373.2.025.7(477)
П 11


    Піроженко, Т.
    Становлення ціннісних орієнтацій дітей старшого дошкільного віку / Тамара Піроженко // Вихователь-методист дошк. закл. : щоміс. спеціаліз. журн. - 2017. - № 10. - С. 4–6. - Зміст: Зберігаємо цінність образного спириймання світу ; Навчаємо осмислено організовувати діяльність.
УДК
Рубрики: Дошкільне виховання--ціннісні орієнтації
Кл.слова (ненормовані):
дошкільна педагогіка -- мислення -- розвиток -- цілісність -- ціннісні орієнтації -- цінності -- аналітичне мислення -- аналітичні здібності -- діяльність -- осмислена організація -- вимоги дорослих -- фасилітація
Анотація: У статті йдеться про збереження цілісного образного сприймання світу у дошкільників, формування цінностей дитини та навчання осмислено організовувати свою діяльність.


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)


373.2.025.7(477)
К 21


    Карабаєва, І.
    Сенсорно-пізнавальна компетенція: визначаємо рівень сформованості у старших дошкільників / Ірина Карабаєва // Вихователь-методист дошк. закл. : щоміс. спеціаліз. журн. - 2018. - № 3. - С. 61–68. - Зміст: Показники сформованості ; Методика дослідження ; Додаток 1 : Картки до ігрових діагностичних методик "Четвертий зайвий" і "Порівняй" ; Додаток 2 : Протокол оцінювання рівня сформованості сенсорно-пізнавальної компетенції дитини старшого дошкільного віку.
УДК
Рубрики: Дошкільна освіта--сенсорний розвиток
Кл.слова (ненормовані):
сенсорний розвиток -- сенсорно-пізнавальні компетенція -- мислення -- старший дошкільний вік -- мислення -- сформованість -- методика дослідження -- ігрові діагностичні методики -- оцінювання
Анотація: У статті описано показники сформованості мисленнєвих операцій у дітей старшого дошкільного віку та методику проведення моніторингового дослідження цієї компетенції.


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)