Упровадження допрофільної підготовки учнів загальноосвітніх навчальних закладів: Методичні рекомендації від 07.07.08 за № 1/9-433 [Текст]> // Інформаційний збірник Міністерства освіти і науки України. - 2008. - N19/20/21. - С. 3-9 . - ISSN 0130-8890 Рубрики: освіта і законодавство навчання профільне Професійна орієнтація учнів Кл.слова (ненормовані): допрофільна підготовка Анотація: Структура допрофільної підготовки і форми її реалізації; Зміст та реалізація допрофільної підготовки; Умови реалізації допрофільної підготовки. Є примірники у відділах: всього 3 : Ч.З.№2 (1), ректор (1), наук. част. (1) Вільні: Ч.З.№2 (1), ректор (1), наук. част. (1) |
К 72 Костенко, О. Супровід допрофільної підготовки та профільного навчання [Текст] / О. Костенко> // Психолог. - 2010. - N 14 (квітень). - С. 3-7 Рубрики: навчання профільне вибір професії методична допомога вчителям Ніжина Кафедра педагогіки та педагогічної майстерності Кл.слова (ненормовані): ДОПРОФІЛЬНА ПІДГОТОВКА Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
Б 90 Буга, Л. Організація інформаційної роботи з реалізації допрофільної підготовки [Текст] / Л. Буга> // Завуч : Газета для заступників директорів середніх навчальних закладів. - 2010. - N 31. - С. 9-10. Рубрики: Класний керівник методична допомога вчителям Ніжина Кл.слова (ненормовані): ДОПРОФІЛЬНА ПІДГОТОВКА Анотація: Методичні рекомендації класному керівникові, щодо організації профільного навчання й профільної підготовки в 9-х класах. Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
Л 61 Липова, Людмила. Диференціація як провідний принцип допрофільної підготовки учнів основної школи / Л. Липова, М. Войцехівський, П. Замаскіна> // Рідна школа : щомісяч. наук.-пед. журн. - 2011. - № 1/2. - С. 56-60. - Бібліогр.: 14 назв. . - ISSN 0131-6788 Рубрики: навчання диференційоване Допрофільна підготовка учнів Кафедра педагогіки та педагогічної майстерності Кл.слова (ненормовані): диференціація -- диференціація навчання -- диференційоване навчання -- допрофільна підготовка -- зміст освіти -- самореалізація особистості -- учні -- підготовка учнів Анотація: У статті висвітлюється основні вектори диференціації навчання, особливості диференційованого навчання в умовах профілізації освіти, забезпечення принципу диференціації навчання у допрофільній підготовці учнів, наголошується на необхідності створення умов для диференціації навчання з метою доомоги учням основної школи у виборі профілю навчання, розглядається диференціація змісту навчання для забезпечення профільного самовизначення особистості та її подальшої професійної самореалізації. Дод.точки доступу: Войцехівський, Михайло; Замаскіна, Поліна Є примірники у відділах: Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний) Ч.З.№2 Прим. 2 (вільний) |
Г 55 Глушко, Ольга. Психологічний супровід допрофільної підготовки і профільного навчання учнів гімназії / О. Глушко> // Рідна школа : щомісяч. наук.-пед. журн. - 2011. - № 1/2. - С. 67-71. - Бібліогр.: 10 назв. . - ISSN 0131-6788 Рубрики: типи шкіл--ліцей,гімназ.,сільська,приватна шк. Допрофільна підготовка учнів навчання профільне Кафедра педагогіки та педагогічної майстерності Кл.слова (ненормовані): учні -- допрофільна підготовка -- профільне навчання Анотація: Досвід роботи гімназії № 290 м. Києва з поглибленим вивченням іноземних мов. Є примірники у відділах: Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний) Ч.З.№2 Прим. 2 (вільний) |
П 55 Пометун, Олена. Старша школа : проблеми формування змісту й організації навчальної діяльності учнів / О. Пометун> // Рідна школа : щомісяч. наук.-пед. журн. - 2011. - № 6. - С. 3-7 . - ISSN 0131-6788 Рубрики: Учні Навчальна діяльність учнів школа сучасності Кафедра педагогіки та педагогічної майстерності Кл.слова (ненормовані): навчання -- профільне навчання -- освіта -- реформування освіти -- зміст освіти -- профільні предмети -- профільна підготовка -- допрофільна підготовка -- пізнавальна діяльність -- самостійна пізнавальна діяльність -- старша школа -- зміст старшої школи Анотація: У статті обгрунтовується необхідність розвитку старшої школи як профільної, що супроводжується серйозними якісними змінами як під час формування змісту освіти, так і добору форм і методів організації навчального процесу. Визначено шляхи реалізації змісту профільної освіти, наголошено на її перевагах порівняно зі знаннєво-орієнтованою моделлю навчання. Є примірники у відділах: Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний) Ч.З.№2 Прим. 2 (вільний) |
С 34 Сидорчук, І. М. Програма факультативного курсу "Удосконалення знань із граматики та навичок аудіювання з англійської мови". 8 клас [Текст] / І. М. Сидорчук> // Англ. мова та л-ра : наук.-метод. журн. - 2011. - № 26. - С. 10-15. - Бібліогр.: 12 назв. Рубрики: Англійська мова--методика викладання--факультативні курси Англійська мова--методика викладання--програма факультативного курсу Кафедра англійської мови та методики викладання Кл.слова (ненормовані): факультативні курси -- програма факультативного курсу -- аудіювання -- допрофільна підготовка -- авторські програми Анотація: Факультативний курс "Удосконалення знань із граматики та навичок аудіювання з англійської мови" розрахований на учнів 8 класів загальноосвітніх шкіл, які прагнуть удосконалити свої знання з граматики й навички заудіювання та для допрофільної підготовки у класах філологічного й суспільно-гуманітарного профілів. Є примірники у відділах: всього 1 : нмк іноз. мов (1) Вільні: нмк іноз. мов (1) |
К 93 Куриш, Світлана. Методологічні передумови ефективності навчальної роботи з іноземних мов в умовах профілізації освіти [Текст] / С. Куриш> // Інозем. мови в сучас. шк. : наук.-метод. журн. - 2012. - № 2. - С. 10-13. - Бібліогр.: 12 назв. Рубрики: Профільне навчання--допрофільне навчання--іноземні мови Початкова школа--уроки іноземної мови Кафедра іноземних мов Кл.слова (ненормовані): профільне навчання -- допрофільне навчання -- профілізація освіти -- диференціація -- допрофільна підготовка -- професійна підготовка Анотація: У статті розповідається про впровадження профільного навчання у навчальний процес. Профільне навчання - вид диференційованого навчання, яке педедбачає врахування освітніх потреб, нахилів та здібностей учнів і створення умов для навчання старшокласників відповідно до їхнього професійного самовизначення, що забезпечується за рахунок змін у цілях, змісті та структурі організації навчання. Є примірники у відділах: всього 1 : НМК іноз. мов (1) Вільні: НМК іноз. мов (1) |
Z99 Інструктивно-методичні рекомендації щодо вивчення математики у 2012-2013 навчальному році [Текст]> // Математика в школах України : науково-методичний журнал. - 2012. - N 22/24. - С. 2-6. Рубрики: Викладання математики в школі--офіційні джерела Кл.слова (ненормовані): допрофільна підготовка -- профільне навчання -- факультативний курс "Логіка" Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
Хмельницька, Лариса. Літня школа запорука успішної соціалізації особистості / Л. Хмельницька> // Рідна шк. : щомісяч. наук.-пед. журн. - 2013. - № 7. - С. 65-69 : рис., табл. . - ISSN 0131-6788 Рубрики: Профільне навчання--старшокласники Кл.слова (ненормовані): допрофільна підготовка -- профільне навчання -- соціалізація особистості -- Літня школа Анотація: У статті висвітлено досвід роботи навчального закладу щодо впровадження в освітньому окрузі організаційної моделі освіти старшокласників - Літньої школи як системи, що сприяє самовизначенню учнів 7-9-х класів у виборі ними напряму допрофільної підготовки, профільного навчання та є запорукою успішної соціалізації особистості. Є примірники у відділах: Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний) |
Ш 37 Шевченко, Юрій Васильович. Організаційно-педагогічні засади допрофільної підготовки учнів у вітчизняній педагогічній спадщині (кінець ХІХ-ХХ століття) [Текст] : автореферат дисертації на здобуття наукового ступеня канд.пед.наук. Спец.13.00.01-загальна педагогіка та історія педагогіки / Ю. В. Шевченко ; Міністерство освіти і науки України, Мелітопольський державний педагогічний університет імені Богдана Хмельницького (Мелітополь). - : МДПУ імені Богдана Хмельницького (Мелітополь), 2015. - 21 с. -
РУБ 74 Рубрики: історія педагогіки України, кінець 19-поч. 20 ст. Допрофільна підготовка учнів Автореферати дисертацій--педагогічні науки--історія педагогіки Кафедра педагогіки Кл.слова (ненормовані): допрофільна підготовка Дод.точки доступу: Міністерство освіти і науки України; Мелітопольський державний педагогічний університет імені Богдана Хмельницького (Мелітополь) Примірників всього: 1 ІБв (1) Свободны: ІБв (1) |
С 13 Савчук, Т. А. Моніторингові дослідження допрофільної та профільної освіти / Т. А. Савчук> // Управління школою : наук.-метод. журн. - 2019. - № 16/18. - С. 71–73.
Навчання--профільне навчання Кл.слова (ненормовані): профільне навчання -- допрофільне навчання -- допрофільна підготовка -- професійне самовизначення Анотація: Досвід Слободороманівської гімназії Новгород-Волинського району Житомирської області. Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
> Шифр: УШ/2020/1/3 Журнал 2020р. N 1/3 (625-627) Батраченко, О. В. Освітній проект "Від інновації – до успіху" як засіб формування інноваційної компетентності педагогів / О. В. Батраченко. - С.2–12. Кл.слова: інноваційна культура вчителя, методичні заходи, професійна компетентність Кобзар, С. В. Віртульна вчительська як дієва складова ефективного освітнього менеджменту / С. В. Кобзар. - С.13–16. - Бібліогр.: 2 назви. Кл.слова: хмарні технології, інформаційний простір закладу, управління освітнім процесом Остапенко, О. І. Стан організації підготовки учнів закладів професійної (професійно-технічної) освіти до участі в зовнішньому незалежному оцінюванні / О. І. Остапенко. - С.17–22. - Бібліогр.: 3 назви. Кл.слова: підготовка до ЗНО, тестування, державна підсумкова атестація Сучасні форми організації навчання / О. В. Орешкіна. - С.23–26. Кл.слова: інтерактивні форми навчання, тренінги, сторітелінг Особливості виявлення / Т. Л. Кучеренко. - С.27–56. Кл.слова: обдаровані діти, робота з обдарованими учнями, управлінський супровід Пасічник, О. Б. Управлінські аспекти організації освітнього простору для обдарованих школярів / О. Б. Пасічник. - С.57–58. Кл.слова: талановиті діти, обдарованість, Центр роботи з обдарованими учнями Савіцька, Т. Г. Науково-методичний супровід профільного навчання / Т. Г. Савіцька. - С.59–69. Кл.слова: профільні класи, допрофільна підготовка, профорієнтаційна робота Пастух, Т. В. Допрофільна підготовка і профільне навчання / Т. В. Пастух. - С.70–76. Кл.слова: профорієнтаційна робота, профілізація, визначення профілю Калошин, В. Ф. Різноробна палітра типології вчителя : (або пізнай себе, щоб стати кращим) / В. Ф. Калошин, Д. В. Гоменюк. - С.77–79. Кл.слова: психологія вчителя, діяльність педагога, саморефлексія Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
С 12 Савіцька, Т. Г. Науково-методичний супровід профільного навчання / Т. Г. Савіцька> // Управління школою : наук.-метод. журн. - 2020. - № 1/3(625-627). - С. 59–69.
Кл.слова (ненормовані): профільні класи -- профільне начання -- допрофільна підготовка -- профілізація старшої школи -- профорієнтаційна робота -- профіль навчання -- трудова діяльність -- професії -- старші класи Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |