Шифр: ПП/2011/2
   Журнал

Практична психологія та соціальна робота [Текст] : Науково-практичний освітньо-методичний журнал. - К. : компанія "Социс", 2004 - . - Виходить щомісячно
2011р. N 2
Зміст:
Авдєєва, І. М. Фасилітація особистісного розвитку хронічно неуспішних молодших школярів / І. М. Авдєєва. - С.1-7.
Семенов, И. Н. Рефлексивно-деятельностная педагогика как социокультурный фактор развития инновационного образования / И. Н. Семенов. - С.7-11.
Климчук, В. О. Методики дослідження внутрішньої мотивації / В. О. Климчук, В . В. Горбунова. - С.11-16.
Максименко, С. Д. Модифікація методики дослідження агресивності людини "тест руки" (hand test) / С. Д. Максименко, О. М. Кокун, Є. В. Тополов. - С.16-22.
Сісків, М. В. Адаптація модифікованого україномовного варіанту методики Танга Т. "Шкала грошової етики" (ШГЕ) / М. В. Сісків. - С.22-26.
Антонова, Н. О. Ціннісні орієнтації студентів з різним типом готовності до професійної діяльності психолога / Н. О. Антонова. - С.31-35.
Куфтяк, Е. В. Совладающее с трудностями поведение в семье / Е. В. Куфтяк. - С.36-44.
Широка, А. О. Сепарація в дочірньо-материнських стосунках крізь призму сюжету давньогрецького міфу про Деметру та Персефону / А. О. Широка. - С.45-49.
Бедлінський, О. І. Проблема періодизації підліткового віку в сучасному суспільстві / О. І. Бедлінський. - С.49-54.
Хуснутдинова-Жербер, Л. Дети не от мира сего / Л. Хуснутдинова-Жербер. - С.54-56.
Савиченко, О. М. Розвиток здібностей у спортивній діяльності / О. М. Савиченко. - С.56-64.
Синявський, В. В. Борис Олексійович Федоришин (1930-2007) - засновник української школи професійної орієнтації / В. В. Синявський. - С.64-70.
Ригин, А. С. О Бердяеве, русской метафизике и вечном городе / А. С. Ригин. - С.70-73.
Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)


88.840
А 18


    Авдєєва, І. М.
    Фасилітація особистісного розвитку хронічно неуспішних молодших школярів [Текст] / І. М. Авдєєва // Практична психологія та соціальна робота : Науково-практичний освітньо-методичний журнал. - 2011. - N 2. - С. 1-7.
ББК 88.840
Рубрики: Психологія навчання
   Неуспішність в навчанні

   молодші школярі

Кл.слова (ненормовані):
хронічна неуспішність


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)


Шифр: ВШ-3/2011/3
   Журнал

Вища школа [Текст] : Науково-практичне видання/ Міністерство освіти і науки України. - К. : Товариство " Знання" України, КОО, 2001 - . - ISSN 1682-2366. - Виходить щомісячно
2011р. N 3
Зміст:
Зіньковський, Юрій. Камені спотикання вітчизняної вищої освіти / Ю. Зіньковський. - С.7-18
Мадзігон, Василь. Реформа освіти у руслі Болонського процесу та управління якістю безперервної освіти / В. Мадзігон, М. Вачевський. - С.19-26
Корсак, Костянтин. Ноотехнології як засіб побудови ноосфери В. Вернадського / К. Корсак. - С.27-35
Ярошенко, Тетяна. Відкритий доступ - шлях до присутності України у світовій науковій спільноті / Т. Ярошенко. - С.47-51
Жуков, Ігор. Концепція інтернет-порталу інформаційних ресурсів освіти і науки МОНМС України / І. Жуков, О. Іванкевич, Г. Кременецький. - С.52-61
Андрюшина, Олена. Освітні інвестиції в контексті національного моніторингу якості загальної освіти (досвід США) / О. Андрюшина. - С.62-68
Пономаренко, Оксана. Особливості профорієнтаційної роботи у навчальних закладах Великої Британії / О. Пономаренко. - С.69-77
Величко, Олександр. Розвиток рейтингового оцінювання діяльності науково-педагогічних працівників / О. Величко [и др.]. - С.78-84
Інші автори: Іващенко В., Ясев О., Рожков О.
Бочкарьова, Наталія. Дослідження сутності поняття " педагогічна фасилітація" / Н. Бочкарьова. - С.98-104
Кожедуб, Лідія. Навчання читанню художних творів у мовних ВНЗ в умовах зниження рівня читацької активності в суспільстві / Л. Кожедуб. - С.105-113
Жорнова, Ольга. Модернізація освіти як mainstream у вітчизняній педагогіці / О. Жорнова, О. Жорнова. - С.114-122
Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)


74.04(4Укр)
Б 86


    Бочкарьова, Наталія.
    Дослідження сутності поняття " педагогічна фасилітація" [Текст] / Н. Бочкарьова // Вища школа : Науково-практичне видання. - 2011. - N 3. - С. 98-104 . - ISSN 1682-2366
ББК 74.04(4Укр)
Рубрики: гуманізація освіти
   Демократизація освіти

   Кафедра педагогіки та педагогічної майстерності

Кл.слова (ненормовані):
педагогічна фасилітація


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)


74.1
М 23


    Манилюк, Юлія.
    Не адміністратор-посадовець, а фасилітатор освіти [Текст] / Ю. Манилюк // Дошкільне виховання : Науково-методичний журнал для педагогів і батьків. - 2011. - N 7. - С. 12-15. . - ISSN 0321-1401
ББК 74.1
Рубрики: Заклади дошкільної освіти--управління--керівні кадри
Кл.слова (ненормовані):
педагогічна фасилітація -- групова взаємодія


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)


88.840
П 49


    Поліщук, Юлія.
    Поняття психологічного супроводу: змістовий аспект [Текст] / Ю. Поліщук // Освіта і управління : Науково-практичний журнал. - 2011. - Том 14, N 4. - С. 111-115.
ББК 88.840
Рубрики: Педагогічна психологія--психологічний супровід
   Психологічний супровід--дослідження

   Шкільний психолог--психолого-педагогічний супровід

Кл.слова (ненормовані):
фасилітація -- фасилітативний супровід -- психологічний супровід


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)




    Стецюк, К. В.
    Ідеї фасилітації в процесі формування екологічної культури майбутніх агрономів / К. В. Стецюк // Педагогіка і психологія. Вісн. НАПН України : наук.-теорет. та інформ. журн. Нац. акад. пед. наук України. - 2012. - № 3. - С. 27-31. - Бібліогр.: 11 назв.
ББК 74.58(4Укр)
Рубрики: Підготовка майбутніх агрономів--екологічна культура
   культура екологічна

Кл.слова (ненормовані):
саморегуляція -- особистісна зміна -- екологічна культура -- вчитель-фасилітатор -- екологічна фасилітація
Анотація: Обгрунтовано використання ідей фасилітації в процесі формування екологічної культури, які характеризуються особливостями багатофункціональної взаємодії "викладач-студент" і "людина-природа", конгруентністю, недирективністю, різнобічністю та конструктивністю, спрямованими на створення діалогічних, суб'єкт-суб'єктних стосунків з іншими та навколишнім середовищем, що сприяє як реалізації внутрішніх можливостей майбутнього агронома, так і його особистісного <еколого-професійного зростання>.


Є примірники у відділах:
Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний)


Шифр: ПП/2013/2
   Журнал

Практична психологія та соціальна робота [Текст] : Науково-практичний освітньо-методичний журнал. - К. : компанія "Социс", 2004 - . - Виходить щомісячно
2013р. N 2
Зміст:
Андрєєв, О. С. Фасилітація особистісного зростання / О. С. Андрєєв. - С.1-13.
Березіна, Т. Н. Розвиток сприйняття / Т. Н. Березіна. - С.17-21.
Колошина, Т. Ю. Використання казки у бізнес-тренінгу / Т. Ю. Колошина, О. О. Трусь. - С.21-30.
Гайворонюк, Н. О. Організація ефективної роботи з підлітками і дітьми-сиротами з формування та усвідомлення сімейних цінностей / Н. О. Гайворонюк. - С.42-47.
Ніконова, О. Ю. Програма соціально-психологічного тренінгу зі зниження співзалежності / О. Ю. Ніконова. - С.53-57.
Королюк, Т. І. Проблема використання вітчизняних психотехнік у консультативній роботі / Т. І. Королюк. - С.57-63.
Климчук, В. О. Сучасне психологічне консультування та психотерапія: дискурс соціального конструкціонізму / В. О. Климчук. - С.63-69.
Волков, Є. Н. Консультування як навчання, або Про недовченості консультантів / Є. Н. Волков. - С.69-75.
Назар, М. М. Проблеми формування віртуального освітнього простору / М. М. Назар. - С.75-80.
Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)


88.37
А 65


    Андрєєв, О. С.
    Фасилітація особистісного зростання [Текст] / О. С. Андрєєв // Практична психологія та соціальна робота : Науково-практичний освітньо-методичний журнал. - 2013. - N 2. - С. 1-13.
ББК 88.37
Рубрики: Психологія особистості
   Свідомість особистості

Кл.слова (ненормовані):
адаптація -- адекватність -- Інтуїція -- стрес


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)


88.6
А 18


    Авдеева, И. Н.
    Динамика психологических особенностей педагогов-инноваторов: фасилитативный контекст [Текст] / И. Н. Авдеева // Практична психологія та соціальна робота : Науково-практичний освітньо-методичний журнал. - 2013. - N 6. - С. 25-33. - Библиогр. в конце ст.
ДРНТІ
ББК 88.6 + 74.204.21
Рубрики: Педагогічна психологія--вчителі--інноваційна діяльність
   Вчитель--інноваційна діяльність--психологічні особливості

Кл.слова (ненормовані):
вчитель-інноватор -- педагогічна фасилітація -- творча педагогічна діяльність -- особистісно-розвиваюче навчання -- психічний стан
Анотація: В статье представлены результаты пролонгированного изучения личностных особенностей учителей-инноваторов. Показано положительное влияние на психический статус инноваторов специальной программы организационно-методической поддержки. В основе программы - содействие становлению у учителей фасилитативных установок профессиональной деятельности.


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)


74.204.2
С 56


   
    Современный педагог в пространстве современных проблем образования [Текст] : [подборка статей] // Мир психологии : Научно-методический журнал. - 2013. - N 3. - С. 150-207. - Зміст: Исследование профессионального сознания педагога дошкольного образовательного учреждения в современных кросскультурных условиях России / О. Н. Недосека, А. В. Науменко. О профессиональном сознании будущего учителя / Н. И. Гуслякова. Отношение к себе в своей роли педагога на пути к самореализации / С. К. Бондырева. Смысловые установки учителя-фасилитатора: базовое содержание и пути формирования / И. Н. Авдеева. Переструктурирование как важный механизм творчества и проблема гуманизации обучения / А. В. Губенко. Метакогнитивные процессы и когнитивная деятельность / Н. Б. Яновская.
ББК 74.204.2
Рубрики: Кафедра педагогіки та педагогічної майстерності
   Кафедра дошкільної освіти

   Педагог--самосвідомість педагога

   Педагог--оптимізація діяльності

   Заклади дошкільної освіти--педагоги--професійна свідомість

   Підготовка майбутніх вчителів--професійна свідомість

Кл.слова (ненормовані):
педагог дошкільної освіти -- дослідження професійної свідомості -- підготовка вчителя -- оптимізація діяльності педагога -- вчитель-фасилітатор -- гуманізація навчання -- рівні мислення


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)


74.202.242
Г 82


    Грибачова, Майя.
    Скрайбінг - сучасний засіб візуалізації мислення учнів [Текст] / М. Грибачова // Учитель початкової школи : Науково-методичний журнал. - 2017. - N 1. - С. 24-28.
ББК 74.202.242
Рубрики: Початкова школа--комп’ютерні технології
   Початкова школа--інновації

Кл.слова (ненормовані):
скрайбінг-фасилітація -- відеоскрайбінг -- комп’ютерний відеоскрайбінг


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)


15
Н 34


    Горбенко, Сергій Семенович.
    Забезпечення вчителем особистісно орієнтованого мистецького навчання і виховання учнів [Текст] / С. С. Горбенко // Наукові записки Ніжинського державного університету імені Миколи Гоголя. Психолого-педагогічні науки : Науковий журнал / Міністерство освіти і науки України, Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя. - Ніжин : НДУ ім. М. Гоголя, 2017. - № 1 : I мистецько-педагогічні читання пам’яті професора О. Я. Ростовського "Актуальні проблеми мистецької освіти". - С. 70-75
ББК 88я5 + 74я5
РУБ 15
Рубрики: Підготовка майбутніх вчителів музики
   Особистісно орієнтоване навчання--процес навчання--мистецтво

Кл.слова (ненормовані):
емпатія -- фасилітація


Дод.точки доступу:
Коваленко, Євгенія Іванівна \ред.\; Міністерство освіти і науки УкраїниНіжинський державний університет імені Миколи Гоголя

Є примірники у відділах: всього 5 : фб (2), ав (1), Ч.З.№2 (2)
Вільні: фб (2), ав (1), Ч.З.№2 (2)


373.2.025.7(477)
П 11


    Піроженко, Т.
    Становлення ціннісних орієнтацій дітей старшого дошкільного віку / Тамара Піроженко // Вихователь-методист дошк. закл. : щоміс. спеціаліз. журн. - 2017. - № 10. - С. 4–6. - Зміст: Зберігаємо цінність образного спириймання світу ; Навчаємо осмислено організовувати діяльність.
УДК
Рубрики: Дошкільне виховання--ціннісні орієнтації
Кл.слова (ненормовані):
дошкільна педагогіка -- мислення -- розвиток -- цілісність -- ціннісні орієнтації -- цінності -- аналітичне мислення -- аналітичні здібності -- діяльність -- осмислена організація -- вимоги дорослих -- фасилітація
Анотація: У статті йдеться про збереження цілісного образного сприймання світу у дошкільників, формування цінностей дитини та навчання осмислено організовувати свою діяльність.


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)


Шифр: ІПУ/2019/7/9
   Журнал

Історія та правознавство [Текст] : Науково-методичний журнал/ Міністерство освіти і науки України. Учасник проекту ХНПУ ім. Г. С. Сковороди. - Х. : ТОВ "Видавнича група "Основа", 2003 - . - Виходить двічі на місяць
2019р. N 7/9
Зміст:
"Пряма лінія” з тренерами НУШ: високий рівень педагогічної освіти та якісна інформація від найкращих спікерів!. - С.3-5.
Чаркіна, Т. І. Педагогічна фасилітація у діяльності сучасного вчителя / Т. І. Чаркіна. - С.5-10.
Лутченко, Н. В. Формування просторової компетентності на уроках історії та географії / Н. В. Лутченко. - С.10-16.
Краснова, Т. В. Розвиток особистісного потенціалу школярів / Т. В. Краснова. - С.16-19.
Примакова, Т. В. До питання формування культурної самосвідомості засобами історії / Т. В. Примакова. - С.19-22.
Чернік, С. Д. Використання аудіовізуальних джерел на уроках у старшій школі / С. Д. Чернік. - С.22-27.
Колінько, А. П. Вплив критичного мислення на ефективність навчання учнів / А. П. Колінько. - С.27-34.
Якубечко, О. К. Тестові завдання для засвоєння понять і термінів до курсу історії України / О. К. Якубечко, С. Б. Хамуляк. - С.34-49.
Неспокійні часи в історії людства: факти про війну. - С.49.
Дяченко, І. М. Франція у другій половині XX - на початку XXI ст. : всесвітня історія. 11 клас / І. М. Дяченко. - С.50-55.
Качуровська, І. С. Повсякденне життя та культура України в середині XIX - на початку XX ст. : історія України. 9 клас / І. С. Качуровська. - С.55-63.
Онопченко, О. І. Сім’я і шлюб : право. 9 клас / О. І. Онопченко. - С.63-67.
Нужа, Ю. П. Практичне заняття "Повсякденне життя в СРСР у 1980-1990-х рр. Телебачення” : історія України. 11 клас / Ю. П. Нужа. - С.67-70.
Ларіонова, А. М. "Чорнобиль - Фукусіма. У світі атомних ядер”. Історичний та літературний аспект : інтегрований урок: історія України, українська література. 11 клас / ЛаріоноваМ., О. О. Адарюков. - С.70-79.
Машика, В. Задачі з цивільного права / В. Машика. - С.79-86.
Шиманчик, Я. М. Viber-квест "Права людини” : правознавство. 10-11 класи / Я. М. Шиманчик. - С.86-87.
Степаненко, О. І. Навчальна програма з позашкільної освіти науково-дослідницького напряму "Історичне краєзнавство” (1 рік навчання) : фаховий сервер № 58 / О. І. Степаненко. - сайт http://journal.osnova.com.ua
Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)


37(477)
Ч-20


    Чаркіна, Т. І.
    Педагогічна фасилітація у діяльності сучасного вчителя [Текст] / Т. І. Чаркіна // Історія та правознавство : Науково-методичний журнал. - 2019. - N 7/9. - С. 5-10.
УДК
Рубрики: Вчитель--сучасний вчитель
Кл.слова (ненормовані):
вчитель нової української школи -- педагогічна фамилітація -- сучасний вчитель -- педагогіка партнерства -- професійна свідомість вчителя
Анотація: Йдеться мова про те, яким повинен бути вчитель нової української школи. Це люди, які здатні створити умови для гармонійних внутрішньогрупових взаємодій, для співтворчості і співробітництва суб’єктів освітнього процесу.


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)