> Шифр: ПП/2011/2 Журнал 2011р. N 2 Авдєєва, І. М. Фасилітація особистісного розвитку хронічно неуспішних молодших школярів / І. М. Авдєєва. - С.1-7. Семенов, И. Н. Рефлексивно-деятельностная педагогика как социокультурный фактор развития инновационного образования / И. Н. Семенов. - С.7-11. Климчук, В. О. Методики дослідження внутрішньої мотивації / В. О. Климчук, В . В. Горбунова. - С.11-16. Максименко, С. Д. Модифікація методики дослідження агресивності людини "тест руки" (hand test) / С. Д. Максименко, О. М. Кокун, Є. В. Тополов. - С.16-22. Сісків, М. В. Адаптація модифікованого україномовного варіанту методики Танга Т. "Шкала грошової етики" (ШГЕ) / М. В. Сісків. - С.22-26. Антонова, Н. О. Ціннісні орієнтації студентів з різним типом готовності до професійної діяльності психолога / Н. О. Антонова. - С.31-35. Куфтяк, Е. В. Совладающее с трудностями поведение в семье / Е. В. Куфтяк. - С.36-44. Широка, А. О. Сепарація в дочірньо-материнських стосунках крізь призму сюжету давньогрецького міфу про Деметру та Персефону / А. О. Широка. - С.45-49. Бедлінський, О. І. Проблема періодизації підліткового віку в сучасному суспільстві / О. І. Бедлінський. - С.49-54. Хуснутдинова-Жербер, Л. Дети не от мира сего / Л. Хуснутдинова-Жербер. - С.54-56. Савиченко, О. М. Розвиток здібностей у спортивній діяльності / О. М. Савиченко. - С.56-64. Синявський, В. В. Борис Олексійович Федоришин (1930-2007) - засновник української школи професійної орієнтації / В. В. Синявський. - С.64-70. Ригин, А. С. О Бердяеве, русской метафизике и вечном городе / А. С. Ригин. - С.70-73. Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
А 18 Авдєєва, І. М. Фасилітація особистісного розвитку хронічно неуспішних молодших школярів [Текст] / І. М. Авдєєва> // Практична психологія та соціальна робота : Науково-практичний освітньо-методичний журнал. - 2011. - N 2. - С. 1-7. Рубрики: Психологія навчання Неуспішність в навчанні молодші школярі Кл.слова (ненормовані): хронічна неуспішність Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
> Шифр: ВШ-3/2011/3 Журнал 2011р. N 3 Зіньковський, Юрій. Камені спотикання вітчизняної вищої освіти / Ю. Зіньковський. - С.7-18 Мадзігон, Василь. Реформа освіти у руслі Болонського процесу та управління якістю безперервної освіти / В. Мадзігон, М. Вачевський. - С.19-26 Корсак, Костянтин. Ноотехнології як засіб побудови ноосфери В. Вернадського / К. Корсак. - С.27-35 Ярошенко, Тетяна. Відкритий доступ - шлях до присутності України у світовій науковій спільноті / Т. Ярошенко. - С.47-51 Жуков, Ігор. Концепція інтернет-порталу інформаційних ресурсів освіти і науки МОНМС України / І. Жуков, О. Іванкевич, Г. Кременецький. - С.52-61 Андрюшина, Олена. Освітні інвестиції в контексті національного моніторингу якості загальної освіти (досвід США) / О. Андрюшина. - С.62-68 Пономаренко, Оксана. Особливості профорієнтаційної роботи у навчальних закладах Великої Британії / О. Пономаренко. - С.69-77 Величко, Олександр. Розвиток рейтингового оцінювання діяльності науково-педагогічних працівників / О. Величко [и др.]. - С.78-84 Інші автори: Іващенко В., Ясев О., Рожков О. Бочкарьова, Наталія. Дослідження сутності поняття " педагогічна фасилітація" / Н. Бочкарьова. - С.98-104 Кожедуб, Лідія. Навчання читанню художних творів у мовних ВНЗ в умовах зниження рівня читацької активності в суспільстві / Л. Кожедуб. - С.105-113 Жорнова, Ольга. Модернізація освіти як mainstream у вітчизняній педагогіці / О. Жорнова, О. Жорнова. - С.114-122 Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
Б 86 Бочкарьова, Наталія. Дослідження сутності поняття " педагогічна фасилітація" [Текст] / Н. Бочкарьова> // Вища школа : Науково-практичне видання. - 2011. - N 3. - С. 98-104 . - ISSN 1682-2366 Рубрики: гуманізація освіти Демократизація освіти Кафедра педагогіки та педагогічної майстерності Кл.слова (ненормовані): педагогічна фасилітація Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
М 23 Манилюк, Юлія. Не адміністратор-посадовець, а фасилітатор освіти [Текст] / Ю. Манилюк> // Дошкільне виховання : Науково-методичний журнал для педагогів і батьків. - 2011. - N 7. - С. 12-15. . - ISSN 0321-1401 Рубрики: Заклади дошкільної освіти--управління--керівні кадри Кл.слова (ненормовані): педагогічна фасилітація -- групова взаємодія Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
П 49 Поліщук, Юлія. Поняття психологічного супроводу: змістовий аспект [Текст] / Ю. Поліщук> // Освіта і управління : Науково-практичний журнал. - 2011. - Том 14, N 4. - С. 111-115. Рубрики: Педагогічна психологія--психологічний супровід Психологічний супровід--дослідження Шкільний психолог--психолого-педагогічний супровід Кл.слова (ненормовані): фасилітація -- фасилітативний супровід -- психологічний супровід Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
Стецюк, К. В. Ідеї фасилітації в процесі формування екологічної культури майбутніх агрономів / К. В. Стецюк> // Педагогіка і психологія. Вісн. НАПН України : наук.-теорет. та інформ. журн. Нац. акад. пед. наук України. - 2012. - № 3. - С. 27-31. - Бібліогр.: 11 назв. Рубрики: Підготовка майбутніх агрономів--екологічна культура культура екологічна Кл.слова (ненормовані): саморегуляція -- особистісна зміна -- екологічна культура -- вчитель-фасилітатор -- екологічна фасилітація Анотація: Обгрунтовано використання ідей фасилітації в процесі формування екологічної культури, які характеризуються особливостями багатофункціональної взаємодії "викладач-студент" і "людина-природа", конгруентністю, недирективністю, різнобічністю та конструктивністю, спрямованими на створення діалогічних, суб'єкт-суб'єктних стосунків з іншими та навколишнім середовищем, що сприяє як реалізації внутрішніх можливостей майбутнього агронома, так і його особистісного <еколого-професійного зростання>. Є примірники у відділах: Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний) |
> Шифр: ПП/2013/2 Журнал 2013р. N 2 Андрєєв, О. С. Фасилітація особистісного зростання / О. С. Андрєєв. - С.1-13. Березіна, Т. Н. Розвиток сприйняття / Т. Н. Березіна. - С.17-21. Колошина, Т. Ю. Використання казки у бізнес-тренінгу / Т. Ю. Колошина, О. О. Трусь. - С.21-30. Гайворонюк, Н. О. Організація ефективної роботи з підлітками і дітьми-сиротами з формування та усвідомлення сімейних цінностей / Н. О. Гайворонюк. - С.42-47. Ніконова, О. Ю. Програма соціально-психологічного тренінгу зі зниження співзалежності / О. Ю. Ніконова. - С.53-57. Королюк, Т. І. Проблема використання вітчизняних психотехнік у консультативній роботі / Т. І. Королюк. - С.57-63. Климчук, В. О. Сучасне психологічне консультування та психотерапія: дискурс соціального конструкціонізму / В. О. Климчук. - С.63-69. Волков, Є. Н. Консультування як навчання, або Про недовченості консультантів / Є. Н. Волков. - С.69-75. Назар, М. М. Проблеми формування віртуального освітнього простору / М. М. Назар. - С.75-80. Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
А 65 Андрєєв, О. С. Фасилітація особистісного зростання [Текст] / О. С. Андрєєв> // Практична психологія та соціальна робота : Науково-практичний освітньо-методичний журнал. - 2013. - N 2. - С. 1-13. Рубрики: Психологія особистості Свідомість особистості Кл.слова (ненормовані): адаптація -- адекватність -- Інтуїція -- стрес Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
А 18 Авдеева, И. Н. Динамика психологических особенностей педагогов-инноваторов: фасилитативный контекст [Текст] / И. Н. Авдеева> // Практична психологія та соціальна робота : Науково-практичний освітньо-методичний журнал. - 2013. - N 6. - С. 25-33. - Библиогр. в конце ст.
Рубрики: Педагогічна психологія--вчителі--інноваційна діяльність Вчитель--інноваційна діяльність--психологічні особливості Кл.слова (ненормовані): вчитель-інноватор -- педагогічна фасилітація -- творча педагогічна діяльність -- особистісно-розвиваюче навчання -- психічний стан Анотація: В статье представлены результаты пролонгированного изучения личностных особенностей учителей-инноваторов. Показано положительное влияние на психический статус инноваторов специальной программы организационно-методической поддержки. В основе программы - содействие становлению у учителей фасилитативных установок профессиональной деятельности. Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
С 56 Современный педагог в пространстве современных проблем образования [Текст] : [подборка статей]> // Мир психологии : Научно-методический журнал. - 2013. - N 3. - С. 150-207. - Зміст: Исследование профессионального сознания педагога дошкольного образовательного учреждения в современных кросскультурных условиях России / О. Н. Недосека, А. В. Науменко. О профессиональном сознании будущего учителя / Н. И. Гуслякова. Отношение к себе в своей роли педагога на пути к самореализации / С. К. Бондырева. Смысловые установки учителя-фасилитатора: базовое содержание и пути формирования / И. Н. Авдеева. Переструктурирование как важный механизм творчества и проблема гуманизации обучения / А. В. Губенко. Метакогнитивные процессы и когнитивная деятельность / Н. Б. Яновская. Рубрики: Кафедра педагогіки та педагогічної майстерності Кафедра дошкільної освіти Педагог--самосвідомість педагога Педагог--оптимізація діяльності Заклади дошкільної освіти--педагоги--професійна свідомість Підготовка майбутніх вчителів--професійна свідомість Кл.слова (ненормовані): педагог дошкільної освіти -- дослідження професійної свідомості -- підготовка вчителя -- оптимізація діяльності педагога -- вчитель-фасилітатор -- гуманізація навчання -- рівні мислення Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
Г 82 Грибачова, Майя. Скрайбінг - сучасний засіб візуалізації мислення учнів [Текст] / М. Грибачова> // Учитель початкової школи : Науково-методичний журнал. - 2017. - N 1. - С. 24-28. Рубрики: Початкова школа--комп’ютерні технології Початкова школа--інновації Кл.слова (ненормовані): скрайбінг-фасилітація -- відеоскрайбінг -- комп’ютерний відеоскрайбінг Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
Н 34 Горбенко, Сергій Семенович. Забезпечення вчителем особистісно орієнтованого мистецького навчання і виховання учнів [Текст] / С. С. Горбенко> // Наукові записки Ніжинського державного університету імені Миколи Гоголя. Психолого-педагогічні науки : Науковий журнал / Міністерство освіти і науки України, Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя. - Ніжин : НДУ ім. М. Гоголя, 2017. - № 1 : I мистецько-педагогічні читання пам’яті професора О. Я. Ростовського "Актуальні проблеми мистецької освіти". - С. 70-75 РУБ 15 Рубрики: Підготовка майбутніх вчителів музики Особистісно орієнтоване навчання--процес навчання--мистецтво Кл.слова (ненормовані): емпатія -- фасилітація Дод.точки доступу: Коваленко, Євгенія Іванівна \ред.\; Міністерство освіти і науки УкраїниНіжинський державний університет імені Миколи Гоголя Є примірники у відділах: всього 5 : фб (2), ав (1), Ч.З.№2 (2) Вільні: фб (2), ав (1), Ч.З.№2 (2) |
П 11 Піроженко, Т. Становлення ціннісних орієнтацій дітей старшого дошкільного віку / Тамара Піроженко> // Вихователь-методист дошк. закл. : щоміс. спеціаліз. журн. - 2017. - № 10. - С. 4–6. - Зміст: Зберігаємо цінність образного спириймання світу ; Навчаємо осмислено організовувати діяльність.
Кл.слова (ненормовані): дошкільна педагогіка -- мислення -- розвиток -- цілісність -- ціннісні орієнтації -- цінності -- аналітичне мислення -- аналітичні здібності -- діяльність -- осмислена організація -- вимоги дорослих -- фасилітація Анотація: У статті йдеться про збереження цілісного образного сприймання світу у дошкільників, формування цінностей дитини та навчання осмислено організовувати свою діяльність. Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
> Шифр: ІПУ/2019/7/9 Журнал 2019р. N 7/9 "Пряма лінія” з тренерами НУШ: високий рівень педагогічної освіти та якісна інформація від найкращих спікерів!. - С.3-5. Чаркіна, Т. І. Педагогічна фасилітація у діяльності сучасного вчителя / Т. І. Чаркіна. - С.5-10. Лутченко, Н. В. Формування просторової компетентності на уроках історії та географії / Н. В. Лутченко. - С.10-16. Краснова, Т. В. Розвиток особистісного потенціалу школярів / Т. В. Краснова. - С.16-19. Примакова, Т. В. До питання формування культурної самосвідомості засобами історії / Т. В. Примакова. - С.19-22. Чернік, С. Д. Використання аудіовізуальних джерел на уроках у старшій школі / С. Д. Чернік. - С.22-27. Колінько, А. П. Вплив критичного мислення на ефективність навчання учнів / А. П. Колінько. - С.27-34. Якубечко, О. К. Тестові завдання для засвоєння понять і термінів до курсу історії України / О. К. Якубечко, С. Б. Хамуляк. - С.34-49. Неспокійні часи в історії людства: факти про війну. - С.49. Дяченко, І. М. Франція у другій половині XX - на початку XXI ст. : всесвітня історія. 11 клас / І. М. Дяченко. - С.50-55. Качуровська, І. С. Повсякденне життя та культура України в середині XIX - на початку XX ст. : історія України. 9 клас / І. С. Качуровська. - С.55-63. Онопченко, О. І. Сім’я і шлюб : право. 9 клас / О. І. Онопченко. - С.63-67. Нужа, Ю. П. Практичне заняття "Повсякденне життя в СРСР у 1980-1990-х рр. Телебачення” : історія України. 11 клас / Ю. П. Нужа. - С.67-70. Ларіонова, А. М. "Чорнобиль - Фукусіма. У світі атомних ядер”. Історичний та літературний аспект : інтегрований урок: історія України, українська література. 11 клас / ЛаріоноваМ., О. О. Адарюков. - С.70-79. Машика, В. Задачі з цивільного права / В. Машика. - С.79-86. Шиманчик, Я. М. Viber-квест "Права людини” : правознавство. 10-11 класи / Я. М. Шиманчик. - С.86-87. Степаненко, О. І. Навчальна програма з позашкільної освіти науково-дослідницького напряму "Історичне краєзнавство” (1 рік навчання) : фаховий сервер № 58 / О. І. Степаненко. - сайт http://journal.osnova.com.ua Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
Ч-20 Чаркіна, Т. І. Педагогічна фасилітація у діяльності сучасного вчителя [Текст] / Т. І. Чаркіна> // Історія та правознавство : Науково-методичний журнал. - 2019. - N 7/9. - С. 5-10.
Кл.слова (ненормовані): вчитель нової української школи -- педагогічна фамилітація -- сучасний вчитель -- педагогіка партнерства -- професійна свідомість вчителя Анотація: Йдеться мова про те, яким повинен бути вчитель нової української школи. Це люди, які здатні створити умови для гармонійних внутрішньогрупових взаємодій, для співтворчості і співробітництва суб’єктів освітнього процесу. Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |