> Шифр: П2/2003/18/19 (травень) Газета 2003р. N 18-19 (травень) Антипова, Е. Полікультура і толерантність у системі освіти. Роздуми про моральність і самовдосконалення особистості / Е. Антипова. - С.2-6. Кл.слова: гуманістична педагогіка, школознавство Циганкова, Е. Як тобі живеться , вундеркінде?: Обдарованість як проблема / Е. Циганкова. - С.33-37. Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
Антипова, Е. Полікультура і толерантність у системі освіти. Роздуми про моральність і самовдосконалення особистості [Текст] / Е. Антипова> // Психолог. - 2003. - N18-19 (травень). - С. 2-6.
Рубрики: Толерантність самовиховання психологія навчання Кл.слова (ненормовані): гуманістична педагогіка -- школознавство Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
Z99 Іванко, А. Б. Убитий диктатурою партійного авторитаризму : [про видатного українського педагога В. О. Сухомлинського] / А. Б. Іванко> // Педагогіка і психологія. Вісник АПН України : наук.-теорет. та інформ. журн. Нац. акад. пед. наук України. - 2011. - № 1. - С. 17-31. - Бібліогр.: 19 назв. Рубрики: історія педагогіки України, 1917-1991 Кафедра педагогіки та педагогічної майстерності Кл.слова (ненормовані): персоналії -- шістдесятники -- шістдесятницький рух -- людиноцентризм -- особистість -- виховання особистості -- гуманістична педагогіка Анотація: На основі аналізу конкретних фактів життя і науково-педагогічної діяльності В. О. Сухомлинського зроблений висновок про те, що видатний педагог був яскравим представником шестидесятницького руху. Аргументовано розкрито сутність глибоких розходжень і, врешті-решт, конфлікту педагога-гуманіста с тодішньою владою, яка планомірно, з допомогою різних методів знищувала його. Дод.точки доступу: Сухомлинський, Василь Олександрович (український педагог, публіцист, письменник, поет ; 1918-1970) \о нем\ Є примірники у відділах: Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний) |
Ч-49 Чернишов, О. Ідеї здоров’язбережувальної педагогіки В. О. Сухомлинського та їх утілення у практику сучасної школи / Олексій Чернишов> // Рідна шк. : щомісяч. наук.-пед. журн. - 2012. - № 7. - С. 21-24. - Бібліогр.: 7 назв. . - ISSN 0131-6788 Рубрики: здоров’язберігаюча педагогіка Донецька область--освіта Кл.слова (ненормовані): здоров’язбереження -- здоров’яформування -- життєві навички -- складові здоров’я -- здоровий спосіб життя -- гуманістична педагогіка -- особистість Анотація: У статті здійснено аналіз ідей здоров’язбереження та здоров’яформування у спадщині В. О. Сухомлинського. Розкрито досвід їх впровадження в практику роботи шкіл сприяння здоров’ю Донецької області. Дод.точки доступу: Сухомлинський, Василь Олександрович (український педагог, публіцист, письменник, поет ; 1918-1970) \о нем\ Є примірники у відділах: Ч.З.№2 Прим. 1 (1 прим.) Видання є лише у відділах/філіалах |
С 13 Савостіна, І. Впровадження ідей здоров’я творчої філософії В. О. Сухомлинського в навчально-виховний процес сучасної сільської школи / Інна Савостіна> // Рідна шк. : щомісяч. наук.-пед. журн. - 2012. - № 7. - С. 71-73. - Бібліогр.: 7 назв. . - ISSN 0131-6788 Рубрики: Навчально-виховний процес--сільські школи здоров’язберігаюча педагогіка Кл.слова (ненормовані): гуманістична педагогіка -- здоров’я -- здоров’ятворча філософія -- здоров’язбережувальні технології Анотація: У статті розглядаються засоби впровадження ідей здоров’ятворчої філософії в практику роботи сільської школи. Окреслено орієнтири розвитку сучасної освіти, спрямованої на формування здорової особистості методами гуманістичної педагогіки. Дод.точки доступу: Сухомлинський, Василь Олександрович (український педагог, публіцист, письменник, поет ; 1918-1970) \о нем\ Є примірники у відділах: Ч.З.№2 Прим. 1 (1 прим.) Видання є лише у відділах/філіалах |
Г 59 Год, Б. В. Ідея виховання правителя у європейській ренесансній педагогіці XV - XVI століть [Текст] / Б. В. Год> // Краєзнавство : науково-популярний журнал. - 2006. - N 1/4. - С. 113-121. Рубрики: краєзнавство педагогічне Історія педагогіки Кл.слова (ненормовані): ренесансна педагогіка -- ренесансні мислителі -- гуманістична педагогіка Дод.точки доступу: Роттердамский, Эразм см. Эразм Роттердамский \о нем\ Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
З-13 Завалко, Катерина. Відкрити музику в собі : цикл тематичних музичних занять для молодших дошкільнят [Текст] / К. Завалко> // Дошкільне виховання : Науково-методичний журнал для педагогів і батьків. - 2012. - N 12. - С. 29-32. . - ISSN 0321-1401 Рубрики: дошкільне виховання--музичний розвиток Дошкільна освіта--заняття Кл.слова (ненормовані): ритмічні вправи -- пластична імпровізація -- музичні заняття -- гуманістична педагогіка Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
Сафарян, Світлана. Теорія та практика особистісно орієнтованого навчання [Текст] / С. Сафарян> // Інозем. мови в сучас. шк. : наук.-метод. журн. - 2013. - № 2. - С. 5-12. - Продовження. Початок: 2012. - № 2, 3, 4, 5; 2013. - № 1. Рубрики: Особистісно орієнтоване навчання--технологія організації Навчання--особистісно орієнтоване навчання Кл.слова (ненормовані): особистісно орієнтоване навчання -- технологія організації -- педагогічна технологія -- особистісно орієнтована технологія -- оцінювання результатів -- навчальна діяльність -- моделювання навчальної інформації -- гуманістична педагогіка Анотація: У статті розповідається про впровадження в навчальний процес особистісно орієнтованого навчання. Розкривається технологія організації особистісно орієнтованого навчання. Є примірники у відділах: всього 1 : НМК іноз. мов (1) Вільні: НМК іноз. мов (1) |
С 84 Стреж, О. С. Любить детей: что это значит? / О. С. Стреж> // Воспитание школьников : теорет. и науч.-метод. журн. - 2013. - № 7. - С. 60-65. - Библиогр.: 7 назв. . - ISSN 0130-0776 Рубрики: Педагогічна психологія--гуманістична педагогіка Вчителі--психолого-педагогічна майстерність Кл.слова (ненормовані): педагогічна психологія -- гуманістична педагогіка -- педагоги-новатори -- психологічна майстерність педагога -- як любити дитину -- Когда я снова стану маленьким (повість, критика) Анотація: Психолого-педагогічна майстерність вчителів, викладачів, вихователів (гуманістична педагогіка). Дод.точки доступу: Корчак, Януш (польський лікар, педагог, гуманіст ; 1878(1879)-1942) \о нем\; Сухомлинський, Василь Олександрович (український педагог, публіцист, письменник, поет ; 1918-1970) \о нем\ Є примірники у відділах: Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний) |
Тлостюк, Ольга. Спадщина Василя Сухомлинського - невичерпне джерело морально-етичного виховання дітей / О. Тлостюк> // Вихователь-методист дошкіл. закл. : щомісяч. спеціаліз. журн. - 2014. - № 3. - С. 65-73 : фотогр. Рубрики: Дошкільне виховання--морально-етичне виховання Заклади дошкільної освіти--педагоги--педагогічні ідеї педагоги України Кл.слова (ненормовані): педагоги дошкільних закладів -- педагогічна спадщина -- педагогічні ідеї -- морально-етичне виховання -- моральні норми -- гуманістична педагогіка -- художні твори -- казки -- дошкільники -- конспекти занять в днз Анотація: У статті висвітлено цінність творів Василя Сухомлинського у морально-етичному вихованні дітей дошкільного віку. Проаналізовано роль казки у виховній роботі з дошкільниками, розглянуто зміст освітньої роботи з морально-етичного виховання. Подано конспект заняття на морально-етичну тему "Відлуння дитячих сердець" для дітей старшого дошкільного віку за мотивами творів В. Сухомлинського. Дод.точки доступу: Сухомлинський, Василь Олександрович (український педагог, публіцист, письменник, поет ; 1918-1970) \о нем\ Є примірники у відділах: Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний) |
С 65 Сорока, Валентина. Із пряником і без батога [Текст] : про книгу сербського психолога Невени Ловрінчевич “Дисципліна без ременя” / В. Сорока> // Освіта України : Педагогічна газета. - 2017. - N 21 (29 травня). - С. 12.
Педагогічна психологія--виховання--поради батькам Кафедра загальної та практичної психології Кл.слова (ненормовані): гуманістична педагогіка -- поради батькам -- дисципліна і виховання -- взаємини дітей і батьків Дод.точки доступу: Ловрінчевич, Невена (сербський психолог) \о ней\ Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
П 44 Подолякіна, Ольга. Проекти радикальної зміни дискурсу освіти: ідейні основи та дискурсивні і комунікативні концепції трансформацій педагогічної практики в системі філософії освіти [Текст] / О. Подолякіна> // Вища освіта України : Теоретичний та науково-методичний часопис. - 2017. - N 2. - С. 78-82.
Кл.слова (ненормовані): дискурс освіти -- постмодернізм -- комунікація -- відкрита освіта -- філософія освіти -- гуманістична педагогіка -- педагогічний радикалізм -- філософський радикалізм -- антипедагогіка Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |