Головна Спрощенний режим Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки НДУ ім. Миколи Гоголя- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>S=Неперервна освіта<.>
Загальна кількість знайдених документів : 13
Показані документи с 1 за 10
 1-10    11-13 
1.
378(4Укр)
Б79


   
    Болонський процес в дії [Текст] : Матеріали "Круглого столу", проведеного Інститутом вищої освіти АПН України та редакцією тижневика "Освіта" (травень 2004 р. - лютий 2005 р.) / Академія педагогічних наук України, Інститут вищої освіти, Європейський університет. - К. : Європейський університет, 2005. - 98 с. : табл. - ISBN 966-301-055-Х : 12.10 грн.
ДРНТІ
ББК 74.584(4Укр)я43
РУБ 378(4Укр)
Рубрики: Болонський процес
   Неперервна освіта

   Кредитно-модульна система організації навчального процесу (КМСОНП)



Дод.точки доступу:
Академія педагогічних наук України; Інститут вищої освіти; Європейський університет
Примірників всього: 3
фб (1), Ч.З.№2 (2)
Свободны: фб (1), Ч.З.№2 (2)
Знайти схожі

2.
74
С 60


    Сологуб, Анатолій.
    Дослідництво - вісь неперервної професійної освіти / А. Сологуб // Рідна школа : щомісяч. наук.-пед. журн. - 2011. - № 7. - С. 18-22. - Бібліогр.: 7 назв. . - ISSN 0131-6788
ББК 74
Рубрики: Неперервна освіта
   Професійна освіта

   Дослідницька діяльність учнів

Кл.слова (ненормовані):
неперервна освіта -- зміст неперервної освіти -- дослідницька діяльність -- диференціація -- зовнішня диференціація
Анотація: У статті розглянуто проблему неперервної освіти і узагальнено результати багаторічного дослідження, проведеного на базі середніх і вищих навчальних закладів м. Кривого Рогу, щодо механізмів її успішної реалізації шляхом залучення учнів до дослідницької діяльності. Автор підкреслює, що ефективне впровадження ідеї неперервної освіти можливе за умови зовнішньої диференціації учнів за здібностями й інтересами.

Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

3.
74
Щ 98


    Щур, Наталія Миколаївна.
    Підготовка вчителя біології в умовах неперервної педагогічної освіти у США [Текст] : автореферат дисертації на здобуття наукового ступеня канд.пед.наук. Спец. 13.00.04 - теорія і методика професійної освіти / Н. М. Щур ; Міністерство освіти і науки України, Тернопільський національний педагогічний університет імені Володимира Гнатюка (Тернопіль). - Тернопіль : ТНПУ ім. В. Гнатюка, 2014. - 22 с. -
УДК
ББК 74
РУБ 74
Рубрики: підготовка вчителів біології
   Неперервна освіта

   Кафедра біології

   автореферати дисертацій--біологія

   США--підготовка майбутніх вчителів
Кл.слова (ненормовані):
підготовка вчителів біології


Дод.точки доступу:
Міністерство освіти і науки України; Тернопільський національний педагогічний університет імені Володимира Гнатюка (Тернопіль)
Примірників всього: 1
ІБв (1)
Свободны: ІБв (1)
Знайти схожі

4.
373.6
О-72


    Освіта дорослих : теорія, досвід, перспективи [Текст] : зб. наук. пр. / Нац. акад. пед. наук України, Ін-т пед. освіти та освіти дорослих; [редкол. : Л. Б. Лук’янова (голова) та ін.]. - К. : ІПООД АПН України ; К. : ЕКМО, 2009 - .
   Вип. 3. Ч. 1. - 2011. - 338 с. - Рез. : рос., англ. - Бібліогр. наприкінці ст. - ISBN 978-966-2153-53-8 : 20.00 грн.
    Зміст:
Лук’янова, Лариса Борисівна. Концепція освіти дорослих в Україні / Л. Б. Лук’янова. - С .8-15
Зінченко, Світлана Володимирівна. Особливості навчання дорослих у системі неперервної освіти / С. В. Зінченко. - С .16-23
Максимова, Лариса Петрівна. Електронне навчання як засіб реалізації освіти впродовж життя / Л. П. Максимова. - С .33-39
Сагун, Ірина Григорівна. Фактори забезпечення легітимності навчальних пропозицій для людей третього віку на базі вищої школи / І. Г. Сагун. - С .66-75
Аніщенко, Олена Валеріївна. Гендерна освіченість вчителів - актуальна проблема педагогічної науки і практики / О. В. Аніщенко. - С .202-209
Аніщенко, Валерій Олексійович. Професійна компетентність вчителя безпеки життєдіяльності / В. О. Аніщенко, О. С. Падалка. - С .210-215
Співаковська-, Євгенія Олександрівна. Компетентнісний підхід у професійній підготовці майбутніх учителів гуманітарних спеціальностей / Ванденберг Є. О. Співаковська-. - С .268-273
Радченко, Юлія Леонідівна. Розвиток ідей професійної підготовки вчителя у науково-педагогічній думці Німеччини (середина XVIII - перша половина XIXст.) / Ю. Л. Радченко. - С .323-330
ББК 74.4я43
РУБ 373.6
Рубрики: Освіта дорослих--Продовжувані видання
   Педагогічна освіта

   Професійна компетентність педагога

   Неперервна освіта

   андрагогіка

   Електронні освітні ресурси

   Кафедра педагогіки

Кл.слова (ненормовані):
навчання людей третього віку -- електронне навчання -- освіта дорослих


Дод.точки доступу:
Лук’янова, Лариса Б \ред.\; Національна академія педагогічних наук України(Київ)Інститут педагогічної освіти і освіти дорослих(Київ)
Примірників всього: 1
фб (1)
Свободны: фб (1)
Знайти схожі

5.
373.6
О-72


    Освіта дорослих : теорія, досвід, перспективи [Текст] : зб. наук. пр. / Нац. акад. пед. наук України, Ін-т пед. освіти та освіти дорослих; [редкол. : Л. Б. Лук’янова (голова) та ін.]. - К. : ІПООД АПН України ; Ніжин : ПП Лисенко М. М., 2009 - .
   Вип. 4. - 2012. - 288 с. - Рез. : рос., англ. - Текст : укр., рос. - Бібліогр. наприкінці ст. - ISBN 978-966-2213-66-9 : 15.00 грн., 15.00 грн.
    Зміст:
Аніщенко, Олена Валеріївна. Гуманістичний потенціал андрагогіки у вимірі педагогіки міграцій / О. В. Аніщенко. - С .7-16
Денькович, Іван Васильович. Освітній моніторинг навчального процесу у ВНЗ / І. В. Денькович. - С .50-57
Ланова, Алла Олегівна. Розвиток інформаційної компетентності викладача інноваційного ВНЗ / А. О. Ланова. - С .155-161
Аксініна, Наталія Миколаївна. Розвиток креативного мислення майбутніх учителів музики / Н. М. Аксініна. - С .186-192
Аніщенко, Валерій Олексійович. Професійні цінності вчителя у контексті педагогіки безпеки / В. О. Аніщенко, О. С. Падалка. - С .192-197
Колодько, Тетяна Миколаївна. Творчість у професійній діяльності педагога / Т. М. Колодько. - С .212-219
Федоришин, Василь Ілліч. Актуалізація основних принципів мистецького навчання у підготовці майбутнього вчителя музики / В. І. Федоришин. - С .219-226
Сігаєва, Лариса Євгеніївна. Розвиток освіти дорослих в Україні (20-30-ті роки XX ст.) / Л. Є. Сігаєва. - С .257-267
Тринус, Олена Володимирівна. Творчі пошуки професійної підготовки вчителя в закладах післядипломної педагогічної освіти України кінця XIX - початку XX століття / О. В. Тринус. - С .274-283
ББК 74.4я43
РУБ 373.6
Рубрики: Освіта дорослих--Продовжувані видання
   Педагогічна освіта

   Післядипломна освіта

   Неперервна освіта

   моніторинг в освіті

   професійні якості

   Професійна діяльність педагога

   Підготовка майбутніх вчителів

   Підготовка вчителів музики

   андрагогіка

   Кафедра педагогіки

Кл.слова (ненормовані):
освіта дорослих


Дод.точки доступу:
Лук’янова, Лариса Борисівна \ред.\; Національна академія педагогічних наук України(Київ)Інститут педагогічної освіти і освіти дорослих(Київ)
Примірників всього: 2
фб (1), Ч.З.№2 (1)
Свободны: фб (1), Ч.З.№2 (1)
Знайти схожі

6.
373.6
О-72


    Освіта дорослих : теорія, досвід, перспективи [Текст] : зб. наук. пр. / Нац. акад. пед. наук України, Ін-т пед. освіти та освіти дорослих; [редкол. : Л. Б. Лук’янова (голова) та ін.]. - К. : ІПООД АПН України ; Ніжин : ПП Лисенко М. М., 2009 - .
   Вип. 6. - 2013. - 289 с. - Рез. : рос., англ. - Текст : укр., рос. - Бібліогр. наприкінці ст. - ISBN 978-617-640-095-0 : 20.00 грн., 20.00 грн., 60.00 грн.
    Зміст:
Аніщенко, Олена Валеріївна. Реалії і перспективи розвитку освіти людей третього віку в Україні / О. В. Аніщенко. - С .29-35
Десятов, Тимофій Михайлович. Модернізація вищої педагогічної освіти з позицій реалізації модульно-діяльнісних програм / Т. М. Десятов. - С .45-54
Аніщенко, Валерій Олексійович. Культурологічний підхід у професійній підготовці вчителя / В. О. Аніщенко, О. С. Падалка. - С .103-107
Колодько, Тетяна Миколаївна. Мовленнєва поведінка майбутнього вчителя іноземної мови / Т. М. Колодько. - С .107-115
Лещенко, Ірина Тимофіївна. Теоретичні основи впровадження тестового контролю у вищих педагогічних навчальних закладах України / І. Т. Лещенко. - С .123-129
Тищенко, Світлана Іванівна. Особливості використання теорії кореляції у підготовці майбутнього вчителя до науково-дослідної роботи / С. І. Тищенко. - С .158-164
Черненко, Наталія Іванівна. Педагогічні умови застосування андрагогічної моделі навчання / Н. І. Черненко. - С .164-170
Кришко, Анна Юріївна. Світоглядні засади філософсько-педагогічних ідей В. Гумбольдта / А. Ю. Кришко. - С .261-270
Шарненкова, Тетяна Олександрівна. Христина Алчевська та її внесок у розвиток освіти дорослих / Т. О. Шарненкова. - С .277-284
ББК 74.4я43
РУБ 373.6
Рубрики: Освіта дорослих--Продовжувані видання
   Педагогічна освіта

   Неперервна освіта

   професійні якості

   Професійна діяльність педагога

   Підготовка майбутніх вчителів

   андрагогіка

   Кафедра педагогіки

Кл.слова (ненормовані):
освіта дорослих -- навчання людей третього віку


Дод.точки доступу:
Лук’янова, Лариса Борисівна \ред.\; Гумбольдт, Вильгельм фон (німецький філософ, філолог, мистецтвознавець, державний діяч ; 1767-1835) \о нем\; Алчевська, Христина Данилівна (український педагог, організаторка народної освіти і керівник недільних шкіл ; 1841-1920) \о ней\; Національна академія педагогічних наук України(Київ); Інститут педагогічної освіти і освіти дорослих(Київ)
Примірників всього: 5
фб (1), аб (3), Ч.З.№2 (1)
Свободны: фб (1), аб (3), Ч.З.№2 (1)
Знайти схожі

7.
373.6
О-72


   
    Освіта впродовж життя: вимоги часу [Текст] : Збірник матеріалів IV Всеукраїнських педагогічних читань пам’яті видатного вченого-педагога Олени Степанівни Дубинчук (м. Київ, 19 квітня 2012 р.) / НАПН України, Ін-т пед. освіти і освіти дорослих, Відділ андрагогіки ; у редакції колективу авторів. - К. : Едельвейс, 2012. - 306 с. : фот. - ISBN 978-966-2748-21-6 : 24.00 грн.
    Зміст:
Авшенюк, Наталія. Провідні тенденції становлення й розвитку транснаціональної вищої освіти за умов глобалізації / Н. Авшенюк. - С .19-22
Аніщенко, Олена. Складові гендерної культури педагога / О. Аніщенко. - С .26-27
Багач, Ірина. Герагогіка як структурний елемент андрагогіки і системі освіти дорослих / І. Багач. - С .27-31
Вінник, Ніна. Особливості використання сучасних інформаційних технологій в організації професійної підготовки вчителя економічного профілю / Н. Вінник. - С .45-47
Вознюк, Олександр. Концептуальні засади розвитку особистості педагога в умовах цивілізаційних змін / О. Вознюк. - С .47-51
Гончарук, Тетяна. Інформаційно-телекомунікаційна діяльність майбутніх учителів як фактор розвитку професійної освітньої активності / Т. Гончарук. - С .60-63
Данькевич, Віта. Підготовка педагога професійного навчання в контексті педагогічної теїнології А. С. Макаренка / В. Данькевич. - С .69-72
Єгорова, Єлизавета. Психологічна готовність учнівської молоді до професійного навчання за педагогічним фахом / Є. Єгорова. - С .78-81
Жукевич, Ірина. Проблема мотивації самоосвіти майбутніх фахівців / І. Жукевич. - С .84-87
Коваленко, Наталія. Особливості організації та здійснення навчальних проектів / Н. Коваленко. - С .105-108
Куртась, Олена. Інформаційна компетенція як складова професійної компетентності сучасного вчителя / О. Куртась. - С .139-142
Кутова, Ольга. Технології естетичного виховання студентів у вищих педагогічних навчальних закладах / О. Кутова. - С .142-145
Лабудько, Степан. Інноваційний підхід до удосконалення професійної компетентності вчителів у системі післядипломної педагогічної освіти / С. Лабудько. - С .145-150
Литвинова, Наліна. Особливості мотиваційної готовності майбутніх педагогів до творчої діяльності / Н. Литвинова, В. Гармаш, І. Заєць. - С .156-160
Радзімовська, Оксана. Психологічні умови розвитку духовної культури учасників педагогічної взаємодії / О. Радзімовська. - С .212-215
Радченко, Юлія. Використання методу проекту для контролю знань майбутніх учителів іноземної мови / Ю. Радченко. - С .215-217
Регейло, Ірина. Сучасний аспірант: реальність і перспективи / І. Регейло. - С .217-221
Рибалка, Валентин. Теоретичні визначення особистості вітчизняними вченими як зразок продуктивності персонологічного мислення / В. Рибалка. - С .221-226
Сбруєва, Наталія. Управління інноваційними розвитком вищої освіти: досвід міжнародних досліджень / Н. Сбруєва. - С .228-232
Сидоренко, Наталія. Сучасні підходи до інноваційної діяльності в управлінні навчальним закладом / Н. Сидоренко. - С .232-235
Становських, Зінаїда . Ціннісно-смислова складова духовної культури педагога як основа його професійної діяльності / З. Становських. - С .247-251
Тринус, Олена. Сутність педагогічних технологій у творчості О. Музиченка / О. Тринус. - С .260-263
Федорчук, Вікторія. Використання тестових завдань на заняттях з педагогічних дисциплін / В. Федорчук. - С .274-276
Чхайло, Людмила. Інноваційні підходи у роботі вчителя словесника / Л. Чхайло. - С .289-293
Щербак, Ольга. Інноваційна підготовка педагога професійної школи / О. Щербак. - С .296-298
Якса, Наталія. Толерантність- наріжний чинник міжкультрної взаємодії / Н. Якса. - С .298-303
ББК 74.4я43 + 74.58я43
РУБ 373.6
Рубрики: Освіта дорослих
   андрагогіка

   Неперервна освіта

   Підготовка майбутніх вчителів

   Кафедра педагогіки

Кл.слова (ненормовані):
герагогіка


Дод.точки доступу:
Дубинчук, Олена Степанівна (1919-1994) \о ней\; Національна академія педагогічних наук України (Київ)Інститут педагогічної освіти і освіти дорослих (Київ); Відділ андрагогіки
Примірників всього: 1
фб (1)
Свободны: фб (1)
Знайти схожі

8.
74
П 58


    Попович, Наталія Михайлівна.
    Теорія і методика формування професійно-особистісного досвіду вчителя музики в системі неперервної педагогічної освіти [Текст] : автореферат дисертації на здобуття наукового ступеня доктора пед.наук. Спец.13.00.04-теорія і методика професійної освіти / Н. М. Попович ; Київський університет імені Бориса Грінченка (Київ). - : КУ імені Б.Грінченка, 2015. - 40 с. -
УДК
ББК 74
РУБ 74
Рубрики: Підготовка вчителів музики
   Неперервна освіта

   автореферати дисертацій--професійна освіта

   Кафедра музичної педагогіки та хореографії

Кл.слова (ненормовані):
професійно-особистісний досвід -- неперервна педагогічна освіта


Дод.точки доступу:
Київський університет імені Бориса Грінченка (Київ)
Примірників всього: 1
ІБв (1)
Свободны: ІБв (1)
Знайти схожі

9.
371
В 53


   
    Вісник Чернігівського національного педагогічного університету [Текст] : [збірник наукових праць]. Вип. 111 / Чернігівський нац. пед. ун-т ім. Т. Г. Шевченка ; [голов. ред. М. О. Носко; відпов. ред. В. О. Дятлов; відпов. за вип. С. Л. Бобир ]. - Чернігів : ЧНПУ імені Т. Г. Шевченка, 2013. - 408 с. ; 29 см. - (Педагогічні науки). - (в м. обкл.) : 65.00 грн.
Фахове видання з педагогічних наук
    Зміст:
Алпатова, С. Д. Языковая личность, прагматика и межкультурное общение / С. Д. Алпатова. - С .3-4
Андронік, Н. П. Методичні передумови навчання майбутніх учителів англомовної дискусії на основі автентичних поетичних творів / Н. П. Андронік. - С .5-9
Антонюк, Г. Д. Раціоналістичне обгрунтування соціально-правових ідей у вітчизняному освітньому просторі XVII-XVIII ст. / Г. Д. Антонюк. - С .10-15
Баньоі, В. Ф. Лінгвокраїнознавчий потенціал української мікротопонімії (на прикладі назв географічних об’єктів басейну річки Ужа) / В. Ф. Баньоі. - С .16-19
Беженар, І. В. Зміст мовного портфеля для навчання писемного мовлення студентів-філологів / І. В. Беженар. - С .20-25
Биконя, О. П. Тестовий контроль рівня володіння англомовними продуктивними компетентностями з використанням електронного посібника / О. П. Биконя. - С .26-29
Бичек, О. А. Особливості організації літературних вечорів для майбутніх учителів-філологів / О. А. Бичек. - С .30-33
Бобир, С. Л. Обізнанність в особливостях міжкультурного спілкування як невід’ємна риса сучасних учителів іноземних мов / С. Л. Бобир. - С .34-37(англ. мова)
Богатикова, Л. И. Использование психотехнических игр для обучения групповому общению / Л. И. Богатикова. - С .38-40
Богушевич, Н. В. Використання словникових карток у навчанні лексики майбутніх учителів іноземних мов / Н. В. Богушевич. - С .41-43 : (англ. мова)
Британ, Ю. В. Експериментальна перевірка ефективності методики формування англомовної професійно орієнтованої читацької компетенції засобами інтернет-ресурсів / Ю. В. Британ. - С .44-47
Вовк, О. І. Формування комунікативно-когнітивної компетентності: організація й опрацювання навчального матеріалу / О. І. Вовк. - С .48-52
Вуд-Гейджер, Валері. Живемо в глобалізованому селищі / В. Вуд-Гейджер. - С .53-55 (англ. мова)
Гаценко, І. О. Особливості формування мовної особистості майбутнього фахівця у мовному навчальному закладі / І. О. Гаценко. - С .56-59
Гергуль, С. М. Самоосвітня діяльність учителя філолога в педагогічній спадщині В. О. Сухомлинського / С. М. Гергуль. - С .60-64
Горобченко, Н. В. Формування дискурсивної компетенції майбутніх учителів німецької мови / Н. В. Горобченко. - С .65-67
Городнича, Л. В. Підготовка майбутніх учителів до використання лінгвістичної казки на уроках англійської мови в початкових классах / Л. В. Городнича. - С .68-72
Гриценко, Г. В. Засоби емоційного впливу на студентів-філологів під час проведення лекційного заняття / Г. В. Гриценко. - С .73-75
Грищенко, С. В. Професори та студенти університетів Росії у другій половині ХІХ - початку ХХ століття / С. В. Грищенко. - С .76-79
Дідух, О. О. Лінгвістичні особливості англомовних дебатів / О. О. Дідух. - С .80-86
Єдомаха, І. П. Навчання інтонації майбутніх вчителів\викладачів англійської мови: потреби і проблеми / І. П. Єдомаха. - С .86-88 (англ. мова)
Ерыкина, М. А. Роль музыкально-поэтических материалов в обучении иностранному языку / М. А. Ерыкина. - С .89-93
Жаворонкова, А. Р. Концепт "revolution": расширение значения в исторической и культурологической перспективах на примере языка СМИ / А. Р. Жаворонкова. - С .94-98
Жукова, Т. В. Імплементація методів навчання академічного письма на заняттях з англійської мови / Т. В. Жукова. - С .99-102 (анг. мова)
Заваринська, І. Ф. Етнолінгвокультурологічне зіставлення мотиваційної основи фразеологізмів з топонімним компонентом неблизькоспоріднених мов / І. Ф. Заваринська. - С .103-107
Зайцева, Н. Г. Форми та методи організації двомовного навчання в середніх школах США / Н. Г. Зайцева. - С .108-112
Занина, Е. Л. К вопросу об обучении коммуникативной стратегии самохарактеризации в англоязычном письменном научном дискурсе / Е. Л. Занина. - С .113-117
Извольская, И. В. Актуальное членение предложений научного стиля: проблемы лингводидактики / И. В. Извольская. - С .118-121
Іванишина, В. П. Психологічні передумови формування соціокультурної компетенції під час читання на уроках німецької мови у старшій школі спеціалізованого загальноосвітнього навчального закладу з поглибленим вивченням іноземних мов / В. П. Іванишина. - С .122-124
Калініна, Л. В. Формування іншомовної компетенції майбутніх філологів в аспекті лінгводидактики / Л. В. Калініна. - С .125-128
Караєва, Т. В. Оцінювання навчального продукту за ознакою складності при навчанні іноземної мови / Т. В. Караєва. - С .129-132
Карпенко, Н. М. Концептуальні підходи до формування іншомовної граматичної компетенції студентів І курсу факультету іноземних мов / Н. М. Карпенко. - С .133-136
Кміть, О. В. Зміст філологічної компетенції вчителя англійської мови початкової школи / О. В. Кміть. - С .137-138
Ковалинська, І. В. Проблеми підготовки перекладачів в контексті глобалізації / І. Ковалинська. - С .139-141
Колодько, Тетяна Миколаївна. Формування особистості майбутнього вчителя іншомовної культури у світлі особистісно орієнтованого підходу / Т. М. Колодько. - С .142-145
Корогод, Т. О. До проблеми організації самостійної пізнавальної діяльності студентів немовних вишів під час навчання іншомовного професійного спілкування / Т. О. Корогод. - С .146-150
Костенко, А. А. Розвивальне навчання в молодшій школі / А. А. Костенко. - С .151-154
Крупченко, Анна Константиновна. Оценивание при компетентностном подходе: компонентный состав оценочной компетенции преподавателя иностранного языка неязыкового вуза / А. К. Крупченко, Е. В. Прилипко. - С .155-159
Крупченко, Анна Константиновна. Аксиологический подход к построению модели повышения квалификации преподавателей\учителей иностранного языка / А. К. Крупченко. - С .160-163
Кузнецов, А. Н. Реализация социоцентрической парадигмы при иноязычной подготовке сотрудников вузов в целях интернационализации / А. Н. Кузнецов. - С .164-167
Кузьменкова, Е. А. Компетентностный подход: игровые приемы в методике преподавания французского языка / Е. А. Кузьменкова. - С .168-172
Кузьменкова, Ю. Б. Проектная работа в рамках курса "Английский язык для МКО" / Ю. Б. Кузьменкова, М. П. Шиланкова. - С .173-178
Левицкий, Андрей Эдуардович. Аспекты взаимодействия языков в контексте межкультурной коммуникации / А. Э. Левицкий. - С .179-183
Литвин, С. В. Навчання написання листів студентів немовних вищих навчальних закладів / С. В. Литвин. - С .184-187
Ловгач, Г. В. Аудирование как неотъемлемый вид речевой деятельности в процессе обучения иностранному языку / Г. В. Ловгач, В. Г. Гуд. - С .188-190
Марчук, В. В. Ціннісні орієнтації в структурі педагогічної свідомості / В. В. Марчук. - С .191-193
Маслов, Ю. В. Креативность и компетентность в иноязычной подготовке в военном вузе: на пути к мирному сосуществованию / Ю. В. Маслов. - С .194-197
Мацнєва, О. А. Спецкурс "Фонетика національних варіантів вимови англійської мови": цілі та зміст / О. А. Мацнєва. - С .198-200
Мірошник, І. В. Особливості укладання підсистеми вправ та реалізації моделі навчання учнів початкової загальноосвітньої школи англомовного граматичного матеріалу / І. В. Мірошник. - С .201-206
Мороз, Л. М. Психологічні особливості студентів-полілінгвів у контексті формування їхньої креативності / Л. М. Мороз. - С .207-211
Назаренко, А. Л. Модель лекционоого курса по страноведению в форме смешанного обучения / А. Л. Назаренко. - С .212-215
Олійник, Т. І. Інтернет-технології у навчанні старшоклассників англійській мові / Т. І. Олійник, В. Ю. Афанасьєва. - С .216-220
Павленко, А. Е. Гибридизация как механизм формирования территориального языкового варианта (на материале диалекта шетландских островов) / А. Е. Павленко. - С .221-224
Палієнко, А. М. Семіотичний аналіз медіатексту: теоретичні основи / А. М. Палієнко. - С .225-228
Панзига, О. М. Цілі та зміст самостійної роботи з оволодіння майбутніми учителями німецькою мовою після англійської / О. М. Панзига. - С .229-233
Першукова, Олена Олексіївна. Розвиток багатомовної освіти школярів у країнах західної Європи як атрибут епохи постмодерну / О. О. Першукова. - С .234-238
Петрова, Г. А. Инновационно-профильное обучение английскому языку при использовании различных видов речевой деятельности / Г. А. Петрова. - С .239-240
Петрусевич, Ю. А. Комплекс завдань для інтерактивного навчання майбутніх учителів англійського монологічного мовлення на основі художніх творів / Ю. А. Петрусевич. - С .241-246
Починок, Т. В. Развитие у студентов языкового вуза социокультурной наблюдательности в процессе обучения межкультурному общению / Т. В. Починок. - С .247-249
Прокопчук, М. М. Характеристика навчальних матеріалів для формування мовних компетенцій у другій іноземній мові в учнів 5-го класу (англійська мова після німецької) / М. М. Прокопчук. - С .250-256
Ріхтер, О. Є. Використання інноваційних технологій у викладанні іноземної мови в немовному ВНЗ / О. Є. Ріхтер. - С .257-259
Роскопіна, Ю. О. Формування культурологічної компетентності майбутніх правників у процесі навчання іншомовного професійного спілкування / Ю. О. Роскопіна. - С .260-262
Сабирова, Д. Р. Аксиологические ориентиры западной и восточной культур (на примере США, России, Татарстана и Узбекистана / Д. Р. Сабирова. - С .263-265
Саєнко, Н. В. Про деякі чинники ефективності оволодіння іноземною мовою / Н. В. Саєнко. - С .266-269
Самойленко, Н. Б. Застосування тренінгового навчання у процесі формування міжкультурної компетентності в системі неперервної педагогічної освіти / Н. Б. Самойленко. - С .270-274
Семенова, М. Г. Екзистенційний інтелект студентів-психологів в аспекті теорії множинного інтелекту / М. Г. Семенова. - С .275-278
Семенчук, Ю. О. Вправи для навчання студентів-економістів термінологічної лексики в процесі аудіювання фахових текстів / Ю. О. Семенчук. - С .279-282
Скакунова, В. А. Использование дидактических свойств интернет-сервиса Surveymonkey для контроля речевых умений на занятиях по иностранному языку / В. А. Скакунова. - С .283-286
Смелянська, В. В. Розвиток умінь англомовного аудіювання в самостійній роботі студентів / В. В. Смелянська. - С .286-289
Смолини, С. В. Невербалика в процессе формирования межкультурной компетентности / С. В. Смолини. - С .290-293
Соломко, З. К. Експериментальна перевірка ефективності методики формування та удосконалення рецептивної лексичної компетенції майбутніх юристів у самостійній роботі з використанням електронного посібника / З. К. Соломко. - С .294-302
Стеченко, Т. О. Сучасні підходи щодо визначення поняття "інформаційна культура" майбутніх учителів іноземної мови / Т. О. Стеченко. - С .303-305
Стрельцова, Е. Ю. Особенности преподавания курса "Литература Испании"(на примере драматического творчества П. Де Кальдерона) / Е. Ю. Стрельцова. - С .306-316
Стрілець, С. І. Оновлення підготовки майбутніх учителів початкових класів: актуальні тенденції та перспективи / С. І. Стрілець. - С .317-321
Стрілецька, С. В. Професійна підготовка перекладача в галузі сільського господарства: проблеми і перспективи / С. В. Стрілецька. - С .322-327
Строганова, О. А. Эволюция морфологии причастия І и герундия в скотс / О. А. Строганова. - С .328-332
Тарнопольский, О. Б. Общеупотребительный деловой английский язык как основа профессионализации обучения английскому языку студентов первых курсов экономических и технических вузов / О. Б. Тарнопольский, З. М. Корнева. - С .333-336
Тітова, О. В. Проблеми та перспективи навчання іноземної мови майбутніх інженерів засобами інформаційно-комунікаційних технологій / О. В. Тітова. - С .337-341
Тонконог, Л. М. Сучасний стан педагогічної підготовки до раннього іншомовного навчання в Україні / Л. М. Тонконог. - С .342-345
Трикашна, Ю. І. Проектна методика формування компетентності майбутніх філологів за допомогою автентичного художнього фільму / Ю. І. Трикашна. - С .346-348
Труфкіна, М. В. Провідні аспекти формування дослідницької культури майбутніх філологів / М. В. Труфкіна. - С .349-352
Тютюнник, О. М. Питання духовного становлення особистості у філософсько-педагогічній спадщині П. Юркевича / О. М. Тютюнник. - С .353-356
Тяллева, Ирина Алексеевна. Обучение академическому письму как составляющая профессиональной иноязічной подготовки студентов-филологов / И. А. Тяллева. - С .357-359
Умінська, А. П. Професійна підготовка рефлексивного вчителя іноземної мови в умовах нової мовної політики / А. П. Умінська. - С .360-362
Федоренко, О. М. До питання про модель професійно-спрямованої іншомовної підготовки студентів юридичних спеціальностей / О. М. Федоренко. - С .363-367
Фоміних, Н. Ю. Computing: навчальний посібник з англійської мови для студентів немовних спеціальностей (концептуальні засади проектування) / Н. Ю. Фоміних. - С .368-372
Циган, Л. В. Принцип навчання майбутніх філологів усного перекладу / Л. В. Циган. - С .373-375
Шаронова, А. В. Зигфрид Ленц и самоидентификация в контексте группы 47 / А. В. Шаронова. - С .376-379
Шастова, І. В. Підсистема вправ для навчання техніки читання учнів перших класів шкіл з поглибленим вивчення англійської мови / І. В. Шастова. - С .380-386
Шмідт, Т. Д. Врахування особливостей турецької мови у процесі формування іншомовної комунікативної компетентності / Т. Д. Шмідт. - С .387-390
Ярошенко, О. В. Етапи формування англомовної професійно орієнтованої компетентності у діалогічному мовленні майбутніх викладачів засобом кейс-методу / О. В. Ярошенко. - С .391-393
ДРНТІ
ББК 74я5
РУБ 371
Рубрики: Педагогіка--збірники наукових праць
   Підготовка майбутніх вчителів

   Підготовка майбутніх вчителів іноземної мови

   Підготовка майбутніх вчителів-філологів

   Неперервна освіта

   Викладання іноземної мови

   Кафедра педагогіки

Кл.слова (ненормовані):
інтернет-технології


Дод.точки доступу:
Носко, Микола Олексійович \ред.\; Дятлов, Володимир Олександрович \ред.\; Бобир, Світлана Леонідівна \ред.\; Чернігівський національний педагогічний університет імені Т.Г. Шевченка
Примірників всього: 1
фб (1)
Свободны: фб (1)
Знайти схожі

10.
373.6
Є 24


   
    Європейський Союз - Україна: освіта дорослих [Текст] : збірник матеріалів форуму до Міжнародних днів освіти дорослих в Україні (Київ, 4-6 листопада 2014 р.) / Національна комісія України у справах ЮНЕСКО, Міністерство освіти і науки України, Національна академія педагогічних наук України, Товариство "Знання" України, Представництво DVV INTERNATIONAL в Україні. - Київ ; Ніжин : ПП Лисенко М. М., 2015. - 200 с. - ISBN 978-617-640-200-8 : 40.00 грн., 24.00 грн.
ББК 74.4я43
РУБ 373.6
Рубрики: Освіта дорослих
   Неперервна освіта

   Вища освіта--розвиток

   Обдарованість

   Кафедра педагогіки

Кл.слова (ненормовані):
Європейський Союз і Україна


Дод.точки доступу:
Національна комісія України у справах ЮНЕСКО; Міністерство освіти і науки України; Національна академія педагогічних наук України; Товариство "Знання" України; Представництво DVV INTERNATIONAL в Україні
Примірників всього: 3
фб (1), Ч.З.№2 (1), аб (1)
Свободны: фб (1), Ч.З.№2 (1), аб (1)
Знайти схожі

 1-10    11-13 
 
Статистика
за 28.05.2024
Кількість запитів 33993
Кількість відвідувачів 995
Кількість замовлень 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя