективної управліньскої діяльності вихователя методиста: організацію комунікації, планування роботи, мотивацію, постановку завдань та делегування повноважень.
Є примірники у відділах:
всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1)
Знайти схожі
|
>6.
| 373.211.5(477) Z99
Імідж вихователя-методиста як керівника: компетентнісний підхід> // Вихователь-методист дошк. закл. : щоміс. спеціаліз. журн. - 2018. - № 1. - С. 18–20.
Рубрики: Заклади дошкільної освіти--вихователь-методист Кл.слова (ненормовані): дошкільні навчальні заклади -- вихователі-методисти -- імідж вихователя -- компетентності -- спеціальна компетенція -- управлінська компетенція -- соціальна компетенція -- комунікативна компетенція -- правова компетенція -- особистісна компетенція -- індивідуальна компетенція Анотація: У статті описано професійні та особистісні іміджоутворювальні чинники вихователя-методиста.
Є примірники у відділах:
всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1)
Знайти схожі
|
>7.
| 373.211.1(477) С 80
Стиль керівництва та спілкування вихователя-методиста : анкета для педагогів закладу дошк. освіти> // Вихователь-методист дошк. закл. : щоміс. спеціаліз. журн. - 2018. - № 1. - С. 22–23.
Рубрики: Заклади дошкільної освіти--вихователь-методист Кл.слова (ненормовані): дошкільні навчальні заклади -- вихователі-методисти -- управлінська діяльність -- спілкування -- анкетування
Є примірники у відділах:
всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1)
Знайти схожі
|
>8.
|
Романюк, Ірина Консультації в роботі вихователя-методиста: види та особливості проведення [Текст] / Ірина Романюк, Лілія Ткачук> // Дошкільне виховання. - 2018. - № 3. - С. 22-27
. - ISSN 0321-1401 Рубрики: Заклади дошкільної освіти--вихователь-методист Кл.слова (ненормовані): консультація -- робота з колективом -- види консультацій -- проблемні консультації Анотація: "Серед форм методичної роботи вагоме місце посідає консультація, однак нерідко на практиці вона перетворюється на лекцію і стає неефективною. Як уникнути "виступу одного актора"? Як підтримувати зворотий зв'язок з педагогами? Які методи та форми допомагають стимулювати їхнє активне сприймання та мислення? Яких помилок уникати і як, за потреби, їх виправляти?" Відповіді на ці та інші запитання подано у статті.
Дод.точки доступу: Ткачук, Лілія Немає відомостей про примірники Знайти схожі
|
>9.
| 373.2.091.12(477) Ч-92
Чуприна, Н. Самоменеджмент вихователя-методиста – запорука успішної освітньої діяльності ЗДО / Наталія Чуприна> // Вихователь-методист дошк. закл. : щоміс. спеціаліз. журн. - 2018. - № 8. - С. 20–25.
Рубрики: Заклади дошкільної освіти--вихователь-методист Кл.слова (ненормовані): заклади дошкільної освіти -- професійна майстерність -- самоменеджмент -- самоосвіта -- функції -- професійна управлінська компетентність -- індивідуальна управлінська компетенція -- ефективність -- вихователь-методист Анотація: У статті йдеться про роль самоменеджменту в роботі вихователя-методиста, зокрема у виокремленні пріоритетів діяльності, раціональному розподілі часу, пошуках шляхів до самоорганізації, самовдосконалення, самореалізації.
Є примірники у відділах:
всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1)
Знайти схожі
|
>10.
| 159.922.6 М 33
Матвійчук, О. Покоління X, Y, Z – чому ми різні та як порозумітися одне з одним / Оксана Матвійчук> // Вихователь-методист дошк. закл. : щоміс. спеціаліз. журн. - 2018. - № 8. - С. 32–37. - Зміст: Покоління X: діти з ключем на шиї ; Покоління Y: "все й одразу" ; Покоління Z: "якщо є Google, то я всесильний" ; Як усім порозумітися?
Рубрики: Вікова психологія--покоління X, Y, Z Заклади дошкільної освіти--вихователь-методист Кл.слова (ненормовані): вікова психологія -- покоління X -- покоління Y -- покоління Z -- психологічні особливості -- характеристики -- особливості навчання -- порозуміння -- вихователь-методист Анотація: У статті для вихователя-методиста подано інформацію про психологічні особливості різних поколінь педагогів і батьків для вибору форми організації методичної роботи з педагогами та взаємодії з батьками вихованців.
Є примірники у відділах:
всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1)
Знайти схожі
|
|
|