С 60 Соловйова, Л. Розвивальний потенціал рухливої гри у становленні довільної поведінки дошкільника / Людмила Соловйова> // Вихователь-методист дошк. закл. : щоміс. спеціаліз. журн. - 2017. - № 2. - С. 34–39. - Зміст: Формування довільних дій у грі ; Дотримання правил як показник розвитку ; Особливості рухливої гри дошкільників різного віку. Рубрики: Дошкільна освіта--ігри Кл.слова (ненормовані): дитяча психологія -- рухливі ігри -- довільні дії -- довільна поведінка -- дошкільники -- вікові особливості Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
Соловйова, Людмила. Сюжетно-рольова гра - школа довільної поведінки [Текст] / Л. Соловйова> // Вихователь-методист дошкільного закладу : Щомісячний спеціалізований журнал. - 2020. - N 11. - С. 38-43. Рубрики: Дошкільна освіта--ігри Кл.слова (ненормовані): сюжетно-рольові ігри -- ігрова діяльність дітей -- довільна поведінка Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
Компанець, Наталія. Особливості довільної поведінки у дітей із розладами гіперактивності з дефіцитом уваги [Текст] / Н. Компанець> // Особлива дитина: навчання і виховання. - 2020. - N 4. - С. 7-16. . - ISSN 2312-2781 Рубрики: Діти з особливими потребами--гіперактивні діти Кл.слова (ненормовані): довільна поведінка -- дефіцит уваги -- розлад гіперактивності Анотація: Розкрито тему формування довільної поведінки у дітей з РГДУ. Обрано методи дослідження - аналіз наукової літератури, опитування педагогів і психологів, . Окреслено напрями сучасних досліджень проблем розвитку дітей з РГДУ залежно від прояву структурних компонентів (гіперактивності, імпульсивності, неуважності). Для визначення особливостей довільної поведінки використано авторську модель довільного повендінкового акту,, згідно з якою здійснено аналіз довільної поведінки дитини з РГДУ, а також окреслено напрями корекційно-розвивальної роботи. Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |