С 13 Савченко, О. Психодидактичні аспекти реалізації здоров’язбережувальної функції шкільної освіти: діалог з В. О. Сухомлинським / Олександра Савченко> // Рідна шк. : щомісяч. наук.-пед. журн. - 2012. - № 7. - С. 8-12. - Бібліогр.: 2 назви. . - ISSN 0131-6788 Рубрики: історія педагогіки України(1917- здоров’я дітей здоров’язберігаюча педагогіка Кл.слова (ненормовані): фізична складова здоров’я -- соціальна складова здоров’я -- духовна складова здоров’я -- здоров’язбереження дітей -- психічна складова здоров’я -- навчальне середовище -- психодидактичні аспекти Анотація: У статті розглянуто психодидактичні аспекти реалізації здоров’язбережувальної функції шкільної освіти на основі аналізу поглядів В. О. Сухомлинського щодо проблеми збереження здоров’я дітей і молоді. Визначено найважливіші умови створення сприятливого для здоров’я психодидактичного середовища. Дод.точки доступу: Сухомлинський, Василь Олександрович (український педагог, публіцист, письменник, поет ; 1918-1970) \о нем\ Є примірники у відділах: Ч.З.№2 Прим. 1 (1 прим.) Видання є лише у відділах/філіалах |
Ч-49 Чернишов, О. Ідеї здоров’язбережувальної педагогіки В. О. Сухомлинського та їх утілення у практику сучасної школи / Олексій Чернишов> // Рідна шк. : щомісяч. наук.-пед. журн. - 2012. - № 7. - С. 21-24. - Бібліогр.: 7 назв. . - ISSN 0131-6788 Рубрики: здоров’язберігаюча педагогіка Донецька область--освіта Кл.слова (ненормовані): здоров’язбереження -- здоров’яформування -- життєві навички -- складові здоров’я -- здоровий спосіб життя -- гуманістична педагогіка -- особистість Анотація: У статті здійснено аналіз ідей здоров’язбереження та здоров’яформування у спадщині В. О. Сухомлинського. Розкрито досвід їх впровадження в практику роботи шкіл сприяння здоров’ю Донецької області. Дод.точки доступу: Сухомлинський, Василь Олександрович (український педагог, публіцист, письменник, поет ; 1918-1970) \о нем\ Є примірники у відділах: Ч.З.№2 Прим. 1 (1 прим.) Видання є лише у відділах/філіалах |
К 64 Коноваленко, С. В. Основные направления здоровьесбережения в учреждениях для детей с ограниченными возможностями [Текст] / С. В. Коноваленко> // Дошкольная педагогика : Петербургский научно-практический журнал. - 2012. - N 9. - С. 39-43. . - ISSN 1726-0973 Рубрики: Діти з особливими потребами Дошкільна освіта--здоров’я дітей Дошкільна освіта--корекційна робота Кл.слова (ненормовані): здоров’язбереження дітей -- санітарно-гігієнічний режим -- профілактика порушення осанки -- профілактика порушення зору -- профілактика ГРВІ Анотація: В статті йдеться мова про створення сприятливого здоров’язберігаючого середовища в умовах закладів для дітей з обмеженими можливостями і з особливостями розвитку. Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
А 65 Андреева, И. Г. Содержание образования в свете государственной политики сохранения здоровья нации / И. Г. Андреева> // Педагогика : науч.-теорет. журн. Рос. акад. образования. - 2012. - № 10. - С. 31-39. - Библиогр.: 12 назв. . - ISSN 0869-561X Рубрики: здоров’я--здоров’язбереження--освіта Освіта в зарубіжних країнах--організація освіти Кафедра педагогіки та педагогічної майстерності Росія--освіта Кл.слова (ненормовані): здоров’я -- здоров’язбереження -- освіта -- організація освіти в Росії -- державна освітня політика Анотація: В рамках фундаментальних досліджень РАО визначені завдання та перспективи розвитку змісту освіти в питаннях здоров’я на основі підвищення наукової грамотності учнів. В рамках фундаментальных исследований РАО определены задачи и перспективы развития содержания образования в вопросах здоровья на основе повышения научной грамотности обучающихся. Є примірники у відділах: Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний) |
Г 20 Гаращенко, Лариса. Способи організації дітей на фізкультурному занятт: здоров’язбережувальний підхід [Текст] / Л. Гаращенко> // Дошкільне виховання : Науково-методичний журнал для педагогів і батьків. - 2013. - N 10. - С. 9-13. . - ISSN 0321-1401 Рубрики: Дошкільне виховання--фізичне виховання Кл.слова (ненормовані): здоров’язбереження дитини -- фізкультурні заняття для дошкільників Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
Ш 14 Шавровська, Наталя. Розуміти мову свого організму / Н. Шавровська> // Дошкіл. виховання : щомісяч. наук.-метод. журн. М-ва освіти і науки України для педагогів і батьків. - 2014. - № 2. - С. 13-17 : фотогр. . - ISSN 0321-1401 Рубрики: Дошкільна освіта--здоров’я дітей Кл.слова (ненормовані): здоров’язбереження дітей -- фізичний стан -- психічний стан -- самосвідомість -- самозбереження -- самопочуття -- замозахист -- безпечна життєдіяльність -- навички самопізнання -- стани здоров’я -- дошкільники Анотація: У статті розглянуто проблему формування в дошкільників здатності до захисту власного здоров’я, вміння розуміти своє фізичне самопочуття та допомагати собі. Є примірники у відділах: Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний) |
> Шифр: ПШ-2/2014/3 Журнал 2014р. N 3 Ткачук, Галина. "Шевченківські уроки" - в кожну школу і родину / Г. Ткачук. - С.1-3 Пономарьова, Катерина. Особливості нових вимог до оцінювання навчальних досягнень учнів з української мови / К. Пономарьова. - С.4-10. - Бібліогр. у кінці ст. Логачевська, Світлана. Як "не загубити" жодного учня на уроках математики і 1 класі / С. Логачевська, Т. Логачевська. - С.10-15 Чорна, Наталія. Уроки мислення серед природи / Н. Чорна. - С.15-21 Мазур, Тетяна. Проектний урок-презентація у 1 класі / Т. Мазур. - С.21-24 Радченко, Анна. Урок природознавства у 4 класі : (за підручником: Байбара Т. М. , Бібік Н. М. "Я і Україна" / А. Радченко. - С.25-27 Скорик, Тамара. Розробки уроків позакласного читання екологічного змісту, 4 клас / Т. Скорик. - С.27-30 Золотарьова, Алла. Оркестрові презентації традиційного шкільного свята в контексті новітніх освітніх технологій музичного виховання учнів / А. Золотарьова. - С.31-34 Матвєєва, Оксана. Малюємо весняну хустку : образотворче мистецтво, 1 клас / О. Матвєєва. - С.34-35 Про недопущення перевантаження учнів початкових класів надмірним обсягом домашніх завдань : лист від 28.01. 2014 № 1/9 -72. - С.36 Зимульдінова, Алла. Діалог як форма усного мовлення учнів початкових класів / А. Зимульдінова, Г. Філь. - С.37-39 Зінченко, Галина. Авторитет батьків - важлива умова сімейного виховання : батьківські збори / Г. Зінченко. - С.40-41 Мартиненко, Світлана. Діагностичні методики вивчення професійного самопочуття вчителя початкової школи / С. Мартиненко. - С.42-43. - Бібліогр. у кінці ст. Бондаренко, Вікторія. Психокорекційна робота вчителя як один із напрямів здоров’язбереження учнів / В. Бондаренко. - С.44-46 Лебедєва, Ніна. Урок навчання грамоти в 1 класі / Н. Лебедєва. - С.47-48 Мостовенко, Ірина. Виховання обдарованої дитини в початкових класах / І. Мостовенко. - С.49-50 Янович, Наталія. Свято "Хай живуть хороші мами всіх дівчаток і хлоп’ят" / Н. Янович. - С.56-58 Толосюк, Тетяна. Азбуку міста вивчай доладу, щоб не потрапити раптом в біду! / Т. Толосюк. - С.59-63 Зенченко, Тетяна. Компетентнісні орієнтири щодо вивчення теми "Прикметник" у 2 класі / Т. Зенченко. - С.6-10 Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
Б 81 Бондаренко, Вікторія. Психокорекційна робота вчителя як один із напрямів здоров’язбереження учнів [Текст] / В. Бондаренко> // Початкова школа : Науково-методичний журнал. - 2014. - N 3. - С. 44-46 . - ISSN 0131-5358
Рубрики: Початкова школа--навчання--процес навчання--психокорекційна робота Вчителі початкової школи--психокорекційна робота вчителя Початкова школа--здоров’язбережувальні технології Кл.слова (ненормовані): здоров’язбереження учнів -- психокорекційна робота вчителя -- психокорекційні ігри -- психогімнастика -- процес навчання -- освіта вчителя -- вчителі початкової школи Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
> Шифр: РШ/2014/4/5 Журнал 2014р. N 4/5 Кремень, Василь. До інноваційної освіти : контекст модернізації НАПН України : доповідь президента НАПН України Василя Кременя / В. Кремень. - С.3-6. Квіт, Сергій. Спільна робота МОН і НАПН сприятиме розвитку освіти в Україні : виступ міністра освіти і науки України Сергія Квіта / Сергій Квіт. - С.6. Гриневич, Лілія. Стабільність держави багато в чому залежить від освіти : виступ голови Комітету Верховної Ради україни з питань науки і освіти Лілії Гриневич / Л. Гриневич. - С.7. Курило, Віталій. Основу системи національно-патріотичного виховання має становити ідея української державності / В. Курило. - С.8-9. Топузов, Олег. Вітчизняній школі - якісне навчально-методичне забезпечення : виступ доктора педагогічних наук, директора інституту педагогіки НАПН України Олега Топузова / О. Топузов. - С.10-11. Савченко, Олександра. Упровадження компетентнісного підходу в початкову освіту : здобутки і нерозв’язані проблеми / О. Савченко. - С.12-16. - Бібліогр.: 18 назв. : табл., рис. Красняков, Євген. Державна політика у сфері позашкільної освіти : сучасний стан та перспективи вдосконалення / Є. Красняков. - С.17-20. - Бібліогр.: 8 назв. Бех, Іван. Виховання як духовно-моральне удосконалення особистості / І. Бех. - С.21-26. - Бібліогр.: 4 назв. Радул, Валерій. Соціально-професійне середовище у формуванні якісних характеристик особистості / В. Радул. - С.27-31. - Бібліогр.: 13 назв. Мариновська, Оксана. Інтегроване навчання : технологічний аспект / О. Мариновська. - С.32-36. - Бібліогр.: 11 назв. : рис. Митник, Олександр. Розвиток суб’єктності практичного психолога у процесі професійної підготовки / О. Митник. - С.37-40. - Бібліогр.: 9 назв. Кириленко, Катерина. Інтеграційні процеси в сучасному природничо-науковому і науково-гуманітарному знанні та шляхи їх відображення у змісті університетської освіти / К. Кириленко. - С.41-46. - Бібліогр.: 7 назв. Кіян, Ольга. Виховання громадянськості в учнів молодшого підліткового віку засобами вчительсько-батьківської взаємодії / О. Кіян. - С.47-52. - Бібліогр.: 8 назв. Сидоркін, Євген. Формування інформаційної компетентності учнів засобами комп’ютерних технологій / Є. Сидоркін. - С.53-56. - Бібліогр.: 8 назв. Бережна, Таміла. Педагогічні технології здоров’язбереження молодших підлітків у загальноосвітньому навчальному закладі / Т. Бережна. - С.57-61. - Бібліогр.: 26 назв. Кирій, Світлана. Відзначення 200-річчя від дня народження Т. Г. Шевченка в ДНПБ України імені В. О. Сухомлинського / С. Кирій. - С.61. Войцях, Тетяна. Тренінговий табір для тренерів як спеціальна форма неформальної додаткової професійної освіти та розвитку професійної компетентності соціального педагога / Т. Войцях. - С.62-67. - Бібліогр.: 9 назв. Головко, Микола. Видатні постаті вітчизняної дидактики : до 90-річчя від дня народження професора Олександра Івановича Бугайова / М. Головко. - С.68-72. - Бібліогр.: 4 назв. Бондар, Людмила. Розвиток підручникотворення в галузі початкової освіти України : 40-80-ті роки ХХ ст. / Л. Бондар. - С.72-76. - Бібліогр.: 13 назв. Компетентнісний підхід в освіті : теоретичні засади і практика реалізації : бібліографічний список / підгот. С. Кирій ; бібліогр. ред. Н. Стельмах. - С.77-80. Є примірники у відділах: Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний) |
Б 48 Бережна, Таміла. Педагогічні технології здоров’язбереження молодших підлітків у загальноосвітньому навчальному закладі / Т. Бережна> // Рідна шк. : щомісяч. наук.-пед. журн. - 2014. - № 4/5. - С. 57-61. - Бібліогр.: 26 назв. . - ISSN 0131-6788 Рубрики: Загальноосвітні навчальні заклади--здоров’язбережувальні технології Кл.слова (ненормовані): педагогічні технології -- здоров’язбереження -- здоров’язбережувальні технології -- здоров’язбережувальний простір -- здоров’язбережувальне середовище -- загальноосвітні навчальні заклади -- молодші підлітки Анотація: Здійснено аналіз підходів до визначення поняття «здоров’язбережувальні технології». Розглянуто форми здоров’я’язбереження молодших підлітків та комплекс заходів у загальноосвітніх навчальних закладах, які необхідні для створення комфортних умов для самореалізації та розвитку учасників навчально-виховного процесу. Є примірники у відділах: Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний) |
Г 20 Гаращенко, Лариса Василівна. Розвиток ідеї здоров’язбереження у фізичному вихованні дітей в дошкільних закладах України (друга половина ХХ-ХХІ століття) [Текст] : автореферат дисертації на здобуття наукового ступеня канд. пед.наук. Спец. 13.00.01 - загальна педагогіка та історія педагогіки / Л. В. Гаращенко ; Київський університет імені Бориса Грінченка). - : КУ імені Б.Грінченка, 2014. - 21 с. -
РУБ 74 Рубрики: Історія педагогіки України, 20 ст. Фізичне виховання--дошкільні навчальні заклади Кафедра педагогіки та педагогічної майстерності Кл.слова (ненормовані): здоров’язберігаючі технології -- здоров’я дітей -- дошкільне виховання Дод.точки доступу: Київський університет імені Бориса Грінченка Примірників всього: 1 ІБв (1) Свободны: ІБв (1) |
Б 48 Бережна, Таміла Іванівна. Формування здоров’язбережувального середовища для молодших підлітків у загальноосвітньому навчальному закладі [Текст] : автореферат дисертації на здобуття наукового ступеня канд.пед.наук. Спец.13.00.07-теорія і методика виховання / Т. І. Бережна ; Інститут проблем виховання НАПН України. - К. : ІПВ АПН України, 2015. - 21 с. -
РУБ 74 Рубрики: здоров’я--здоров’язбереження--освіта здоров’я дітей,школярів автореферати дисертацій--педагогіка Кл.слова (ненормовані): молодші підлітки -- здоров’я дітей Дод.точки доступу: Інститут проблем виховання НАПН України Примірників всього: 1 ІБв (1) Свободны: ІБв (1) |
Н 84 Носенко, Ю. Г. Організаційно-педагогічні умови здоров’язбережувального використання програмно-апаратних засобів в основній школі [Текст] / Ю. Г. Носенко, А. С. Сухіх> // Комп’ютер у школі та сім’ї : Науково-методичний журнал. - 2015. - N 8. - С. 52-56. - Бібліогр. в кінці ст. Рубрики: Навчання--здоров’язбережні технології Навчання--інформаційні технології--здоров’язбереження учнів Кл.слова (ненормовані): здоров’язберігаюча педагогіка -- програмно-апаратні засоби -- здоров’я учнів Анотація: У сучасних умовах стрімкого розвитку технологій проблема безпечного використання новітніх засобів набуває особливої актуальності. У статті розглянуто й охарактеризовано основні організаційно-педагогічні умови здоров’язбережувального використання програмно-апаратних засобів у процесі навчання в основній школі. Дод.точки доступу: Сухіх, А. С. Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
М 11 Міхеєнко, Олександр Іванович. Теоретичні і методичні основи професійної підготовки майбутніх фахівців зі здоров’я людини до застосування здоров’язміцнювальних технологій [Текст] : автореферат дисертації на здобуття наукового ступеня доктора пед.наук. Спец.13.00.04-теорія і методика професійної освіти / О. І. Міхеєнко ; Міністерство освіти і науки України, Тернопільський національний педагогічний університет імені Володимира Гнатюка (Тернопіль). - Тернопіль : ТНПУ ім. В. Гнатюка, 2016. - 40 с. -
РУБ 74 Рубрики: здоров’я--здоров’язбереження--освіта автореферати дисертацій--професійна освіта Кафедра педагогіки Кл.слова (ненормовані): здоров’язберігаючі технології Дод.точки доступу: Міністерство освіти і науки України; Тернопільський національний педагогічний університет імені Володимира Гнатюка (Тернопіль) Примірників всього: 1 ІБв (1) Свободны: ІБв (1) |
Д 18 Даниленко, Георгій. Взаємодія навчального закладу і батьків щодо формування в академічно здібних учнів здоров’язбережувальної компетентності [Текст] / Г. Даниленко, О. Щербакова, О. Щербаков> // Рідна школа : Щомісячний науково-педагогічний жупнал. - 2016. - N 4. - С. 55-60. Рубрики: Загальноосвітні навчальні заклади--зв’язок школи з сім’єю Освіта--здоров’язбереження Кл.слова (ненормовані): здоров’язбережувальна компетентність -- психічний розвиток дитини -- психолого-педагогічна компетентність -- батьки і школа -- школа і сім’я Дод.точки доступу: Щербакова, Олена; Щербаков, Олександр Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
Х 73 Холтобіна, Олександра. Використання здоров’язбережувальних технологій на уроках у проектних класах "Інтелект України" [Текст] / О. Холтобіна, К. Юр’єва, В. Зданюк> // Рідна школа : Щомісячний науково-педагогічний жупнал. - 2016. - N 4. - С. 60-64. Рубрики: Освіта--здоров’язбереження Кл.слова (ненормовані): здоров’я -- здібні та обдаровані діти -- здоров’язбережувальні освітні технології Дод.точки доступу: Юр’єва, Катерина; Зданюк, Вадим Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
Н 34 Бобро, Лілія Вікторівна. Ціннісне ставлення до власного здоров’я як психолого-педагогічна проблема [Текст] / Л. В. Бобро> // Наукові записки Ніжинського державного університету імені Миколи Гоголя. Психолого-педагогічні науки : Науковий журнал / Міністерство освіти і науки України, Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя. - Ніжин : НДУ ім. М. Гоголя, 2015. - № 4. - С. 25-29 РУБ 15 Рубрики: здоров’я--здоров’язбереження--освіта здоров’я дітей--дошкільний вік Дошкільна освіта--здоров’я дітей Дод.точки доступу: Коваленко, Євгенія Іванівна \ред.\; Міністерство освіти і науки УкраїниНіжинський державний університет імені Миколи Гоголя Є примірники у відділах: всього 5 : фб (2), ав (1), Ч.З.№2 (2) Вільні: фб (2), ав (1), Ч.З.№2 (2) |
М 48 Мельник, Світлана. Інноваційний поступ гімназії: від Школи сприяння здоров’ю - до лідера сучасної освіти [Текст] / С. Мельник, О. Тихевич> // Рідна школа : Щомісячний науково-педагогічний жупнал. - 2016. - N 8/9. - С. 12-19. Рубрики: Загальноосвітні навчальні заклади--гімназії Загальноосвітні навчальні заклади--моделі ЗНЗ Загальноосвітні навчальні заклади--здоров’язбережувальне середовище Кл.слова (ненормовані): Школа сприяння здоров’ю -- здоровий спосіб життя -- ідеї здоров’язбереження Дод.точки доступу: Тихевич, Олена; \о нем\ Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
Г 72 Господарик, Ганна Фізкультурно-оздоровча робота: втілюємо комплексний підхід : тренінг для вихователів [Текст] / Ганна Господарик, Руслана Сікаленко> // Дошкільне виховання. - 2017. - № 1. - С. 24-26 . - ISSN 0321-1401 Рубрики: Дошкільне виховання--фізичне виховання Кл.слова (ненормовані): тренінг для вихователів -- здоров’язбереження -- творчість вихователів -- фізкультурно-оздоровча робота Анотація: Пропонується тренінг для вихователів, мета якого - розширювати знання учасників з теми фізкультурно-здоров’ячої роботи в дитсадку; сприяти виробленню нестандартних підходів до організації фізкультурно-оздоров’ячої роботи, обміну досвідом. Дод.точки доступу: Сікаленко, Руслана Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
Б 91 Бурдига, Тамара Як добре в лісі навесні! : цільова прогулянка для дітей старшої групи [Текст] / Тамара Бурдига> // Дошкільне виховання. - 2017. - № 3. - С. 27-29 . - ISSN 0321-1401 Рубрики: Дошкільна освіта--заняття Кл.слова (ненормовані): інтегроване заняття -- здоров’язбереження -- заняття в природі -- спостереження за змінами в природі Анотація: Подано приклад проведення заняття-прогулянки, для дітей старшої групи, мета якого - продовжувати вчити дітей встановлювати причинно-наслідкові зв'язки між об'єктами та явищами в природі, помічати сезоні зміни; ознайомлювати з флорою і фауною рідного краю; сприяти розумінню того, що відпочинок у природі є важливим чинником зміцнення здоров’я'я; розвивати спостережливість, мислення, діалогчне мовлення, вміння милуватися живописними краєвидами, висловлювати власну думку; виховувати любов до природи, прагнення дотримуватися правил культурної поведінки. Дод.точки доступу: Ангеленюк, Ірина Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |