> Шифр: П3/2002/3/4 Журнал 2002р. N 3/4 Фурман, А. Теорія освітньої діяльності як метасистема / А. Фурман. - С.20-58 Кл.слова: ПАРАДИГМА, модульно-розвивальна система Гуменюк, О. Психологічний оргвплив у структурі модульно-розвивальних взаємин / О. Гуменюк. - С.59-82 Кл.слова: ПАРАДИГМА, модульно-розвивальна система Комісаров, В. Модель соціально-культурного простору експериментальної школи та її емпіричне обгрунтування / В. Комісаров. - С.83-104 Кл.слова: модульно-розвивальна система, інноваційні моделі, ЗДІБНОСТІ Тімотін, А. Наукове проектування розвивальної комунікації у цілісному освітньому метапроцесі / А. Тімотін. - С.105-123 Кл.слова: ПОВЕДІНКА, НАВЧАННЯ, СПІЛКУВАННЯ Бамбурак, Н. Аналіз інноваційних моделей навчання за параметричними ознаками Я-концепції / Н. Бамбурак. - С.124-141 Кл.слова: психосоціальний розвиток Бугерко, Я. Динаміка різновидів рефлексії у модульно-розвивальному навчальному циклі / Я. Бугерко. - С.142-159 Кл.слова: РЕФЛЕКСІЯ, МИСЛЕННЯ, УЯВЛЕННЯ Ященко, Е. Параметри психологічного впливу в контексті інноваційного навчання / Е. Ященко. - С.160-169 Кл.слова: ПАРАДИГМА Розвиток ціннісно-смислової сфери особи за модульно-розвивального навчання / А. Лазарук. - С.170-186 Кл.слова: ЦІННОСТІ, аксіогенез, емпатія Список наукових праць з теорії , методології та практики модульно-розвивальної освіти. - С.277-284 Бригадир, М. Дослідження умов і чинників ефективної організації модульно-розвивальних занять (багатофакторний аналіз) / М. Бригадир ; Л. Ребуха; А. Гірняк; С. Сівак. - С.187-200 Кл.слова: ІННОВАЦІї, ДІАГНОСТИКА Ребуха, Л. Система експертно-діагностичного забезпечення експерименту з модульно-розвивального навчання / Л. Ребуха ; А. Гірняк; С. Сівак. - С.201-216 Гірняк, А. Зміст, структура та оформлення розвивального підручника / А. Гірняк ; С. Сівак. - С.217-241 Кл.слова: Психодидактика Сівак, С. Історико-еволюційне порівняння моделей організації соціально-психологічної роботи / С. Сівак. - С.242-262 Кл.слова: психопрактика, КОНСУЛЬТУВАННЯ, МОНИТОРИНГ Покажчик статей за 2002 рік. - С.286-290 Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
Лазарук, А. Розвиток ціннісно-смислової сфери особи за модульно-розвивального навчання [Текст] / А. Лазарук> // Психологія і суспільство : Науково-єкономічний та соціально-психологічний часопис. - 2002. - N3/4. - С. 170-186. - Библиогр. в конце ст. . - ISSN 966-654-0
Рубрики: Модульно-розвивальне навчання--Аксіопсихологія Кл.слова (ненормовані): ЦІННОСТІ -- аксіогенез, емпатія, медитація, -- РЕФЛЕКСІЯ Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
К66 Кормило, Оксана Михайлівна. Емоційно-ціннісні чинники учіння молодших школярів [Текст] : автореферат диссертации на соискание ученой степени канд. психол. наук : 19.00.07 - педагогічна та вікова психологія / О. М. Кормило ; Прикарпатський національний університет імені Василя Стефаника (Івано-Франківськ). - Івано-Франківськ : ПНУ ім.В.Стефаника, 2004. - 20 с. -
Рубрики: психологія молодшого школяра психологія навчання навчання дидактика мотивація автореферати дисертацій--психологія Кл.слова (ненормовані): аксіогенез -- ціннісні орієнтації -- інтегральна суб’єктність -- образ Я Дод.точки доступу: Прикарпатський національний університет імені Василя Стефаника (Івано-Франківськ) Примірників всього: 1 ІБв (1) Свободны: ІБв (1) |
М70 Мицько, Володимир Мирославович. Психологічні особливості аксіогенезу майбутніх психологів [Текст] : автореферат диссертации на соискание ученой степени канд. психол. наук : 19.00.07-педагогічна та вікова психологія / В. М. Мицько ; Прикарпатський національний університет імені Василя Стефаника (Івано-Франківськ). - Івано-Франківськ : ПНУ ім.В.Стефаника, 2007. - 20 с. -
Рубрики: педагогічна психологія психологія вікова автореферати дисертацій--психологія Кл.слова (ненормовані): аксіогенез -- аксіопсихіка -- множинна детермінація Дод.точки доступу: Прикарпатський національний університет імені Василя Стефаника (Івано-Франківськ) Примірників всього: 1 ІБв (1) Свободны: ІБв (1) |
Ч-12 Чаїнська, Марія Олександрівна. Психологічні чинники оптимізації професійного аксіогенезу майбутніх педагогів [Текст] : автореферат дисертації на здобуття наукового ступеня канд. психологічних наук. Спец. 19.00.07 - педагогічна та вікова психологія / М. О. Чаїнська ; Прикарпатський національний університет імені Василя Стефаника (Івано-Франківськ). - Івано-Франківськ : Прикарпатський національний університет імені василя Стефаника, 2010. - 20 с. -
РУБ 88 Рубрики: майбутній вчитель Кафедра педагогіки та педагогічної майстерності автореферати дисертацій--психологія Кл.слова (ненормовані): АКСІОГЕНЕЗ Дод.точки доступу: Прикарпатський національний університет імені Василя Стефаника (Івано-Франківськ) Примірників всього: 1 ІБв (1) Свободны: ІБв (1) |
В 89 Вус, Віктор Ілларіонович. Особливості аксіогенезу підлітків у процесі релігйної освіти [Текст] : автореферат дисертації на здобуття наукового ступеня канд.психологічних наук. Спец.19.00.07 - педагогічна та вікова психологія / В. І. Вус ; Національна академія педагогічних наук України, Інститут психології ім. Г. С. Костюка. - К. : ІП ім. Г. С. Костюка АПН України, 2012. - 20 с. -
РУБ 88.4 Рубрики: Вікова психологія Кафедра загальної та практичної психології автореферати дисертацій--психологія Кл.слова (ненормовані): релігійна освіта підлітків -- аксіогенез Дод.точки доступу: Національна академія педагогічних наук України; Інститут психології ім. Г. С. Костюка Примірників всього: 1 ІБв (1) Свободны: ІБв (1) |
Ф 95 Фурман, А. А. Концепція особистості в аксіологічній психології: контури сучасної евристики / Анатолій А. Фурман> // Психологія і сусп-во : укр. теорет.-методол. соціогуманітар. часопис. - 2016. - № 4. - С. 89–103. - Бібліогр.: 31 назва. . - ISSN 1810-2131
Психологія--персоналії українських психологів Кл.слова (ненормовані): психологія особистості -- українські психологи -- ціннісні орієнтації -- ціннісна свідомість -- ціннісно-смислова сфера -- аксіологічна психологія -- аксіопсихологічна герменевтика -- вчинок -- аксіогенез -- суб’єктивність -- особистісна рефлексія -- габітус -- ризома -- аксіосфера -- особистісний розвиток Анотація: Стаття присвячена метатеоретичному аналізу концептуальної план-карти особистості, що обґрунтована в аксіологічній психології й у своїй центральній ланці пов’язана з ґрунтовними працями фундатора йього нового напряму психологічної науки професора Зіновії Карпенко. Дод.точки доступу: Карпенко, Зіновія Степанівна (український психолог ; 1959 р. н.) \о ней\ Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |