74.204.2
П 76


    Примакова, Т. В.
    Аналітична діяльність учителя історії [Текст] / Т. В. Примакова // Історія та правознавство : Науково-методичний журнал. - 2014. - N 9. - С. 2-3. - Библиогр. в конце ст.
ББК 74.204.2
Рубрики: Вчитель історії--аналітична діяльність
   Вчителі--професійне зростання

Кл.слова (ненормовані):
професійне зростання вчителя -- аналітична діяльність вчителя -- аналітико-оцінна діяльність вчителя -- аналітичне мислення
Анотація: В статті йде мова про те, що перш ніж спланувати та провести будь-який навчальний захід, урок, визначитися із напрямами власної діяльності, учителю потрібно вивчити, проаналізувати та врахувати основні елементи педагогічного процесу. Нерозуміння стану справ, нездатність розгледіти помилки, прийняти правильне рішення - усе це уповільнює процес професійного зростання.


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)


88.8
К 75


    Кочерга, Олександр.
    Навчання дитини в контексті психофізіологічної діяльності мозку / О. Кочерга // Інозем. мови в шк. України : наук.-метод. журн. - 2014. - № 2. - С. 10-13.
ББК 88.8
Рубрики: Вікова психологія--молодший шкільний вік
Кл.слова (ненормовані):
робота мозку -- учні початкової школи -- мислення -- ліва півкуля мозку -- права півкуля мозку -- логічне мислення -- інтуїція -- вербальна інформація -- невербальна інформація -- аналітичне мислення -- буквальне розуміння слів -- послідовне мислення -- математичні здібності -- просторова орієнтація -- музикальність -- уява -- художні здібності -- почуття -- емоції
Анотація: У статті наведено особливості роботи мозку учнів початкових класів, що допоможе педагогам краще усвідомити природу кожного учня та урізноманітити їх діяльність на уроці.


Є примірники у відділах:
НМК іноз. мов Прим. 1 (вільний)


74
Ф 33


    Федоров, Олександр.
    Медіаосвіта та медіакритика в контексті підготовки майбутніх педагогів / Олександр Федоров // Вища освіта України : теорет. та наук.-метод. часоп. - 2014. - № 4. - С. 59-70 : мал. - Бібліогр.: 17 назв.
ББК 74
Рубрики: Підготовка вчителів--підготовка до медіаосвіти школярів--Росія
Кл.слова (ненормовані):
медіаосвіта -- медіаграмотність -- медіакритика -- медіакомпетентність -- аналітичне мислення
Анотація: У теоретичній моделі, що синтезує завдання медіаосвіти і медіакритики для ефективного розвитку медіакомпетентності та аналітичного мислення майбутніх педагогів, їх цілеспрямованої підготовки до медіаосвіти школярів, представлені такі компоненти: 1) початковий констатувальний компонент: констатація та аналіз рівнів медіакомпетентності (включаючи розвиток аналітичного мислення) відносно медіа та медіатекстів у певній аудиторії на початковому етапі навчання; 2) формувальний компонент: теоретична складова (блоки теоретичної підготовки аудиторії в галузі медіаосвіти і медіакритики), тобто вивчення аудиторією методів і форм медіаосвіти; і практична складова (блок аналітичної та креативної діяльності аудиторії відносно медіа; блок технології підготовки аудиторії до медіаосвіти школярів); 3) підсумковий констатувальний компонент (блок проведення тестування аудиторії з метою виявлення підсумкових рівнів медіакомпетентності (включаючи розвиток аналітичного мислення) аудиторії; блок аналізу результатів тестування аудиторії з метою виявлення підсумкових рівнів медіакомпетентності (включаючи розвиток аналітичного мислення) аудиторії; 4) результативний компонент: підвищення рівнів медіакомпетентності аудиторії, зокрема і на матеріалі аналізу взаємовідносин медіа та соціуму й аналізу медіатекстів різних видів і жанрів.


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)


373.2.025.7(477)
П 11


    Піроженко, Т.
    Становлення ціннісних орієнтацій дітей старшого дошкільного віку / Тамара Піроженко // Вихователь-методист дошк. закл. : щоміс. спеціаліз. журн. - 2017. - № 10. - С. 4–6. - Зміст: Зберігаємо цінність образного спириймання світу ; Навчаємо осмислено організовувати діяльність.
УДК
Рубрики: Дошкільне виховання--ціннісні орієнтації
Кл.слова (ненормовані):
дошкільна педагогіка -- мислення -- розвиток -- цілісність -- ціннісні орієнтації -- цінності -- аналітичне мислення -- аналітичні здібності -- діяльність -- осмислена організація -- вимоги дорослих -- фасилітація
Анотація: У статті йдеться про збереження цілісного образного сприймання світу у дошкільників, формування цінностей дитини та навчання осмислено організовувати свою діяльність.


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)